Отговори на тема
 чип за Трибека 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 9:52 am
Постове: 35
Местоположение: SOFIA
Автомобил: TRIBECA
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пичове, имам следните няколко въпроса:
#-o Може ли да се сложи чип на джипката ? 3.6
Ако може -къде препоръчвате?
Какви ще са плюсовете ако се постви?
Какви ще са минусите?
Ще падне ли разхода? колко?
Мощността?

Та има ли смисъл или не ?

Пон Окт 25, 2010 5:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Постове: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питай при Владко - http://www.vimaxtuning.com/ :smt023

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Пон Окт 25, 2010 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 9:52 am
Постове: 35
Местоположение: SOFIA
Автомобил: TRIBECA
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Че то марката я няма изобщо,а като гледам 8 те коли накоито са сложили чип............... [-X

Вто Окт 26, 2010 8:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Постове: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питай в сервиза на Митака, или пиши лично съобщение на agent dust.
Според мен на не-турбо двигател, чипът е загубена кауза, ама този все пак е 3,6 литра, може да не стоят така нещата.

Вто Окт 26, 2010 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 12:24 am
Постове: 1414
Местоположение: смолян
Автомобил: STI (GVB)
Рейтинг: 225
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какво всъщност прави чипа? Аз до колкото съм чувал вдига диапазона на уборотите за смяна както копчето спорт при АТ! А за даване на икономия това и да го видя не го вярвам :lol:

_________________
"ladies and gentlemen the wing is back :)"

Вто Окт 26, 2010 9:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Постове: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами на не-турбо двигател, може би препрогармират еку-то да работи с по-богата смес, тогава колата би трябвало да върви малко повече, но и ще харчи повече.
Агента беше писал някъде, че на бегачките им правят сместа богата (11:1) фабрично, вместо нормалните 14:1 за да се презастраховат срещу комбинацията от калпав бензин и много високи обороти, за това би трябвало ако се направи обратно на 14:1 и да си знаеш ,че е така, и какви са последствията, и да слагаш само добър бензин може, и да свалиш разхода, но на 3,6 литров бензинов атмосферен двигател и огромното и тежко купе на Трибеката, незнам за какви икономии говорим...

Вто Окт 26, 2010 10:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 05, 2010 3:14 pm
Постове: 14
Местоположение: Варна
Skype: strunzbg
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
"огромното и тежко купе на трибеката"

ти я изкара танк, бе колега:)

Нед Ное 21, 2010 5:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Постове: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
e то мойто е танк камо ли трибеката:) :smt023

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Нед Ное 21, 2010 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm
Постове: 843
Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, аз до няколко дена мисля да опитам с чип, значи това което знам е че може да ми се промени мощността на ниските обороти, което аз искам...иначе като максимална скорост, и като разход, не мисля че ще се усети някаква разлика, особено за тези луди пари които искат тези фирми за чип тунинг, не знам дали си струва...

Преди това съм имал две коли - дизел с турбина бяха и двете, разликата след чипа беше невероятна...огромен и осезаем ефект.
Но на атмосферен двигател, надявам се да разбера скоро :) ще пиша...

Чет Ное 25, 2010 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 05, 2010 3:14 pm
Постове: 14
Местоположение: Варна
Skype: strunzbg
Автомобил: Tribeca
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да, пиши... ще ми е интересно да прочета, особено след като имаш опит с чипосването

Пет Ное 26, 2010 10:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm
Постове: 843
Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди 2 часа се чипосах, колеги...Нямах време да я пробвам, че не се бях прибирал от снощи :) Обаче тука в града я понатиснах няколко пъти, за автомобил без турбина, доста повече дръпна от преди :)
Утре ще споделя повече инфо...

Иначе ми го прави един пич, дето се занимива много сериозно от години с това и работи с едни италианци, които са специализирани само с чип-тунинг за японски автомобили...невереоятна реакция и адекватност изкараха по скайпа, прати им файла да го обработват и после го върнаха...свалянето и качването на софтуера не стана през буксата...наложи се да свали компютъра на автомобила като му изпратиха схема на кои 10-тина крачета по платката да запои мини-кабелчетата и после действа...а бе тръпка си беше да го гледам :)

Сря Яну 12, 2011 11:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Пет Май 23, 2014 2:11 pm
Постове: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей, колега . Така и не си казал какъв е ефекта от чипа на Трибеката...ще съм ти благодарен и на теб и на останалите запознати да споделят как се държи , съответно мощността и разходът не на последно място

Пет Май 23, 2014 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Постове: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
OgitO написа:
Здравей, колега . Така и не си казал какъв е ефекта от чипа на Трибеката...ще съм ти благодарен и на теб и на останалите запознати да споделят как се държи , съответно мощността и разходът не на последно място


след 3 години отговор ROFL доста са му дошли бирите и цигарите ми се струва :idea:
ако искаш ефект от атмосферния ти двигател-генерация от край до край(включително и колектори),ремап и чак тогава имаш ефект от т.нар "чип" :pardon:

ефекта ти е около 20% плюс мощност,за разхода е спорно да се каже дали пада или се вдига(докато ти омръзне ускорението и специфичния тих звук на 6те цилиндъра)

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Пет Май 23, 2014 3:02 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Постове: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не вярвам някой само с генерация да докара 20%+

Съб Май 24, 2014 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Постове: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bubaru написа:
Не вярвам някой само с генерация да докара 20%+


вярваш-невярваш едните пишат ъп то 20кв,което си е 15%(не е 20 :bow: но за 600лв инвестиция си е добре)

http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=70

а това са 21коня без ремап(който е желателен,след от край до край генерация)

http://www.extreme-tuning.bg/bg/project ... generaciya

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Вто Май 27, 2014 7:12 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Постове: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледам ги Владо тия данни и това за пореден път потвърждава, че тунинг на атмосферен мотор има смисъл само за моторспорт приложения, когато двигателя е поставен в подходящия автомобил. Не виждам никакъв смисъл за кола, особено тип Трибека. Въртящия момент скача сравнително малко и то при обороти над 5000.Максималната мощност пък реално е различна след 6500-7000 об. Какъв е смисъла, това да не е драг джипка. Идеята на такава кола е като си караш нормално да върви, а не да я цедиш до прекъсвач, за да исетиш , че нещо малко в повече се случва. Така хем ще харчи вече като Зил, хем ще почне да прегрява. Н6-цата при такива обороти дори наравно почва да удря 100-те градуса и е въпрос на време да втаса.

Вто Май 27, 2014 8:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Постове: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
е не знам явно
тунига на тоя пусти Н6 е компресор за смислени резултати :race: :turbo:

Сря Май 28, 2014 11:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Постове: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Защо всички препоръчват компресор за този мотор в сток вариант, а никой не казва да се сложи турбина и да си се върти от изгорелите газове?
Така тъкмо ще стане unequall header и звука ще е коренно различен на компресорния вариант. Пък и "шута в дупето" ще достава повече адреналин от равната графика на копресора.
Изображение

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Май 28, 2014 11:26 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Постове: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Заради степента на сгъстяване и заради рязкото натоварване от коне/време, което ще удари буталната и биелната група. Ще ти го начертая някой път да видиш разликата ако искаш..
 15

Сря Май 28, 2014 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор