Автор |
Съобщение |
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Ей това е супер отговор! Газаджията ми е местния представител на Ланди-Ренцо. И сегашната ми кола е с тяхно газово - не мисля, че може да е по-добре. От разход не се плаша - карам Ланчиа Либра 2,0 Comfortronic и разхода ми на газ в добрия случай в града е 16 / 100, почти колкото на СУВ. Но и темата за 3-ка мотора от сега почвам да я чета, защото това с леглата на клапаните е риск и трябва да го премеря Поздравления за секцията за новодошлите, особено за Субару Онлайн и съветите за избор на автомобил!!!
|
|
|
Съб Апр 04, 2015 9:29 am |
|
|
tst
|
Vmax написа: ... Критичният момент е да намериш читава кола, добър газаджия и сервиз Абсолютно това имах предвид - след като не може да се купи повече нова Трибека, би следвало да се търси добър екземпляр с възможно добро обслужване. Ако не случиш може да си скубеш косите, независимо, че гори 8 на сто. Успех - най-доброто според мен е да усетиш, че това е твоя автомобил - Иначе, както често се казва в този форум: Кефа цена няма Успех с избора
|
|
|
Съб Апр 04, 2015 9:48 am |
|
|
connectix
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:19 pm Мнения: 38
Skype: connectix_studio
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
И аз се наиграх със Субару, с оглед на големия ръст и дебелия ми задник Щом можеш да си позволиш Трайбека, значи правилната кола за теб е МБ МЛ. Има много по-голям избор от мотори и оборудване, съвсем различна ергономия, възможност за активно окачване, дисктроник, и по-ниска покупна цена! Друг приемлив вариант е FX35 или Мурано - идеален мотор за газ, страхотна CVT кутия, много опции за глезотии и висок комфорт. Но са най-малко джипове сравнено с МЛ и Суби. Успех!
|
|
|
Нед Апр 05, 2015 11:10 am |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Благодаря за включването! Мураното съм го мислил, но това е един от най-податливите мотори откъм скапване след газифициране и мисля, че цената за подмяна на леглата на клапаните ще задмине тази на Субару. На Нисан всико им е скъпо. По памет от препатили газифицирано Мурано на около 50 000 км прави ремонта. На моето каране това е под 3 години, че и по-малко. Абе не ми е много рентабилно, при условие, че други няма да мръднат и за 100 000 км. Има време, пече се
|
|
|
Нед Апр 05, 2015 3:25 pm |
|
|
Nicky
Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm Мнения: 44 Рейтинг: 19
|
Волво ХС90 3,2 - 6 цилиндъра или 4,4 - осем цилиндъра след фейслифта от 2007 е добро решение - изчистени са детските болести от преди фейслифта и се газифицират без проблем, няма проблеми с леглата на клапаните. Качеството на материалите и изработката е доста добро. Автоматите са 6 степенни на Айсин. За дизелите няма да пиша, защото гледам се интересуваш само от бензин с бъдеща газификация на пропан-бутан.
|
|
|
Пон Апр 06, 2015 11:42 am |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
За Волво е така - или 4,4 или 3,2 след 2006, т.е. фейслифта. Гранд Черока след 2005 също е решение - 4,7 л мотор харчи колкото 4,4, но върви по-малко
|
|
|
Пон Апр 06, 2015 4:25 pm |
|
|
petko 69
|
Колега,за 3.6л мотора на Субару може да попиташ конкретно колегата Кwark-Марин от форума тел.0893556828.Той кара по 40-50 хил.годишно с течна фаза газ и не съм чул да се оплаква от проблеми с мотора,мисля че смени една газова помпа ,но това се дължи на качеството на газта.
|
|
|
Пон Апр 06, 2015 5:08 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Аз пък съм чувал тук при нас само "хубави" работи за течната фаза. Става въпрос именно за тази помпа, която явно е "консуматив". На всичкото отгоре не признават гаранцията под предлога, че газта е лоша. Има си КЗП, взема се сертификат на газта от газстанцията и се пише една жалбичка до КЗП и съда и мисля, че всичко ще е готово, но това е друга тема... Та тези помпи си заминават, а цената на подмяната им обезсмисля монтажа на такава газова. ПП Гранд Черока отпада като вариант - уж широка кола, уж голяма, ама не ми е удобно в нея...Отделно вътре пластмасите създават впечатление за ниско качество - абе не ми хареса. Волвото обаче е конкурент - вчера карах такова, но дизелово. Тези дни ще се метна и на бензин, обаче повечето на пазара са с черен кожен салон и не ми се мисли лятото... Въпросче за Трайбека - освен подобието на жабка има ли друго отделение където може човек да сложи нещо по-обемисто от упътването на колата, например, или пък хладилна жабка?
|
|
|
Вто Апр 07, 2015 7:31 am |
|
|
plaskom
|
Когато говорите или пишете за проблеми с помпата при "течната фаза" трябва да знаете, че при Icom и Vialle помпите са много различни. И при Icom ако са консуматив, то и цената им е като такава. Докато при vialle не е така - скъпи са, изкарват много км, а и се рециклират.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Апр 08, 2015 4:04 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Мнения: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
plaskom написа: Когато говорите или пишете за проблеми с помпата при "течната фаза" трябва да знаете, че при Icom и Vialle помпите са много различни. И при Icom ако са консуматив, то и цената им е като такава. Докато при vialle не е така - скъпи са, изкарват много км, а и се рециклират. подкрепям Пламен, говори се за течната фаза под общ знаменател и наизуст . слагаш виале и газ до ламарината!!!
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Сря Апр 08, 2015 4:08 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Редно е да кажа, че цените на помпите не съм проверявал лично, говорих с двама собственици, единия от които е сериозен човек, но все пак... Също така не знам каква марка е била уредбата. Кажете, моля, примерни цени на консуматива и на качествената. А по въпроса с гаранцията!?
ПП Далеч съм от намерението да оплювам рентабилноста на системите с течна газ! Напротив - ако са добри е много по-добър вариант от газовата фаза - имам предвид избягването на бъдещия ремонт не само от финансова гледна точка ами и от останалите неудобства. Съшо така битува мнението, че разхода на газ изобщо не е колкото като на бензин, ами също е с около 2л по-висок. Отчитайки по-горе посоченото предимство на течната фаза това изобщо не е от значение, но е интересно да се знае - така ли е?
|
|
|
Сря Апр 08, 2015 6:47 pm |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Мнения: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
petroff написа: имам предвид избягването на бъдещия ремонт не само от финансова гледна точка ами и от останалите неудобства. Избягването на бъдещия ремонт (предполагам става дума за гарнитури и клапани?) при течна фаза на какво се дължи? Проблемът не е ли по-високата температура на горене на газта, която и при течна и при газова фаза, все ще си е една и съща.
|
|
|
Пет Май 20, 2016 3:31 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Напротив - съфорумците каращи на "течна газ" все още не са правили шлайф и реглаж на клапани. Поне не съм прочел такова мнение. Ноо, това не значи, че след определен пробег няма да се наложи реглаж на клапани - всичко е механично и все някога тази процедура ще трябва да се направи. Някои споменават за сервизна препоръка на 100 000 км, други казват, че няма такова нещо. Ще взема и аз да се разровя...
|
|
|
Нед Май 22, 2016 8:44 pm |
|
|
BAlexandrov
|
xargs написа: Проблемът не е ли по-високата температура на горене на газта, която и при течна и при газова фаза, все ще си е една и съща. Не е една и съща Другото е прецизността на дозиране в различните режими.
|
|
|
Нед Май 22, 2016 8:49 pm |
|
|
martin_1
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 5:10 pm Мнения: 2
Skype: martin_11147
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, нов съм и не искам да отварям специална тема само за въпроса ми. Искам да ви питам какъв разход дава този автомобил градско и извън за даден мотор на бензин?
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 7:50 am |
|
|
aEoN
Регистриран на: Нед Мар 06, 2016 5:09 pm Мнения: 42 Местоположение: Разлог
Автомобил: Subaru Tribeca - EZ36
Телефон: 0888314899
Рейтинг: 55
|
Всичко зависи (както винаги) от две неща: 1. Къде караш и най-вече 2. Как караш Аз живея в малък град и 3,6 литровия мотор ми дава среден разход около 12,3 литра Само градско не съм го мерил, но под 13-14 литра няма да падне, а в голям град с натоварено движение може и да мине 20/100 Извън градско в БГ 11,3 литра в Гърция 10,4 Литра - там ограниченията са повече и е препоръчително да се спазват Обикновено возя малко дете и това е причината стила ми на каране се приближава до икономичен. При този модел всичко зависи от това колко е тежък десния крак. В случая, обаче, разхода на гориво за мен не е водещ. Имам приятел който си взе Audi Q6 щото харчи много - като цяло с по-малко екстри, по-слаб двигател, дизел същата година на производство на 50 000 км повече и на към 80 % повече в цената, които са си около 20 000 лева - по 2 лева литъра бензин, което са си 10 000 литра гориво, които в моя случай са около 88 500 километра, а в същото време той също харчи гориво...
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 10:24 am |
|
|
martin_1
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 5:10 pm Мнения: 2
Skype: martin_11147
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Последно, за да не спамя темата на колегата какви са им честите болежки болежките дано нямат де, но се съмнавям. Всички имат някакви въпроса е допустими и сериозни ги разделям аз.
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 11:38 am |
|
|
Пламен0001
Регистриран на: Нед Фев 12, 2017 6:19 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Да попитам нормално ли е така да клати задницата на трибека над 100км по път с малки дупки
|
|
|
Нед Фев 12, 2017 6:28 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Не е нормално колега. Колата е изключително стабилна, имайки впредвид, че е аеродинамична тухла... Може би трябва да посетиш сервиз със стенд за амортисьори или просто кадърен механик да повозиш с теб. А може и пътят да е бил такъв - вълнообразен. Не е нещо ненормално за нашата Родина! Действай и пиши какво е станало! Поздрави и късмет! martin_1 написа: Последно, за да не спамя темата на колегата какви са им честите болежки болежките дано нямат де, но се съмнавям. Всички имат някакви въпроса е допустими и сериозни ги разделям аз. Да видим, какво би бръкнало най-много в джоба и е свързно с нерви и време...Проблеми с мотора, проблеми с автомата и неработещи катализатори. Първите две ако си отваряш очите при покупката и посетиш свестен сервиз за диагностика може да се каже, че могат да се избегнат. Това, разбира се, не означава, че после няма да обслужиш напълно и с качествени консумативи тези агрегати! Въпреки всичко, винаги може да има изненади, дори такива за които старият собственик не е и подозирал. Като цяло, при добра поддръжка тези възли са здрави. Много е важно да не се закупи кола с двигател, чиито гарнитури на главите са с пропуск, защото за да се сменят се сваля целия двигател и цената е има-няма около 1 000 лв с някои други профилактични замени. Ако се стигне до сериозен ремонт на мотора сумата лесно може да надхвърли 5 000 лв. Не се шегувам! Независимо дали газифицираш автомобила или не, все някога ще се наложи реглаж на клапани - и той се прави при свален мотор, цената е спорна - някои рекват 3 000 лв, други, че 1 200 лв ще стигнат. Все още не знам, а и се надявам скоро да не разбера! В двигателя проектантите са вложили много мисъл, което адски много ме кефи, но за съжаление ремонта на всички такива мотори е свързан с много пари. Много - много! Автоматите са дуракоустойчиви, но не невъзможни за чупене - случва се при повечко старание, техника е все пак. За успокоение ще ти кажа, че ако кутията е здрава при покупката, ще трябва доста да се постараеш! Проблемите с катализаторите се неглижират, но при отсъствието им сигнала от О2 сензори след тях бърка работата на мотора. При тест на емисиите може да се стигне до спиране от движение, да не говорим, ако те проверят някъде из западната част на ЕС. Цената на нови е има няма 3 000 лв и то със сериозно ровене в нета, даже няма да стигнат. Има и приемливи начини за промяна на параметрите в ECU-то, но стигаме до старателно избягваните до момента време, самообучение и пари. Извод - колата трябва да е с катализатори и то работещи!
|
|
|
Нед Фев 12, 2017 8:46 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|