Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема стр <  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >
 Скъсан колянов вал 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За разхода можем да продължим спора в правилната за това тема във форума, защото имам още туй-онуй да ти драсна, но тази много я наспамихме и по-добре да се спрем :)
Колкото повече разглеждам FB-то на Kings, толкова повече разбирам защо няма шанс да се предложи тази услуга в България, още повече пък и да е по-евтино. Това е много скъпо оборудване, с което пък трябва да работят и опитни кадри. Тази инвестиция не може да се избие само от ремонт на счупени дизели. На Kings това му е помежду другата дейност.
Тук дори Prospeed на Ники Златков, където изграждат състезателни рали икони, нямат дори бегло подобие на машините, които се виждат на видеата от базата на Kings. Или поне Prospeed ги нямат в централната им база до Музейко, едва ли ги държат някъде другаде предвид, че колите се изграждат там. Имам познат там, който не съм чувал от дълго време - ще го поразпитам.

Пет Авг 16, 2024 4:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 418
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разходът за мен никога не е бил критерий за една кола. Не, че съм баровец, но не въртя много километри и дали ще дам 200 или 300 лева в месеца за гориво, не е нещо, което да ме впечатли. Но и твоите сметки са леко преувеличени, че с дизела ще си избиеш тези 15 бона от ремонта (предполагам е толкова като се включи сваленето и качването на двигателя) ;) Не го приемай за заяждане :)
Иначе май аз нещо не съм разбрал - явно има кой да ти направи двигателя у нас, но ти предпочиташ пълен ребилд, защото те кефи методът на словенците ли?! Нали все пак темата е за колянов вал - моя дойде оригинален нитриден на STI за 990 лева, а ремонтът на мотора с всичко, плюс труда по сваляне и качване на двигателя ми излезе под 5 бона. Не карам някакво рядко Ферари, че да му се вманиачавам толкова :D
А гледайки клипа, не останах с впечатлението, че словенците разполагат с някакво "космическо" оборудване, но ти сам каза, че основаната им дейност е друга, не ребилд на дизели. И в този ред на мисли, за това казах, че отстрани такъв ремонт изглежда нерентабилен и се прави от големи ентусиасти, както отбеляза и Ицо, още повече, че колата ти е движение и очевидно не всичко е станало на мармалад вътре.
Аз лично също адмирирам, защото очевидно колата много си ти харесва, щом си готов да платиш ремонт на цената на колата. Наистина не всеки е готов да го направи :beer:

Съб Авг 17, 2024 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Постове: 326
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нека да се включа и аз по темата, като минал по този път :-)
Никога не съм правил тънки сметки по отношение на разход, т.е. никога не съм очаквал, че ще "избия" ремонта с нисък разход... Особено с моето каране - за 3 години - около 15 Ккм. Имам служебна кола, суби го карам за удоволствие.
Възстанових двигателя, защото ми беше интересно какво ще се получи, донякъде с експериментална цел. Знам, че звучи като голяма лудост, дори глупост, но колата ми харесва изключително много. Не че нямам възможност да взема по-нова кола, но мисля, че не си струва на този етап, особено що се отнася за екологиите и електрониките, с които са натъпкани новите автомобили... Да не говорим, че преди да изтропа вала, бях оправил и сменил всичко, което не беше в ред: съединител, маховик, задни амортисьори с пружини и тампони, накладки и дискове и още доста дреболийки...
Доколкото имам информация, колата на Ники е третата или четвъртата кола от БГ, чиито двигател се ремонтира при Словенеца. Преди около половин година някъде с мен се свърза човек от Смолян, с молба за съвет за Словенеца. После пак ми се обади, каза, че е изпратил двигателя. Надявам се вече да си кара форестера безпроблемно и с удоволствие. А от Тенчо знам, че той е препоръчал на друг негов клиент Словенеца за ремонт на блока.
В крайна сметка не всичко се измерва в пари, хората са го казали: кеф цена няма. Радвам се, че има и други ентусиасти освен мен, които смятат, че в тази кола и а нещо специално и готино, което явно ни кефи! :-)

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Нед Авг 18, 2024 10:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 418
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Именно това твърдях, че сте ентусиасти, защото сте намерили идеалната кола за вас. А Ники малко го е ударил на убеждение на жената с всевъзможни доводи изсмукани от пръстите :D
Знам, че е трудно да убедиш жена за подобно нещо, но пък той е успял, като явно и е спестил фактът, че и тук могат да оправят мотора за 3 пъти по-малко пари, ама ще си траем ;)
Шегата настрана, но адмирации още веднъж за това, което сте направили за колите си :beer:

