Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:08 pm



Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Газов инжекцион? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Окт 17, 2006 3:40 pm
Мнения: 47
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Извинявам се ако темата се дублира , но търся актулана информация за цените на газовия инжекцион.
Интересувам се от цената на газов инжекцион обикновен и течна фаза!
Информацията която намирам в форума е от преди няколко години.

Сря Май 02, 2012 10:07 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Газов инжекцион Романо при Митака, слаган ноември 2011 г - 1900 лв. Колата се държи добре, освен в много студено време при много сериозно натискане.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Сря Май 02, 2012 10:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 17, 2006 3:40 pm
Мнения: 47
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Каква е колата и системата течна фаза ли е?
Има ли разлика по настройките при Аутбек и Трибека за H6 говорим разбира се?

Сря Май 02, 2012 12:04 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колата я пише - Аутбек Н6 2004 г. Системата е обикновен газов инжекцион. И мисля, че няма разлика в настройките, но по-вещите могат да потвърдят.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Сря Май 02, 2012 12:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Течна фаза Виале на Трибека +/-5к, зависи кой и къде ще ти я монтира.

_________________
www.plaskom.com

Сря Май 02, 2012 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 3:40 pm
Мнения: 41
Местоположение: София
Автомобил: Outback'2004,2.5 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз сложих Ланди Ренцо 1400 лв.За шест цилиндров - по-големия изпарител и още две дюзи искаха някъде към 1600-1700лв.

Чет Май 17, 2012 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 24, 2012 9:37 am
Мнения: 3
Skype: danchosz
Автомобил: tribeca
Телефон: 0878505714
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз сложих скоро газов инжекцион на трибеката и за сега съм много доволен. Марката е LandiRenzo с два изпарителя, с флаш люб за омасляване на клапаните, с тороидална бутилка на мястото на рез.гума. Не мога да направя разлика във вървенето на газ и бензин и дори при здраво натискане не свети чека. Разбира се още е рано да се хваля защото съм минал само около1000км, но разхода извънградско даде 14/100 (37л-265км). Струваше ми 2200лв. като монтажа ми направиха в Стара Загора в сервиза представител на Landi за нашия град. Като цяло за сега съм много доволен и мисля че си струваше инвестицията с тези цени на бензина.

Съб Авг 18, 2012 2:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Набързо направих сметка.М/у това което давам аз като пари за бензин,и колегата с 14/100 км газ, разликата е 10 лв на всеки 100 км.Което на практика означава следното.При цена за газовата уредба от 2200лв ,чак след като минеш 20 000км започваш да спестяваш.Аз лично достигнах до извода,че за мен това е нерентабилно,имайки пред вид че трябва да инвестирам готови 2000 лв и да си рискувам колата с някой неграмотен майстор .Така че като заключение искам да кажа:не намалявайте разходите,увеличете приходите :)
 7

Чет Сеп 20, 2012 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата не е споменал с каква скорост го е направил разхода.

И ти не спомена тези 10 лева при какви условия са като разлика.

А градското смятал ли си го, особено софийско като се завърна народа тея дни?

Чет Сеп 20, 2012 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 6:24 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
Skype: dan4ev75
Автомобил: Трибека
Телефон: 0889/09.99.89
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Смятал съм го и градско,с една разлика че аз за града си имам втора кола,с тази пътувам само навън.Иначе в града на мен ми харчи около 50лв на 100 км,Но най вече зимата си я карам градско тогава съм стигал и до 23л/100км.Но както казах по горе,аз гледам да увеличавам приходите,вместо да намалявам разходите :)

Чет Сеп 20, 2012 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Milen Veselinov написа:
Смятал съм го и градско,с една разлика че аз за града си имам втора кола,с тази пътувам само навън.Иначе в града на мен ми харчи около 50лв на 100 км,Но най вече зимата си я карам градско тогава съм стигал и до 23л/100км.Но както казах по горе,аз гледам да увеличавам приходите,вместо да намалявам разходите :)

Подхода е верния,времето го доказва ;)

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Чет Сеп 20, 2012 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мда, доста добър и правилен подход. Абсолютно съм съгласен с теб.

Ама пусто не ме сдържа и рано или късно слагам газ на колите си:) За мен изгарянето на гориво е като горене на цигари и някак си като знам, че може да давам половината за гориво слагам газ.

Иначе като я купувах изобщо нямах такива намерения, защото мога да си позволя разхода на колата без изобщо да ми се отразява на бюджета.

Пет Сеп 21, 2012 7:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm
Мнения: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
здравейте,

не знам защо никой не споделя лошия опит от Н6 двигателите карани на газ!

