Отговори на тема
 Проблем с имобилайзера на Трибека 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Фев 02, 2012 11:41 pm
Постове: 5
Автомобил: служебен
Телефон: 04260355
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,
от известно време Трибека-та ми прави проблеми при палене. Завъртам ключа , запалва и след секуда - две изгасва. Това се случва поне веднъж дневно.
От Стара Загора съм и вече съм пробвал почти всичко :
- смених батериите на дистанционното ;
- препрограмираха ключа в Субару Пловдив - на два пъти първия път работи без проблем 5-6 дена , втория път не запали от раз още в сервиза.
Проверих дали мога да шунтирам имобилайзера , но никой не иска да се заеме щото колата не е срещана и няма много опит.
Поздрави

Съб Мар 22, 2014 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Постове: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
-Проблемът с Иммото е "загадъчено" скрит и трудно решим , спомням си преди две години се борих с със същия дефект в продължение на 10-тина дни. Мерене със осцилоскопа, заяписи със лоджик Кан анализатора,скенери,обучение, прекодиране на контролери.....и какво ти дойде на ум, прекопах цялата кола , презапойвах масово де що контролер и конектор ме Усъмни ROFL
-И накрая се оправи , лошото е че не можах да разбера откъде правеше проблема,имам съмненията че от Eltax-BCM модула че него последен презапойявах масово...ама не мога да го докажа.
Но все пак колата и до ден днешен върви без проблем, На добро приятелче е собственост, иначе нямаше да се хвана да я правя, сега като знам какъв е К.р ,и ако пак се наложи....направо излизам в "пенсия" :D
-Що се отнася до премахване "шунтиране" на Immo-то, не няма да стане, не може да се премахва или заобикаля. Тогава помня изчетох томове страници и сайтове и какво ли не но никой не е успял до сега нито с препрограмиране нито със емулатор .
Та това е което мога да помогна , трябва да намериш някой електрончик ентусиаст с много време за губене и богат набор от апаратура за мерене! :hello:

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571

Нед Мар 23, 2014 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Постове: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
проблемът най-вероятно не е в имобилайзерът - а в автоматика. същите проблеми имаше с една американса трибека, при която некадърно бяха взели сигнал за задните светлини от окабеляването на автоматика и беше изгорял един модул от "мозъка" на кутията. когато кутията е в авариен режим се случва точно това - палиш, и след секунда две гасне.

ако проблемът е в имобилайзерът, изобщо няма да върти на стартер.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Мар 23, 2014 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор