Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 384 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Следваща
 Проблеми с DPF филтъра 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
За под 10 000 км. годишно или само за градско шофиране, експлоатацията на дизел с DPF е по-скоро наказание, което не се обосновава и икономически, особено с отвратителното качество на дизела в България.

Абсолютно съм съгласен!
Иначе за цените в сервиз Дунев:
Първо направих едно водородно почистване (понеже чух добри отзиви и исках да пробвам) - 50 лв
и след това, една диагностика (понеже нямаше абсолютно никакъв ефект на моя автомобил) - 50 лв
Издразних се, защото преди самото водородно почистване ги попитах какво всъщност почиства (видях, че на рекламната им брошура е изобразен DPF филтър, а на мен вече ми светеше лампата) и те ми казаха, че почиства цялата система, включително и DPF филтъра. Но това не се случи! Реално рекламата им е подвеждаща и това доста ме ядоса. Принудиха ме да си направя диагностика, от която ми казаха, че ми бил запушен филтъра и трябвало да се изпере ("Добър ден! Как не се бях досетил?!", това можех да им го кажа безплатно, а не срещу 50 лв, както и да е...) - 100 лв на вятъра.
След няколко дена оставих колата там за изпиране на филтъра. Ето какво са направили и колко струва:
Демонтаж, монтаж и почистване на DPF филтър: 335 лв
Демонтаж, монтаж и почистване на всмукателен колектор: 185 лв
гарнитури: 56,80 лв
консумативи: 15 лв
масло: 136,80 лв (6 литра по 22,80 - Havoline Energy 5W30)
маслен филтър: 18,40 лв
друг труд: 27 лв

Общо е 774 лв (без онези 100 лв по-горе)


Това е към дата 16 Август 2017-та. Ефектът трае 3 месеца :)

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Вто Дек 05, 2017 9:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
nikentce написа:
За под 10 000 км. годишно или само за градско шофиране, експлоатацията на дизел с DPF е по-скоро наказание, което не се обосновава и икономически, особено с отвратителното качество на дизела в България.

Абсолютно съм съгласен!
Иначе за цените в сервиз Дунев:
Първо направих едно водородно почистване (понеже чух добри отзиви и исках да пробвам) - 50 лв
и след това, една диагностика (понеже нямаше абсолютно никакъв ефект на моя автомобил) - 50 лв
Издразних се, защото преди самото водородно почистване ги попитах какво всъщност почиства (видях, че на рекламната им брошура е изобразен DPF филтър, а на мен вече ми светеше лампата) и те ми казаха, че почиства цялата система, включително и DPF филтъра. Но това не се случи! Реално рекламата им е подвеждаща и това доста ме ядоса. Принудиха ме да си направя диагностика, от която ми казаха, че ми бил запушен филтъра и трябвало да се изпере ("Добър ден! Как не се бях досетил?!", това можех да им го кажа безплатно, а не срещу 50 лв, както и да е...) - 100 лв на вятъра.
След няколко дена оставих колата там за изпиране на филтъра. Ето какво са направили и колко струва:
Демонтаж, монтаж и почистване на DPF филтър: 335 лв
Демонтаж, монтаж и почистване на всмукателен колектор: 185 лв
гарнитури: 56,80 лв
консумативи: 15 лв
масло: 136,80 лв (6 литра по 22,80 - Havoline Energy 5W30)
маслен филтър: 18,40 лв
друг труд: 27 лв

Общо е 774 лв (без онези 100 лв по-горе)


Това е към дата 16 Август 2017-та. Ефектът трае 3 месеца :)