аз лично мога да кажа от опит с ГАЗ на Трибека 3.6 след 70 000 км. смяна на леглата на клапаните!

двигатела започва да тресе и трудно да пали особено в топло време!

вървенето намалява но не се усеща почти, чак след ремонта си дадох сметка че е имало такова.

Подменят се леглата на клапаните понеже тези прегарят защото са предвидени за бензин! слагат се пригодни за газ които изкарват по мнение в субаро до 200 000 км.

колата беше със система за омасляване на клапаните и поради тази причина увеличи пробега на газ, но не избегнах проблема!

самите пулове/леглата на клапаните са евтини/ проблема е че се отваря целият двигател а от там и смяна на всики гарнитури, смяна на масло и антифриз! Има по евтин вариант само станичните капаци се отварят нещо се шлифовало но след 40-50 000 км. отново тази процедура за 1200 лв някъде.

ако ви се наложи поръчка от щатите целия комплект около 350$ а в субаро е 1200 лв и малко!

самият ремонт трае около 2 седмици и излиза между 2500-3000 зависи дали ще си поръчате гарнитури от америка.

равносметката икономия около 14лв/100км. средно при мене се получи, 70 000 км = 9800лв.! Ами прежалват се 2500 за ремонт!

въпросът е всеки да си дава равносметка!

при 2.5 двигателите проблема с леглата е същият но просто клапаните се регулират с някакъв винт и не се отваря двигател. Може да се прави няколко пъти тази процедуро докато се изчерпи дебелината така ми го обясниха и нагледно до колкото видях с моите познания съм склонен да вярвам ;) тоест 200-250 000 км. после пак се гответе за нещо подобно ;)

и аз като тебе колега мога да си позволя да си карам на бензин. Просто така я взех газифицирана от чужбина! първо карах само градско на газ но после се изкоших и на края само газ ;) в крайна сметка отвикнах да давам такива пори за гориво и просто сърце не ми дава ;)

е иначе се превключва на бензин от време на време като трябва да се спече някоя Х5 или Q7 най вече ;)
 12

Вто Ное 06, 2012 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сметката съм я правил и съм наясно, че дори и с омаслител след около 60к ще трябва да се готвя за ремонт на глава и клапани. Това ако се случи...защото зависи от много други неща този процес на вкопаване - колко я пържиш на газ до червената зона, дали на маигстралата я опъваш и държиш за дълго 4к+ оборота, настройки на газовите смеси (леко бедна смес в дългосрочен план прави доста поразии), състояние на охладителната система и т.н.

По проверки тук-там - около 1500-1800 лева излиза цялата схема, това заедно с ремонт на леглата на клапаните. Това с 3к ми се струва безумна цена, един съфорумец скоро прави подобно отваряне и му излезе доста по-надолу, включително и на другите места цените, които са му обявили. Има и още нещо - тея коли си остаряват, като минат 10-тата година по моргите вече ще има и двигатели, частите като нови също ще стават на по-нормални цени.

Карам 20-25к км на година.

Т.е. евентуално след 3 години ще правя ремонт - я е в мен колата, я не. Ако е в мен ще я ремонтирам - сменям леглата и тогава има да си я бръмча още дълги години.
Има и друго - като се смята икономията не трябва да се забравя, че цените на горивата си скачат постоянно и догодина лятото прогнозирам цена на бензина от 3 лева и нагоре. И газта ще скача, но икономията в пари ще се увеличава все повече.

В крайна сметка е важно едно - че подлежат на ремонт. Мен това ме спираше да сложа газ първите няколко месеца, защото не знаех възможно ли е да се оправят/подменят тези легла.


Колко точно струват тези усилени легла и къде го прави въпросният ремонт ако не е тайна?

Също така ще е интересно ако опишеш в какви условия и режими си я карал тези 70к км. Градско/извън/магистрала и с какви скорости. Би било полезно.

Чет Ное 08, 2012 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега.
Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона.

_________________
Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.

Чет Ное 08, 2012 7:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
six_stars написа:
Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега.
Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона.

Не,около 25-32лева на легло излиза,мисля и аз да слагам..но като гледам няма смисъл поне при течната фаза.
за 60ккм са хлътнали 0.1мм при допуск 0.35мм на клапан мисля че е много добре заедна година яко каране и то с компресор(незнам дали има значение)
а да поправя колегата Гангстер гарнитурите от щатите излязоха 220$ ,даже май с него си говорихме в субарна или греша!!!

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Чет Ное 08, 2012 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm
Мнения: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами ремонта ми го правиха в Субару варна! не се сещам кой е владо но сметката я прави Пламен!

Точната сметка ми е в колата но в общи линии е така:

1. Труд - 1 000 лв.
2. Легла на клапни нови италиански + напасване приблизително около - 500 лв. имаше и някакви други дребулии
3. Смяна на масла на двигател приблизително - 200лв.
4. Смяна на антифриз - 70-100лв.
5. Целия комплект на гарнитурите - 1200лв. в БГ в Щатите около 360$ без транспорт и ДДС! /т.е. някой трябва да ги донесе за да се не се плащат ДДС и мито/

смятам че с купери от БГ станах 3000 даже ги минават ако сменяш и филтрите!

колата съм я карал нормално под 3500-4000 оборото с изключение на някои спонтанни изпреварвания където неволно се вдигат оборотите! когато съм експериментирал и съм и се кефел или гонел с някой съм превключвал винаги на бензин. Магистрала над 150 не съм имал!

За сместа дали е била бедна или богата не мога да кажа! ако е много богата сега го пробвах ме това веднага светват Check engine и дава грешка богата смес! съответно знаете с чека свети и VDC и круизконтрола което не е добър вариант за каране!

омасляването ми се струва мойто някакво измислено защото беше с електронно управление но се скапа и сложих с вакум помпа което ако в града е добре извън града не се връзват 50мл на 50 литра бензин ако дигна много при палене изпушва отзад и съответно се скапват по бързо катализаторите!

което току що ми се случи на мене и сега ми ги махат и лъжат компютара ;)

но колата си е 6 и сметката също!

е като се изключи, че на жената аутбака със CVT харчи 8 извън гадско мое каране и 10 градско бензин;))) а на гас не ми се мисли каква малолитражка се получава че караш ;)

Чет Ное 08, 2012 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm
Мнения: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
valadares написа:
six_stars написа:
Също и как са били смесите. А за 3-те бона, доста е пресилено, колега.
Леглата ги правят усилени в субару Варна. Владо каза, че е около 400 лв. И с тия 400 лв, пак нямам как да стигнеш до 3 бона.

Не,около 25-32лева на легло излиза,мисля и аз да слагам..но като гледам няма смисъл поне при течната фаза.
за 60ккм са хлътнали 0.1мм при допуск 0.35мм на клапан мисля че е много добре заедна година яко каране и то с компресор(незнам дали има значение)
а да поправя колегата Гангстер гарнитурите от щатите излязоха 220$ ,даже май с него си говорихме в субарна или греша!!!



дада със оутбака беше ти с турбината нали ;)))???

верно ли с течната фаза така се получава?? баси! ама казват помпите в бутилките с нашата тъпа газ бързо заминавали!

Чет Ное 08, 2012 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още един въпрос - понеже казваш, че си я взел газифицирана от чужбина - имаш ли представа колко км е минала там на газ?

Просто ми е интересно да развенчаем колко и при какви условия се вкопават клапаните на тези H6-ци;)

И има ли смисъл от тези омаслители въобще. Аз сложих за всеки случай, но ако се окажат кьорфишек ще спра да наливам течност. Моят е вакумен също. Трябва наистина да погледна извънградско колко ml на колко литра заминават, градско изглежда да съм го нагласил.

А колегата с течната фаза - много добри новини. То на бензин сигурно ако беше карал пак щеше да са такива:)

Пет Ное 09, 2012 8:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 6:24 pm
Мнения: 50
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
привет,

ами когата я взех беше карана 10 000км. на бензин. Аз карах още 5 000 докато разбера че не работе умасляването и го сменх с вакумно!

след това съм се старал да си го настройвам правилно.

общо 70 000км на газ. Факт е че от субару ми измериха компресията и бях в долната граница почти на ръба! вярно клатеше двигателя леко но нямаше други признаци. Газовото се разбазика нещо и започна по трудно да пали сутрин и аз реших че е време да направя ремонта защото не исках да прегарям някой клапан че там ремонта става още по голям.

но в субару Варна са правили доста такива ремонти вече и то на трибеки на по 40 000 км. без омасляване на клапаните.

така че при всички случаи има голямо подобрение! аз ако не бях карал 15 000 без омасляване и ако се кара с новите омаслителни електронни системи които впръскването се следи от компютър спрямо обороти и скорост и се впръсква директно не през колекторите сигурно би изкарала над 100 000км. Аз реших временно докато ремонтират електронното ми впръскване да ползвам вакумно и то така си остана ;(, защото не можаха да го ремонтират!

та така! с тая течна фаза как са нещата?? имаш ли омасляване?
някой да е чувал за тези проблеми с помпата в бутилката???

Съб Ное 10, 2012 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор