Автор |
Съобщение |
Nicky
Регистриран на: Вто Дек 23, 2008 9:13 pm Постове: 44 Рейтинг: 19
|
В руските(там материал не се жали, а климатът е по-суров) форуми за газ основното мнение е независимо за каква мощност са изпарителите е , че за 6 и 8 цилиндрови мотори винаги два изпарителя.Дори на Мазди СХ7 - 4 цилиндров с турбо също препоръчват да се слагат два изпарителя.
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 3:11 pm |
|
|
moko
Регистриран на: Вто Мар 13, 2012 6:33 am Постове: 6 Местоположение: Варна
Автомобил: Tribeca 3,6
Рейтинг: 0
|
Имам Трибека 3,6 от 1 месец и разходът наистина ми идва наногорно, при положение, че търпя тези дето се мотат по пътищата. Градско над 20, а извънградско поне 12 (това ако жената е с мен и карам като пенсионер), мога и с 10 на 100 да мина, но вече ме разминават Жигулита, Москвичи и Трабанти Годишно правя по 30 000 км и сега като ударих кертика и се получавт 11 бона за бензин, от които мога да спестя 4-5, ако съм на газ, което е МНОГО!!! В тази връзка моля ви кажете има ли смисъл да се хвърлям на Виале (течна фаза) или да си сложа някой хубав ГИ. Дали с Виалето бих ограничил пораженията върху другите части от автомобила и реално за няколко години дали бих си спестил ядове, а и пари. Въобще освен подобрения разход и леко увеличената мощност има ли други екстри при течната фаза сравнено с ГИ. Извинявам се, ако вече сте го коментирали някъде, може да ми подхвърлите и линк да не се хабите
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 7:28 pm |
|
|
plaskom
|
И моята Трибека е вече на течна фаза, но все още не мога да събера и споделя впечатления
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 8:25 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
six_stars написа: Ами аз го споделях и в други теми. При по-студено време или бутилка под половината при голям товар - изпреварване с кик-даун, много газ по баир и т.н. превключва на бензин. Вярно, че беше писал, даже нещо се посджафкахме там... Но ми хрумна нещо - ако намериш съфорумец със същата трибека и същата уредба, но без същия проблем, можеш да го помолиш да ти даде експорт на неговите настройки и да ги импортнеш при теб. Така по метода на изключването ще разбереш хардуер или софтуер се дъни и ще имаш добра отправна точка.
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 8:58 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
jafaar написа: six_stars написа: Ами аз го споделях и в други теми. При по-студено време или бутилка под половината при голям товар - изпреварване с кик-даун, много газ по баир и т.н. превключва на бензин. Вярно, че беше писал, даже нещо се посджафкахме там... Но ми хрумна нещо - ако намериш съфорумец със същата трибека и същата уредба, но без същия проблем, можеш да го помолиш да ти даде експорт на неговите настройки и да ги импортнеш при теб. Така по метода на изключването ще разбереш хардуер или софтуер се дъни и ще имаш добра отправна точка. Аааа не си спомням да сме се джафкали! Ами мойто е аутбек, но предполагам, че и при трибекара настройките са същите, та ако има такъв колега, моля да драсне едно ЛС. ГИ-то е Романо. Иначе - колко е трудно да се преправи системата с два изпарителя?
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 9:42 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
six_stars написа: Иначе - колко е трудно да се преправи системата с два изпарителя? не е трудно - но не е сигурно че ще оправи нещата. и не е проблемът в мощността - а в тръбите и налягането на бутилката - т.е. в зоната преди изпарителя. Н6 има същите проблеми и с други модели газови - без течна фаза виале. с БРЦ положението е доста по-лошо - прави същите номера дори лятото(а БРЦ изпарителя за Н6 е за над 300кс). зимата по газ станциите налягането е много ниско - което води до ниско налягане в газовата бутилка. а срещу това няма какво да се направи. т.е. и два изпарителя да се сложат - като е студено до тях просто няма да има налягане от бутилката. затова при по-агресивно каране и студено време - налягането на газта след изпарителя рязко пада, газовият софтуер го засича и изключва системата - минава на бензин. два изпарителя се слагат ако има проблем със захранването на газ и когато е топло. при БРЦ ограничението е в тръбите - стандарта не позволява по-дебели тръби и там газовата на Н6 се настройва на милимунди - иначе трябва да се прави по-сложен монтаж с дублиране на тръбите. зимата проблем имат не само мощните двигатели - и 2.0 атмосферен страда от ниското налягане на газта по газ станциите. лекува се като след зареждане се надува с компресор малко бутилката да и се вдигне налягането. но трябва да се прави след всяко зареждане. или бутилката се пълни догоре, и не се оставя да падне под половината.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 10:35 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Мерси, Краси. Трибеката е с БРЦ и наистина го прави и лятото. При мен при по-топло не е толкова осезаемо, но пак си го има от време на време... Какво може да се направи по въпроса според теб, освен пълнене с компресор, понеже не ми е много ясно как би могло да стане това? И защо не го обяснява газ мафията това преди монтажа, за да си направи човек сметка И още един въпрос - какво от сегашната система може да се ползва за течна фаза и изобщо възможна ли е такава конверсия?
