Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Трибека проблем след ремонт
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=28525
Страница 1 от 1

Автор:  Stoqn82 [ Нед Фев 07, 2021 7:13 pm ]
Заглавие:  Трибека проблем след ремонт

Здравейте.Имам следния проблем!Смениха ми вериги ,шлаиф на глави,напасване на клапани,гарнитури,смяна на масло, смяна на семеринг на колянов вал към скорости. След този ремонт трибеката след,като измина2000км. започна да губи маслото 5w30 мотул. Масото го ползвам 4 години и не съм имал проблем,въпреки лекото омасляваме на сенмеринга и едната глава.Маслото изчезва за 1000км около300мл.Смених маслото 5w40 аймсоил.След 1800км.пак започна да изчезва.Няма течове,син пушек. Какво става според вас

Автор:  bu12tras [ Пон Фев 08, 2021 7:41 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Колега , интересно ми е с Амсойла колко ти изгори за тези км ?

Автор:  Stoqn82 [ Пон Фев 08, 2021 10:56 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Сега съм на 2400км от смяната.започна да го губи на 1800.Значи за 500км.около 300 Мл.Немога да си обясня защо го губи след като минах близо 2000км

Автор:  brymbrym [ Пон Фев 08, 2021 10:57 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

И аз имах същия сценарии :facepalm: , след обслужване в сервиз от така наречените "белите сервизи" !
После ми обясниха постфактум, че след шлайфане на глави и пасване на клапани се вдигнала компресия в цилинрите и за това почва да гори масло. Трябвало да бъдат сменени и сегментите за да нямало такъв проблем. Обаче на мен не ми го казват това преди ремонта, а и по време на ремонта !! Ако знаех какво ще се получи аз със сигурност щях да се съглася да продължат да извадят буталата и да ги сменят сегментите (така и така двигателя е извън коша) въпреки оскъпяването на ремонта .След ремонта стигнах до разход на масло до 4 кварти за 10 000 км Amsoil 5w30 .
Направих промивка преди смяната на маслото с BG EPR и после в маслото слагам BG MOA и успях да сваля разхода от 1 до 2 кварти на 10 000 км. За сега съм закрепил положението ...
Stoqn82 написа:
Здравейте.Имам следния проблем!Смениха ми вериги ,шлаиф на глави,напасване на клапани,гарнитури,смяна на масло, смяна на семеринг на колянов вал към скорости. След този ремонт трибеката след,като измина2000км. започна да губи маслото 5w30 мотул. Масото го ползвам 4 години и не съм имал проблем,въпреки лекото омасляваме на сенмеринга и едната глава.Маслото изчезва за 1000км около300мл.Смених маслото 5w40 аймсоил.След 1800км.пак започна да изчезва.Няма течове,син пушек. Какво става според вас

Автор:  bu12tras [ Вто Фев 09, 2021 7:36 am ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Така , да не повтарям и аз мнението на колегата , но и при мен в един от "белите" сервизи ми сложиха амсойл и след като за 10к км долях 1,5л стигнахме до "уж" сегментите които по същата причина не ми бяха сменени при ремонта въпреки ,че мотора беше долу. Както и да е смених маслото с друго както и вискозитета сега съм с 5/40 и вече 3к не е мръднала щеката. При първите две смени на маслото след ремонта бяха с Мотул 5/40 ( с него доливах макс 500мл на 10К ) и незнайно защо амсойла беше 5/30 като ми беше обяснено ,че е много по-добре - лаик съм на тема ремонти но на 20г кошница да слагаш масло което го препоръчват за нови автомобили нещо .... :shock: :-?

Автор:  Stoqn82 [ Вто Фев 09, 2021 10:00 am ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Явно майсторите бягат от това разяснение за да не избягаш от първия ремонт и да приберат някой лев.Каква е цената на втория ремонт за сигменти?

Автор:  valqk [ Вто Фев 09, 2021 11:49 am ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Ако не ти го разяснят, аз не бих ходил повече при тях... при условие, че знаят какво се получава.
Виж, ако са ти разяснили и си решил да спестиш някой лев е друга работа.
Сега процедурата е долу-горе същата като преди, само махаш ревизирането на главите, като цена. Вадене-слагане, гарнитури + сегментите...

Автор:  Alxx [ Вто Фев 09, 2021 8:50 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Не съм проверявал за Субару, щото не съм си отварял мотора, ама за Сузуки М16А има ремонтни гарнитури. Стоковата е 1,1(по спомен) и ако сваляш по 0,1 от блок и глава се слага ремонтна 1,3мм. Скокът в компресията не се компенсира със сегменти ако ви е бил здрав моторът, по-скоро си е бил за правене и просто е клекнал след като е подновен съседния възел. Ефектът излиза и върху лагерите след време, зависи кой, каква гробница кара. Като знам Субару по принцип как тропват бутала от спекли сегменти, не бих затворил мотора без да купя и сегменти(естествено след мерене на цилиндъра и ключа). Трябва да се вземат предвид и километрите, сегментите може да са в ключ още, но да са започнали да се разкаляват. Огъвал съм на фльонга сегменти от кола на 500к. Ама нали цената...
P.S. Карам си Франкенщайна с 5/30, при това с бленд и разход на масло нямам. Изкапват по 200-500 от картера от смяна до смяна, щото ме мързи да прелепвам.

Автор:  Stoqn82 [ Сря Фев 10, 2021 7:44 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

Аз мисля да покарам още малко и да видя разхода колко ще се вдигне.Каво мислите за една почистваща ,хадо добавка може да оправи малко сиегментите,ако са спекли.Иначе съм доста доволен от колата 5 година започна

Автор:  Alxx [ Сря Фев 10, 2021 7:46 pm ]
Заглавие:  Re: Трибека проблем след ремонт

хадо е ела ме ритни. Със същия успех може да си забъркаш 200/200гр коресилин с нафта :D Mflush за маслената с-ма и Carbon X за горивна камера/сегменти. На Powermaxx добавката става ако е при редовна употреба, иначе е слаба.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/