Пон Авг 19, 2024 8:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ех, Данчо, Данчо - много трудно се спори с теб :). За такива като теб по нашия край хората викат - "Ни се води, ни се кара" ROFL
Щом 4/100 разлика в средния разход ти е в графа преувеличено - питай Миро за справка, той притежаваше и двете коли(2.0D и 2.0DIT), a ако и на това не вярваш - като си оправя колата приемам предизвикателство за директно съревнование с пълнене на резервоарите догоре, разходка на някъде като ми караш с моето темпо на задна броня, и после пак допълване на резервоарите на връщане. Ако намериш някой да ти услужи с турбо бензин, но без газова, за да няма разни съмнения :). После пак ще си говорим дали преувеличавам. Щото и аз съм виждал на моята разход 5,8/100, даже съм публикувал снимка тук във форума, но калкулирам реален среден разход( 7/100 ) при нормално каране, а не галене на педала.
Не съм употребявал термин "космическо", а "скъпо", което не се среща под път и над път в България.
За разликата в цената на ремонта на дизеловия блок и този на 2,5XT Ицо е писал доста подробно по-напред в темата, та не мисля да го повтарям. Това е положението! А това на което казваш "ремонт" за 3000 лв в България - ще ме прощаваш, ама не е ремонт, а закърпване на положението( говорих с въпросния човек - слагане на стар блок с все още неразчупени пети и ползване на здрав вал при този мотор, т.е. да треперя пак всеки момент да не ме остави на пътя, не ми е в категория "ремонт" ).
За протокола - ще легне тотал към 12 500 лв., и това отстрани изглежда безумно и на цена на "нова" бензинова кола. Ами дай ми я тая кола за тия пари! Ако за 12-13 000 лв можех да взема поддържан турбо бензин от тия години без да се налага да го пипам сериозно за да идните 100 хил. км. поне, нямаше да ремонтирам дизела и щях да преглътна по-високия разход за гориво. Ама нямаа..... По 20 бона са.
Търговец съм, но жена не може да се убеждава в такива работи :D . Неслучайно има толкова мемета по темата за жената и разходите по колата.
Може би единственото за което ще се съглася с теб е, че съм ентусиаст. Да, ентусиаст съм, но изключително премерен! Ако бях по тънките сметки нямаше да се поддържам автомобила така, както го правя в момента.
Приключвам, че стана бирено време... :beer:

Сря Авг 21, 2024 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 418
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не бе Ники, защо се засягаш и мислиш, че съм тръгнал и искам да водя някакви тежки спорове с теб. Виж, че писах, когато Ицо ти каза, че си ентусиаст по отношение на критериите, а после gligor ти предложи за тези пари бензинова кола. Знаеш дори, че мислех да напусна форума, защото не съм кой знае колко полезен и вещ, а и вече нямам Субару. Просто си казах мнението, че сравнението ти за мен е некоректно в разхода между дизел и бензин и отново примера ти с 2-ката турбо бензин е некоректна с 2-ката дизел. 4 литра разлика, но забравяш едни 90 к.с. разлика - това исках да ти кажа, че за мен е некоректно. Форестъра ми със сигурност гореше много повече от твоя, обаче както бях писал правеше последно 5,8 секунди ускорение до 100 км/ч и ако жена ми не се беше навила да го сменя, щях още да го назобя, защото кефа за всеки е различен. Както се казва в една поговорка от една отречена вече страна: "На вкус и на цвет, товарищи нет". И като заговорихме за кеф и цена аз също мога да кача снимка от Туарега, как на автопилот с 90 км/ч ми харчи 5,8/100, но това не значи, че не харчи средно 15 в София :D Защо взех и как избрах сегашната си кола да е с недолюбвания от мен дизел, не е тук мястото да спамя, но мога да пиша надълго и широко защо не взех GLE 500 бензин с 435 к.с.
Що се касае за ремонта ти на мотора у нас, имах предвид една трета, което прави между 4 и 5 бона, не 3, обаче колко ще е удачен ремонтът, не мога да прогнозирам, а и никой не може да ти даде гаранция, че и от Словения ще ти изкара 100 000 км. Наистина малко трудно ще си намериш турбобензин след 2010 г. за 15 бона, но гарантирано всеки ремонт по двигателя му у нас ще е по-евтин и с гаранция.
Това е моето мнение и не искам да те убеждавам да си вземаш бензинов Форестър, разбери ме добре. Нали за това е форума и за това ти казах колко ми излезе моя колянов вал на STI.
Но наистина ви се възхищавам, че сте намерили точните коли за вас и сте готови да ги поддържате толкова добре, макар и да е скъпо :beer:

Сря Авг 21, 2024 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm
Постове: 89
Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При нас 7 до 7.5 среден разход на дизела, включва магистрала и градско София около 70/30 или 60/40, няма много разлика.

За конете - имам 2.5 Бек 165 коня. Дизелът върви повече с анемичните си 150 коня. На градско Бекът е по-добре заради автоматика, а Фори дизел има много къса първа скорост. Но на магистрала имам чувството, че конете на дизела са много повече; просто ускорява и от 60, и от 110 нагоре към 200. На лек офроуд дизелът е по-добре, въобще бих казал, че този двигател е цар. Смяна на дизел към атмосферен бензин си е малко компромис и трябва човек леко да се адаптира как кара. Изборът и решението зависят от много фактори.

Сря Авг 21, 2024 7:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 418
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отново мисля, че сравнението не е съвсем коректно. Първо, единия мотор е с турбо, а другия е атмосферен. Второ, единия е автоматик, другия е ръчка. Трето, поколенията са различни (ако правилно съм разбрал за Аутбека кое поколение е). И въпреки всичко, по заводски данни дават бензиновия Бек по-бърз 0,5 секунди от дизеловия Форестър.
Вярно е, че разходът на дизела ще е винаги по-малък, но аз за това като сравнявам ускорение, сравнявам еднакви кубатури, а като сравнявам разход, сравнявам близки мощности. Проста физика е и няма как да се прескочат законите и.
А за офроуд не разбирам защо дизела да е по-добре, та една келява Нива прави чудеса в офроуда с изключително слаб и архаичен бензинов мотор - там нещата опират до баланс между тегло, мощност, клиренс и задвиждване.
Съдейки от темата, очевидния плюс за мен в един турбо бензинов мотор на Субару е и лесната му поддръжка и евтин ремонт в България, за разлика от дизела, който явно у нас е съмнително как ще се справят с ремонта му.
Та всичко е субективно като усещане и за това има толкова богат избор на марки и модели.

Чет Авг 22, 2024 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Не бе Ники, защо се засягаш и мислиш, че съм тръгнал и искам да водя някакви тежки спорове с теб......


Изобщо не се засягам :), нито имам против да водя аргументирани спорове, стига това да не къса нервите на админите и да заключват теми, че тази особено е важна. Да, турбо бензина е с 90 к.с. повече, но тягата пък на дизела е същата, а на мен тя ми е важна за моя маршрут и моето каране, и по тази причина предпочитам същата тяга с по-нисък разход :). Сравнение се прави измежду наличното, а при SH бих казал, че изборът от мотори е най-богатият сред всички поколения.
При нашия мотор - каквото за 3, това и за 4-5, все тая. Ремонт не може да се направи за тези пари с нещо по-различно от блок втора употреба, незнайно колко каран, все още нестрошен. При нашия мотор това са си пари хвърлени на вятъра, защото да се опиташ да продадеш дизел боксер, дори да е перфектен, е кошмарно начинание. Само си оскъпяваш частите по купето.
Радвам се, че не напускаш форума, и се надявам и да не го направиш. С удоволствие ти чета мненията в темата за електричките например :)