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 10:47 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
последната година се борим системно с подобни неща - с помощта на диагностичната техника настройваме режимът на работа с газова да е близък до този при бензин, чрез обратната връзка по ламбда сонда. по-модерните субару двигатели след 2000г са с широколентова сонда, която отчита коректни данни и при натоварване, не само в средните обороти. но прецизността на течната фаза - не може да се достигне. с нея не са нужни почти никакви корекции, защото тя е с помпа в бутилката и доста по-малко зависи от налягането на газта по газ станциите. това и е основното предимство - прецизното дозиране. скъпа е - защото е дефакто дублиране на бензиновият инжекцион, с обратно гориво и всичко останало.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 10:49 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
six_stars написа: И защо не го обяснява газ мафията това преди монтажа, за да си направи човек сметка И още един въпрос - какво от сегашната система може да се ползва за течна фаза и изобщо възможна ли е такава конверсия? ами газ мафията я интересува най-вече икономично каране - което не се връзва със заварка до ламарината. освен това уредбите се калибрират по европейските стандарти, а не по българските, така идват окомплектовани и сметнати. проблемът с ниското налягане на газта по нашите бензиностанции се опитваме да го решим като слагаме различни видове проверени газови от най-високият клас, и то в различни конфигурации - с един и с два изпарителя. засега най-добре е с романо. АГ Зенит - полската - също се държи чудесно. но наскоро разбрахме, че нейните инжектори се скапват от някакви добавки в газта, предимно от петрол бензиностанциите. някаква добавка в газта разяжда гумените им уплътнения, и затова редовно се прави профилактика и калибриране на АГ уредбите. а когато стане дума за турбо автомобили - изрично им обясняваме, че ако искат да карат на заварка, трябва да го правят само на бензин. за течна фаза - нищо от конвенцинален газов инжекцион не може да се използва. знам че ви е болен проблем това с газта - но няма как и вълка сит, и агнето цяло. варианта хем с пълна газ, хем икономично - засега важи само с течна фаза виале, там даже има повишаване на мощността. електрониката на субару е много прецизна и се сърди и на най-малкият проблем с газовата уредба. освен това - съвременните газови уредби трябва да отговарят на определени изисквания, затова има рестрикции и за сонда, и за инжектори, и за захранващи тръби. а тези изисквания не включват ниското качество на горивата в бг. тези проблеми, от които се оплаквате - в европа са далеч по-рядко срещани. има доста случаи кола да навърти хиляди километри из европа, и при първото зареждане с газ в бг - да се осветка цялата.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 11:03 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
поставянето на газова инсталация е оправдано само над определен километраж. т.е. всеки сам си прави сметката какви километри навърта за година, и за колко ще избие газова за 1000лв, или за 4000лв. вече имаме няколко трибека с над 300 000км, на бензин това че колата струва 50 или 100 000лв, не значи че някакви 10-20 000 могат да бъдат хвърлени на вятъра. т.е. поставяне на газова дори на трибека е напълно оправдано при голям километраж на година.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 11:08 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Ами не е толкова до километрите, а и до това къде караш. Аз имам по стотина километра градско дневно. Това са си 50 лева, пък могат да станат 30. Защо не? Ако карането ми беше 20-30 к/годишно почти изцяло извънградско, нямаше да се занимавам, защото 10-11/100 извънградско си е добре. 18-19 градско не е добре
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Мар 28, 2012 11:33 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
six_stars написа: Ако карането ми беше 20-30 к/годишно почти изцяло извънградско, нямаше да се занимавам, защото 10-11/100 извънградско си е добре. 18-19 градско не е добре капка по капка - язовир. т.е. при кола, навъртаща 20к+км на година, и при тези безумни цени на горивата - поставянето на газова уредба за 1500лв на автомобил, струващ 100к+ лв - е налълно оправдано. парите не растат по дърветата. и въпреки това, според мен - всеки член на газ мафията, поне един път годишно трябва да бъде измъчван по средновековни начини. тези хора трябва много да страдат! мечтата на един от най-добрите газаджии в бг - иво ленков - е да си купи GTR 500+кс. и да му забоде метанче - за да им е гадно на всички...
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Мар 29, 2012 12:11 am |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Постове: 64 Рейтинг: 28
|
Ей,тоя Агента станал по-каталик от Папата бре!
|
|
|
Чет Мар 29, 2012 7:07 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Постове: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
agent dust написа: six_stars написа: Иначе - колко е трудно да се преправи системата с два изпарителя? не е трудно - но не е сигурно че ще оправи нещата. и не е проблемът в мощността - а в тръбите и налягането на бутилката - т.е. в зоната преди изпарителя. Н6 има същите проблеми и с други модели газови - без течна фаза виале. с БРЦ положението е доста по-лошо - прави същите номера дори лятото(а БРЦ изпарителя за Н6 е за над 300кс). зимата по газ станциите налягането е много ниско - което води до ниско налягане в газовата бутилка. а срещу това няма какво да се направи. т.е. и два изпарителя да се сложат - като е студено до тях просто няма да има налягане от бутилката. затова при по-агресивно каране и студено време - налягането на газта след изпарителя рязко пада, газовият софтуер го засича и изключва системата - минава на бензин. два изпарителя се слагат ако има проблем със захранването на газ и когато е топло. при БРЦ ограничението е в тръбите - стандарта не позволява по-дебели тръби и там газовата на Н6 се настройва на милимунди - иначе трябва да се прави по-сложен монтаж с дублиране на тръбите. зимата проблем имат не само мощните двигатели - и 2.0 атмосферен страда от ниското налягане на газта по газ станциите. лекува се като след зареждане се надува с компресор малко бутилката да и се вдигне налягането. но трябва да се прави след всяко зареждане. или бутилката се пълни догоре, и не се оставя да падне под половината. Значи колата я имам от малко повече от 2 месеца. Дойде си с ГИ БРЦ и вече съм и навъртял над 7К км. Повечето от тях са извънградско а средния разход по борд ми е 15/100. В най-студените дни от както я имам ( имаше и по -20 сутрин) съм я карал на газ на заварка, също качих Белмекен на газ, пак на пълната газ и никога до сега нито ми е светкал чека, нито ми е превлючвала на бензин, освен веднъж, когато беше много студено и ми светкаше резервата на газта, напълних я и проблема изчезна. В Банско където бях целият зимен сезон, на Еко-то налягането е супер ниско и зареждам 30-40 литра за около 5-10 мин. Не знам до колко е вярно, но понеже ми гаснеше на газ и смених филтъра и там в Разлог където го смених пича погледна изпарителя и каза че бил за над 400 к.с, за първи път го видях този човек и не мога да кажа колко и дали разбира, просто ми смени филтъра. Колата съм я карал и на бензин и да кажа честно не усетих осезаема разлика, малко по-бързо реагира на педала на газта, но като цяло вървежа е идентичен, а разхода на газ е около 1/100 по-висок от това което пише на борда. П.П зареждам газ само на ЕКО, много рядко другаде и то само когато е наложително, ако това има значение.
|
|
|
Пон Апр 02, 2012 10:09 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Аз имам познат с Хамър Х2, който се кара на газ. При него такъв проблем няма, ама газ мафията твърди, че системата си мисли, че е скъсана тръба и клапана изключва, понеже моментния разход е много голям. Ако при мене е скъсана тръба, при хамъра би трябвало да отчита скъсан газопровод Южен поток Както и да е, откакто се стопли няма проблем, за следващата зима ще намеря някой да отстрани проблема...
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Пон Апр 02, 2012 10:28 pm |
|
|
MAGARE
Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am Постове: 60 Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
|
|
Пет Апр 06, 2012 10:54 am |
|
|
zevzek
Think. Feel. Drive.
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm Постове: 1845 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
|
Колега, пишете без включен CAPS LOCK!
_________________ If in doubt, FLAT OUT!
|
|
|
Пет Апр 06, 2012 11:38 am |
|
|
MAGARE
Регистриран на: Нед Ное 21, 2010 10:06 am Постове: 60 Местоположение: Шумен
Skype: didokos
Автомобил: B9 ТРИБЕКА
Рейтинг: 0
|
|
Пон Апр 09, 2012 5:45 pm |
|
|
plaskom
|
Първи впечатления от Виале течна фаза - разход около 5-10% повече отколкото на бензин (това още ще се доказва). Но 0-100 км/ч - 8.389 сек. на газ, на бензин 100 октана - 8.773 сек., резултата на 400 м също е по-добър на газ.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Съб Апр 14, 2012 11:45 am |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
и при мен течната фаза се справя много добре,даже и с компресора. заредих газ в турция-колата стана неузнаваема...стана тупалка и половина
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Съб Апр 14, 2012 9:03 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта |
|