Автор |
Съобщение |
simspsi
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 9:52 am Постове: 35 Местоположение: SOFIA
Автомобил: TRIBECA
Рейтинг: 0
|
Пичове, имам следните няколко въпроса: Може ли да се сложи чип на джипката ? 3.6 Ако може -къде препоръчвате? Какви ще са плюсовете ако се постви? Какви ще са минусите? Ще падне ли разхода? колко? Мощността? Та има ли смисъл или не ?
|
|
|
Пон Окт 25, 2010 5:21 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пон Окт 25, 2010 7:02 pm |
|
|
simspsi
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 9:52 am Постове: 35 Местоположение: SOFIA
Автомобил: TRIBECA
Рейтинг: 0
|
Че то марката я няма изобщо,а като гледам 8 те коли накоито са сложили чип...............
|
|
|
Вто Окт 26, 2010 8:05 am |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Постове: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Питай в сервиза на Митака, или пиши лично съобщение на agent dust. Според мен на не-турбо двигател, чипът е загубена кауза, ама този все пак е 3,6 литра, може да не стоят така нещата.
|
|
|
Вто Окт 26, 2010 9:03 am |
|
|
alex5428
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 12:24 am Постове: 1414 Местоположение: смолян
Автомобил: STI (GVB)
Рейтинг: 225
|
Какво всъщност прави чипа? Аз до колкото съм чувал вдига диапазона на уборотите за смяна както копчето спорт при АТ! А за даване на икономия това и да го видя не го вярвам
_________________"ladies and gentlemen the wing is back "
|
|
|
Вто Окт 26, 2010 9:47 am |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Постове: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Ами на не-турбо двигател, може би препрогармират еку-то да работи с по-богата смес, тогава колата би трябвало да върви малко повече, но и ще харчи повече. Агента беше писал някъде, че на бегачките им правят сместа богата (11:1) фабрично, вместо нормалните 14:1 за да се презастраховат срещу комбинацията от калпав бензин и много високи обороти, за това би трябвало ако се направи обратно на 14:1 и да си знаеш ,че е така, и какви са последствията, и да слагаш само добър бензин може, и да свалиш разхода, но на 3,6 литров бензинов атмосферен двигател и огромното и тежко купе на Трибеката, незнам за какви икономии говорим...
|
|
|
Вто Окт 26, 2010 10:06 am |
|
|
Strunz
Регистриран на: Чет Авг 05, 2010 3:14 pm Постове: 14 Местоположение: Варна
Skype: strunzbg
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
"огромното и тежко купе на трибеката"
ти я изкара танк, бе колега:)
|
|
|
Нед Ное 21, 2010 5:18 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
e то мойто е танк камо ли трибеката:)
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Нед Ное 21, 2010 11:09 pm |
|
|
miroslavmark
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm Постове: 843 Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
|
Колеги, аз до няколко дена мисля да опитам с чип, значи това което знам е че може да ми се промени мощността на ниските обороти, което аз искам...иначе като максимална скорост, и като разход, не мисля че ще се усети някаква разлика, особено за тези луди пари които искат тези фирми за чип тунинг, не знам дали си струва... Преди това съм имал две коли - дизел с турбина бяха и двете, разликата след чипа беше невероятна...огромен и осезаем ефект. Но на атмосферен двигател, надявам се да разбера скоро ще пиша...
|
|
|
Чет Ное 25, 2010 10:12 pm |
|
|
Strunz
Регистриран на: Чет Авг 05, 2010 3:14 pm Постове: 14 Местоположение: Варна
Skype: strunzbg
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
|
Да, пиши... ще ми е интересно да прочета, особено след като имаш опит с чипосването
|
|
|
Пет Ное 26, 2010 10:52 pm |
|
|
miroslavmark
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm Постове: 843 Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
|
Преди 2 часа се чипосах, колеги...Нямах време да я пробвам, че не се бях прибирал от снощи Обаче тука в града я понатиснах няколко пъти, за автомобил без турбина, доста повече дръпна от преди Утре ще споделя повече инфо... Иначе ми го прави един пич, дето се занимива много сериозно от години с това и работи с едни италианци, които са специализирани само с чип-тунинг за японски автомобили...невереоятна реакция и адекватност изкараха по скайпа, прати им файла да го обработват и после го върнаха...свалянето и качването на софтуера не стана през буксата...наложи се да свали компютъра на автомобила като му изпратиха схема на кои 10-тина крачета по платката да запои мини-кабелчетата и после действа...а бе тръпка си беше да го гледам
|
|
|
Сря Яну 12, 2011 11:23 pm |
|
|
OgitO
Пресен - пресен
Регистриран на: Пет Май 23, 2014 2:11 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
Здравей, колега . Така и не си казал какъв е ефекта от чипа на Трибеката...ще съм ти благодарен и на теб и на останалите запознати да споделят как се държи , съответно мощността и разходът не на последно място
|
|
|
Пет Май 23, 2014 2:16 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
OgitO написа: Здравей, колега . Така и не си казал какъв е ефекта от чипа на Трибеката...ще съм ти благодарен и на теб и на останалите запознати да споделят как се държи , съответно мощността и разходът не на последно място след 3 години отговор доста са му дошли бирите и цигарите ми се струва ако искаш ефект от атмосферния ти двигател-генерация от край до край(включително и колектори),ремап и чак тогава имаш ефект от т.нар "чип" ефекта ти е около 20% плюс мощност,за разхода е спорно да се каже дали пада или се вдига(докато ти омръзне ускорението и специфичния тих звук на 6те цилиндъра)
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Пет Май 23, 2014 3:02 pm |
|
|
bubaru
|
Не вярвам някой само с генерация да докара 20%+
|
|
|
Съб Май 24, 2014 9:17 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
|
Вто Май 27, 2014 7:12 am |
|
|
bubaru
|
Гледам ги Владо тия данни и това за пореден път потвърждава, че тунинг на атмосферен мотор има смисъл само за моторспорт приложения, когато двигателя е поставен в подходящия автомобил. Не виждам никакъв смисъл за кола, особено тип Трибека. Въртящия момент скача сравнително малко и то при обороти над 5000.Максималната мощност пък реално е различна след 6500-7000 об. Какъв е смисъла, това да не е драг джипка. Идеята на такава кола е като си караш нормално да върви, а не да я цедиш до прекъсвач, за да исетиш , че нещо малко в повече се случва. Така хем ще харчи вече като Зил, хем ще почне да прегрява. Н6-цата при такива обороти дори наравно почва да удря 100-те градуса и е въпрос на време да втаса.
|
|
|
Вто Май 27, 2014 8:39 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
е не знам явно тунига на тоя пусти Н6 е компресор за смислени резултати
|
|
|
Сря Май 28, 2014 11:15 am |
|
|
1040
|
Защо всички препоръчват компресор за този мотор в сток вариант, а никой не казва да се сложи турбина и да си се върти от изгорелите газове? Така тъкмо ще стане unequall header и звука ще е коренно различен на компресорния вариант. Пък и "шута в дупето" ще достава повече адреналин от равната графика на копресора.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Май 28, 2014 11:26 am |
|
|
vizor
|
Заради степента на сгъстяване и заради рязкото натоварване от коне/време, което ще удари буталната и биелната група. Ще ти го начертая някой път да видиш разликата ако искаш..
|
15
|
|
Сря Май 28, 2014 12:24 pm |
|
|