Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:33 am



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Сеп 16, 2017 9:40 pm
Мнения: 2
Автомобил: TRibeca
Телефон: 0887666171
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте закупих трибека 3 бензин и отказа да пали върти но само свети ключа на таблото и не иска да запали как да отстраня проблема

Съб Сеп 16, 2017 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много трудно да гадаем така колега, и маговете по Скат ще им се опъне диагнозата :)
Като я купи палеше, а после не? Кой ключ на таблото? Ако е един червен, нама да запали - имобилайзера не е дезактивиран.
Дай малко повече инфо - газово има ли, работеше ли стабилно докато палеше? Сменял ли си батерия на дистанционно? Откачал ли си акумулатор?
Като дадеш на контакт какви лампи светят?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Сеп 17, 2017 5:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мдааа... Щом свети червен ключ на таблото, явно проблема е с имобилайзера.
Ако имаш втори ключ, пробвай с него.

Пон Сеп 18, 2017 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 16, 2017 9:40 pm
Мнения: 2
Автомобил: TRibeca
Телефон: 0887666171
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Много трудно да гадаем така колега, и маговете по Скат ще им се опъне диагнозата :)
Като я купи палеше, а после не? Кой ключ на таблото? Ако е един червен, нама да запали - имобилайзера не е дезактивиран.
Дай малко повече инфо - газово има ли, работеше ли стабилно докато палеше? Сменял ли си батерия на дистанционно? Откачал ли си акумулатор?
Като дадеш на контакт какви лампи светят?

Има газ идопълнителна аларма

Пон Сеп 18, 2017 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пак да повторим - ако свети червен ключ на таблото, твоето дистанционно не е дезактивирало имобилайзера. Каква е причината можем да гадаем - ако има аларма сложена допълнително, най-вероятно проблема е в нея. Трябва ти способен жичкаджия да махне това ''чуждо тяло'' и да провери инициализацията на ключа (keyless entry)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Сеп 18, 2017 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, оправи ли проблема? Както пишат колегите, ако ти свети червения ключ на таблото, не ти сработва имобилайзера.
Няма връзка с газ, аларми, отключване, заключване и т.н. Това е пасивно. При вкарване на ключа и подаване на контакт, намотката на ринга /ключалката/ чете
чипа в ключа /за това не е необходима батерия/ и червения ключ на таблото трябва да угасне. Само тогава ще можеш да запалиш. Проблема може да е само на тези две места - имобилайзера на колата или чипа в ключа. Както колегите писаха, пробвай с друг ключ, ако имаш. Ако нямаш, викай ключар да ти го обучи наново, защото по някаква причина е загубило кода и не се разпознават...

С допълнителната аларма може да има връзка, само ако някой умник, за по-голяма сигурност, ти е прекъснал тока към намотката на ключалката. За да се осъществи комуникацията, през тази намотка трябва да протече ток в определен момент /може да е при вкарване на ключ, може да е при АСС или контакт,
незнам на Трибека, как е решено./ Само тогава сработва. В ключа няма нищо, освен едно "камъче", в което е запаметен кода и както казах, то е пасивно /не му трябва ток/.
Щом ти свети червен ключ на таблото, разпознаването не е осъществено, имобилайзера е активиран и няма да запали и с огнехвъргачка...
 7

Вто Сеп 19, 2017 9:54 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор