Автор |
Съобщение |
Speleonaft
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Колеги прегледах целия форум но не открих ориетировачна цена за регулиране на клапани на Трибека. Демонтира ли се мотора И колко време отнема този ремонт. Благодаря предварително.
|
|
|
Нед Авг 27, 2017 3:29 am |
|
|
Vmax
|
Виж в секция аутбек или търси за 3.0 с търсачката. Сваля се двг, глави и е мин. 1 400лв
|
|
|
Нед Авг 27, 2017 8:08 am |
|
|
Speleonaft
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново От 100 души видели това запитване само 1 отговорил. А дали отговора му е верен Незнам. Не вярвам никой да не е регулирал клапани. Моля ви за второ мнение. Благодаря.
|
|
|
Вто Авг 29, 2017 6:01 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Повярвай му,а ако не вярваш направи запитване по имейла примерно в Субару ланд ЕООД.Има и други сервизи и там попитай.Но едва ли отговорът ще е друг.Аз карам Форестър SG,2006г-същата е процедурата.Неприятна и капиталоемка/както наскоро се изрази един колега/ е процедурата,но за наша жалост неизбежна.
|
|
|
Вто Авг 29, 2017 8:22 pm |
|
|
Ba4oMisho
Регистриран на: Вто Дек 09, 2008 6:30 pm Мнения: 124 Местоположение: Варна Рейтинг: 41
|
Според мен, отговори няма, защото всички които са видяли темата, са съгласни с написанато, аз също съм на път да правя тази процедура, поради работа на пропан бутан, се появява някакво хлътване на леглата на клапаните, та освен регулиране има и някакво възстановяване на последните, но така или иначе сваляне на двигателя, и цената е около тази която колегата е посочил.
_________________ SUBARU BOXER DIESEL SUBARU OUTBACK H6 3.0
|
|
|
Вто Авг 29, 2017 9:14 pm |
|
|
Speleonaft
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
|
Благодаря ви колеги за инфото.
|
|
|
Сря Авг 30, 2017 7:54 am |
|
|
ico_tech
|
Колега Speleonaft, доста нервно реагираш, но явно това е тенденция във форума. Няма еднозначен отговор на твоя въпрос. Зависи къде и как ще регулираш клапаните. Зависи в какъв момент си "хванал" проблема. Зависи от сервиза. За да те успокоя, че никой не те "занася" ето малко инфо за самия реглаж: - вадиш/слагаш двигател от коша; - сваляш целият ангренаж (капаци, вериги, ролки на разпредвалове) - вземаш решение ще вадиш ли глави или не. В първия случай можеш да извършиш ремонта малко по-пълноценно и да спестиш пари от пулове, като шлайфаш клапаните. Обаче при сваляне на глави сменяш гарнитури и шлайфаш глави. Сам виждаш опциите са в широк диапазон на похарчени пари. - сваляш разпределителните валове - вадиш всички пулове (24 броя) и оставяш тези, които стават. Другите купуваш по 40+лв бройката. - Сглобяваш валовете и измерваш дали си в норми (след като си монтирал главите) - сглобяваш всичко по обратен ред с нови гарнитури на капаци (120+ лв в оригинал за двете) - слагаш двигателя и подменяш всички течности. Някои колеги не спират дотук - сменят легла и клапани с т.нар. газови. Сменят и сегменти. Сметката скача над 3000 лв.
Е, според теб дотук колко трябва да е сумата на ремонта? Пет човека да питаш - всички ще ти кажат различна цена. Избираш си сервиз и той ще те ориентира най-точно спрямо обема, който желаеш да извършиш и спрямо състоянието на твоя автомобил. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
7
|
|
Сря Авг 30, 2017 4:27 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Колегата забрави да добави за смяната на веригата и бананите и ако прецениш дори водна помпа. ПС може да разгледа темите за 3.0 има купища. Като да се знае има голяма разлика кой къде и как шлайфа същи така.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Авг 30, 2017 7:53 pm |
|
|
plamen771
Регистриран на: Нед Апр 01, 2018 10:30 am Мнения: 1
Автомобил: tribeka
Телефон: 0898852013
Рейтинг: 0
|
незнам дали тук е местото за писане на проблема имам проблем с мойта трибека надува системата но не загрява седи си на нормално загрята на средата кзаха капачка сменихме я казаха газовия испарител свалихме го пак надува не на камак но са понадути двата маркуча сменихме термостат преди 2 месеца преди 2 месеца спуках радиатор смених и него след два месеца пръсна маркуч откакто смених радиатора все проблеми не ми се иска много много да се отваря двигател но... вие какво мислите
|
|
|
Нед Апр 01, 2018 10:37 am |
|
|
Alxx
|
Ако ти се искаше по-навреме, нямаше да сменяш радиатор и маркучи...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Апр 01, 2018 1:28 pm |
|
|