Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Автор |
Съобщение |
Crazyj
Регистриран на: Вто Авг 07, 2018 7:49 am Постове: 12
Автомобил: Subaru legacy
Рейтинг: 0
|
Някой знае ли какво ще трябва за да се сложи евро 5?скорости,еку,турбо ?
|
|
|
Съб Дек 05, 2020 1:12 pm |
|
|
nikentce
|
Crazyj написа: Някой знае ли какво ще трябва за да се сложи евро 5?скорости,еку,турбо ? Kолега, ако искаш някой да ти отговори с точен отговор - трябва да зададеш и точен въпрос. Сподели първо детайли каква ти е ситуацията, какъв ти е автомобила, и после каква цел гониш. На какво ще го сложиш, защо се налага да го сложиш и т.н.? Примерно: карам Forester дизел Евро 4 и искам да ъпгрейдна на Eвро 5; или пък - строших колянов вал на Forester 2008 и искам да сложа цял Евро 5 мотор; или др. Какво ще ти се наложи да смениш зависи точно от ситуацията в която си, и е хубаво тия неща да ти ги каже механик, който е прегледал автомобила. И най-добре в нова тема.
|
|
|
Пон Дек 07, 2020 11:04 am |
|
|
Crazyj
Регистриран на: Вто Авг 07, 2018 7:49 am Постове: 12
Автомобил: Subaru legacy
Рейтинг: 0
|
Прав си колега,писах от телефона и не се замислих изобщо!иначе колата е легаси дизел ерво 4 (скъсан вал) чудя се дали е възможно д се смени целия двигател с по новия ерво 5,но май е по тегаво от колкото си мислех .
|
|
|
Пон Дек 07, 2020 5:05 pm |
|
|
Alxx
|
По гаранция даваха блокове от евро 5, може да се монтира и да работи в твоята кола. Виж, ако искаш обаче наистина да я приравниш към евро 5, ще ти трябва и всичко останало от ревизирания модел.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 09, 2020 6:43 pm |
|
|
Crazyj
Регистриран на: Вто Авг 07, 2018 7:49 am Постове: 12
Автомобил: Subaru legacy
Рейтинг: 0
|
Значи и този вариант отпада
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 10:21 am |
|
|
Alxx
|
Напротив, прочети пак.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 11:32 am |
|
|
Crazyj
Регистриран на: Вто Авг 07, 2018 7:49 am Постове: 12
Автомобил: Subaru legacy
Рейтинг: 0
|
Еми като пари едва ли ще дойде по евтино от цената за пълен rebuild
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 11:58 am |
|
|
Alxx
|
Няма да е, въпросът вече е кой какво ще ти гарантира. По спомен 5500€ е нов шортблок.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 12:11 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
|
Чет Дек 10, 2020 4:58 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Постове: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
|
Чет Дек 10, 2020 5:34 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
И това го знам, това е sti.bg, работят на поръчка с доставка 10-14 дни, пак без гаранция, вероятно от Полша или някъде другаде...
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 6:12 pm |
|
|
ico_tech
|
Е, след като заплашват, че няма да има скоро такава цена, требе да се харчи като топъл леп' Шорт блок за Sti - 4000 лв, щото има конкуренция. За дизела това не се случи - излиза, че статистически турбо бензина е по-чуплив, но е евтин и народа го прави без да се оплаква. Ако дизела беше толкова чуплив дали нямаше досега да се наводни пазара? И каква гаранция искате? Новият шорт блок може да думне още утре, ама в горния край - дето се цепят цилиндрите заради кофти дюзи. Тогава гаранцията кой ще я уважи. Много малко сервизи ще си сложат главата в торбата с всички тези въпросителни. Ако не друго словенеца предлага решение на малко по-сносна цена. Ако намерите някой да разглоби и сглоби двигателя и той на по-сносна цена тогава сметката може да се върже на 6000 лв с нов вал, лагери, комплект гарнитури и всичко останало старо. (тествано естествено) Дизелите са хубави машинки, но вече на всички производители им идва нанагорно - хем миниатюрен, хем чист, хем мощен, хем евтин за поддръжка.... къде го туй животно P.S. Бях се замислил по едно време по една обява за Форестър 2012 дизел, ниво Exclusive - немеца го даваше 4000 Евра, 116000 км. Мислих какво ще ми коства да го съживя, но за съжаление напоследък нямам никакво свободно време. Сега, ако го бях взел, сериозно бих се замислил за този начин на ремонт. В БГ мисля има достатъчно фирми с възможности за тази операция и не мисля, че сметката за 6 вложки ще стигне 3000 лв. Ама знае ли човек, докато не му дойде на главата....
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 7:11 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Извинете ме за може би тъпия въпрос, ама аз в крайна сметка не разбрах как словенеца закрепва/монтира тези "New reinforced block journals" към алуминиевото тяло на блока - два различни материала, как се закрепват един към друг - набиват ли се, заваряват ли се, лепят ли се, с болтовете на блока ли се стягат? От метал не разбирам хич...
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 8:37 pm |
|
|
ico_tech
|
Точно по този въпрос разбираемо няма много снимков материал, но от това което виждам се монтират по начин близък до ОЕМ-ските. С тази разлика, че той изработва канали на вложките, в които се разполага алуминия - нещо като глъб-зъб или нут и перо. По този начин ако сглобката е стегната при монтажа допълнително се стяга при повишаване на температурата заради различния коефициент на разширение на алуминия спрямо стоманата (най-вероятно марка 40Х) След това при сглобяване допълнително се притискат между двата блока и дишането е сведено до нула.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 10, 2020 11:25 pm |
|
|
Crazyj
Регистриран на: Вто Авг 07, 2018 7:49 am Постове: 12
Автомобил: Subaru legacy
Рейтинг: 0
|
Словенеца ако ги прави толкова здрави,защо дава само 12 месец гаранция?
|
|
|
Нед Дек 13, 2020 7:35 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, не знам в каква сфера работиш, но гаранция от 12 месеца за такъв основен детайл е по-скоро голяма. Това не е пералня с 3 чарка. Ти колко гаранция очакваш - години, километри? Сигурен съм, че тук не можеш да намериш сервиз, който да ти даде година гаранция за ремонт на този мотор. Не и ако имат грам акъл. Не и за нормална сума на ремонта.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Дек 13, 2020 9:30 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
И така, след известни перипетии, двигателят замина вчера към Словения за Full Engine Repair and Rebuild при Kingsboxerdiesel. Да видим какво ще стане. Очаквам да го получа обратно изцяло ремонтиран и ревизиран след около 6 седмици. Искам да изразя огромна благодарност на Тенчо 1040 и Емо за неоценимата помощ и подкрепа в начинанието! Изключителни професионалисти, невероятно отзивчиви и страхотни хора! Благодаря!
|
|
|
Чет Яну 28, 2021 11:23 pm |
|
|
nikentce
|
Радвам се, че ще го възстановиш, защото колата си го заслужава. Да беше лъзгана брангия на 350 000 км - да я хвърлиш за части, ама в това състояние щеше да е грехота. От сърце ти желая да й се радваш стотици хиляди километри след ремонта - до тогава ще си го е избила в пъти от горивото само. Ще е интересно после да дадеш отзиви за това какво е било точно състоянието на мотора като го отворят словенците, т.е. какво точно е повредено по блока, в каква степен и т.н. И като го подкараш - да вземем пак, този път по-сериозно, да опитаме да направим една среща на нафтовите печки на открито. Предният път тъкмо се бях наканил да организирам такава ииииии - оказа се, че пак ще ставам татко , и всяка надежда за 1-2 часа лично време за себе си се изпари
|
|
|
Пет Яну 29, 2021 9:51 am |
|
|
Greg4o
|
Чудесно е за всички пострадали,а и за бъдещите такива,че някой се с престрашил да опита. Но сигурно като си ударил чертата това е най-изгодния вариант и ли поне близък до това. Но пък ,ако всичко е успешно се откриват нови хоризонти за Боксер дизел.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пет Яну 29, 2021 12:06 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 290 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Мда, излиза колкото най-евтиния двигател втора употреба, който можах да намеря. Според думите на търговеца: от ударена кола в Швйцария, евро 5, на 60К км реални, 2013 г, и т.н... Ама като знам нашите търговци как продават автомобили, котка в чувал не ми се купува... Надявам се да се получат нещата успешно, в БГ май още никой не е опитвал по тази схема. Ще видим, надявам се словенецът да е коректен. ПС. По-нагоре в темата има ценоразпис на словенеца.
|
|
|
Пет Яну 29, 2021 12:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|