Автор |
Съобщение |
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
Gangster написа: ...
верно ли с течната фаза така се получава?? баси! ама казват помпите в бутилките с нашата тъпа газ бързо заминавали! колата е карана 80хил км със Виале-фазата,и проблем с помпата нямам(видях една лагуна ,която незнам но ми се струва че е много кара в холандия с тази помпа като моята и видяхме че проблема е в едно лагерче-това се разбива само... а аз за 50к.км на газ има хлабини 0.1мм при допуск 0.35мм и компресията беше в нормите. омасляване нямам. а новите помпи на течните фази е добре че са същите като бензиновите
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Съб Ное 10, 2012 8:38 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Абе доста поразсъждавах как може течната фаза да спомага за намаляне окопаването. В крайна сметка ако помага (а ефект със сигурност има, защото влиза в течно състояние в колекторите, както и доста охладена), то би трябвало да е основно за всмукателните клапани. Но за изпускателните не съм сигурен, че има разлика - газта все си гори по-бавно, както и температурата на горене отново си е по-висока от на бензина. Та изпускателният клапан би трябвало да изпитва почти същите негативни последници както и с конвенционален ГИ.
Това, за което си мисля, че помага много течната газа е факта, че смесите са много добри, вследствие на по-студеното гориво изгарянето е по-бързо и пълно и може би оттам се намаля негативният ефект за изпускателните клапани. Аз продължавам да си мисля, че правилните смеси и доброто изгаряне са ключът към забавянето на процеса по вкопаването на клапаните.
Като мина повечко км ще мога и аз да кажа как са ми клапаните с конвенционален ГИ, който се адаптира в реално време по OBD2 и наистина поддържа перфектни смеси. Най-много да се наредя и аз на опашката за титаниеви легла;)
|
|
|
Сря Ное 14, 2012 8:25 am |
|
|
Nicky
Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm Постове: 44 Рейтинг: 19
|
Колега "didoya" каква марка и модел ГИ с OBD-контрол използваш, ако не е тайна?
|
|
|
Сря Ное 14, 2012 2:26 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Landi Renzo Omegas OBD2, с двоен редуктор.
|
|
|
Сря Ное 14, 2012 3:04 pm |
|
|
Gangster
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm Постове: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
|
А имаш ли омасляване? и какво?
сега гледам има не вакумни ами електронни и то с 6 изхода които директно впръскват омасляването в колекторите и е свързано към компютара следи за количеството спрямо обороти и т.н. не е балъшко като нашето с вакум макар че и то доста позабави този ефект можеби 2 пъти!
Най вероятно подходящ ГИ с OBD(което не ми е много ясно какво прави точно и допълнително ли се монтира към всички ГИ или по скъпите като BRC си го имат??) и този нов модел омасляване ще забавят вкопаването 2-3 пъти! което на фона на не голяма разлика в първоначалната инвестиция си струва!
|
15
|
|
Сря Ное 14, 2012 6:31 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Моето е обикновено вакумно.
За тези с 6 изхода не бях чувал, колко струват? Абе щом има титаниеви легла - карам, а пък като му дойде времето отварям, наливам едни пари и после газ пак:)
|
|
|
Сря Ное 14, 2012 9:13 pm |
|
|
Nicky
Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm Постове: 44 Рейтинг: 19
|
didoya написа: Landi Renzo Omegas OBD2, с двоен редуктор. Под двоен редуктор разбираш два изпарителя или е нещо друго. Официален представител на Таньо Видев-Ямбол ли ти го монтира?
|
|
|
Чет Ное 15, 2012 10:06 am |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Един изпарител, но се води двоен, защото е предвиден за по-големи мотори.
Монтира ми я брата н Таньо, който е офиц. представител за София.
|
|
|
Чет Ное 15, 2012 1:01 pm |
|
|
Nicky
Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm Постове: 44 Рейтинг: 19
|
Благодаря за изчерпателните отговори. След колебание между Романо и ЛандиРенцо везните натежават за Ландито.
|
|
|
Чет Ное 15, 2012 3:30 pm |
|
|
Martinov
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 5:47 pm Постове: 7
Автомобил: b9 USA
Рейтинг: 2
|
Хич не се циганете,ами си слагайте течна фаза на Viale,ако имате тази възможност.Аз я слагах в НИТО АУТОГАЗ Пловдив ,излиза към 4000 лв. с ДДС,а шефчето е пич.Софтуера го качват директно от Холандия по интернет,нашите майстори ,правят само допълнителни настройки,като това колко литра резерва да ти остава в резервоара и т.н.Разхода в някои случаи 1:1 с бензина ,в други гори около литър повече,по всяка вероятност в зависимост от качеството на газта.За мене най-голямата файда е ,че жена ми не иска вече да ми взема толкова често джипката ,понеже стана осезаемо по-пъргава, ако се отърве да смачка газта ,я залепя за седалката и се стряска.Единствения недостатък може би е,че датчика за нивото на горивото мери литри ,а не налягане както при обикновените газови и при по-остър завой превключва на бензин ,въпреки ,че остава още малко газ.Тази работа за помпите които се скапват ,се отнасяла до колкото разбрах най вече за Icom,viale-то били доста по-читави ,уж.И за още един мит искам да кажа ,това че газта гори с по-висока температура от бензина не е вярно,почти еднакви са,доста матреал изчетох преди време когато газифицирах едно БМВ Е60,проблема е че гори по-бавно и при високи обороти цикъла става прекалено кратък,от изпускателния клапан освен изгорели газове излиза и огън,затова леглата прегарят.Охлаждането на сместа при течната фаза може би наистина оптимизира горенето и тя изгаря по-бързо ,сигурно за това го няма този проблем ,както са отбелязали някои колеги по-горе.
|
2
|
|
Нед Ное 25, 2012 3:36 pm |
|
|
martopetev
Регистриран на: Пет Дек 21, 2012 12:02 pm Постове: 4 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 R газов инж
Рейтинг: -15
|
Хора. Показателите сочат рязко преминаване на газови уредби. По втино е от всичко друго. Има много инструменти в уеб, които изчисляват колко пари се спестяват месечно, и колко гориво спестяваш. В тази криза не можем да си позволим скъпи неща това е. Някои умници ще кажат че понякога евтиното излиза скъпо, но не винаги. Трябва да се залага на качеството на уредбата от световни производители и чак тогава да се сравняват цени и показатели. ПС ето един инструмент. http://nagas.bg/ Като влезеш в сайта отдясно има калкулатор, който показва цена на инжекциона/уредбата, колко спестяваш и след колко време ти се изплащаинвестицията . Действа безотказно.
|
|
|
Пет Дек 21, 2012 2:16 pm |
|
|
FALKONETTI
Пресен - пресен
Регистриран на: Чет Яну 24, 2013 2:18 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
valadares...къде слага течната фаза...в момента съм тръгнал да вземам Нисан Мурано или Трибека Б9...и да слагам газ...и точно си бях набелязал един нисан, когато ми казаха че вкопава клапаните на газ...също като при трибеките..поне от това което прочетох във форума...обаждах се на една фирма в Пловдив за течна фаза на Виале...и ми казаха че няма проблем да ми сложат на Мураното...мисля че беше Нито газ ...сега реших да се пренасоча основно да гледам Трибека и тук виждам същите проблеми с газифицирането...колко километра й нави до момента...как се държи...някакви забележки
|
|
|
Чет Яну 24, 2013 2:28 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Абе щом си решил да слагаш - слагай.
Тези лами си горят доста здраво. Дори да ти се падне worst case scenario - т.е. да вкопаеш клапани след 60к км ти за това време ще си избил 10+ хиляди лева от икономия. Тези машини, които си споменал си харчат сериозно и там икономията е голяма.
Един свестен ремонт струва около 2.5к лева, слагаш титаниеви легла и забравяш. Ако изобщо е в теб колата след 60к км и ако това изобщо се случи;)
|
|
|
Нед Яну 27, 2013 9:39 am |
|
|
plaskom
|
FALKONETTI написа: valadares...къде слага течната фаза...в момента съм тръгнал да вземам Нисан Мурано или Трибека Б9...и да слагам газ...и точно си бях набелязал един нисан, когато ми казаха че вкопава клапаните на газ...също като при трибеките..поне от това което прочетох във форума...обаждах се на една фирма в Пловдив за течна фаза на Виале...и ми казаха че няма проблем да ми сложат на Мураното...мисля че беше Нито газ ...сега реших да се пренасоча основно да гледам Трибека и тук виждам същите проблеми с газифицирането...колко километра й нави до момента...как се държи...някакви забележки Течната фаза на Владо (valadares) и моята са монтирани в сервиза на Митака.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Нед Яну 27, 2013 9:50 am |
|
|
Petrakii
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 8:12 pm Постове: 61
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. От скоро карам Subaru Tribeca 3.6 с газова Виале слагана в Пловдив и разхода ми в града е 25л на 100 км. при нормално каране. Нека колеги които имат Subaru Tribeca с газова да споделят какъв е техния разход на гориво.
|
|
|
Пон Апр 01, 2013 8:23 am |
|
|
Milen Veselinov
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm Постове: 100 Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
|
Аз карам бензинова Трибека 3,0 и разхода ми в София е от 20 до 23 л/100 км,така че спокойно ,карай и не питай
|
|
|
Пон Апр 01, 2013 6:58 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
С OBD инжекцион Романо изкарах без проблеми над 50 000км на газ (1.5АТ 2008). Имаше система за омасляване. И тогава тотализирах колата Но с двигателя и газта проблеми нямаше до последно. На сегашната ми кола (2.0R MT 2006) със същия модел уредба смених гаранционно компютъра, че след 6 месечна употреба сдаде багажа. За 20 000км минати на газ (от 130 000 общо на колата) това е единствения зор, ама докато го изолираме си разклатих нервите. Като изключим това всичко е нормално и няма никакви проблеми на студено, топло, на цялата газ, на кратки или дълги разстояния, с градски или магистрални скорости. Да се надяваме, че и занапред ще е така.
|
|
|
Пон Май 20, 2013 5:49 pm |
|
|
dent
Регистриран на: Пет Апр 26, 2013 1:11 pm Постове: 18 Местоположение: софия
Автомобил: B9 Tribeca
Рейтинг: 0
|
Миналата седмица купих трибеката (b9 2006 г), а сега идва ред да й слагам газов инжекцион. Общо-взето сведох избора до 2 алтернативи (и двете с корекция в реално време): - Романо от Каравел газ (OBDII) - Ланди Ренцо (OMEGAS OBDII) (тук изборът е между 2 сервиза - на Ботевградско "Маргел" или в Хаджи Димитър)
Като гледам мненията за сервиз клонят в полза на Иво Ленков, но пък мненията за марка ГИ са в полза на Ланди Ренцо. Ще ми е интересно да чуя вашите мнения за марка и за сервиз? Цените са сравними така или иначе.
|
|
|
Пон Юни 03, 2013 10:12 am |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Постове: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Аз съм за Иво Ленков. Втори газифициран Форестър с Романо в рамките на 3 години. Никакви грижи или проблеми. Освен това сегашния горски е пропан-бутан/метан
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Пон Юни 03, 2013 7:02 pm |
|
|
vakko
Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 5:29 pm Постове: 609 Местоположение: Тетевен
Автомобил: Outback 09
Рейтинг: 77
|
Иво Ленков е човека!
_________________ Продавам части за Субару-0887501503
|
|
|
Пон Юни 03, 2013 8:21 pm |
|
|