Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:40 pm



Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Газов инжекцион? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Gangster написа:
...

верно ли с течната фаза така се получава?? баси! ама казват помпите в бутилките с нашата тъпа газ бързо заминавали!


колата е карана 80хил км със Виале-фазата,и проблем с помпата нямам(видях една лагуна ,която незнам но ми се струва че е много кара в холандия с тази помпа като моята и видяхме че проблема е в едно лагерче-това се разбива само...

а аз за 50к.км на газ има хлабини 0.1мм при допуск 0.35мм и компресията беше в нормите.

омасляване нямам.

а новите помпи на течните фази е добре че са същите като бензиновите :)

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Съб Ное 10, 2012 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе доста поразсъждавах как може течната фаза да спомага за намаляне окопаването. В крайна сметка ако помага (а ефект със сигурност има, защото влиза в течно състояние в колекторите, както и доста охладена), то би трябвало да е основно за всмукателните клапани.
Но за изпускателните не съм сигурен, че има разлика - газта все си гори по-бавно, както и температурата на горене отново си е по-висока от на бензина. Та изпускателният клапан би трябвало да изпитва почти същите негативни последници както и с конвенционален ГИ.

Това, за което си мисля, че помага много течната газа е факта, че смесите са много добри, вследствие на по-студеното гориво изгарянето е по-бързо и пълно и може би оттам се намаля негативният ефект за изпускателните клапани.
Аз продължавам да си мисля, че правилните смеси и доброто изгаряне са ключът към забавянето на процеса по вкопаването на клапаните.

Като мина повечко км ще мога и аз да кажа как са ми клапаните с конвенционален ГИ, който се адаптира в реално време по OBD2 и наистина поддържа перфектни смеси. Най-много да се наредя и аз на опашката за титаниеви легла;)

Сря Ное 14, 2012 8:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm
Мнения: 44
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега "didoya" каква марка и модел ГИ с OBD-контрол използваш, ако не е тайна?

Сря Ное 14, 2012 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Landi Renzo Omegas OBD2, с двоен редуктор.

Сря Ное 14, 2012 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm
Мнения: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
А имаш ли омасляване? и какво?

сега гледам има не вакумни ами електронни и то с 6 изхода които директно впръскват омасляването в колекторите и е свързано към компютара следи за количеството спрямо обороти и т.н. не е балъшко като нашето с вакум макар че и то доста позабави този ефект можеби 2 пъти!

Най вероятно подходящ ГИ с OBD(което не ми е много ясно какво прави точно и допълнително ли се монтира към всички ГИ или по скъпите като BRC си го имат??) и този нов модел омасляване ще забавят вкопаването 2-3 пъти! което на фона на не голяма разлика в първоначалната инвестиция си струва!
 15

Сря Ное 14, 2012 6:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моето е обикновено вакумно.

За тези с 6 изхода не бях чувал, колко струват?
Абе щом има титаниеви легла - карам, а пък като му дойде времето отварям, наливам едни пари и после газ пак:)

Сря Ное 14, 2012 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm
Мнения: 44
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
didoya написа:
Landi Renzo Omegas OBD2, с двоен редуктор.



Под двоен редуктор разбираш два изпарителя или е нещо друго. Официален представител на Таньо Видев-Ямбол ли ти го монтира?

Чет Ное 15, 2012 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Един изпарител, но се води двоен, защото е предвиден за по-големи мотори.

Монтира ми я брата н Таньо, който е офиц. представител за София.

Чет Ное 15, 2012 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm
Мнения: 44
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за изчерпателните отговори. След колебание между Романо и ЛандиРенцо везните натежават за Ландито.

Чет Ное 15, 2012 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 5:47 pm
Мнения: 7
Автомобил: b9 USA
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Хич не се циганете,ами си слагайте течна фаза на Viale,ако имате тази възможност.Аз я слагах в НИТО АУТОГАЗ Пловдив ,излиза към 4000 лв. с ДДС,а шефчето е пич.Софтуера го качват директно от Холандия по интернет,нашите майстори ,правят само допълнителни настройки,като това колко литра резерва да ти остава в резервоара и т.н.Разхода в някои случаи 1:1 с бензина ,в други гори около литър повече,по всяка вероятност в зависимост от качеството на газта.За мене най-голямата файда е ,че жена ми не иска вече да ми взема толкова често джипката ,понеже стана осезаемо по-пъргава, ако се отърве да смачка газта ,я залепя за седалката и се стряска.Единствения недостатък може би е,че датчика за нивото на горивото мери литри ,а не налягане както при обикновените газови и при по-остър завой превключва на бензин ,въпреки ,че остава още малко газ.Тази работа за помпите които се скапват ,се отнасяла до колкото разбрах най вече за Icom,viale-то били доста по-читави ,уж.И за още един мит искам да кажа ,това че газта гори с по-висока температура от бензина не е вярно,почти еднакви са,доста матреал изчетох преди време когато газифицирах едно БМВ Е60,проблема е че гори по-бавно и при високи обороти цикъла става прекалено кратък,от изпускателния клапан освен изгорели газове излиза и огън,затова леглата прегарят.Охлаждането на сместа при течната фаза може би наистина оптимизира горенето и тя изгаря по-бързо ,сигурно за това го няма този проблем ,както са отбелязали някои колеги по-горе.
 2

Нед Ное 25, 2012 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 21, 2012 12:02 pm
Мнения: 4
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 R газов инж
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Хора. Показателите сочат рязко преминаване на газови уредби. По втино е от всичко друго. Има много инструменти в уеб, които изчисляват колко пари се спестяват месечно, и колко гориво спестяваш. В тази криза не можем да си позволим скъпи неща това е. Някои умници ще кажат че понякога евтиното излиза скъпо, но не винаги. Трябва да се залага на качеството на уредбата от световни производители и чак тогава да се сравняват цени и показатели.

ПС ето един инструмент. http://nagas.bg/ Като влезеш в сайта отдясно има калкулатор, който показва цена на инжекциона/уредбата, колко спестяваш и след колко време ти се изплащаинвестицията :). Действа безотказно.

Пет Дек 21, 2012 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Яну 24, 2013 2:18 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valadares...къде слага течната фаза...в момента съм тръгнал да вземам Нисан Мурано или Трибека Б9...и да слагам газ...и точно си бях набелязал един нисан, когато ми казаха че вкопава клапаните на газ...също като при трибеките..поне от това което прочетох във форума...обаждах се на една фирма в Пловдив за течна фаза на Виале...и ми казаха че няма проблем да ми сложат на Мураното...мисля че беше Нито газ ...сега реших да се пренасоча основно да гледам Трибека и тук виждам същите проблеми с газифицирането...колко километра й нави до момента...как се държи...някакви забележки

Чет Яну 24, 2013 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе щом си решил да слагаш - слагай.

Тези лами си горят доста здраво. Дори да ти се падне worst case scenario - т.е. да вкопаеш клапани след 60к км ти за това време ще си избил 10+ хиляди лева от икономия. Тези машини, които си споменал си харчат сериозно и там икономията е голяма.

Един свестен ремонт струва около 2.5к лева, слагаш титаниеви легла и забравяш. Ако изобщо е в теб колата след 60к км и ако това изобщо се случи;)

Нед Яну 27, 2013 9:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
FALKONETTI написа:
valadares...къде слага течната фаза...в момента съм тръгнал да вземам Нисан Мурано или Трибека Б9...и да слагам газ...и точно си бях набелязал един нисан, когато ми казаха че вкопава клапаните на газ...също като при трибеките..поне от това което прочетох във форума...обаждах се на една фирма в Пловдив за течна фаза на Виале...и ми казаха че няма проблем да ми сложат на Мураното...мисля че беше Нито газ ...сега реших да се пренасоча основно да гледам Трибека и тук виждам същите проблеми с газифицирането...колко километра й нави до момента...как се държи...някакви забележки

Течната фаза на Владо (valadares) и моята са монтирани в сервиза на Митака.
;)

_________________
www.plaskom.com

Нед Яну 27, 2013 9:50 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 8:12 pm
Мнения: 61
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. От скоро карам Subaru Tribeca 3.6 с газова Виале слагана в Пловдив и разхода ми в града е 25л на 100 км. при нормално каране. Нека колеги които имат Subaru Tribeca с газова да споделят какъв е техния разход на гориво.

Пон Апр 01, 2013 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз карам бензинова Трибека 3,0 и разхода ми в София е от 20 до 23 л/100 км,така че спокойно :),карай и не питай :)

Пон Апр 01, 2013 6:58 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С OBD инжекцион Романо изкарах без проблеми над 50 000км на газ (1.5АТ 2008). Имаше система за омасляване. И тогава тотализирах колата ;) Но с двигателя и газта проблеми нямаше до последно.

На сегашната ми кола (2.0R MT 2006) със същия модел уредба смених гаранционно компютъра, че след 6 месечна употреба сдаде багажа. За 20 000км минати на газ (от 130 000 общо на колата) това е единствения зор, ама докато го изолираме си разклатих нервите.

Като изключим това всичко е нормално и няма никакви проблеми на студено, топло, на цялата газ, на кратки или дълги разстояния, с градски или магистрални скорости. Да се надяваме, че и занапред ще е така.

Пон Май 20, 2013 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 26, 2013 1:11 pm
Мнения: 18
Местоположение: софия
Автомобил: B9 Tribeca
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Миналата седмица купих трибеката (b9 2006 г), а сега идва ред да й слагам газов инжекцион. Общо-взето сведох избора до 2 алтернативи (и двете с корекция в реално време):
- Романо от Каравел газ (OBDII)
- Ланди Ренцо (OMEGAS OBDII) (тук изборът е между 2 сервиза - на Ботевградско "Маргел" или в Хаджи Димитър)

Като гледам мненията за сервиз клонят в полза на Иво Ленков, но пък мненията за марка ГИ са в полза на Ланди Ренцо.
Ще ми е интересно да чуя вашите мнения за марка и за сервиз? Цените са сравними така или иначе.

Пон Юни 03, 2013 10:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm
Мнения: 295
Местоположение: София
Рейтинг: 209
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм за Иво Ленков. :good: Втори газифициран Форестър с Романо в рамките на 3 години. Никакви грижи или проблеми. Освен това сегашния горски е пропан-бутан/метан ROFL

_________________
FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG

Пон Юни 03, 2013 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 5:29 pm
Мнения: 609
Местоположение: Тетевен
Автомобил: Outback 09
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Иво Ленков е човека!

_________________
Продавам части за Субару-0887501503

Пон Юни 03, 2013 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор