Автор |
Съобщение |
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Да направя един извод,може и да е полезен за колегите.Закарах си колата в сервиз за ГИ и оттам ми казаха,колата работи перфектно на газ,по скоро трябва да видиш ,май имаш запушени (дюзи или инжектори ,не помня какво беше) и е покарай малко на бензин,като сложиш добавка за отпушване на тези джаджи.Сипах 98 ,сложих добавката ,изгорих 1 резервоар бензин.После пак си започнах на газ,като бензин слагам само 98.Вече почти 3 месеца и 4000км грешки не ми е давала!!
|
|
|
Нед Яну 25, 2015 8:05 pm |
|
|
bubolino
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 10:17 am Мнения: 35
Автомобил: Tribeca 3.0
Рейтинг: 29
|
здравейте понеже аз съм отворил темата не съм писал от доста време по нея но проблема при мен се реши точно с втулките на ланда сондите. но ми изскочи друг проблем който е доста по-голям ... не знам дали се дължи това че съм карал на газ или нещо друго снимката на свеща не знам дали е дефектирала свеща и от там се е появил проблема или обрано
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Апр 10, 2015 6:10 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Кофти....и сега какво следва?И каква е щетата?
|
|
|
Съб Апр 11, 2015 12:15 am |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
joro65 написа: Да направя един извод,може и да е полезен за колегите.Закарах си колата в сервиз за ГИ и оттам ми казаха,колата работи перфектно на газ,по скоро трябва да видиш ,май имаш запушени (дюзи или инжектори ,не помня какво беше) и е покарай малко на бензин,като сложиш добавка за отпушване на тези джаджи.Сипах 98 ,сложих добавката ,изгорих 1 резервоар бензин.После пак си започнах на газ,като бензин слагам само 98.Вече почти 3 месеца и 4000км грешки не ми е давала!! Пичове, този проблем го има при почти всички бензинови мотори след 2000 г. На някои возила дори има функция ресет - за какво става въпрос? Когато се стартира автомобила докато системите започнат да работят и да изпращат данни към ЕКУ-то, въпросното ЕКУ използва таблици с предварително записани стойности - показания на ламбда сонди, времена на дюзи и т.н. Идва един момент, както казва askeless, в който след монтаж на ГИ се кара основно на газ (след стартиране) и компа записва показания в тези таблици от показанията на ламбда сондата именно при работа на газ, които ако сместа е бедна/богата не са същите като на бензин или изобщо в границите които трябва да бъдат. Викат му адаптация. При мен при абсолютно изправен автомобил имах един период в който след стартиране беше пукане, гърмене, тресене и т.н. докато загрее или докато започнат да се изпълняват "нормалните" данни. Самооправи се след разкачане на акумулатора и каране на бензин 100-ина км - за попълване на таблиците с коректни данни. След три месеца пак се получи и този път ми отне доста повече време - пак се самооправи, но покарах и повечко на бенц. Няма нужда от А-98Н, защото колата е направена за А-95Н. За добавката за почистване - ако имаш смолисти отлагания от стар бензин или разлагания на гуми и пластмаси пак от същия може и да запушиш дюзи... Аз също слагам, но поне в началото го разреждам два пъти спрямо изискванията, а после един път с добавка един без и така. Горивата с добавки от производителя са същата работа. Това не беше актуално - извинете за което!
|
|
|
Съб Апр 11, 2015 9:58 am |
|
|
katlak
Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am Мнения: 158 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
|
bubolino написа: здравейте понеже аз съм отворил темата не съм писал от доста време по нея но проблема при мен се реши точно с втулките на ланда сондите. но ми изскочи друг проблем който е доста по-голям ... не знам дали се дължи това че съм карал на газ или нещо друго снимката на свеща не знам дали е дефектирала свеща и от там се е появил проблема или обрано Моите уважения колега, но май първия проблем не се е решил с втулките а "се е маскирал" или замазал, съответно е довел до втория. Според мен си имал проблем със смесите на газ, но нека и по-запознатите колеги да се включат. Желая весели празници и бързо отстраняване на проблема.
_________________ https://promachines.bg/
https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/
|
|
|
Съб Апр 11, 2015 10:03 am |
|
|
bubolino
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 10:17 am Мнения: 35
Автомобил: Tribeca 3.0
Рейтинг: 29
|
katlak написа: bubolino написа: здравейте понеже аз съм отворил темата не съм писал от доста време по нея но проблема при мен се реши точно с втулките на ланда сондите. но ми изскочи друг проблем който е доста по-голям ... не знам дали се дължи това че съм карал на газ или нещо друго снимката на свеща не знам дали е дефектирала свеща и от там се е появил проблема или обрано Моите уважения колега, но май първия проблем не се е решил с втулките а "се е маскирал" или замазал, съответно е довел до втория. Според мен си имал проблем със смесите на газ, но нека и по-запознатите колеги да се включат. Желая весели празници и бързо отстраняване на проблема. не мисля ако беше от горивната смес, другите свещи щяха също да изглеждат лошо а те са си ОК. само този цилиндър за сега е вън от играта чакам да отворят от другата страна да видим там какво ще излезе
|
|
|
Пон Апр 13, 2015 11:52 am |
|
|
bubolino
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 10:17 am Мнения: 35
Автомобил: Tribeca 3.0
Рейтинг: 29
|
joro65 написа: Кофти....и сега какво следва?И каква е щетата? сега следва до момента ново бутало, така и така съм отворил смяна на сегменти на целия двигател там гарнитури и други такива не ги боря те са си нормални при такава манипулация, най-вероятно няколко клапана ще се наложи да сменя другат седмица ще имам повече инфо с целия списък на това какво трябва да се купува мисля да поръчвам всичко от тук https://www.subarupartsdepot.com/цените са им ОК имат и опция за по бърза доставка чудя се само дали да сменям веригите , там не знам какво пише в наръчника някакви съвети
|
|
|
Пон Апр 13, 2015 12:01 pm |
|
|
bubolino
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 10:17 am Мнения: 35
Автомобил: Tribeca 3.0
Рейтинг: 29
|
така разглобихме двигателя само 1 бутало е с проблем другите са просто идеални. което ме навежда на мисълта че или това бутало си е имало проблем от както това е станало кола и просто при мен се е довършило или не знам и аз. сметката за сега е 1 800 лв за части в тази сума влиза 1 бутало сегменти за целия двигател, оснвни+биелни лагери смерина на скоросната кутия ( видяха я майсторите че е тръгнала за това е сменям ) и всички гарнитури които са нужни при едно пълно разглобяване на двигателя
|
|
|
Пет Апр 17, 2015 1:49 pm |
|
|
Vmax
|
Преди да запалите двг-то закарай инжекторите да ти ги почистят на стенд и да ти кажат как са - там ги тестват на машина след ултразвуковото чистене. Не ползвай френски свещи NGK...не знам тази от снимката горе каква е но е направо покъртителна
|
|
|
Пет Апр 17, 2015 2:00 pm |
|
|
bubolino
Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 10:17 am Мнения: 35
Автомобил: Tribeca 3.0
Рейтинг: 29
|
Vmax написа: Преди да запалите двг-то закарай инжекторите да ти ги почистят на стенд и да ти кажат как са - там ги тестват на машина след ултразвуковото чистене. Не ползвай френски свещи NGK...не знам тази от снимката горе каква е но е направо покъртителна Добре за това не се бях светил и така като се замисля може проблема да е дошъл и от запушен инжектор.. свещта е от Япония оригинална си е и съм напълно съгласен че е покъртителна Благодаря за съвета А това с инжекторите къде мога да го направя координати някакви и препоръки ? ако знаеш и цени ще е супер в Плевен съм не знам тук дали има къде да го направят това
|
|
|
Пет Апр 17, 2015 2:40 pm |
|
|
Vmax
|
bubolino написа: А това с инжекторите къде мога да го направя координати някакви и препоръки ? ако знаеш и цени ще е супер в Плевен съм не знам тук дали има къде да го направят това Градски, не знам дали в Плевен това може да стане като хората - най-добри ( според отзиви на знаещи ) са в София, Симеоновско шосе - Бош сервиз Юве. Имат сайт - звънни им, май беше 15-20лв на инжектор ако не греша. Пращаш им ги по куриер и ти ги връщат. Там се чисти с професионална техника, не както на много места във ваничка с подръчни материали. ПС: Трябва да си провериш и смесите на газ след като си готов, преди да раздаваш газта, защото може би от там ти е проблема. Но като знам какви са газаджиите в Плевен...
|
|
|
Пет Апр 17, 2015 4:11 pm |
|
|