Леле човече, направо ти съчувствам за одисеята през която си минал до момента. То затова не си усетил и промяна в колата след Xenum-а, просто не е останало какво да се чисти по мотора :)
Не знам каква диагностика са ти правили, но продължава да ме гложди, че може датчик(датчици) на DPF да не ти работи коректно. На практика за стартиране и протичане на регенерациите компютърът разчита на данните от тях.
След като двигателят ти е почистен, или е датчик, или както ico_tech ти писа - може да имаш някакво тежко спичане в DPF-a, което не може да се отстрани с flush и добавки. Между другото моят dpf е свалян, ламарината му е рязана и след това заварявана. Предполагам питата е вадена за по-сериозно почистване. Нищо чудно и моята кола да е имала такъв казус преди, все пак наближава 300 000 км. пробег. Сега обаче си работи нормално.
Провери какви са датчиците по DPF-а и колко струват нови. Ако не са съществена сума пробвай първо с тях. Ако това не помогне -
потърси и къде евентуално могат да ти извадят и прегледат питата на DPF-а. Според мен зорът ще ти е еднократен докато достигнеш до проблема, но след това няма да имаш проблеми ползвайки по-хубаво гориво или периодична поддръжка с добавки.

Вто Дек 05, 2017 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Знам, че не е успокоение, но не си сам в тази сага. Ето малко по темата от друг форум:
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f160/pitrack_1-s-saga-dpf-regens-vs-performance-economy-loss-278465/index13.html

Колегата е пуснал и логване работата на EGR клапана. Не дочетох, но май имаше хепиенд :)
Колега Nikentce - рязането на корпуса на филтъра най-често е с друга цел ;)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Дек 05, 2017 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега Nikentce - рязането на корпуса на филтъра най-често е с друга цел ;)


Довърши си мисълта де :) . Смяташ, че може да е махана или сменяна питата ли? Ако е сменяна - поне за сега работи нормално. Ако допуснем, че е махната, то трябва и софтуеърно да се "изреже" и torque би трябвало да не чете регенерации, а и колата не пропушва, та да се съмнявам, че ми е махнат DPF-а.

Вто Дек 05, 2017 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Ето го краят на сагата (надявам се).
Преди 5 дни премахнах DPF филтъра като оставих катализатора. Ето какви са ми наблюденията до момента (около 300 км вече):
- Няма никакъв пушек от ауспуха;
- Няма промяна в звука на двигателя;
- Не усещам никаква разлика по отношение на ускорението;
- когато сменям ниските предавки (1-ва, 2-ра и 3-та), в първия момент, когато оборотите са все още ниски (до 2000 - 2200 оборота), колата тръгва много по-леко и свободно. Преди беше по-мудно, ограничено, а понякога и давещо се (ако ме е домързяло да увелича предварително скоростта);
- Разходът ми падна с почти 2 на 100! Това въобще не го очаквах, а и не беше търсен ефект, но е добре дошъл. :)
- Единственото негативно нещо е, че миризмата от ауспуха е вече характерната за изгорелия дизел. Не е силна, но се усеща (разбира се, защото я търся) Може би ако не я мисля, няма да я забележа.

Надявам се наблюденията ми да са полезни.

П.П. относно програмата TorquePro - вече няма показания за нивото на саждите, както и за разреждане на маслото (което е много ясно, след като съм махнал филтъра). Температурите на катализатора и другите датчици започват от 600° нагоре. Не знам дали са реални или просто софтуерът, с който ми премахнаха филтъра ги лъже.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Пон Дек 11, 2017 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Здравейте, колеги!
Ето го краят на сагата (надявам се).
Преди 5 дни премахнах DPF филтъра като оставих катализатора. Ето какви са ми наблюденията до момента (около 300 км вече).....


Най ми е интересно да споделиш отзиви след минаване на годишен технически преглед. Не просто дали са те пуснали на пункта, а дали колата успява да се задържи в границите на Евро 5 без DPF-а и със софтуеърните корекции на компа.
Ще е полезно и други колеги с изрязани DPF-и да споделят същото, защото това, че не пуши видимо сериозно, не означава, че не отделя повишено количество фини прахови частици.
Четох тези дни, че КАТ вече са снабдени с 2 мобилни станции за измерване на отработилите газове, а в бъдеще се очаква да закупят и още, и да започнат на пътя акции с проверки дали отработилите газове са в производствената еко норма, и ако не са - ще спират автомобила от движение, докато не се приведе в норма. Най-тъпото е, че могат да спрат Евро 5, който малко се отклонява от нормите, а да не спрат някой стар 30-годишен трактор, който замърсява десетки пъти повече, защото той не е произведен под еко норма и на талона му не пише нищо.

Сря Дек 13, 2017 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
... Най-тъпото е, че могат да спрат Евро 5, който малко се отклонява от нормите, а да не спрат някой стар 30-годишен трактор, който замърсява десетки пъти повече, защото той не е произведен под еко норма и на талона му не пише нищо.

В България всичко е наопаки, защото властта е в ръцете на невежи и алчни нещастници... Ето затова, карайки с гориво по "БДС", си разваляме автомобилите, махаме DPF-и и в крайна сметка хвърляме мноого пари на вятъра.
Относно прегледа - и на мен ще ми е интересно! :) Но това ще стане чак Септември 2018-та... Нека наистина тези, които вече са минавали преглед с премахнат DPF да споделят опита си.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Чет Дек 14, 2017 1:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз минах веднъж вече без ДПФ лятото. Не ми мериха газовете. Относно Еко нормите, няма как автомобил с премахнат ДПФ да поддържа ЕВРО 5 без него. Той за това и е там, заедно с катализатора и EGR- a. Всички тези хуйни са там, спъвайки двигателя и доближавайки изгорелите газове до продуктите, отделяни при съвършено горене на изкопаеми горива СО2 + Н2О и намаляване на NOx, отделян особено от дизеловите двигатели, работейки при бедна смес на празен ход. Отделно, специално за мен, дизелово Субару е непродаваемо и ще го карам докато ми прекратят регистрацията поради липса на ДПФ или грохне до степен да е икономически нецелсъобразен ремонтът му.

П.П. Държа да отбележа, че го махнах не защото искам да си правя "бегачка" колата.

Чет Дек 14, 2017 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Аз минах веднъж вече без ДПФ лятото. Не ми мериха газовете. Относно Еко нормите, няма как автомобил с премахнат ДПФ да поддържа ЕВРО 5 без него...


И аз това смятам, но ми е интересно да се засекат точни стойности - с колко точно се отклонява.

takinardi написа:
Отделно, специално за мен, дизелово Субару е непродаваемо и ще го карам докато ми прекратят регистрацията поради липса на ДПФ или грохне до степен да е икономически нецелсъобразен ремонтът му.


Чак пък непродаваемо? Ето - ние сме си купили :). По-трудно продаваемо е - факт, и вървят на по-ниски цени от бензиновите, но пък съответно и ние сме платили по-ниска цена при покупката.

Пет Дек 15, 2017 10:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всеки плюе по дизела. Знае, не знае плюе. По форуми и сурат фермани всеки вика- Бегай. Аз бях пуснал обява за моето за проба, за 4-5 месеца нямах даже обаждане. Ти прецени колко трудно ( не) продаваемо е. Предполагам за Форестър дизел, няма да е по- различно от Легаси.

Пет Дек 15, 2017 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
всичко зависи от цената :)

Пон Дек 18, 2017 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нали знаеш, когато е висока- много скъпо, когато е ниска- има нещо съмнително. :D

Вто Дек 19, 2017 9:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CUPONa написа:
Преди 5 дни премахнах DPF филтъра като оставих катализатора.
- Единственото негативно нещо е, че миризмата от ауспуха е вече характерната за изгорелия дизел.



Странно, попринцип катализатора се грижи за миризмата, DPF само за черния дим. имам форд физел от 2002 и субаруту от 2013 (форда е без DPF - фабрично,само катализатор) - отзад миришат по абсолютно идентичен начин.

CUPONa написа:
- Разходът ми падна с почти 2 на 100! Това въобще не го очаквах, а и не беше търсен ефект, но е добре дошъл. :)


Чак пък 2 литра? Ако това е валидно при мене трябва да стане 4 на 100км :D Колко ти гореше преди?

Вто Дек 19, 2017 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
и вървят на по-ниски цени от бензиновите, но пък съответно и ние сме платили по-ниска цена при покупката.


Моето като го купувах беше долугоре на еднакви цени. Имаше и XT с 100 000км повече (беше на 230 000км) и 6000 лв по-евтино. (за 36 000лв).

Вто Дек 19, 2017 12:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
CUPONa написа:
Преди 5 дни премахнах DPF филтъра като оставих катализатора.
- Единственото негативно нещо е, че миризмата от ауспуха е вече характерната за изгорелия дизел.


Странно, попринцип катализатора се грижи за миризмата, DPF само за черния дим. имам форд физел от 2002 и субаруту от 2013 (форда е без DPF - фабрично,само катализатор) - отзад миришат по абсолютно идентичен начин.


И аз се зачудих за това. Имам 2.2dCi с катализатор без ДПФ и няма тази миризма. Но, като знам, как ги премахват с отвертка и чук и керамиката се вади през процеп на парчета, нищо чудно да са изкъртили всичко.

Вто Дек 19, 2017 1:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Моето като го купувах беше долугоре на еднакви цени. Имаше и XT с 100 000км повече (беше на 230 000км) и 6000 лв по-евтино. (за 36 000лв).


За Forester 2010 г., това лято дизелите вървяха по 12-13 000 лв., атмосферни бензини по 15-16 000 лв., а XT - 18-20 000 лв.

Вто Дек 19, 2017 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:

Чак пък 2 литра? Ако това е валидно при мене трябва да стане 4 на 100км :D Колко ти гореше преди?


Да уточня, че тази разлика е само за извънградско. За градското си е почти същото.
Преди градското ми беше към 8,5, а извънградското 9-9,5. Хахах - странно, нали? Извън града ми гореше повече, отколкото в града. :D Това е така, защото моето извънградско е по магистралата, а там под 140 не карам.
Сега градското си ми е почти същото, може би падна с 0,5 до 8, но в извънградското имам значителна разлика - сега е около 7,5-8.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Сря Дек 20, 2017 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да опресня малко темата с обратна връзка от последните месеци, и малко повече наблюдения с torque-a. След като започнах да следя с torque - имах 2 нормални регенерации до 0% преди да направя първо зареждане със зимния дизел. Зареждах само OMV Max motion. Първата регенерация с вече зимния дизел през Ноември ми беше и първата проблемна. Първоначално стартира и изгори само 2%( до 63%), след което 10-на мин. стоя включена, но саждите не падаха и в крайна сметка се изключи. След последвало каране на по-високи обороти - пак направи 65% и при последвалото стартиране - вече изгори до 15% и спря до там. Така и така се бях наканил да пробвам съвета на колегата deo76 за Shell V-Power и следващото зареждане беше с него. Последвалите регенерации(през около 650-700 км.) си свали отново до 0% саждите. Преди около 3 седмици минах на почистване на дюзите с машина 360 на Bardahl в Prospeed(откача се връзката откъм резервоара и колата работи близо 1 час само с добавката, която машината подава). Трябва да отбележа, че резултатът върху автомобила беше много по-забележителен отколкото с Xenum-a, който сипах в резервоара в края на миналото лято. С регенерациите и времето между тях няма промяна, но се подобриха значително динамиката на автомобила и разходът. След почистването замервах времената на дюзите, че не ги бях мерил до момента - и 4-те работят нормално.
Това със зимния Max motion може и да беше случайно, но засега с V-power e ок и докато е така не мисля да сменям.
Още веднъж благодарности на deo76, който помогна много в тази тема.

Пет Мар 09, 2018 10:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Да опресня малко темата с обратна връзка от последните месеци, и малко повече наблюдения с torque-a. След като започнах да следя с torque - имах 2 нормални регенерации до 0% преди да направя първо зареждане със зимния дизел. Зареждах само OMV Max motion. Първата регенерация с вече зимния дизел през Ноември ми беше и първата проблемна. Първоначално стартира и изгори само 2%( до 63%), след което 10-на мин. стоя включена, но саждите не падаха и в крайна сметка се изключи. След последвало каране на по-високи обороти - пак направи 65% и при последвалото стартиране - вече изгори до 15% и спря до там. Така и така се бях наканил да пробвам съвета на колегата deo76 за Shell V-Power и следващото зареждане беше с него. Последвалите регенерации(през около 650-700 км.) си свали отново до 0% саждите. Преди около 3 седмици минах на почистване на дюзите с машина 360 на Bardahl в Prospeed(откача се връзката откъм резервоара и колата работи близо 1 час само с добавката, която машината подава). Трябва да отбележа, че резултатът върху автомобила беше много по-забележителен отколкото с Xenum-a, който сипах в резервоара в края на миналото лято. С регенерациите и времето между тях няма промяна, но се подобриха значително динамиката на автомобила и разходът. След почистването замервах времената на дюзите, че не ги бях мерил до момента - и 4-те работят нормално.
Това със зимния Max motion може и да беше случайно, но засега с V-power e ок и докато е така не мисля да сменям.
Още веднъж благодарности на deo76, който помогна много в тази тема.


OFF TOPIC

И ние с газовите Субита си имаме проблемчета, ама, като ви чета, как и вие колегите с дизелите се мъчите... :-?

Труден въпрос, какво да избере бъдещият купувач на Subaru!? За Европа вече е ясно- дизелът умря....

Успехи с регенерациите ви, и дано не ви светват много често лампите... :beer:

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пет Мар 09, 2018 10:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka FU написа:
nikentce написа:
Да опресня малко темата с обратна връзка от последните месеци, и малко повече наблюдения с torque-a. След като започнах да следя с torque - имах 2 нормални регенерации до 0% преди да направя първо зареждане със зимния дизел. Зареждах само OMV Max motion. Първата регенерация с вече зимния дизел през Ноември ми беше и първата проблемна. Първоначално стартира и изгори само 2%( до 63%), след което 10-на мин. стоя включена, но саждите не падаха и в крайна сметка се изключи. След последвало каране на по-високи обороти - пак направи 65% и при последвалото стартиране - вече изгори до 15% и спря до там. Така и така се бях наканил да пробвам съвета на колегата deo76 за Shell V-Power и следващото зареждане беше с него. Последвалите регенерации(през около 650-700 км.) си свали отново до 0% саждите. Преди около 3 седмици минах на почистване на дюзите с машина 360 на Bardahl в Prospeed(откача се връзката откъм резервоара и колата работи близо 1 час само с добавката, която машината подава). Трябва да отбележа, че резултатът върху автомобила беше много по-забележителен отколкото с Xenum-a, който сипах в резервоара в края на миналото лято. С регенерациите и времето между тях няма промяна, но се подобриха значително динамиката на автомобила и разходът. След почистването замервах времената на дюзите, че не ги бях мерил до момента - и 4-те работят нормално.
Това със зимния Max motion може и да беше случайно, но засега с V-power e ок и докато е така не мисля да сменям.
Още веднъж благодарности на deo76, който помогна много в тази тема.


OFF TOPIC

И ние с газовите Субита си имаме проблемчета, ама, като ви чета, как и вие колегите с дизелите се мъчите... :-?

Труден въпрос, какво да избере бъдещият купувач на Subaru!? За Европа вече е ясно- дизелът умря....

Успехи с регенерациите ви, и дано не ви светват много често лампите... :beer:

И защо да е умрял? Скоро пускам за продажба моето Фори дизел2010 Евро 5 и вземам ново , но пак дизел Евро 6!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Пет Мар 09, 2018 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 384 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор