Автор |
Съобщение |
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 322 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275      
|
Ромпетрол нямат премиум дизел, предлагат само обикновен - Efix. Но в повечето случаи е по-добър от премиум дизела по другите бензиностанции. Доволен съм също така от G-drive на Газпром. Никога не съм зареждал Авиодизел на Еко, мнения?
|
|
|
Сря Авг 16, 2023 10:49 am |
|
|
Alxx
|
Возя се от месец с едно Х1 18д, което се кара основно с еко и собственикът му не се оплаква. Но всеки трети резервоар е с дпф пауърклийн. Аз, му сипвам Впауър, ама последния път заредих омв обикновенна и колата спря да върви - ще видим кога ще се освятка P.S. Дизелов самолет не съм виждал 
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Сря Авг 16, 2023 11:20 am |
|
|
nikentce
|
dendim написа: Ромпетрол нямат премиум дизел, предлагат само обикновен - Efix. Но в повечето случаи е по-добър от премиум дизела по другите бензиностанции...... E, здраве да е. Ще им го пробвам пак, но от тукашна по-нова бензиностанция. На Каблешков отвориха наскоро супер лъскава... Ако пак обаче ми попричукват дюзите ще се връщам на V-power-a.
|
|
|
Сря Авг 16, 2023 12:18 pm |
|
|
Alxx
|
Ако има сериозна разлика в цетановото число и времето на горене, ще трябва да покараш 150-200км да се адаптираш към различната нафта, разбирай чукането няма да спре от раз.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Сря Авг 16, 2023 3:37 pm |
|
|
roco1
Регистриран на: Чет Май 09, 2024 11:22 am Постове: 2
Skype: roco_1
Автомобил: Subaru legaci 5
Телефон: 0887997967
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги и аз от няколко дни имам проблем с DPF филтъра Subaru legacy V 2000 diesel 2010г. Мига лампата на филтъра + чека на мотора, паркинг лампа и ESP свети. След посещение в сервиз, явно не са запознати с проблема, въпреки че ремонтират основно Субару. От всичко прочетено разбрах, че трябва да се смени маслото подходящо за DPF, да се занули брояча на маслото и да се позва добавка за чистене на DPF филтър. Въпроса ми е има ли сервиз в София, който е запознат с проблема и майстор , който знае как да действа?
|
|
|
Чет Май 09, 2024 11:37 am |
|
|
Greg4o
|
roco1 написа: Здравейте, колеги и аз от няколко дни имам проблем с DPF филтъра Subaru legacy V 2000 diesel 2010г. Мига лампата на филтъра + чека на мотора, паркинг лампа и ESP свети. След посещение в сервиз, явно не са запознати с проблема, въпреки че ремонтират основно Субару. От всичко прочетено разбрах, че трябва да се смени маслото подходящо за DPF, да се занули брояча на маслото и да се позва добавка за чистене на DPF филтър. Въпроса ми е има ли сервиз в София, който е запознат с проблема и майстор , който знае как да действа? И скъпа нафта. Аз слагам Шел В пауър дизел. Не препоръчвам Омв защото зареждат от Инса ойл. Дълго време имах проблеми докато се усетя.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пет Май 10, 2024 1:03 pm |
|
|
slow_cheetah
Регистриран на: Съб Мар 26, 2022 4:08 pm Постове: 5 Местоположение: София
Автомобил: Impreza XV 2d
Рейтинг: 0
|
Greg4o написа: И скъпа нафта. Аз слагам Шел В пауър дизел. Не препоръчвам Омв защото зареждат от Инса ойл. Дълго време имах проблеми докато се усетя. Колега, в тази връзка знаеш ли Шел откъде зареждат?
|
|
|
Пет Май 10, 2024 2:16 pm |
|
|
nikentce
|
И аз все зареждам V-power, и основно от определен обект на Shell, но ми се наложи миналата седмица да заредя "аварийно" на OMV и бутнах Maxmotion Diesel. Не знам дали случайно съвпаднаха нещата, но в момента колата няма мощност. Гледах филтъра за регенерация - 33%. Тези дни ще доизгоря текущата нафта и ще си заредя пак V-power, за да видя как е. Хипотетично може и пак нещо да се е задръстила геометрията на турбината, както преди време си го предизвиках с добавки, но повече подозирам нафтата....
|
|
|
Пет Май 10, 2024 2:29 pm |
|
|
tarambuka3500
|
roco1 написа: Здравейте, колеги и аз от няколко дни имам проблем с DPF филтъра Subaru legacy V 2000 diesel 2010г. Мига лампата на филтъра + чека на мотора, паркинг лампа и ESP свети. След посещение в сервиз, явно не са запознати с проблема, въпреки че ремонтират основно Субару. От всичко прочетено разбрах, че трябва да се смени маслото подходящо за DPF, да се занули брояча на маслото и да се позва добавка за чистене на DPF филтър. Въпроса ми е има ли сервиз в София, който е запознат с проблема и майстор , който знае как да действа? е отиди до официалния сервиз, малко по-скъпо но като цяло знаят добре кое-какво. От алтернативните майстори аз поне не зная кой разбира на дизелите, по-скоро не се занимават. Най много да ти махнат DPF-a във Варна в Боксер карс също са в час (за дизелите).
|
|
|
Нед Май 12, 2024 12:05 pm |
|
|
Alxx
|
Емо Грушев има подходяща апаратура, знае и може. Въпросът е да се доредиш...
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Нед Май 12, 2024 2:28 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Постове: 876 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 266     
|
Трябва да се пусне софтуерна регенерация от SSM програмата! После се сменя маслото и се нулира компа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Нед Май 12, 2024 6:20 pm |
|
|
roco1
Регистриран на: Чет Май 09, 2024 11:22 am Постове: 2
Skype: roco_1
Автомобил: Subaru legaci 5
Телефон: 0887997967
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Емо Грушев има подходяща апаратура, знае и може. Въпросът е да се доредиш... Здравей колега, може ли контакт на Емо Грушев?
|
|
|
Вто Май 21, 2024 11:17 am |
|
|
Alxx
|
Тръгваш от Орион в посока запад и 300м след кръстовището отдясно има табела за ГТП - влизаш в двора и питаш. Масло си вземи Ravenol FEL или Amsoil 5W30 european series.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Вто Май 21, 2024 1:13 pm |
|
|
Greg4o
|
Alxx написа: Возя се от месец с едно Х1 18д, което се кара основно с еко и собственикът му не се оплаква. Но всеки трети резервоар е с дпф пауърклийн. Аз, му сипвам Впауър, ама последния път заредих омв обикновенна и колата спря да върви - ще видим кога ще се освятка P.S. Дизелов самолет не съм виждал  ОМВ зареждат от Инса ойл, а тяхната нафта не става. Шел пък са сложили инсталацията за добавките направо на тръбата, която пълни цистерните. Откак карам с В пауър съм добре. Практически всички реактивни самолети са дизел, защото керосинът е по-близо до този вид гориво.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Май 25, 2024 9:12 am |
|
|
Greg4o
|
slow_cheetah написа: Greg4o написа: И скъпа нафта. Аз слагам Шел В пауър дизел. Не препоръчвам Омв защото зареждат от Инса ойл. Дълго време имах проблеми докато се усетя. Колега, в тази връзка знаеш ли Шел откъде зареждат? Шел от нашия Лукойл Нефтохим. По-горе съм писал.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Май 25, 2024 9:16 am |
|
|
Alxx
|
Greg4o написа: Практически всички реактивни самолети са дизел, защото керосинът е по-близо до този вид гориво. Не са. Не палят с детонации.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Съб Май 25, 2024 8:48 pm |
|
|
valqk
|
Дизелови самолети има, но са изключително голяма рядкост и голяма екзотика. Купуват се от хора с повечко пари и които летят много, защото и те горят по-малко (поне 2та за които знам, че са дизел). Всъщност струват повече, защото няма стари самолети... след 2015та мисля се появяват извън експерименталните. Другите обикновено летят с AvGas (близо до бензин). Говорим за витлови самолети, реактивните са си на керосин. 
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Май 26, 2024 8:19 pm |
|
|
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Постове: 89 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 75 
|
Сигурно е писано вече:
Нулирането след ново масло може да се направи по всяко време. Аз сам си го нулирам, когато са забравили в сервиза; ползва се комбинация от връткания /натискания. Това е комбинацията за моя Фори 2012; за следващото поколение е друга.
Обаче, първо трябва да се види с диагностика дали това е проблема. Ако има реално запушен DPF, тогава се налага форсирана регенерация със софтуер в сервиз
|
|
|
Чет Авг 01, 2024 11:26 am |
|
|
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Постове: 89 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 75 
|
Greg4o написа: Alxx написа: Возя се от месец с едно Х1 18д, което се кара основно с еко и собственикът му не се оплаква. Но всеки трети резервоар е с дпф пауърклийн. Аз, му сипвам Впауър, ама последния път заредих омв обикновенна и колата спря да върви - ще видим кога ще се освятка P.S. Дизелов самолет не съм виждал  ОМВ зареждат от Инса ойл, а тяхната нафта не става. Шел пък са сложили инсталацията за добавките направо на тръбата, която пълни цистерните. Откак карам с В пауър съм добре. Практически всички реактивни самолети са дизел, защото керосинът е по-близо до този вид гориво. Не разбрах- ако Shell (и всички други) имат един резервоар за Дизел под земята; и ако разликата между нормалния и скъпия им дизел е само една добавка дето се слага от самата колонка, тогава не е ли по-добре да си слага човек от евтиния дизел и ръчно да си добавя добавката? Аз поне така правя - нормален дизел и добаква от Бардал. Излиза ми 4ст на литър и получавам еквивалент на техния премиум дизел.
|
|
|
Чет Авг 01, 2024 11:30 am |
|
|
Alxx
|
Коя добавка маха сярата от нафтата?
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Чет Авг 01, 2024 6:55 pm |
|
|