Отговори на тема стр 1, 2  >
 Кандидат за Трибека 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Изглежда много скоро ще се присъединя към Вашата общност. Дори почти съм взел решение бъдещата ми "нова" стара кола да е Трибека. Все още се колебая, обаче, между Трибека, Мерцедес МЛ след 2006 и Волво ХС90. Мазда Сх-7 отпадна от листа поне дотолкова, че на пазара няма втора употреба бензинови мотори, които да не са турбо, а тези с АСК не се газифицират - т.е. могат, но всички представители питаха дали е с ръчна СК или с АСК и когато разбираха, че е автомат вдигаха безпомощно рамене...
Сега по темата - Трибека ми харесва, но има доста неизвестни около този модел:
1 - Защо никъде в "мануал-а", ръководството и т.н. не видях ускорението от 0-100 км? Намерих един американски сайт, конвертирах единици и пак не съм сигурен дали числото е точно?! Не че е супер важно, но защо по-дяволите не го пише?
2 - МНОГО ВАЖНО - Как стои въпроса с поддръжката в БГ? Местния дилър чистосърдечно си призна, че такава кола не са виждали (нищо, че в един от сайтовете за продажба на коли има една за продажба обслужвана в Бургас, откъдето съм). Разбрах за познати, че ходят в Гърция... Колкото и да е хубава колата, няма да си я взема, ако ще трябва да ходя в чужбина, та дори и до Лозенград!
3 - Този въпрос има връзка с предния - Разбрах, че е проблем диагностичния софтуер - по неофициалните сервизи нямат необходимия софтуер, защото колите са меко казано екзотика. Това така ли е, или да речем мога срещу някаква прилична сума да си купя някоя от десетките програми за диагностика и с "моя" доста кадърен "майстор" да се спасявам, както винаги и досега?
4 - Има ли, в крайна сметка, решение с конвертирането на текущия пробег и показанието на темп. от US в евро единици.
5 - Като цяло съм изчел почти всичко за модела и ако съм късметлия би трябвало да ме радва дълги години.

Сега карам също рядка кола и знам какво е да се търсят части и т.н. - някои от тях дори не се произвеждат... Колата ми е добра, харесва ми, но ми е късичка. Притеснявам се и Трибека-та да не е такава - енджина ми е внушителен, като по нищо не отстъпва и на теглото ми ROFL ROFL ROFL В тази връзка тези дни ще си направя една екскурзия до най-близкото място, където ще мога да седна в една Трибека, че да не излезе, че само се каня, ама без кръчмаря!

Благодаря Ви предварително и много късмет! :beer:

ПП Сегашната ми кола е също с АСК и така да се каже имам опит, но въпреки всичко какви са цените за подмяна на маслото и въобще могат ли да извършат тази операция в местното представителство?

ППП Вай-вай - най-важното забравих! Притеснявам се, че този мотор има характерните за почти всички японски мотори проблем при газифициране - потъване на леглата на клапаните. Вярно ли е и ако/когато стане как стои въпроса с ремонта - възможен ли е в БГ и дали си заслужава ценово?

Чет Апр 02, 2015 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm
Постове: 155
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Според мен влизаш във филми отностно,че е екзотика.Има си и части втора употреба - 2015 сме.
Отностно другите въпроси не мога да ти отговоря,другите които карат този модел да се изкажат.
За смяната на масло или други ремонти не се ходи в местното представителство,има си добри майстори.Не си посочил от къде си.

Чет Апр 02, 2015 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кандидат колега,

Човек ще си помисли че живееш на луната - Трибеката се чете с ОБД2 четец, който се продава навсякъде за 20-30лв. Друг въпрос е кой ще го разчита.

АСК няма връзка с това дали може да се газира една кола - ако това ти го е казал газаджията, търси си друг майстер.
Потъват клапани на Трибека след много каране на газ или калпава подръжка - има тема за подбни проблеми - просто я потърси.

Не се качвай само, а я покарай също, да не се окаже че ти е слаба...

Модели внос от САЩ трябва да се проверяват по ВИН номер за инциденти...и като цяло за Трибека не са най-добрия избор, защото не са правени в Япония а в САЩ.

Офертите от Гърция не са за пренебрегване :idea:

Чет Апр 02, 2015 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am
Постове: 117
Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
Кофти...
Отговори с цитат
Привет колега,

Лично за мен по- добрия вариант би бил Форестър /не си ли се замислял за тази опция?/ По- новите модели на Форестър са големи почти колкото Трибеката. Иначе за другите изброени от теб модели в този форум едва ли ще намериш привърженици.

Колкото до въпросите ти: аз поне бих погледнал телефоните на т.нар. Бели сервизи и бих се обадил и поразпитал. Освен това съм чувал добри отзиви за сервиза на Субару във Варна /май- казваш, че си от Бургас/, та бих отскочил и до там да поразпитам.

_________________
BORN TO RUN

Чет Апр 02, 2015 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не само, че съм чувал за OBDII букса, но и имам такава с блутуут и съответния софтуер и на лаптопа, и на телефона си! И именно за този софтуер става въпрос!
И да има голямо значение дали колата е с ръчна или АСК - управлението на двигателя е различно! Сложи компютър от едната на другата да те видим! Ако беше толкова просто...

Респект към марката! Мой колега си купи дизелов Аутбек 2008. Седнах в него и ръчната ме ръчна в десния хълбок - проблема на тая кола е, че седалката е много ниско и съответно средната конзола много високо. За същата ширина моята кола се усеща мнооого по-широка, но конзолата е под седалката. Отделно, че за човек 191 см не мога да си опъна краката като в Опел и Ауди, да речем, без да ги харесвам - това е и причината да си купувам СУВ - хем да слизам от високо, хем да ми е дълго и широко. :)

Относно ВИН-а - от бургаското представителство рекоха, че по този номер могат само спецификации на автомобила да ми кажат, но не и сервизна история - МЪКААААААААААААААА! Предложих съответно възнаграждение - МЪКААААААААААААААААА! Избора в такъв случай ще е класически - на място, с разбиращи люде, а после и някъде където, дай боже, да могат да прочетат колата. Обаче мъката се увеличава, особенно с тази тема:
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=76

Всичко ще се реши след като покарам колата, че и другите от първия пост.

И все пак колко е ускорението на Трайбека?

ПП Пичове, знаете ли, че преди производството на Волво ХС90 цялата поточна линия е била преоборудвана с нови свредла, защото гредите в колата, за да отговорят на изискванията за сигурност са били изпълнени от бор-стомана, а 4,4 литров бензинов двигател е производство на Ямаха? Някаква подобна историйка за трайбека? Ще е интересно да се знае!
В момента чета интересни дискусии за избор между двете коли, а също така и за избор между тях и МЛ. Интересно ми е, че и аз след като прегледах пазара и попрочетох няколко месеца из интернет стигнах до същия избор. Всеки един си има проблеми, включително и Трайбека, има си и плюсове. Проблемът ми е, че не съм се качвал на Трайбека. После пак ще пиша.


Последна промяна petroff на Чет Апр 02, 2015 10:55 pm, променена общо 2 пъти


Чет Апр 02, 2015 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petroff написа:
Не само, че съм чувал за OBDII букса, но и имам такава с блутуут и съответния софтуер и на лаптопа, и на телефона си! И именно за този софтуер става въпрос!
И да има голямо значение дали колата е с ръчна или АСК - управлението на двигателя е различно! Сложи компютър от едната на другата да те видим! Ако беше толкова просто...

Явно е Бургас са големи разбирачи майсторите... :D
Субару се газифицира и с ръчна и с АСК кутия от вуле. Също така лесно се чете с ОБД2 след 2002 година.

И все пак колко е ускорението на Трайбека?

8,9 сек на 3.6 двигателя и около 10сек на 3.0, в гугъл има много интересни неща :idea:

ВИН на американска кола се проверява в CARFAX като си платиш такса.

Ако си над 110 кила ще ти е тясно във всяко Субару. Аз съм 95кг и Аутбак ми е тесен точно заради тъпата средна конзола...

Чет Апр 02, 2015 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора!

Kакво е CARFAX и къде се намира?
Мдааа, 145 кг съм и ме притеснява именно заоблянето на конзолата под волана на Трайбека!? Но въпросния колега е над 120 кг и е КОРАВ - четирикрилен гардероб, но е по нисък и се събира.

ПП Разбрах какво е CARFAX, но сървъра ме изхвърля, дано през Мтел да няма проблем.

ППП Все пак, да защитя "майсторите" в Бургас - въпросната Мазда на всичкото отгоре е и с директно впръскване, ама форумите са пълни с хора бързащи да пишат, но с недостатъчна информация по въпроса. После отговорите са от местните представители на съответните няколко марки, производители на ГИ и то след КОНСУЛТАЦИЯ С РЕГИОНАЛНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ, т.е. и в Горно Нанадолнище и в София пак същия щеше да е отговора.
А за софтуера явно има специфичен, защото за моята италианка от 2000 г в официалния сервиз БОШ ми рекоха, че не могат да ми прочетат реалните километри, че се наложи да се самообразовам и да си ги прочета сам - от там ми са и кабелите и буксите и ФиатЕкуСкан-а...

Чет Апр 02, 2015 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Постове: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моята Трибека е купена и поддържана в Субару Бургас преди да дойде в София. Няма да имаш грижи с газификацията, ако заложиш на течна фаза. От 0-100 е 8.9 и при мен ги прави на бензин, а на газ 8.7. Ако намериш кола правена за Европа ще си спестиш неудобствата с американските единици за разход, температура и т.н.

_________________
www.plaskom.com

Пет Апр 03, 2015 7:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен, ако някой се е насоил към Требека, последното за което трябва да го е грижа е: разхода на бензин/газ и за колко ускорява от 0-100 ROFL (моите два цента).

Колега - успех с избора!

Пет Апр 03, 2015 3:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен всеки има право на информиран избор! Аз искам да знам някои параметри, даже ускорението 80 - 120 км/ч или така нар. еластичност също ми е интересна, но уви. И никой, ама никой няма право да ми казва какво може и не може или още да ми дава наклон на к**а. Може да ми го даде само орално и то ако аз поискам! Нямам намерение да се обяснявам или пък да се оправдавам какво смятам да правя и защо го правя! Време е българчетата да се научат, че решението на отделния индивид трябва да се уважава, както правят интелигентните хора. Аз съм направил своя избор, явно ти своя - бъди здрав и много безаварийни километри!

Сега към всички уважаващи избора ми - днес карах Трайбека! Хареса ми, но можеше да е по-широка отвътре, както и повечко място за краката по дължина можеше да има. Ускорението беше прилично. Качих се и в МЛ, но без да го карам. Ами отвътре е по-удобен. Направи ми впечатление, че при повдигане седалката на субаруто се поизмъчи с теглото ми, докато МЛ-а беше като крик, ама и акумулаторите му са два. Ще опитам тези дни и да покарам останалите три машини.

ПП Ако си взема МЛ и него ще газифицирам, лексуса и инфинитито също!
 -5

Пет Апр 03, 2015 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Постове: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
МЛ-а е подходящата кола. =D> Според мен забрави за Трибека, а и за Субару като цяло. Поздрави и успех.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Пет Апр 03, 2015 7:18 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petroff написа:
Според мен всеки има право на информиран избор! Аз искам да знам някои параметри, даже ускорението 80 - 120 км/ч или така нар. еластичност също ми е интересна, но уви. И никой, ама никой няма право да ми казва какво може и не може или още да ми дава наклон на к**а. Може да ми го даде само орално и то ако аз поискам! Нямам намерение да се обяснявам или пък да се оправдавам какво смятам да правя и защо го правя! Време е българчетата да се научат, че решението на отделния индивид трябва да се уважава, както правят интелигентните хора. Аз съм направил своя избор, явно ти своя - бъди здрав и много безаварийни километри!


Към кого е насочен този коментар? Че като чета нагоре постовете на колегите не виждам нищо освен професионални и компетентни мнения...
Придържай се към добрия тон, че тук не търпим груб език.

Пет Апр 03, 2015 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, очевадно моят пост не е насочен към теб! Добрият тон не съм го нарушил аз, но достойнството си ще пазя, както предполагам и ти своето! Жив и здрав!

Пет Апр 03, 2015 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petroff написа:
Колега, очевадно моят пост не е насочен към теб! Добрият тон не съм го нарушил аз, но достойнството си ще пазя, както предполагам и ти своето! Жив и здрав!


Нямах това предвид. Както и да е - придържай се към добрия тон за да се включват хора с познания и опит.
Гледал ли си R класа на Mercedes?

Пет Апр 03, 2015 8:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко ми прилича на: "Имам Ламбо в гаража, ся, ша ми са смеят хората, ако се появя с Форд S-max, да речем." :)

ПП То и от МБ писаха, че е точно за тези хора...Ако ще е МБ ще е МЛ, но не се знае дали ще харесам Гранд Черокито след 2004 или Волво XC-90.

Пет Апр 03, 2015 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Постове: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Приятел ,ако наистина търсиш Трибека то в този Форум доста хора ще ти помогнат споделяйки своя опит, но ако просто си търсиш джип независимо от марката ,то първо си избери какво желаеш. Избираш Трибека добре дошъл,иначе другото е само приказки. :idea:

Пет Апр 03, 2015 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбира се! Затова и направих своето проучване и споделих тук. Дори 250 км минах с колата за да покарам Трайбека - много свястно момче е собственика на единствената в мобилето от Сливен! Дали не я харесвам? Реторичен въпрос. Сегашната ми кола е точно така взета, с компромис, защото много ми харесва. И след четири години вече искам по-удобна...

И така по същество:
По-горе някой беше казал, че оферта за преглед в Гърция не е за пренебрегване. Това означава ли, че е добре да се запази час за преглед при тях или само ако има нужда?
Как е положението с обслужването - масла на раздатки, диференциали и т.н. Течностите строго оригинални или става и по спецификации да се заменят с алтернативи. Тук във форума нищо не разбрах за това.
Нещо по специфично при огледа, от кухнята както се казва?
Не разбрах дали диагностика може да се извърши и с неоригинален софтуер, дори и свободна програма например. Може и да се закупи лиценз на някоя, стига да върши работа - например лиценза за една машина на FiatEcuScan e 50 USD.
Амортесьорите нивомати ли са?
Слаби места на модела освен въпросната стабилизираща греда до двигателя?

Пет Апр 03, 2015 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petroff написа:
Според мен всеки има право на информиран избор! Аз искам да знам някои параметри, даже ускорението 80 - 120 км/ч или така нар. еластичност също ми е интересна, но уви. И никой, ама никой няма право да ми казва какво може и не може или още да ми дава наклон на к**а. Може да ми го даде само орално и то ако аз поискам! Нямам намерение да се обяснявам или пък да се оправдавам какво смятам да правя и защо го правя! Време е българчетата да се научат, че решението на отделния индивид трябва да се уважава, както правят интелигентните хора. Аз съм направил своя избор, явно ти своя - бъди здрав и много безаварийни километри!




След като искате да уважават Вашия избор е време да се научите да уважавате и мнението на другите.
Вие сте този, който е поискал мнение. Някои мнения може да Ви харесват, а други не.

А що отнася за израза Ви за гениталните части - няма да коментирам - Вие сам представихте себе си
 15

Съб Апр 04, 2015 3:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Постове: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst, съжалявам, ако съм се изказал прекалено остро, но прочети си пак поста! Нова Трайбека е с около 10 000 лева по-евтина от Волво XC90, да речем - за какви разходи толкова става въпрос, че да не мислим за газ? И ако си купя Мондео с всички екстри, което ще излезе по-скъпо от Трайбека, мога ли да сложа газ или и там не трябва да мисля в тази посока. Ускорението до 100 при първоначален избор на автомобил, когато още дори не си го карал е за да добиеш представа за работата на АСК, например, или да сравниш спрямо усещането с настоящата си кола. Все неща които всеки иска да знае. После, когато го покараш вече е друго, но изобщо форума не е за това, а за да получиш подкрепа и насока за правилен избор.
Виждайки профилите може би само plaskom кара Трайбека.

Дотук разбрах следното:
Колата не е проблем да се сервизира в кой да е читав сервиз.
Софтуерна диагностика може би може да се направи пак с коя да е програма за тази цел.
ВИН на американска кола се проверява в CARFAX като си платиш такса - моята цел ще е европейски автомобил.
И като цяло не е рентабилен автомобил или пък напротив - супер здрав е, защото:

tst написа:
Според мен, ако някой се е насоил към Требека, последното за което трябва да го е грижа е: разхода на бензин/газ и за колко ускорява от 0-100 ROFL (моите два цента).

Колега - успех с избора!

:beer:

Съб Апр 04, 2015 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разхода и на газ не е малък - трибеката ще лапа мин 20/100 в градски условия. Това имаше предвид tst.
Подръжката е определено по евтина от Мерцедес, БМВ и сие.
За газ си има отделна тема свързана с гарнитури и клапани при 3.0 мотора

Критичният момент е да намериш читава кола, добър газаджия и сервиз

Съб Апр 04, 2015 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр 1, 2  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор