Автор |
Съобщение |
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Добре сте вие там, тука при нас пътищата са почти като в България. Още като се мине границата между двете провинции и се вижда разликата на пътната настилка. Тука ми прави впечатление че сега магистралите ги правят от армиран бетон. Казват че скъпичко излиза, ама било устойчиво.
|
|
|
Чет Фев 08, 2007 5:19 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Ами, без да имам строителен инженер диплома, мога да ти кажа, че не само магистралата ами и улиците са така тук. Няма ли бетон - вятър си ви вее на бяло магаре.
Абе, какво да говорим - толкова години живея тук, толкова данъци съм платил.........как веднаж поне не ми излезна достатъчна причнина една псувня да ударя, по чисто български ? Говорим....за кофти път, кофти знаци, кофти светофари.....нещо кофти. Просто си нямам достатъчна причина да се намуся. Улицата, на която живея, в един момент беше основно подменена, точно до почвата. Това включва асфалта, бетона, бордюрите, дъждарките, всички останали шахти и подробности. Дължина около 3 км. Познай за колко време беше изпълнена операцията. За .....май беше около един месец. Като, забележи, без да спира движението по нея нито за минута и аз без да ударя дори една псувня ????
Даже бях пуснал и специална тема в друг форум, със снимки. Но търсачката не му работи сега и няма да мога да намеря темата.
?????
|
|
|
Чет Фев 08, 2007 5:58 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Чет Фев 08, 2007 8:28 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Да се върнеме на разглобената Трайбека от преди няколко дни. Този интериор, дето се вижда на снимката, колегата го рендоса до кокал. Всичко това, което се вижда насреща. САъбрал е всичко и колата е издадена, дефекта приет за поправен. Аз я карах преди, но нищо не чух. После той я прави. Целия панел/табло/dashboard, се хваща с болтове и гайки до където може. Най-трудната и недостъпна част, което е точно линията под стъклото, се щраква на щипки обаче. Щипката лежи в отвор от купето и издатък от таблото трябва да влезне в нея. Според колегата щипката е била стегната в таблото, но хлабава в отвора на купето.
А в същия момент дойде и бюлетин за приблизително подобен шум, идващ от коша на двигателя, в близост до колоната на десния амортесьор. Този шум не съм го чувал обаче и не мога да го опиша. Но е на около 20 см от там където е бил шума на таблото.
????
|
|
|
Пет Фев 09, 2007 1:56 am |
|
|
Tony
|
Здравйте!
Аз съм нов в този форум, но не и на собственик на Субару. Преди две години си купих нов Ouback, а от един месец имам и нова Tribeca от Канада. Та в момента съм с две коли. Страшно съм доволен от Outback-а, но удобството на Tribeca-та е голямо. Сега чета за проблемите на Tribeca-та и съм мслко притеснен. Надявам се моята кола да не е сглобявана от същият американски индиец или китаец
|
|
|
Сря Фев 14, 2007 9:59 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
А добре дошъл ! Къде си в Канада ?
-------------------
Нямам време за повече отговори сега, излизам до две минути за доктор и после ......Зарезан
|
|
|
Сря Фев 14, 2007 10:06 pm |
|
|
Tony
|
Вече не живея в Канада.
Иначе бях в Торонто. Сега живея в Пловдив.
|
|
|
Сря Фев 14, 2007 10:26 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Да, за теб бях чувал няколко пъти, но така и никога не те видях кой си. Язък че си пловдивчанин. И ако се окаже,че сме се знаели още от преди Канадата.....ще е кофти, поне за мен.
|
|
|
Чет Фев 15, 2007 4:21 am |
|
|
Tony
|
Е, аз бях за малко в Канада....живях там около година, но мойе и да сме се познавали от преди. Светът не е голям
|
|
|
Чет Фев 15, 2007 11:33 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Познавам Антон, пловдивчанин, но той беше за около 2 години тук и това беше '90 '91.
???
|
|
|
Чет Фев 15, 2007 12:18 pm |
|
|
Tony
|
Не, не е този. Аз бях в Канада през 2000 и след това ходих там няколко пъти за по малко. Последния път беше Октомври и Ноември миналата година..
|
|
|
Чет Фев 15, 2007 1:31 pm |
|
|
Tony
|
Здрасти Nick,
Като чета какво си писал за Трибеката вийдам, че не си очарован от нея. Аз лично я имам от един месец и засега съм доволен. Положителните неща са интериора естествено (все още нищо не тропа и не шуми), много екстри и вози по-добре от Аутбека. Отрицателните засега откривам само едно-малко повече харчи от нормалното- 17 градско, 11,5 извънградско. Ако я сравнявам с Аутбека по стабилност, дори и по бързина Аутбека има известно предимство, макар че е с 2,5 литров двигател, но може би защото е и стандарт. Малко ми е криво, че ще трябва да продам Аутбека, все пак е на 50000 км и още е в гаранция, но като че ли екстрите на Трибеката малко ме разглигавиха . Има само едно нещо в Аутбека, което не ми харесва. При завой надясно и наляво, когато предните гуми нямат добро сцепление (особено на паваж) се чува някакво тропане. Ходил съм и в стария и новия сервиз на Субару тук в България, но не можаха да ми кажат точно каква е причината. казаха само, че и при други коли е така. Ти имал ли си такъв случай?
|
|
|
Чет Фев 15, 2007 11:59 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
И при мен макар и рядко се появява посочения шум-при завой на неравен път.Намерих информация която,може да има общо със случая:
http://www.thel7.com/TSB/02-98-05.pdf
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Пет Фев 16, 2007 4:14 am |
|
|
Tony
|
Наистина е много дразнещо. И на мен ми казаха, че може би е от рейката, но така и не се реших да я пипат. Друг проблем е, че при потегляне на първа се получава едно потреперване, сякаш нещо се мъчи съединителя
|
|
|
Пет Фев 16, 2007 12:04 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Outback-Fan написа: Мисля да го покажа в сервиза, макар че не очаквам да има някакъв ефект. Не вярвам да го покажат на гърците и от там да разрешат ремонта
Що да не го разрешат ? Те ако са законно в системата няма причина да не го разрешат. Колата си попада във рамките на VIN-a и поправката бива автоматически упълномощена. Друг е въпроса Българския представител на каква основа е в цялата игра. Къде той заявява всички гаранционни поправки, коя инстанция по-горе ги плаща, коя ги упълномощава когато това е нужно. Иначе когато колата попада в бюлетин или в кампания ..... поправката бива автоматически оторизирана. Не можеш да поправиш и да бъдеш платен два пъти. Това е разликата. Защото това си остава в системата (Subaru Warranty Claims) на досието на колата и не може повече да подменяш тампони двигател.
|
|
|
Пет Фев 16, 2007 12:56 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Цитат: Аз не се решавам да пипат рейката, защото искам да е доказано, че е от там проблема. Не ми се ще да сменям или ремонтирам наред, докато тропането не изчезне.
Абсолютно правилна позиция.
|
|
|
Пет Фев 16, 2007 7:42 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
|
Съб Фев 17, 2007 12:30 am |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
Nick написа: Outback-Fan написа: Мисля да го покажа в сервиза, макар че не очаквам да има някакъв ефект. Не вярвам да го покажат на гърците и от там да разрешат ремонта Що да не го разрешат ? Те ако са законно в системата няма причина да не го разрешат. Колата си попада във рамките на VIN-a и поправката бива автоматически упълномощена. Друг е въпроса Българския представител на каква основа е в цялата игра. Къде той заявява всички гаранционни поправки, коя инстанция по-горе ги плаща, коя ги упълномощава когато това е нужно. Иначе когато колата попада в бюлетин или в кампания ..... поправката бива автоматически оторизирана. Не можеш да поправиш и да бъдеш платен два пъти. Това е разликата. Защото това си остава в системата (Subaru Warranty Claims) на досието на колата и не може повече да подменяш тампони двигател.
Тоя рекол е за САЩ и за шестцилиндровия мотор.Случайно попаднах на него.Няма как вина да е в системата.А и щом се получава при всички,не може никой нищо да не знае
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Съб Фев 17, 2007 6:52 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Знам, аз говоря принципно, но не се е разбрало.
|
|
|
Съб Фев 17, 2007 10:10 am |
|
|
Tony
|
Outback-Fan написа: Tony написа: Наистина е много дразнещо. И на мен ми казаха, че може би е от рейката, но така и не се реших да я пипат. Друг проблем е, че при потегляне на първа се получава едно потреперване, сякаш нещо се мъчи съединителя Аз не се решавам да пипат рейката, защото искам да е доказано, че е от там проблема. Не ми се ще да сменям или ремонтирам наред, докато тропането не изчезне. Ти с автомат или ръчка си?
С ръчка
|
|
|
Пон Фев 19, 2007 12:40 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|