|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
subaru b9 tribeca-гасне в движение
Автор |
Съобщение |
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
Здравейте любители на Subaru наскоро и аз се сдобих с едно.Става дума за Subaru b9 tribeca 3.0 245 коня бензин.Много харесах колата,беше с газова уредба Fratelli с омасляване на клапаните всичко беше добре до момента в който не ми светнаха check engine,cruise control и ESP.Ходих на диагностика прегледаха обстоино колата казаха че всичко било наред,проблема бил в газовата.Оттам при газаджия погледна уредбата и каза,че не била подходяща за тази кола т.е изпарителя бил слаб,тръбичката била много малка инжекторите бавни.Само да кажа колата си върви много добре "според мен" на газ и бензин.Газаджията закачи уредбата на компютър и каза също че сместа била бедна и я увеличи,но нямаше ефект след 140км.пак грешки.По притеснителното според мен е че вече 4-5 пъти колата гасне в движение с малка скорост никой не знае защо вчера даже угасна без да светят грешки!На бензин не се е случвало да гасне!По всичко личи,че проблема е в газовата уредба.Кажете какво да правя според вас да преправям тази уредба като сменя отделни части по нея или да слагам направо нова,но каква?Благодаря на отзовалите се:)
|
|
|
Пон Сеп 05, 2016 7:56 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
Колеги защо никой не иска да даде мнение или препоръка по моя проблем?Къде да търся причината за гасненето на колата? Вярвам,че тук във форума има компетентни!
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 11:28 am |
|
|
tst
|
Здравейте, Добре дошли и много безаварийни километри. Явно проблема ви е в газовата, а не можем да ви дадем съвет защото почти всички във форума не разбират. Трябва да посетите подходящия сервиз, защото явно предишните са си оставили ръцете. Можете да ползвате бутона търсене (горе в дясно) и ще разберете, колко подбни поста има като вашия Не пишете от къде сте, за да може да ви се помогне. Ако сте от София можете да потърсите следните: тука така също и колегата с ник: Pradabg Успех Поздрави
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 3:48 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
Благодаря за вниманието От Пловдив съм тези дни ще ходя при газаджия Бих се радвал ако ме насочите към някой,който ще се отнесе професионално към проблема ми!Поздрави
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 6:34 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Здравей колега и мноооого безаварийни километри, грешка, мили! Аз имах абсолютно същия проблем - взех колата с ГИ, в началото беше ОК, после се започна. Точно както го описваш ти. Старият собственик искал евтин ГИ и му сложили втора употреба с нови тръби и бутилка - за 800 лв. Не беше смяна на дюзи, на изпарител, на захранваща тръба с такава с по-голям диаметър, че накрая реших да заменя ГИ с такъв с OBD2 контрол (старата беше без). Спрях се на Ланди-Ренцо и откакто съм я монтирал (4 месеца вече) проблеми нямам. Сега когато я "изрежа на бензин", но рядко, ми светва триото и грешката е винаги една и съща - P0420 - ниска ефективност на катализатора на банка 1. Имай впредвид, че имам втулки на задните сонди (след катализатора), защото нямам катализатори и въпреки всичко тази грешка се появява, обикновено след натискане. Изтривам я на ход с блутуут адаптер и Torque Pro и повече не се появява. Мога да измина и 300 км след това, но не се появява. Наскоро използвах добавки към бензина за почистване на инжекциона и горивната система - първо на Бардал - 6 в 1 в 20 л, после тази американската от форума, сетне пак на Бардал за клапаните за 20 л и накрая един Редекс. След първата добавка грешката се появяваше много често, а после и до сега на рядко. Към газовата съм монтирал и омаслител Флашлюб - може в по-голямо количество и той да влияе на задната сонда, но това е само предположение. Имай впредвид, че Ланди-Ренцо не предвиждат за този двигател кой знае колко голям диаметър на медната тръба - 7 мм (може и да бъркам с мм). Аз си оставих 10 мм полимерната с която бях подменил старата, но преди това имах проблеми със стария изпарител и газаджията (светнато момче) подмени щуцерите на дюзите в които влизат маркучите на газта с такива с по-голям вътрешен диаметър. После се оказа, че изпарителя е за смяна и тези по-големи щуцери караха новия изпарителя да работи на по-високи коефициенти, което наложи връщане на старите. Това ме кара да мисля, че от по-големия диаметър на тръбата няма смисъл. При всички положения, при намаляне на количеството на ПБ в бутилката до няколко литра, при кик даун газовия компютър прехвърля на бензин - и при двете газови. После ако карам кротко и 10-на км мога да измина отново на газ. Накратко - трябва ти ГИ с OBD2 контрол. За по-големия диаметър на тръбата - карай си с предвидената от производителя на ГИ, ако имаш проблем тогава ще я смениш. Задължително си купуваш Елм 327 или подобен и го държиш в колата, за да можеш да триеш грешки и накрая - втулки на задните сонди - след катализаторите, ако са ти извадени, разбира се ! Късмет и пиши какво си решил и какво става! ПП След триене на грешки се изтриват от компютъра запаметените положения на дроселовата клапа и при следващото стартиране на ДВГ-то, дори и след няколкостотин километра, колата няма да запали от първия път, ще трябва да врътнеш ключа пак. Пробвал съм след като дам на контакт да изчакам 10-ина секунди и тогава пали от ряз. Пиша го, за да не се чудиш после.
|
11
|
|
Вто Сеп 06, 2016 8:52 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
petroff Благодаря за разясненията:) искам да знам само това гаснене на колата в движение на какво точно се дължи?
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 9:31 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
На бедна смес. Сега е момента за един блутуут адаптер и програма, която да следи тримовете. Ще видиш как се увеличават времената на дюзите и ще си създадеш много добра представа какво се случва. Влияе се и от качеството на газта. На бензин как е? Защо не я оставиш без ток за половин - един час и после, след като отвори термостата на място да покараш на бензин за да видиш как е?
ПП Бедната смес пък от своя страна може да се дължи на много неща - проблем с изпарителя, дюзите, вакуума, дроселовата клапа, клапани и т.н. Обърни особено голямо внимание на вакуума - да не смуче въздух от някъде.
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 9:44 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
На бензин върви супер,никога не е гаснала.Но е карана предимно на магистрала,в града по-малко.Да я оставя без ток т.е да откача клемите на акумулатора нали?
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 9:57 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Това упражнение няма смисъл, щом на бензин е добре. Ако имаш програма и адаптер след това упражнение ще имаш възможност да разбереш дали смуче въздух отнякъде - докато работи на бензин. Откача се само "-" клема. Сега си мисля, че ако го направиш ще се изтрият дълговременните корекции и временно колата ще работи без да светва триото, но малкото количество газ подавано към газовите дюзи няма да се повлияе и колата пак ще гасне. Най-добре е да отидеш пак при газаджия, с най-много 5-6 л газ в бутилката и да поискаш да ти настрои сместа така, че да е богата, т.е. да се подава повече гориво. Мен това ме спасяваше,но последния път просто газта си беше супер лека и периодично си гаснеше. Според мен не си губи времето и парите и слагай ГИ с OBD2 контрол. Много често Ланди-Ренцо предлагат ГИ срещу безлихвен кредит в TBI - аз така я взех, предпочетох да не давам всички пари наведнъж. Вноската ми е ~ 280 лв на месец - за 6 месеца, уредбата е Омегаз 3, флашлюба си го платих в кеш.
Аз продължавам да си мисля, че проблема на старата газова беше в дюзите и - Рейл, но повече не желаех да наливам пари в нея, защото ситуацията ту се оправяше, ту се влошаваше. Самият газаджия още като видя ГИ се ядоса, че развалят имиджа на марката (BSM/Бардолини) с некадърно подбран тип ГИ. Въпросните производители също имат уредба с ОБД2 контрол и то с много опции за настройка.
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:11 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
Всъщност последния път,когато светнаха грешките беше преди около 400км.(до сега не са светвали)преди това газаджия който ми препоръчаха прави нещо по газовата каза ми че изправил графиката каквото и да значи това?Добави да карам така ,ако имало нещо пак да отида.Вчера на връщане от Пазарджик колата угасна карах с не повече от 35-40км.ч...грешки не светеха.Доста се притесних спрях на аварийни запалих обърнах на бензин и така я карам 2-ри ден.Тези дни ще отида пак при газаджията да видим какво ще правим.
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:37 pm |
|
|
petko 69
|
Както по горе написа колегата форума няма да ремонтира колата.Звънни един тел. да те пратя при читав газаджия в Пловдив и да си пееш , и караш Трибеката.
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:40 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Пиши след прегледа дали всичко е ОК! Не спомена каква е газовата?
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:45 pm |
|
|
vasiboy
Регистриран на: Вто Авг 16, 2016 8:27 pm Мнения: 42
Автомобил: subaru tribeca b9
Рейтинг: 0
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:53 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
И го беше написал още в началото...Съжалявам! Най-правилната постъпка е наистина да отидеш при газаджия.
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 10:58 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта |
|