Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:04 pm



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Регулиране на клапани 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги прегледах целия форум но не открих ориетировачна цена за регулиране на клапани на Трибека.
Демонтира ли се мотора
И колко време отнема този ремонт.
Благодаря предварително.

Нед Авг 27, 2017 3:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж в секция аутбек или търси за 3.0 с търсачката.
Сваля се двг, глави и е мин. 1 400лв

Нед Авг 27, 2017 8:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте отново
От 100 души видели това запитване само 1 отговорил.
А дали отговора му е верен Незнам.
Не вярвам никой да не е регулирал клапани.
Моля ви за второ мнение.
Благодаря.

Вто Авг 29, 2017 6:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Повярвай му,а ако не вярваш направи запитване по имейла примерно в Субару ланд ЕООД.Има и други сервизи и там попитай.Но едва ли отговорът ще е друг.Аз карам Форестър SG,2006г-същата е процедурата.Неприятна и капиталоемка/както наскоро се изрази един колега/ е
процедурата,но за наша жалост неизбежна.

Вто Авг 29, 2017 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 09, 2008 6:30 pm
Мнения: 124
Местоположение: Варна
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Според мен, отговори няма, защото всички които са видяли темата, са съгласни с написанато, аз също съм на път да правя тази процедура, поради работа на пропан бутан, се появява някакво хлътване на леглата на клапаните, та освен регулиране има и някакво възстановяване на последните, но така или иначе сваляне на двигателя, и цената е около тази която колегата е посочил. :facepalm:

_________________
SUBARU BOXER DIESEL
SUBARU OUTBACK H6 3.0

Вто Авг 29, 2017 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 3:20 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ви колеги за инфото.

Сря Авг 30, 2017 7:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Speleonaft,
доста нервно реагираш, но явно това е тенденция във форума. Няма еднозначен отговор на твоя въпрос. Зависи къде и как ще регулираш клапаните. Зависи в какъв момент си "хванал" проблема. Зависи от сервиза. За да те успокоя, че никой не те "занася" ето малко инфо за самия реглаж:
- вадиш/слагаш двигател от коша;
- сваляш целият ангренаж (капаци, вериги, ролки на разпредвалове)
- вземаш решение ще вадиш ли глави или не. В първия случай можеш да извършиш ремонта малко по-пълноценно и да спестиш пари от пулове, като шлайфаш клапаните. Обаче при сваляне на глави сменяш гарнитури и шлайфаш глави. Сам виждаш опциите са в широк диапазон на похарчени пари.
- сваляш разпределителните валове
- вадиш всички пулове (24 броя) и оставяш тези, които стават. Другите купуваш по 40+лв бройката.
- Сглобяваш валовете и измерваш дали си в норми (след като си монтирал главите)
- сглобяваш всичко по обратен ред с нови гарнитури на капаци (120+ лв в оригинал за двете)
- слагаш двигателя и подменяш всички течности.
Някои колеги не спират дотук - сменят легла и клапани с т.нар. газови. Сменят и сегменти. Сметката скача над 3000 лв.

Е, според теб дотук колко трябва да е сумата на ремонта? Пет човека да питаш - всички ще ти кажат различна цена. Избираш си сервиз и той ще те ориентира най-точно спрямо обема, който желаеш да извършиш и спрямо състоянието на твоя автомобил.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 7

Сря Авг 30, 2017 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата забрави да добави за смяната на веригата и бананите и ако прецениш дори водна помпа. ПС може да разгледа темите за 3.0 има купища. Като да се знае има голяма разлика кой къде и как шлайфа същи така.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сря Авг 30, 2017 7:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 01, 2018 10:30 am
Мнения: 1
Автомобил: tribeka
Телефон: 0898852013
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
незнам дали тук е местото за писане на проблема имам проблем с мойта трибека надува системата но не загрява седи си на нормално загрята на средата кзаха капачка сменихме я казаха газовия испарител свалихме го пак надува не на камак но са понадути двата маркуча сменихме термостат преди 2 месеца преди 2 месеца спуках радиатор смених и него след два месеца пръсна маркуч откакто смених радиатора все проблеми не ми се иска много много да се отваря двигател но... вие какво мислите

Нед Апр 01, 2018 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако ти се искаше по-навреме, нямаше да сменяш радиатор и маркучи...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Апр 01, 2018 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор