|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
ybakalov
Регистриран на: Пет Дек 22, 2017 9:15 pm Мнения: 4 Местоположение: София
Автомобил: Субару Трибека 3.0, Infiniti Q30S
Рейтинг: 50
|
Здравейте, колеги. Имам Трибека 3.0 2007г. със следното поведение. Температурата винаги си стой на средата, но направиш ли кик на автомобила веднага след това пада с едно деление на долу и след около 30 сек. се възтановява. Имам съмнение за запушен калализатор и се страхувам да не стане някакво прегряване на двигателя. Ще съм благодарен на всякакви съвети!
|
|
|
Чет Яну 04, 2018 1:16 pm |
|
|
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
Според мен е нормално и няма общо с катализатора. При спокойно каране в студено време и кикдаун и на мен ми се е случвало да падне едно деление - няма нищо фатално - навлиза рязко много студен въздух. Проблем за мотора е ако се вдигнат градусите. Относно запушен катализатор симптомите са - ще мирише, колата ще върви тромаво, ще се вдигне разхода, ще ти светне check engine с грешка P0420.
|
|
|
Чет Яну 04, 2018 1:58 pm |
|
|
ybakalov
Регистриран на: Пет Дек 22, 2017 9:15 pm Мнения: 4 Местоположение: София
Автомобил: Субару Трибека 3.0, Infiniti Q30S
Рейтинг: 50
|
Здравейте, Чека светна два пъти и в Митака сервиз сложиха симулатори (но дали е решен проблема незнам), колата намирисва понакога като на нещо силно загрято не на яйца. Разхода е около 20л на газ. а и понякога ми се струва тромава на баир. Антифриз и масло не губи, нов термостат и нова капачка - смених ги профилактично.
|
|
|
Чет Яну 04, 2018 2:05 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|