Автор |
Съобщение |
Tony
|
Искам да попитам някой, който има опит с автомат. Сега карам Трибека и понякога тези автоматични скорости ме ядосват. Особено когато трябва да изпреварвам или се движа по лек наклон нагоре. Понякога колата започва да се чуди на коя скорост да премине, форсира се, забавя...много е изнервящо. При такива случаи се налага сам да си сменям скоростите, защото иначе нямям никакъв контрол над колата. За пръв път карам автомат и се чудя това нормално ли е? Някой ми каза, че на автоматичните скорости им е необходимо време, за да хванат режима, с който караш. Наистина ли е така?
|
|
|
Вто Фев 20, 2007 1:19 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
Нормално е,малко е куц автоматика на Субару.Кат каруцар се чувствам...Мен за тва ме е яд,че не взех ръчка,хем по-евтино щеше да е.И с една топка Момо...ама айде да не се отплесвам
Да ви питам,на Аутбека ми ,когато превключа на ръчен режим или спорт не ми изписва на коя скорост съм в момента на превключването.Трябва да мръдна лоста нагоре или надолу и тогава ми изписва.Малко е неудобно и понекога свалям на втора вместо на трета.При вас така ли е?
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Сря Фев 21, 2007 2:34 am |
|
|
Tony
|
simbat написа: Нормално е,малко е куц автоматика на Субару.Кат каруцар се чувствам...Мен за тва ме е яд,че не взех ръчка,хем по-евтино щеше да е.И с една топка Момо...ама айде да не се отплесвам Да ви питам,на Аутбека ми ,когато превключа на ръчен режим или спорт не ми изписва на коя скорост съм в момента на превключването.Трябва да мръдна лоста нагоре или надолу и тогава ми изписва.Малко е неудобно и понекога свалям на втора вместо на трета.При вас така ли е?
И при Трибеката е така....не изписва
|
|
|
Чет Фев 22, 2007 3:27 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
Outback-Fan написа: Странно, щом и при двама ви е така, явно аз не съм разбрал добре въпроса на simbat
Като мина на Sport не ми изписва на коя скорост съм.Като бутна лоста нагоре или надолу започва да изписва.Понекога не успявам да преценя дали съм на трета или четвърта(Има голяма разлика между първите две предавки и трета и четвърта скорост) и като дам ръчката надолу минава на втора и колата се форсира.Много е неудобно.
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Пет Фев 23, 2007 1:17 am |
|
|
IDI
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 5:12 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Tony написа: Искам да попитам някой, който има опит с автомат. Сега карам Трибека и понякога тези автоматични скорости ме ядосват. Особено когато трябва да изпреварвам или се движа по лек наклон нагоре. Понякога колата започва да се чуди на коя скорост да премине, форсира се, забавя...много е изнервящо. При такива случаи се налага сам да си сменям скоростите, защото иначе нямям никакъв контрол над колата. За пръв път карам автомат и се чудя това нормално ли е? Някой ми каза, че на автоматичните скорости им е необходимо време, за да хванат режима, с който караш. Наистина ли е така? И аз карам Трибека и не знам защо трябва да те интересува на коя предавка си.Връщаш една предавка назад с натискане на педала и тя изтегля.Ако мислиш,че няма да успееш да изпревариш,буташ на спорт и изтегляш по-бързо.
|
|
|
Сря Мар 14, 2007 5:23 pm |
|
|
IDI
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 5:12 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
ImprezaSTI написа: Определено е красавица За жалост най-често я виждам по телевизията, като дават кмета на София За пръв път научавам за такъв проблем по Субару, защото проблема не е хич малък Но пък съм сигурен, че от завода ще вземат мерки. Вече я карам 20.000км.и не е направила никакъв проблем.Моята е внос от Щатите и ми казаха,че ще има разлики с европейския модел. 1.В настройките за горивото(В Щатите най високото Ок.Число е А90) и в окачването.Преди да явзема карах една след друга Таурег и Q7 и реших да я взема защото е по-компактна и купето е по-подредено. Главната разлика от двете и Трибеката е въздушното окачване което имат Таурега и Аудито.Стабилна е в завоите,но няма добра опора в седалките на завоите и малко трябва да се стягаш при бързо каране и остри завои. Извиняваите за дилетантския ми език,но не съм голям специалист по колите-само си казвам мнението.Карал съм БМВ-М3(изключително нестабилно) и Мерцедес С класа(тромав) и засега нямам никакви забележки и проблеми.
|
|
|
Сря Мар 14, 2007 5:40 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Цитат: Карал съм БМВ-М3(изключително нестабилно) и Мерцедес С класа(тромав) и засега нямам никакви забележки и проблеми.
Опалааа Първо добре дошъл, ама много държа да поясниш какво имаш предвид под нестабилно М3?
П.С. Защото за мене това е топ кола за тези пари...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Сря Мар 14, 2007 11:41 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Цитат: IDI ........В настройките за горивото(В Щатите най високото Ок.Число е А90)
Разлики има в софтуера м/у нас и Щатите, не само м/у Щатите и Европа. Нещата са с дребни разлики в различни параметри, но разлики. И се отнасят точно до управлението на двигателя.
|
|
|
Чет Мар 15, 2007 3:03 am |
|
|
IDI
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 5:12 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Flat 6 написа: Цитат: Карал съм БМВ-М3(изключително нестабилно) и Мерцедес С класа(тромав) и засега нямам никакви забележки и проблеми. Опалааа Първо добре дошъл, ама много държа да поясниш какво имаш предвид под нестабилно М3? П.С. Защото за мене това е топ кола за тези пари... M-тройката(предпоследния модел на М-3) беше 94 година призводство и при тръгване задницата танцуваше и трудно се вкарваше в пътя.Като завалеше малко-забрави да натиснеш малко повече.Знам че по-новите модели са по-добри,но 300к.с.на БМВ-то и 250 на субаруто с почти същите килограми-разликата са огромни.Това имах предвид.Знам че са различни класове,но ти питаше какво имам предвид.Е това имам,малко прах на завой и задницата я спирах с ръчна.
|
|
|
Чет Мар 15, 2007 10:37 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Гледам в " 24 часа" реклама на B9 Tribeca и там пише "6-цилиндров, DONG,..."
Това DONG как се тълкува и какво точно означава ?
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пон Юли 16, 2007 8:18 pm |
|
|
imprezaWRX
Регистриран на: Чет Фев 22, 2007 2:38 pm Мнения: 1787 Местоположение: Белово
Автомобил: Toyota Celica GT
Рейтинг: 0
|
Impreza '94 написа: Гледам в " 24 часа" реклама на B9 Tribeca и там пише "6-цилиндров, DONG,..." Това DONG как се тълкува и какво точно означава ?
предполагам чеискат да кажат "DOCH" - два разпределителни вала на глава.но са го написали доста неграмотно
_________________ 201 HP tunet 3S-GE
|
|
|
Пон Юли 16, 2007 9:21 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Явно са го сбъркали, в мрежата не откривам нищо общо между Subaru & DONG !!
Адските неграмотници - 50% от абревиатурата все пак!
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пон Юли 16, 2007 10:17 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
IDI написа: M-тройката(предпоследния модел на М-3) беше 94 година призводство и при тръгване задницата танцуваше и трудно се вкарваше в пътя.Като завалеше малко-забрави да натиснеш малко повече.Знам че по-новите модели са по-добри,но 300к.с.на БМВ-то и 250 на субаруто с почти същите килограми-разликата са огромни.Това имах предвид.Знам че са различни класове,но ти питаше какво имам предвид.Е това имам,малко прах на завой и задницата я спирах с ръчна.
Значи ти имаш предвид трудна за каране поради многото коне на задният мост, а не нестабилна - това са две коренно различни понятия, колега Такова поведение (дори още по-екстремно) ще намериш във всяка спортна кола с такава конфигурация, но това е и чара на тези коли.
Аз под нестабилна разбирам, да вляза в завой с 90км/ч и да ми "опрат" праговете в настилката...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Сря Юли 25, 2007 3:23 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
всъщност терминът е DOHC, а не DOCH и беемве никога не се е славило с достатъчно стабилност на задницата, само топ моделите им са класа. М3 обаче определено е класа и нестабилност в задният мост може да има поради неадекватно управление.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Юли 25, 2007 8:33 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Класа е...един си докара една в града, от последните, златист цвят...в завоите - като каравана. И звука е помия ... 6 цилиндров, редови Децата и се радват тука...на мен интерес ми представляваха вентилираните, перфорирани, огромни дискове - нищо друго.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Юли 25, 2007 10:37 pm |
|
|
imprezaWRX
Регистриран на: Чет Фев 22, 2007 2:38 pm Мнения: 1787 Местоположение: Белово
Автомобил: Toyota Celica GT
Рейтинг: 0
|
agent dust написа: всъщност терминът е DOHC, а не DOCH да,грешка от моя страна.по невнимание ама простено ми е,нося пагон все пак Impreza '94 написа: Адските неграмотници - 50% от абревиатурата все пак!
_________________ 201 HP tunet 3S-GE
|
|
|
Вто Юли 31, 2007 8:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта |
|