Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Пробен пуск и разработване на двигателя след основен ремонт 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Отговори с цитат
На вниманието на уважаемите модератори предлагам следния превод, който може да се окаже от полза за някой колега. Моля, бъдете свободни при боравенето с него- поправяне, редактиране, преместване в рубрики "Основен форум", "Златен фонд", "Извън темата", "Кошче" или друга по Ваше усмотрение.
Пробен пуск и разработване на двигателя след основен ремонт
РЕД НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:
ВНИМАНИЕ! При първоначалния пуск на двигателя, след завършване на възстановителния ремонт, е задължително под ръка да имате пожарогасител клас В!
1. След монтажа на силовия агрегат на автомобила, проверете нивото на двигателното масло и охлаждащата течност.
2. При извадени свещи и временно източена система на запалването (източени горивопроводи), завъртете двигателя, вдигайки налягането на маслото в него само дотолкова, докато сработи съответната контролна лампа на приборния панел на автомобила (арматурното табло).
3. Монтирайте свещите на запалването, съединете ВВ (високоволтовите) проводници и възстановете функционирането на системата на запалването.
4. Стартирайте двигателя. Запалването може да стане с известно закъснение, необходимо за повишаване налягането на горивото (вкл. подкачването му), като при това не трябва да възникнат никакви особени усложнения.
ВНИМАНИЕ! Ако се забележат детонации в корпуса на дросела, проверете настройката на ъгъла на предварение на запалването и фазите на газоразпределението.
5. След стартирането, двигателят трябва да се загрее до нормална работна температура, проверявайки през това време за наличие на признаци за течове на масло и охлаждаща течност. Оставете двигателя да поработи в течение на 15 минути на празни обороти, което е особено важно след смяна черупки на мотовилкови лагери.
6. Угасете двигателя и още един път проверете нивата на двигателното масло и охлаждащата течност.
7. Сега вече може да пристъпите към изпитвания на ход и разработване на двигателя. Изкарайте автомобила в район, където интензивността на уличното движение е минимална, и рязко го ускорете до скорост 50÷80км/ч (30÷50мили/ч). След това намалете скоростта до 50км/ч, затваряйки за това напълно дроселната клапа (отнемайки педала от газта). Повторете процедурата 10÷12 пъти- възникващите циклични натоварвания ще помогнат за припасването на буталните пръстени (сегментите) към стените на цилиндрите. Отново проверете двигателя за течове.
8. Първите 800км (500мили) от пробега се старайте да експлоатирате двигателя в щадящ режим, регулярно и често проверявайки нивото на двигателното масло. Повишеният разход на масло в периода на разработване на двигателя е нормално явление.
9. Приблизително след 800÷1000км (500÷600мили) пробег сменете двигателното масло и масления филтър.
10. Следващите няколкостотин километра пробег автомобилът може да се експлоатира в нормален режим.
11. След 3200км (2000мили) пробег, отново сменете двигателното масло и масления филтър. Сега вече може да се счита, че двигателят е разработен окончателно

Използвани източници: http://subaru-forester.5go.ru/html/4_18.htm ;
http://honda-accord.5go.ru/html/3_3_27.htm

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.

Съб Май 04, 2013 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор