Автор |
Съобщение |
quietriot
|
Аз нямам нито една от години
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 5:46 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
С Трибека ли си ?Или колата от подписа?Ако с Трибека,с каква газова си?Моята е Заволи!
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 6:06 pm |
|
|
quietriot
|
Не с легаси съм,не разбрах.че питаш само за трибека .май ще ходиш до Пловдив при.Стоян.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 6:09 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Настройки на газовата инсталация ли прави?Дай ми координати моля!
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 6:13 pm |
|
|
quietriot
|
089 841 7847 Стоян
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 6:21 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Благодаря.Ще направя посещение,макар да оставам с впечатление,че проблема е при всички Трибеки.Дори при руснаците се появяват същите грешки и при калпав бензин!
|
|
|
Вто Окт 21, 2014 6:43 pm |
|
|
malolitrajkata
Регистриран на: Нед Ное 09, 2014 11:02 am Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
joro65 написа: quietriot написа: Защо не отидеш в някой сервиз където да ти прочетат грешките и да потърсят от къде идват, самодиагностиката и питането във форума нищо ням ада ти донесе освен объркване, малко е като самолечението и питането на гугъл, винаги на финала е по зле. Тук просто намери най добрия сервиз около теб , ако си от София е ясно има избор от няколко такива. E нали вчера бях в сервиз.Грешката е 0420 или 4020....нещо с катализатора .Каза ми да пробвам да е карам само на бензин известно време,да видим дали ще даде грешката пак.От прочетеното тук останах с впечатление ,че всички с газова уредба,която не е течна фаза имат проблем с грешки.Или има и такива ,които нямат грешки?Вчера изчистиха,днес пак е имам! Здравей! Аз също имам проблем с газта. Колата е трибека б 9 с газ, американка, при прочитане с компютър изкарва че има грешка в катализатора. Има ли някакво решение? Някои може ли да ми каже колко пари струва диагностика в оторизиран сервиз на Субару в София? и имат ли софтуер за американски модели?
|
|
|
Нед Ное 09, 2014 11:08 am |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
|
Нед Ное 09, 2014 3:24 pm |
|
|
askeless
|
@joro65 - този метод решава проблема само временно, но пък може да ти създаде повече проблеми. Не е в Трибека-та проблема и не знам защо неглижираш какво се опитва да ти каже компютъра. Обяснението и вариантите са прости: тези H6 мотори имат 2 катализатора на хедърите, по един на всяка глава, т.нар. първи катализатори. Преди всеки от тези катализатори има a/fr ламбда сонди, които следят смесите, а след всеки катализатор има о2 ламбда сонди, които следят най-вече състоянието на самите катализатори. Точно така - общо 4 ламбда сонди и то само около катализаторите на хедърите. Вече не знам, може да има още една ламбда и след втория катализатор, с тези Евро норми. Да се върна обратно: * При грешки от a/fr сондите - или имаш проблем със самите сонди и трябва да се сменят или смесите ти са бедни толкова, че ЕКУ-то не може да ги коригира или ги коригира гранично. ЕКУ-то е достатъчно умно, имаш Елм, имаш и Торк, тук във форума има даш-ове за него, изтегли ги и виж Long Term Fuel Trims /LTFT/ - ако са над 5-8% значи мотора върви на бедни смеси. Резултатите от бедните смеси са по-висока температура и при повече километри така - духване на гарнитури, стопени бутала, изкривени/спукани блок, глави. Съпоставката обикаляне, оправяне на проблема и правилна работа на мотора срещу ремонт на гарнитури на глави примерно, във финансово измерение не е в ползва на второто. Колеги писаха вече няколко пъти - виж какво се случва на бензин и има ли я тази грешка, за да знаеш дали проблема го има въобще или само на газ. Преди да тръгнеш да караш на бензин изтрий всички грешки от паметта на ЕКУ-то, извади минус клемата за една нощ и после карай известно време само на бензин, без да включваш въобще на газ. Пиши какво се случва. Ако проблема ти е само на газ - то това може да се дължи на лоша настройка на ГИ, некачествени/недостатъчни дюзи и изпарител, или комплексно от всичките. Проблеми с богати смеси едва ли имаш, защото тогава, както и при лошо горене, което отново има следствие богата смес, грешката щеше да е misfire на някой от цилиндрите, а не при сондата. * При грешки от о2 сондите - отново, или имаш проблем със самите сонди и трябва да се сменят или катализаторите ти са си заминали, или пък ако са премахнати някой си е оставил ръцете с резонаторните гърнета и е забравил втулките за сондите. В този случай проблема е висок разход, лош вървеж, миризми, но това ще е така и на бензин и на газ, без значение. Та пак се връщаме да вземеш да провериш какво се случва на бензин. По-нагоре беше обяснено защо светват и трите лампи наведнъж. Ще добавя само, че когато светне чека, ЕКУ-то влиза в авариен режим и за защита увеличава корекциите на авансите, обогатява допълнително смесите, като осреднява стойностите на ламбдите и т.н. Не е много препоръчително да се кара в такъв CEL режим, най-малкото защото няма круйз и ЕСП. Поздрави!
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 6:01 pm |
|
|
BAlexandrov
|
joro65 написа: Стои си постоянно включено,а грешката се трие за 1 минута..... Възможно е да ти падне акумулатора от тази джаджа. Ако я държиш включена провери колко е консумацията...
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 6:08 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Изминах почти 350км на бензин,но беше само градско.Грешка не даде,но и на газ на градско не ми е дава.Май ще опитам и на дълго,но много рядко пътувам извън града.Иначе се учудих на малкия разход на газ.Жена ми има Хонда ЦРВ ,128 к.с и гори колкото Трибеката,че като сложиш и бензина,излиза май повече.Хондата включва много по късно на газ!
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 7:52 pm |
|
|
askeless
|
В градски условия имаш прекалени чести смени на оборотните режими и съответните STFT, за да ги хване ЕКУ, повечето време си в ниски обороти, имаш стоене на idle, т.е. празен ход, примерно по кръстовища, светофари и т.н. Затова ти казах за Торк-а и LTFT, ЕКУ-то трябва да пази данни ако не си го ресетвал, то се се самообучава. Ако я изкараш извънградско просто я настъпи на повече обороти и по-ниска предавка, за да не прелиташ все пак. Бързо трябва да си покаже. А за Хондата - колега има същата, с обикновена газова в София му дава около 14/100 и загрява много бързо, по-бързо от моя Форестър. Така, че или настройките за обръщане виж или ако те са наред, може самата кола да загрява по-бавно поради някакъв друг проблем.
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 8:17 pm |
|
|
joro65
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 7:37 am Мнения: 26 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Обаче на мен ми е интересно,има ли някой с трибека,ГИ която не е на течна фаза и да не му светва чека?
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 8:31 pm |
|
|
askeless
|
за какво ти е това сравнение, пак ти казвам не е от Трибека-та. Има много Легаси и Аутбек H6 с ГИ и без проблеми с чека. Същият 6 цилиндров 3.0 мотор е
|
|
|
Пон Ное 10, 2014 8:38 pm |
|
|
malolitrajkata
Регистриран на: Нед Ное 09, 2014 11:02 am Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
|
Вто Ное 11, 2014 7:32 pm |
|
|
askeless
|
Е поне знаеш, че нямаш катализатори. Точно за тези 2 сонди говоря, отпред и след катализатора. Тази със втулката е о2 сондата, а втулката е направена след премахване на катализатора, за да може да се лъже самата сонда. Ако това ти е грешката, или втулката е направена калпаво или сондата е заминала. Нищо не мога да кажа за сервиза на митака.
|
|
|
Вто Ное 11, 2014 9:39 pm |
|
|
malolitrajkata
Регистриран на: Нед Ное 09, 2014 11:02 am Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Втулка имам само на единя катализатор, на другия е оставена фабрично. Според вас изтърбушени ли са катализаторите? При прочитане с компа дава грешка катализатор, свети чек, круиз мига и има завишен разход. Някъде градско около 25л. газ.
|
|
|
Сря Ное 12, 2014 9:54 am |
|
|
askeless
|
Т.е. втулка имаш само на катализатора, който си снимал, на другия на сондата след катализатора няма? Странна конфигурация, така не може да се каже има ли, няма ли катализатори, какъв е проблема и защо е такова решението. Няма да се мине без посещение в сервиз. Иначе да - ако записва някаква грешка и светва лампата CEL, това става заедно с лампата на круйза и лампата VDC /esp/. Разхода е прекалено висок и може да се дължи на запушен катализатор, на аварийния режим на работа при CEL, на настройки на газовата.
|
|
|
Сря Ное 12, 2014 11:53 am |
|
|
zezo
Регистриран на: Съб Май 31, 2014 3:39 pm Мнения: 2
Автомобил: TRIBECA
Телефон: 0899516006
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, при мен проблема е абсолютно същия, след като ми монтираха газов инжекцион същите лампи светнаха, при махане на аколмулатора за окло минута спират да светят до момента в който ми намалее газта в бутилката и веднага става коледна елха пак. Колата е трибека 2006 г. вкарана от америка на 40000 мили - реални. Въпросът ми е когато светят тези лампи точно кои системи не работят, работи ли 4х4 и може ли така да се кара, ще навреди ли нещо на автомобила?
|
|
|
Пон Ное 24, 2014 8:23 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
zezo написа: Здравейте колеги, при мен проблема е абсолютно същия, след като ми монтираха газов инжекцион същите лампи светнаха, при махане на аколмулатора за окло минута спират да светят до момента в който ми намалее газта в бутилката и веднага става коледна елха пак. Колата е трибека 2006 г. вкарана от америка на 40000 мили - реални. Въпросът ми е когато светят тези лампи точно кои системи не работят, работи ли 4х4 и може ли така да се кара, ще навреди ли нещо на автомобила? Обеднява ти колата, когато намалее количеството газ пада налягането. Малък изпарител, тънки тръби, запушен филтър и тн и тн. - демек газаджия
|
|
|
Чет Ное 27, 2014 10:14 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|