Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:00 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Проблем с имобилайзера на Трибека 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Фев 02, 2012 11:41 pm
Мнения: 5
Автомобил: служебен
Телефон: 04260355
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,
от известно време Трибека-та ми прави проблеми при палене. Завъртам ключа , запалва и след секуда - две изгасва. Това се случва поне веднъж дневно.
От Стара Загора съм и вече съм пробвал почти всичко :
- смених батериите на дистанционното ;
- препрограмираха ключа в Субару Пловдив - на два пъти първия път работи без проблем 5-6 дена , втория път не запали от раз още в сервиза.
Проверих дали мога да шунтирам имобилайзера , но никой не иска да се заеме щото колата не е срещана и няма много опит.
Поздрави

Съб Мар 22, 2014 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Мнения: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
-Проблемът с Иммото е "загадъчено" скрит и трудно решим , спомням си преди две години се борих с със същия дефект в продължение на 10-тина дни. Мерене със осцилоскопа, заяписи със лоджик Кан анализатора,скенери,обучение, прекодиране на контролери.....и какво ти дойде на ум, прекопах цялата кола , презапойвах масово де що контролер и конектор ме Усъмни ROFL
-И накрая се оправи , лошото е че не можах да разбера откъде правеше проблема,имам съмненията че от Eltax-BCM модула че него последен презапойявах масово...ама не мога да го докажа.
Но все пак колата и до ден днешен върви без проблем, На добро приятелче е собственост, иначе нямаше да се хвана да я правя, сега като знам какъв е К.р ,и ако пак се наложи....направо излизам в "пенсия" :D
-Що се отнася до премахване "шунтиране" на Immo-то, не няма да стане, не може да се премахва или заобикаля. Тогава помня изчетох томове страници и сайтове и какво ли не но никой не е успял до сега нито с препрограмиране нито със емулатор .
Та това е което мога да помогна , трябва да намериш някой електрончик ентусиаст с много време за губене и богат набор от апаратура за мерене! :hello:

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571

Нед Мар 23, 2014 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
проблемът най-вероятно не е в имобилайзерът - а в автоматика. същите проблеми имаше с една американса трибека, при която некадърно бяха взели сигнал за задните светлини от окабеляването на автоматика и беше изгорял един модул от "мозъка" на кутията. когато кутията е в авариен режим се случва точно това - палиш, и след секунда две гасне.

ако проблемът е в имобилайзерът, изобщо няма да върти на стартер.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Мар 23, 2014 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор