Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:28 pm



Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Проблем с датчика в гумите 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не трябва да има "легло" за датчика...слагат се на всяка джанта без проблем,наистина не си е работа постоянния им монтаж и демонтаж....но става :idea:

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Сря Мар 16, 2011 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам предложение към колегите, които имат на колите си система TPMS (Tire Pressure Monitoring System - Субара от САЩ след 2005). На наш език вероятно ще е: "Система за следене налягането в гумите":
http://www.drive.subaru.com/Spr05_WhatsInside.htm

да се видим колко сме, да се организираме за закупуване (доставка) на апаратурата за "рисет" на системата. Може и в комбина с някой от сервизите, които имат отношение към Субару!
Общо взето без този уред ще има често проблеми с тази лампа, при смяна на гуми/джанти и др.

А дали колегите със закупено Субару от официален дилър в БГ, биха могли да потвърдят, че TPMS (ако има такава на "Евро" Subaru-тата), то тя се поддържа в сервизите за гаранционно обслужване?

Чет Мар 17, 2011 12:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am
Мнения: 60
Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги има да се продават датчици и не са скъпи слагат се на всякаква джанта нулира се компа и готово,наистина гумаджиите трябва да внимават с датчиците защото при демонтиране машината ги закача и могат да се повредят затова ако се работи внимателно става но ако са палачори може да ти повредят датчика затова внимаваите на какви парлапани попадате поне малко да си разбират от работата,ще ви кажа когато аз сменях гуми гумадйията ми вика (брато незнаех че на ПЕЖОТО демек на трибеката датчиците са в гумите :smt131 ) именно затова внимавайте на какъв ще попаднете.

Пон Мар 21, 2011 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 23, 2010 1:01 am
Мнения: 38
Местоположение: Димитровград/София
Автомобил: Subaru B9 Tribeca, lancer EVO
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
датчиците се свалят от оригиналните джанти и се монтират на каквито си поискаш аз моите лично сам ги свалял и не птедставляват ништо особено

Вто Апр 05, 2011 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Доколкото разбирам идеята на колегата PitM е да се закупи уред за ресет за да можеш евентуално да си сложиш датчици на втори комплект джанти (зимни гуми), което аз бих направил. А не всеки сезон като сменям гумите да ги мисля тези датчици. А доколкото това дали са скъпи, това е относително –73$ без доставка може да са много пари за някои, а за други "пий нътс" както казват хамериканците. И изрично пише, че не са програмирани. Но ако си ги сменяш от едни джанти на други, не ти трябва да ги програмираш. ;)

_________________
www.plaskom.com

Сря Апр 06, 2011 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, такава беше идеята!
Никой не се присъедини и останах с впечтление, че няма други с TPMS.
Съмнявам се, че става така, както колегата Magare e написал по-горе "...купуваш датчици, слагаш, нулираш компа и готово".
Това, което прочетох по-скоро подсказва, че всеки път когато се подменят датчици (ако се налага) или в други случаи, когато ТPMS отчете грешка, изисква се рисет/настройка с въпросния уред.

Чет Апр 07, 2011 1:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am
Мнения: 60
Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте виждам че се дискутира по темата,възможно е да не съм прав за датчиците за което се извинявам ,да споделя нещо с вас,исках да си купя втори комплект джанти за да направя два комплекта гуми летни и зимни но като се замислих че един комплект ХУБАВИ джанти струва 2000$ реших да тези 3 бона 15 години да си сменям гумите лято,зима и да си карам с оригиналните джанти които нямат аналог и да не местя датчиците \:D/ което е по добър вариант за мен отколкото да се кривят новите джанти в огромните дупки в които всеки от вас кара всеки ден и така ще си спестя проблемите с местенето или закопуването на каквито и да е датчици от където и да е пак казвам въпрос на избор не всеки мисли като мен но това е вариант да си спестиш проблемите с тези датчици,примерно моят индикатор на таблото се вклучва когато карам по неравности (демек почти всеки ден) но като изгася колата и после се оправя до следващата дупка :smt129 и така ,късмет на всички с карането по нашите пътища.

Съб Апр 09, 2011 11:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am
Мнения: 60
Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
а

Съб Апр 09, 2011 11:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и друга гледна точка:
За мен по-удобно и изгодно е да имам втори комплект джанти (макар и не толкова луксозни, може и втора ръка), на които са монтирани зимните гуми (с датчици за TPMS). Подменяш си ги сам за 20 минути. Така отпада монтаж и демонтаж на гуми и баланс два пъти годишно при което освен, че струва почти колкото една джанта, има риск от повреда на датчиците, драскат се оригиналните джанти, a може и да се наложи и рисет на TPMS.

Съб Апр 09, 2011 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am
Мнения: 60
Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ето намерил си вариант аз търсих и не намерих добра джанта за по малко от 500 лева и минах на този вариант пък и всеки си избира,лошото при мен е че се включва сигнала на таблото и си свети докато не изгася колата но е е фатално от друга страна с ефтини джанти няма и опасност да станат на осморки по тея пътища?
И другото което е все пак трябва да се балансират тея джанти не можеш ме убеди че не искат баланс след карането през дупки.

Нед Апр 10, 2011 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето едни джанти за около 650 лв - http://www.readywheels.com/sacchi-s2-17-hypersilver-5-spoke-split-5x100-4be49171852f7.html :)
Сайта бърка от време на време, показвайки $460 "each", но когато тръгнеш да пазаруваш се вижда, че това е цената за 4 бр.

Пон Юни 13, 2011 5:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am
Мнения: 60
Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
добра цена стига да са здрави защото погледни дупките колко са големи преди месец влязох в една със 100 и оригиналната джанта е на осмица незнам тжя дали ще издържат.

Чет Юни 23, 2011 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 16, 2011 12:06 pm
Мнения: 4
Местоположение: bulgaria
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз оставих моя уред в сервиза на Субару в Габрово.И сега с техния комп и моят уред нулират датчика без проблем

Сря Ное 30, 2011 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2011 8:26 pm
Мнения: 12
Местоположение: Dobrich
Skype: ned19741
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S turbo AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
http://www.ebay.com/itm/TPMS-Tire-Press ... 3a&vxp=mtr

Ето това е доста добра оферта....

Нед Фев 19, 2012 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А това пропуснал ли си го:

This seller does not ship to Bulgaria.

;)

_________________
www.plaskom.com

Пон Фев 20, 2012 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да попитам в тази позабравена тема: дали вече има някъде в София възможност за програмиране на нови датчици за TPMS или за клониране на оригиналните, reset на системата или обучаване с нови датчици?
Проблемът ми е, че искам да монтирам зимните гуми на отделен комплект джанти, но не бих искал да игнорирам TPMS-а.
В US Субару форума е обяснено клониране на ID-тата на оригиналните към втори комплект сензори с уреда T30 на фирмата Orange.
По-горе колегата iiivo споделя, че е купил някакъв уред, който оставил в Субару Габрово - може ли повече подробности?

Съб Апр 07, 2012 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питай Митака. По спомени Краси спомена някъде из форума че вече имат уреда за обучение на датчиците за налягане.
;)

_________________
www.plaskom.com

Нед Апр 08, 2012 7:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Мнения: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Понеже съм фен на Японските автомобили , карам такива , ремонтирам такива, та преди две години закупих един професионален скенер "КарманСкан" най доброто(според мен и колеги диагностици) за "борба" с азиатците! Преди няколко месеца ми попадна една Трибека с проблеми след поставяне на газов инжекцион, имах време на разположение за откриване и отсраняване на проблема, а и такъв автомобил ми идваше за пръв път(знаете не е Масово употебяван и срещан) и за мен беше предизвикателство. Проблема с двигателя открих и отстраних - беше свързан с лоши настройки, и тъй като "Кармана" се справи перфектно с двигателното ECU,в което не се и съмнявах, реших да сканирам всички останали контролери в този прекрасен автомобил! Просто така от интерес, хем да видя какви са възможностите на Скенера, хем да разбера с колко електронни модула разполага този автомобил!.Оказа се че единствено и само двигателният контролер се чете по OBD-J със всичко необходимо серийни номера клиентски номер, кодове за грешки + триене на грешки история на грешки, лайв дата (живи данни) богат набор над 40 позиции, Актуратор тестове, както и ресет на адаптивните параметри-тоест връщане на настройките(адаптациите) във фабричен вид!
Всички Останали контролери които бяха около 10на брой(по памет) се четяха- влязоха в комуникация по CAN, докато не включих в Карманскана КАНмодула той постоянно "ревеше" че липсва комуникация,,,но нейсе все пак беше за пръв път с такъв автомобил.
-Eдин от контролерите които открих беше модула за контрол налягане на гумите, разпозна го със клиентски и сериен номер на паметта, като опции имаше кодове за грешки, история на грешките, триене, живи данни(не помня колко параметъра виждаше) а също така и Адаптиране на тире пресуре сенсор, тоест опцията която ни интересува, адаптация към системата на нови или други сензори!
-Това не съм го правил защото трибеката която ми беше под ръка беше в пълна изправност и нямаше нужда.
-май стана дълго , но думата ми беше за това че Карманскана ги може тези работи и вече доста колеги диагностици в старната притежават и работят с този прекрасен уред...така че търсете колега с Карманскан. ...За софия аз бих могъл да помогна , за страната знам че има един във Казанлък и един във Велико Търново също и във Варна и Пловдив.......поздрави на всички и Успех!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571

Пон Апр 09, 2012 7:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за информацията!
Как да пробваме дали уреда ще може да сканира ID-тата на моите датчици и евентуално да програмираме един комплект новозакупени (да им вкараме същия ID код).
Дилемата ми е, дали да поръчвам програмируеми сензори (датчици) или да си карам зимата със светнал индикатор на TPMS. Неудобното е, че дори при Митака или в друг сервиз да имат уред за "reset" - трябва да се ходи пак поне два пъти годишно при всяка смяна на джантите!?

Пон Апр 09, 2012 4:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Мнения: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В Rockauto, освен оригиналните датчици, се продават и афтърмаркет - Dorman, които са около 40 долара парчето (толкова са и на Denso), а има и кит на Dorman за 280 долара включващ програматор. Програматора може да запамети номерата на оригиналните датчици в новите, афтърмаркет такива. Супер удобно е, а и много по-евтино - монтират се новите датчици и на всеки от тях се присвоява оригинален номер от старите датчици. За целта трябва да се знаят нонерата на старите датчици. В Бургас има човек, който може да ги прочете, а казва и даже да презапише нови номера в паметта. Веднъж като се знаят номерата на стоковите е лесно. Аз направих грешка - за да тестваме програмата му изтрихме номерата на оригиналните и после компа на колата не можа да ги прочете отново - явно батериите са свършили. Преди година имах само един неработещ, а сега всички. Чудя се, дали на самите датчици ги има записани. Ако ги има ще съм първия, който ще тества афтърмаркет системата. Така може с два комплекта да правиш каквото си искаш.

http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=4502091&cc=1431876&jsn=346

Сря Окт 12, 2016 2:31 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор