Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Май 22, 2018 2:44 am



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Съвет за сервиз - дизел 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

За пръв път ще водя колата за нещо по-сериозно от смяна на консумативи. Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който да познават добре дизеловите ни автомобили?

Снощи на магистралата ме усъмни, че нещо не е наред. Турбото набираше както обикновено като мощност, но звукът беше друг - не така плътен, а като свистене на вятър. Освен това при рязко ускорение запуши доста силно. Преди пак е пропушвала, но незначително. И това си беше през целия път, към 100-тина км.

Поздрави,
Стефан

Пон Май 07, 2018 7:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
а да беше написал за кой град търсиш сервиз?

Пон Май 07, 2018 8:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
а да беше написал за кой град търсиш сервиз?

Извинявам се, София.

Пон Май 07, 2018 10:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Любо, Люлин.

Пон Май 07, 2018 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря!

Пон Май 07, 2018 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За протокола - оказа се сцепен маркуч под кулера. :)

Благодаря на колегата Alxx, който веднага ме насочи за какво да проверя най-напред!

Вто Май 08, 2018 2:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159

Вто Май 08, 2018 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 117
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Legacy B14 2.0D
Телефон: 0888080950
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159


Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането.

Вто Май 08, 2018 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Vmax написа:
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12524&p=278159&hilit=%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0#p278159


Vmax, не тази му се е сцепила, а след кулера. Между кулера и смукателния колектор е един маркуч около 20- тина см. Почва да изпуска от там част от налягането.


Точно, тръбата, показана от Vmax я знам, с нея започнах, след като рових във форума.
След като свалихме кулера, се оказа сцепена точна една съвсем къса, огъната на около 45 градуса тръба, подобна или като тази:
https://www.google.com/search?client=fi ... BeOXlsKPmM:

Сега всичко е наред. Благодаря и за насоката към Любо, добре е да знам, ако ми се наложи да правя нещо по-сериозно.

Вто Май 08, 2018 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1171
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чак сега се освободих, де'а. Хубаво, че си го открил бързо, но направи някъде една диагностика с живи данни да провериш за овърбууст, да не стане строш(както говорихме). :beer:

_________________
Cogito ergo sum
Поддръжка и обслужване на Macintosh & iPhone, поддръжка и ремонт на вендинг автомати Bianchi.
R.I.P Сервиз D&N
 7

Вто Май 08, 2018 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 117
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Legacy B14 2.0D
Телефон: 0888080950
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според Павлин си е масово явление да се пука точно тази тръба при турбо моторите. На мен ми я хвана много бързо с диагностиката и форсиране дори само на място. Но все пак тази няма да те остави на пътя, както ако гръмне "онази" другата.

Сря Май 09, 2018 8:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 132
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 119
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето ме и мен в редичката с тръбопроблемите :hello: :hello: :hello:
От около 2 седмици забелязах, че колата стана малко мудна, гори повече и при подаване на газ хвърля черен пушек. Загуба на масло няма и това леко ме успокояваше. Разрових се във форума и попаднах на тази тема. След кратко диагностициране с ръка открих причината. Днес ходих до сервиза и за мой късмет имаха в наличност въпросния маркуч :) Смениха го и сега колата отново си работи както трябва. А ето го и виновника:
http://media.snimka.bg/s1/6179/038601379-big.jpg?r=0

Между другото съм на 210 хил. и се замислям дали да не сменя всички гумени съединения превантивно.

Пон Май 14, 2018 1:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 64
Автомобил: Outback 2.0D 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Същият!
Дали да не прекръстим темата на "Сцепен маркуч под кулера"? :)

Вто Май 15, 2018 12:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 686
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 97
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
добра идея, аз пък се замислих дали да не си купя един такъв и да го метна в багажника да си седи :)
макар че още нямам и 70,000км

Съб Май 19, 2018 6:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор