Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 2:55 am



Отговори на тема  [ 106 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Трибека срещу Ауди Q7 и Туарег(разделена) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
simbat написа:
За вяра никой и дума не е казал.Доста културно протича спора дори :lol: Руснаците досега не ги бутахме,ти ги разбута.Те си имат разработките,но са в други насоки. :lol: :lol: :lol:

За вяра точно ти говориш - вяра в "немската инжинерна мисъл"...
Спора не е груб, но безцелен и блуждаещ без ясно дефинирани противоположни тези - значи не е градивен и до нищо полезно няма до доведе :wink:
ПП Следя и знам какво е обсъждано в офроуд форума и не е точно така :wink: Разликата е че там стават интересни дискусии при спор по точно дефинирана тема :wink:

Вто Фев 13, 2007 10:12 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
simbat написа:
Колега Impreza '94 не знам от колко време ти е страстта към Субару,но замислял ли си ,че Порше и Audi са една и съща фирма.Ако са искали който и да е мотор от Порше да са го сложили на Ауди,на което си искат,имат и парите и технологията готова !

Дори и в една фабрика да ги правеха, размяната за която ми говориш е срещу всякакви принципи.

simbat написа:
И на въпросати дали може да се сравнява Субару с Ауди-не може. Ауди,БМВ и Мерцедес са съвсем друг клас автомобили.В този клас от японските коли са само Лексус.Също е факт,че от тези марки няма по-отличена и награждавана през последните години от Ауди.И най смешното е,че именно Ауди са "открили америка" в AWD и са отворили пътя за марки като Субару.Затова има уважение към тях.А и притежавам коли от двете марки и мога да сравнявам.

Ауди има още доста да поработят докато доближат Mercedes и BMW. Ако ми кажеш, че да караш Audi е като да караш Benz или Баварец - о не, това не е така. Раликата е огромна.

simbat написа:
Ако не вярваш на мен-звънни на шефа на Субару и го питай лично :lol:

Отново демонстрираш чудесно чувство за хумор :lol:
simbat написа:
Това го потвърждават броя на продажбите и броя на феновете.като тебе мислят сигурно двама трима в България и те са в този форум.

Нима искаш да кажеш, че количеството е гаранция за качество ?

simbat написа:
Ти ако искаш продължавай да спориш,но аз спирам.Смисъл няма.Субару е яка марка и факта,че съм си купил именно такава кола говори сдам по себе си какво мисля.И то не като са тръгнал да обикалям от една камара паркирани коли коя ще ми грабнме окото,а съвсем съзнателно и целенасочено след като съм гледал,карал и сравнявал много нови коли.Ник го каза точно.

Дори и вмомента не споря - само парирам ударите ти :)

simbat написа:
Това,на което исках да обърна внимание е ,как е възможно един съвременен автомобил,с боксер мотор и AWD да се обърне на завой при 20 км/ч.(линк в по-горния ми пост)Според мен ниският център на тежестта е не винаги удачен.Той е подходящ за по-ниски коли.Особено голям проблем за мен се е оказала липсата на Тракшън контрол и електронна система за стабилност.МНОГО важни фактори.

Точно какво е станало незная. Работата обаче намирисва. Дори и да дрифтирам по тоя път с Москвича на комшията силно се съмнявам, че ще се захлюпя така :roll:
Ниският център на тежестта е винаги от полза и винаги всички към него са се стремили! Независимо колко ти е висок автомобила това е предимство.
simbat написа:
И това,че колите с боксер не се накланят колкото колите с конвенционален мотор е недостатък в някои ситуации.Какво би станало например със скиор,който не се накланя при завой-би загубил равновесие.Същото би станало и с мотоциклетист.Може и да греша тук,но така ми се струва.

Ооо, не. И при скиора и при моториста има само две опорни точки, нали така ?! Те трябва да компенсират липсата на другите две. А, ако теорията ти беше вярна - кой по дяволите глупак е измислил твърдото спортно окачване, м :lol:

_________________
All-Wheel-Drive

Вто Фев 13, 2007 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am
Мнения: 860
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
BAlexandrov написа:
simbat написа:
За вяра никой и дума не е казал.Доста културно протича спора дори :lol: Руснаците досега не ги бутахме,ти ги разбута.Те си имат разработките,но са в други насоки. :lol: :lol: :lol:

За вяра точно ти говориш - вяра в "немската инжинерна мисъл"...
Спора не е груб, но безцелен и блуждаещ без ясно дефинирани противоположни тези - значи не е градивен и до нищо полезно няма до доведе :wink:
ПП Следя и знам какво е обсъждано в офроуд форума и не е точно така :wink: Разликата е че там стават интересни дискусии при спор по точно дефинирана тема :wink:


Колега точно ти си този,който нищо не каза по темата и се хвана са едно изречение.


Темата е дефинирана в заглавието.Тя противопоставя един Японски с два немски SUV.Дори двата немски са построени върху една и съща платформа.Аз си написах моето мнение по темата.
Създаването на който и да е автомобил започва с идея и мисъл.Тя е различна за един японски,един френски или един немски автомобил.Самият подход и решения са различни.



Затова има една приказка за подхода на французите при създаване на автомобили:
"Това е автомобил.Той ще вози хора,следователно трябва да е удобен"

И за подхода на немците:
"Това е автомобил.Но преди всико това е машина.Следователно трябва да е здарва.

А казах,че съм възпитаник на немската инженерна школа ,не заради "вяра" както ти казваш,а поради това,че след като завърших техническия университет,стажувах и работих във водеща немска машиностроителна фирма.Единственият Българин,работил за тях.Имам завършени проекти къде ли не по света.Налагало ми се е да живея по цяла година в дадена държава и всеки ден да се сблъсквам с манталитета на хората,с които работя.И отдавна ми е направила впечатление разликта в решенията на едни и същи проблеми при различните нации.Давам пример:
Говорихме си с директора на производството на един завод-китаец.Питам,го защо са избрали нашата компания за изпълнител на проекта за оборудване на нов завод при положение,че Митсубиши произвеждат по-евтини машини и на азиатския пазар би следвало да имат предимство.Той ми каза директно така и ме смая "Машините на митсубиши са като колите на митсубиши-шумни и сложни за поддръжка.Вашите машини(не искам да клазавам името на компанията) са като колите на мерцедес-солидни,здрави и тихи.Останах смаян на премия отговор на този китаец.

Моят извод е,че навсякъде по света се цени здравината и рентабилността.
Японските коли са надеждни,но нежни.Осебено пък за България ако ти се развали един прост стартер примерно не ми се мисли колко времне и средства ще отнеме да се намери.Апък еле ако е нещо по засукано...И какво ще е примерно ако човек си вади хляба с тази кола...

Вече няистина се уморих да споря за глупости.Impreza 94',приятелю на тебе повече няма да ти отговарям в тая тема,щото само пишеш какво ти мислиш ,или по скоро как на теб би ти се искало да изглеждат нешата(а те не са)без никакви факти в подклрепа на мнението ти.

Който ме е разбрал,разбрал...

Оп,забравих

Flat 6 написа:
ПОРШЕ Е ЕДИНСТВЕНИЯ НЕЗАВИСИМ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА СПОРТНИ КОЛИ В СВЕТА :idea: При това най-печелившият :wink:


Flat 6 ,тук грешката е техническа и е моя.Всъщност не са една фирма.Porshe притежава 25.1% от WV ,респективно Ауди,но тези фирми практически се управляват от едни и същи хора :wink:
Инфо-http://en.wikipedia.org/wiki/Porshe

_________________
http://imgur.com/a/OlnT2
http://imgur.com/a/Tq6Ut

Сря Фев 14, 2007 1:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Мнения: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Цитат:
Flat 6 ,тук грешката е техническа и е моя.Всъщност не са една фирма.Porshe притежава 25.1% от WV ,респективно Ауди,но тези фирми практически се управляват от едни и същи хора

Порше се управлява от В.Видекинг, а ФВ груп от Ф.Пиех (поне той беше до скоро). Порше правят пари като луди, а ФВ разпродават марките си - Ламборгини сега, а има слухове и за Ауди :!:
Пак ли мислиш, че се управляват от едни и същи хора?

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!

Сря Фев 14, 2007 9:27 am
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
simbat написа:
Вече няистина се уморих да споря за глупости.Impreza 94',приятелю на тебе повече няма да ти отговарям в тая тема,щото само пишеш какво ти мислиш ,или по скоро как на теб би ти се искало да изглеждат нешата(а те не са)без никакви факти в подклрепа на мнението ти.

Какво трябва да направя за да се превърне нещо в факт. Да копирам статии от "Ауто-мотор унд шпорт", да пускам снимки на Audi-та по таван :lol: или да link-вам видео материал в подкрепа на всяка моя дума ?
Несъм само аз човекът, който не се съгласява с теб и не мисля, че спорим за глупости. Нито аз ще те убедя в едното, нито ти ще ме убедиш в обратното. И двамата го знаем, всъщност знаехме го още отначало, но въпреки това поспорихме - лошо няма. И аз ще премина към заключителен етап (който не изключва още 2-3-4-5 поста :) )

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Фев 14, 2007 4:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am
Мнения: 860
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Интересни статии,мерси за линковете :D

_________________
http://imgur.com/a/OlnT2
http://imgur.com/a/Tq6Ut

Чет Фев 15, 2007 1:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 05, 2006 6:14 pm
Мнения: 73
Местоположение: sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Някъде по напред в темата имаше спор, кое е по добро Аутбека или Олроуда. Дори имаше качено филмче за качествата на Quattto , но аз не смятам така. Ето едно доказателство, че дори X-Drive на BMW реагира по бързо и няма нужда от "побутване" :lol: :lol:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7544018466

_________________
Subaru Outback 2,5 MT '07
It can be very unkind - SUBARU

Пет Юли 13, 2007 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Perfect Stranger
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Момчета не знам дали се замисляте ама спора е малко глупав и не много смислен.

"За всеки влак си има пътници" казват хората, а брат ми отива още по-далеч: "За всеки пътник си има влакове..." :P

Едно от твърденията за СУБАРУ е, че марката прави автомобили, които предлагат 90% от възможностите на луксозните марки на 50% от цената им. Който гледа 10-те % разлика винаги ще намира по-добър вариант... и от SUBARU... и от AUDI ... и от PORSCHE ... и от MAYBACH etc.

Винаги ще има по-добър вариант... ако го търсиш и ако можеш да си го позволиш. Въпросът е къде е разумния компромис ... и тук SUBARU печели по точки с огромна преднина спрямо гореописаните конкуренти (поне за нормалните bg-потребители).

Относно 4х4 не забравяйте все пак, че AUDI прилага QUATTRO от 80-та година а SUBARU - Symmetrical AWD от 72-ра. Освен това при AUDI то си остава малко екзотика - не е кой знае колко често срещано на пътя (друг въпрос е, че в BG все още ни гони манията да се фукаме с това което притежаваме - дотолкова, че BMW, MERCEDES и AUDI се свързват основно с дебеловрати момчета или мургави съграждани). От друга страна SUBARU продава над 95% от автомобилите си с AWD и далеч не се набива в очите на лаиците, докато за разбирачите е съвсем различно. :)

Така че просто няма за какво да спорите - факт е, че за разлика от 2 пъти в цената не можете да очаквате абсолютно равенство в качество на материали или еднаква технология. Карайте си субитата и оставете другите да се мислят за по-добри от вас ;) нали това му е част от чара все пак :)


Въпрос за размисъл: Защо SUBARU е масово разпространено в райони с изискване на висока надежност на автомобилите? Мисля че някой във форума беше споменал дори че 30% от колите в Аляска са такива. Чувал съм подобни отзиви за Скандинавия, Израел, Австралия. Без да претендирам за изчерпателност не съм чувал да се говори така за други марки.

P.S. Обърнатият OUTBACK е в такова състояние след удар в пряспа доклкото разбрах... не просто ей така. Освен това достатъчно често ми се случва да чувам как на всеки друг му е виновен за проблемите на пътя за да приема написаното за 100% истина. Човек трябва да познава възможностите на автомобила, както и собствените си възможности... и да се съобразява с тях. ИНАЧЕ ЛОШО :D

За да изключа всякакви спекулации пак повтарям - нищо лошо не виждам в другите марки, просто търся хубавото при нас :)

Вто Юли 01, 2008 11:06 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Какъв хубав пост ;-)

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Юли 02, 2008 1:55 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Perfect Stranger
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
;)

Чет Юли 03, 2008 4:53 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Subaru Extremist
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am
Мнения: 1099
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
http://en.wikipedia.org/wiki/TriBeCa

Естествено предпочитам новата Трибека пред Q7.
Ествествено предпочитам Oubtack H6 пред Allroad 2.7T.
За качество на ходовата част на Ауди нямам натрупан. От Аутбак съм повече от доволен. Обаче арматурното табло на А8, А6, А4, А3 и А не знам какво си още.. скърца. Скърца като Опел Кадет или Лада Самара или Алеко.

Факт е, че Ауди се изстрелва като бясно. Но и H6 не е за подценяване.

Добре ще бъде да ги сравним на живо на някоя сбирка.

_________________
--------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US

Вто Юли 29, 2008 11:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
zodias написа:
http://en.wikipedia.org/wiki/TriBeCa

Естествено предпочитам новата Трибека пред Q7.
Ествествено предпочитам Oubtack H6 пред Allroad 2.7T.
За качество на ходовата част на Ауди нямам натрупан. От Аутбак съм повече от доволен. Обаче арматурното табло на А8, А6, А4, А3 и А не знам какво си още.. скърца. Скърца като Опел Кадет или Лада Самара или Алеко..


Имам трима приятели със B4 и един с А4, и на всичките предничките им троп-троп, хлоп-хлоп...на едната B4 даже на идеално гладък път с 40 км/ч при положение, че само преди година е сменяно основно всичко отпред :shock:

zodias написа:
Факт е, че Ауди се изстрелва като бясно. Но и H6 не е за подценяване.

А това дали е за подценяване :-)

Код:
Subaru ще прибави към вариантите и „горещо” Legacy STI, като седанът ще бъде с турбо версия на двигателя с обем 3.7 литра, който ще предлага максимална мощност от 430 к.с.

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Юли 30, 2008 1:25 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Symmetrical AWD
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 11:21 pm
Мнения: 296
Местоположение: Stara Zagora - Стара Загора
Skype: black.white951
Автомобил: Impreza Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
По въпроса за кю7 ,туарег и Трибека :
Изключвам ,че харесвам Японски Автомобили- Дизайнът най-много ми допада на Трибека;интериора просто нямам думи за Трибеката страхотен с много свеж и интересен дизаин, възможностите на Автомобилите не се разграничават рязко,но Трибеката има превес на пресечен терен плюс това надежноста е по-висока !!!
А и много ме е яд на алди ,че откраднаха буквата "Q" от Нисан !!!
:@:@
Това е накратко :):)

_________________
Proud of BOXER

Пет Яну 30, 2009 3:05 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Symmetrical AWD
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 11:21 pm
Мнения: 296
Местоположение: Stara Zagora - Стара Загора
Skype: black.white951
Автомобил: Impreza Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Impreza94 написа:
Във поведението на пътя гаранция B9 има предимство, знаеш откъде идва то. Пък и с времето, ще става все по-добър.
В интериорът отново превъзходство за Subaru! Виж какви меки форми и как преливат. А на VW мога само да му се посмея.


Е гаси грозния коч vw ,ауди са го докарали,но пак е грозен (заоблени груби големи форми) отврат ,а Трибека е супер симпатичен и с невероятен нов иновативен дизайн !!! :):)


Субарулз !!!

_________________
Proud of BOXER

Пет Яну 30, 2009 3:09 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 9:59 am
Мнения: 1325
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0 MT
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Outback-Fan написа:
Зависи от каква гледна точка се сравняват. Ако е чисто технически, тогава Субито няма шанс. Но ако е от емоционална гледна точка, тогава е друга работа :)

Ако може по-подробно,че нещо не схващам за коя техника Субару няма шанс? :roll:

_________________
Електроника

Пет Яну 30, 2009 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Леле, абе аз тая тема как съм я изпуснал така?! :-D :-D

Сам по себе си този спор е безсмислен :) Незнам въобще с какъв акъл взехте да сравнявате Туарег с Трайбеката :shock: :lol: :smt017 :smt017 :smt017

Сигурен съм, че много малко хора от пишещите тук познават възможностите и техниката специално при Туарег, за да се изказват така и да решат да го сравняват с... Трайбека :) Ама к'во се учудвам, във форумите на Сузики видях, че според тях Витарата е по-добра и от него, и от Кайен и т.н :) Тия балъци, деба, как ги купуват тия Туарези, незнам... що не си купат по-доброто за три пъти по-малко мангизи :-D :-D :-D.

Несравними са и Туарегът има огромни предимства пред Трайбеката и в офроуд и в онроуд среда. Колкото и на някой да не му се иска... Просто са различни класове машини, момчета :)

Само ще спомена, че Туарег използв Borg Warner задвижване, което по принцип влиза в най-коравата офроуд техника, вкл и в G класата. И в допълнение на това ще спомена, че Туарегът има (ръчни) блокажи на дифовете, много по-висок клирънс, ъгъл на атака, въздушно окачване с PTU (power transfer units), което е и дублирано, освен това, и идентично с това на Ленд КрузърV8 и т.н... По принцип PTU's са адски скъпи и се използват предимно в самолетостроенето за осигуряването на 99.9% fault tolerance. При "автомобилите" такова нещо as far as I know има само в Туарег, Кайен и TLC (само V8 модела).
Разбирам, че искаме Субару да е по-по-най, ама вече малко се уливате. Човек трябва много да НЕ познава машините, за да предложи такова сравнение, с други думи.

Всъщност Туарег е ... кола за познавачи. По принцип масово този модел се оприличава на "паркетните" джипове, без да зная защо. Вероятно заради дизайна или...?! Това е един от най-проходимите автомобили, guys. A дори в пъти превъзхожда Q7 (която отново няма място в това сравнение, защото пък е в съвсем различен клас/сегмент/предназначение от Трайбеката и Туарег).

Impreza94 написа:
Ауди има още доста да поработят докато доближат Mercedes и BMW. Ако ми кажеш, че да караш Audi е като да караш Benz или Баварец - о не, това не е така. Раликата е огромна.

Колегата, тук специално си в голяма грешка, недей така. В последните 10 години Ауди излязоха много пред БМВ, а за Мерц да не говорим. В момента са твърдо номер едно в премиум сегмента. Недей така :) Поне за това ми се довери ;) Разликата е огромна, да, но е в това, че Мерц и БМВ са много назад технологични и качествено от Ауди. И да, да караш Ауди не е като да караш Мерц и БМВ, прав си - доста по-добро е :-D :-D :-D

Нед Фев 01, 2009 3:40 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Вярвам ти, но като имидж нали знаеш.....за теб те са 'DELTA - върхът на сладоледа', а за масовката BMW и Мерцедес са една идея по-горе без да се има в предвид нещо конкретно - просто така.
Моят връх е Лексъс. Няма да съм популярен както с една банална S класа, но аз не харесвам колите заради хората, а заради самите тях.
Не знам, ти си карал повече.

Тауарега звучи да е 'ибасиму' и катерача с тия системи, блокажи и механизми, а излагациите му в реални условия не са никаква рядкост.
Е....виж....G-класата е МАШИНА

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Фев 01, 2009 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Active AWD
Аватар

Регистриран на: Нед Май 18, 2008 7:31 pm
Мнения: 551
Местоположение: покрай морето
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
---


Последна промяна tisho на Вто Фев 10, 2009 10:24 am, променена общо 1 път


Нед Фев 01, 2009 5:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Тишо, не е само за V10. Всички те могат да бъдат поръчани, а във V10 просто са серийни. От друга страна, познавачите на Туарег избягват V10, защото е най-проблемния двигател, който се вгражда в модела. Но това не е от значение. Механизмите му на действие са адски общи като реализация с G класата - отворени дифове, но с блокажи и PTUs. Проблемът на Туарег-а е в емблемата. Q7 е друга, по-несериозно реализирана машина за мегаломани, но с много по-малко офроуд възможности от Туарег. Както и да е - исках само да кажа, че конкретно Туарег се подценява много от непознаването му и неправилен (според мен) маркетинг на производителя. Не ме разбирай погрешно - ако аз някога поискам истински джип - за мен това има само едно име - TLC V8

Колегата @Impreza94 - Лексъс и аз много харесвам, но са ми доста скъпи... Иначе, с удоволствие бих карал един LS600H и няма и да се сетя ни за Мерц, ни за БМВ... няма спор.

Пон Фев 02, 2009 12:12 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Subaru Extremist
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am
Мнения: 1099
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
tisho написа:
Алекс, от изброеното от теб за Туарег, почти всички гъзарии важат само и единствено за най-скъпата модификация - V10 500кс. Останалите, ако не греша са си същите като в Q7. То малко като да говориш за TLC като споменаваш само V8. Само че, всичко това обезсмисля тази кола като цяло. Получило се е май същото нещо като с Фаетона. Кола за ценители, само че тези ценители, биха си взели по-скоро нещо друго, но не и това. Ако някой иска кола за офроуд, ще огледа едно V8, едно G500, RR Disco ...и като мине през всичките - тогава евентуално може да се спре на Туарега...


Като му дойде акъла в главата накрая ще си купи Субару. Един мой приятел замени Форестър ХТ с Туарег В10, който много бързо го върна и си взе форестъра. Сега го продаде и си купи Аутбак дизел.

_________________
--------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US

Пон Фев 02, 2009 12:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 106 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор