Автор |
Съобщение |
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Здравейте колеги,
След 10 дни опити на майстори да помогнат, се обръщам за съвет и към вас, ако имате опит или идеи.
Преди 10 дни автомобилът ми започна да гасне след запалване сутрин. Симптоми: само при студен двигател; запалвам го, завърта и след няколко секунди гасне. Ако поддържам с газ над 1000 оборота за 1-3 минути преодолява проблема и след това автомобилът си върви нормално. При тест с компютър не излиза никаква грешка - сменихме софтуера с оригинален и пак не излезе нищо през check engine.
Преди 4 месеца имах подобен случай, оказа се кръстена нафта - там излезе вода от горивния филтър. Този път изглежда да не е това.
Какво пробваха майсторите до момента: 1. Замяна на датчик на колянов вал - не излезе проблем с датчика. 2. Почиствана дросел и ЕГР - чисти са. 3. Корекции в дюзите - няма отклонения при дюзите. 4. Различно гориво - вързахме я към външен резервоар с нафта различна, от тази в моя - пак го прави. 5. Температурен датчик на водата - не излезе проблем с него.
Колата я карам вече 4-та година - Аутбек 2010, 190 000км. Какво е пипано по нея: Когато я взех, има проблем с диференциала и ми го рециклираха. Оттогава съм минал 50 000км. На 3-ти месец отстранихме ДПФ заради често запушване. Миналата година смених маркуч под кулера, който се беше сцепил.
Надявам се да някой да има предположение, аз в понеделник ще я карам на 3-ти майстор.
|
|
|
Съб Май 18, 2019 2:55 pm |
|
|
Vmax
|
|
Съб Май 18, 2019 8:07 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Здравейте,
Затварям темата с решението, за да имат информация и други колеги, ако изпаднат в такава ситуация: Оказа се разтегната верига. След смяна на верига и обтегач, проблемът изчезна.
|
|
|
Сря Авг 21, 2019 4:32 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
На какъв пробег беше тази верига?
|
|
|
Сря Авг 21, 2019 8:20 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
193 000 км по показанията на таблото. Според Митака проблемът се е получил, когато е започнала драмата с ДПФ-а и по-честите регенерации. В момента си върви ОК, сега й навъртях 2000км.
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 9:15 am |
|
|
nikentce
|
На тази верига съм й хвърлил и аз мерника, че моята печка е вече на към реални 260 000 км., а не вярвам да е сменяна някога. Мисля, че й даваха да се сменя на 200 000 км., но още няма никакви признаци да е разтегната и затова и се ослушвам Ако не е тайна - колко ти излезе като разход подмяната на веригата, че някъде бях мернал коментар, че е около хилядарка?
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 10:50 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
На тази верига смяна не се предвижда. На 200 000 се контролира дали не е отпусната и се коригира ако се налага. При мен не се наложи. Това е едно от нещата което прави дизела много по-евтин за поддръжка в сравнение с бензиновия му събрат.
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 10:43 am |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
dancho.danev написа: На тази верига смяна не се предвижда. На 200 000 се контролира дали не е отпусната и се коригира ако се налага. При мен не се наложи. Това е едно от нещата което прави дизела много по-евтин за поддръжка в сравнение с бензиновия му събрат. Това го разбрах, след като бях поръчал веригите при Любо. Хвърлих на боклука 2 здрави вериги. Иначе ги платих 924лв, двете вериги в комплект с всички други части покрай тях. Купих колата на 193к и Любо ми беше ми казал, че се сменят на 200к.
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 5:33 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
За смяната на верига, обтегач и масло - 960лв. И още 200лв при други бели сервизи в процес на диагностика и сменен дачтик на разпределителен вал, общо 28 дни без кола. И аз знаех, че не се сменя, но щом са я сменили и сега работи перфектно, вероятно е била за смяна.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 3:20 pm |
|
|
nikentce
|
Logus написа: За смяната на верига, обтегач и масло - 960лв. И още 200лв при други бели сервизи в процес на диагностика и сменен дачтик на разпределителен вал, общо 28 дни без кола. И аз знаех, че не се сменя, но щом са я сменили и сега работи перфектно, вероятно е била за смяна. Значи правилно си спомням, че си е хилядарка. Няма такова нещо, което да не се сменя - въпросът е колко чсто и при какви обстоятелства. Явно на твоята си й е дошло времето. Няма да бързам с моята, ще изчакам да стане сигурно за смяна.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 4:31 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Колеги, веригите са 2. Не знам, защо все пишете в единствено число.
|
|
|
Вто Сеп 03, 2019 8:10 am |
|
|
baikonur
Регистриран на: Вто Авг 28, 2018 4:49 pm Мнения: 8 Местоположение: гр.София
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2012
Телефон: 0893587880
Рейтинг: 15
|
Здравейте колеги, Имах същия проблем след покупката на моя форко преди 2 г. Голямо ходене по мъките беше, понеже са се опитвали да го "лекуват" и са прецакали компютъра Оказа се "разтегната верига" След смяната проблемът изчезна. (Смених и компютъра) Оправи ми го Тенчо - сервиз 1040
|
|
|
Пон Юни 22, 2020 11:21 am |
|
|