Пет Авг 23, 2024 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И такааа – четирите месеца станаха девет, но вече запалих и подкарах отново печката :). Като купувах зимните гуми жената много правилно се пошегува тогава да не съм такъв оптимист със срокове, които ми дават и за Гергьовден може и да имаме пак кола. Излезе права, както обикновено :(, ама аз нали все да съм си предварително подготвен…. Загубата на мощност, която възникна горе-долу паралелно с биенето от коляновия вал се оказа изгоряло управление на клапана на турбината. Установи се като я дадох за почистване и преглед в Реал турбо преди да качим мотора на купето. Не се доставя ново такова – смених го с работещо втора употреба.
Тотале гранде закръглих сметката на 13 бона, което включва всичко от свалянето до паленето и подкарването, включително ревизията и ремонта на турбината. В цената на ремонта са включени и допълнителни услуги, които си поръчах към ребилда на мотора: нова маслена помпа, нови вериги, нови подгревни свещи и диагностика и почистване на дюзите. Иначе чистата цена на пълния ребилд без допълнителни услуги е 4700 евро в момента. Ако коляновият вал е здрав и не се налага подмяна – 4000 евро. Транспортът до Словения в двете посоки е 440 евро.
Моторът е щателно почистен целият. Всички сглобки са с нови гарнитури и силикон. Словенецът е много тегав откъм комуникация и обратна връзка. Отдавам го на това, че очевидно е супер претоварен от работа. Почти за всички изпратени от мен мейли трябваше да го подсещам, за да ми отговори. Ако му задавах повече от един въпрос в един мейл – отговаряше кратко само на един от въпросите и т.н. Малко инфо за моя конкретен случай като проблем: така и не разбрах дали съм имал разчупени пети или не, ама то така или иначе те се сменят винаги при този ребилд. Имало силно износване и малка пукнатина на блока в областта на аксиалния лагер откъм маховика. Това е била и причината да съм усещал това биене в педала на съединителя и да има омасляване на семеринга. Самият колянов вал се е лашкал в тази част и по него също е имало сериозни следи от износване, но Нейс писа, че е бил цяло парче все още, но е бил готов всеки момент за счупване. Заради износването го е сменил с нов. Пукнатината и износването е ремонтирал чрез наваряване на материал с лазер, след което фрезова по фабрични размери. Това е всичко, което успях да изчопля от него по технологията на ремонт в тази част на блока. Твърди, че е надеждно, а вече само времето и километрите ще покажат.
Нямаше драми с първо палене и за момента всичко изглежда наред. Чуват се нови звуци откъм коша вече :), особено от турбината. При подаване на газ и потегляне се чува едно съскане отвън на купето, което никога преди не съм го чувал. Държи си нормален бууст и набира супер в момента.
Надявам се повече да не споделям неволи в тази тема и оттук нататък да е само безпроблемна експлоатация.

Вто Апр 15, 2025 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4171
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ай, със здраве да я караш :) И между другото човекът е Наце, не е нейс ROFL

_________________
Cogito ergo sum

Вто Апр 15, 2025 12:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Ай, със здраве да я караш :) И между другото човекът е Наце, не е нейс ROFL


Благодаря :)! Дано.
За името се чудех кво е това словенско такова Nace Kink. Хич не ми звучи типично тяхно, въпреки че съм живял там 2 месеца.

Вто Апр 15, 2025 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4171
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Наце КинК оод е името на фирмата ;) Второто е прякор, сервизът е Кинг'с боксер дизел. Синът му е Доминик и с него се знаем от няколко години. От Сеново ли ти дойде моторът или са мръднали някъде?

_________________
Cogito ergo sum

Вто Апр 15, 2025 2:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Постове: 326
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хайде, Ники, поне още 200К км - безаварийни и със здраве да минеш с тази кола! :)
И да вземем да се включим вече в някоя четвъртъчна среща, че да чуят и видят всички, че дизел не е мръсна дума! :D :D :D

Вто Апр 15, 2025 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4171
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чекай бре, тя е минала сигурно 400 с "дефектния" мотор. Пожелай му поне половинка милка, иначе къде е смисълът? :)

_________________
Cogito ergo sum

Вто Апр 15, 2025 8:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Постове: 326
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Айде стига бре, няма да се пенсионира с тази кола... ;)
Не че не му пожелавам, де! :)

Вто Апр 15, 2025 9:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Постове: 1053
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 562
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Наце КинК оод е името на фирмата ;) Второто е прякор, сервизът е Кинг'с боксер дизел. Синът му е Доминик и с него се знаем от няколко години. От Сеново ли ти дойде моторът или са мръднали някъде?


От този адрес: Smarjeske Toplice 17, 8220, Slovenia

Благодаря за пожеланията и подкрепата.
@Дани - кой каквото да гледа няма шанс да станем повече от няколко активни потребителя тук. В Европа обаче явно е по-друго положението предвид колко е претоварен Наце от години насам.

Сря Апр 16, 2025 8:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4171
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разширил е, вероятно. Фирмата е регистрирана и стругарският цех беше в Сеново, около Ковинь...

_________________
Cogito ergo sum

Сря Апр 16, 2025 9:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm
Постове: 102
Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и много безаварийни километри!

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

Сря Апр 16, 2025 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 418
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито, макар че си проявил адски голямо търпение да чакаш 9 месеца. Иначе цените хвръкнаха и е нормално да ти се е оскъпило всичко. То и аз дадох само за обслужване и вериги едни 10-на бона, но това си го знаех още като вземах колата.
Дано ти служи вярно и ти доставя удоволствие.

Пет Апр 25, 2025 8:36 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор