Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 1:12 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 палене в студа - как сте? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
при мен последните 2 дни сутринта е -7 / -8 градуса, и пали с доста въртене или чак от втория път.

Чудя се при вас как е?

Да търся ли проблем някъде, и къде?

Вто Яну 23, 2024 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Подгревни свещи... [emoji16]
Преди да ми изтропа двигателя, зимата палеше изключително трудно, даже при ниски температури се стигаше до падане на акумулатора от въртене. Първата ми работа, след като словенеца ми върна ремонтирания двигател, беше да сменя свещите. Беше ги свалял и прекарал с метчик, развиха се много лесно. Сложих някакви на BERU, доста по-евтини от оригиналните, защото не ми се чакаше за доставка две седмици. Старите свещи ги мерих, и четирите бяха заминали (по спомен)... Смених и акумулатора, старият беше предал богу дух междувременно. Оттогава пали "от четвърт", независимо от температурата, вече трета зима... [emoji1]

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Вто Яну 23, 2024 10:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
бе свещите са нови уж, 2022 ги смених. Вече поне 20,000км карам с тях вкл миналата зима... но тя беше топла

има ли някакъв начин да се проверят, или нещо около тях? релето ако не сработва, дали ще светне ламБа

Вто Яну 23, 2024 11:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проверка на свещите - с мултицет. Разкачаш буксите и мериш съпротивление към маса.
На Евро 5 мисля, че ламБата светваше при изгоряла свещ. Релето също мисля, че може да се провери с мултицет, дали подава ток към свещите при контакт...
Виж в форумводителя, Glow plug - Inspection, и Glow relay - Inspection. Аз гледам за Форестер 2009, най-пълни са сервизните инструкции.

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Вто Яну 23, 2024 11:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Подгревните свещи не могат да достигат работна температура (при Субару по спомен 800С) много преди мултицета да спре да отчита съпротивление.
В ръководството на Б14 наистина пише, че трябва да светне лампата за подгрева когато изгори свещ, но при мен по някаква причина не светна дори когато едната свещ не отчиташе никакво съпротивление, т.е. оставаше съвсем студена.
Преди две години, 30к км сложих свещи Денсо и на Бенца, в момента всички свещи показват нормално съпротивление, но колата пали трудно тези дни и ще ги сменям. Слагал съм и Беру, дори Феби, същата работа, на третата зима почват проблемите.
Последният път механикът се заяде, че си били наред и ги включи свалени последователно към един акумулатор и се видя ясно как една свети до бяло, а останалите едва почервеняваха.

Сря Яну 24, 2024 10:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Миналия Февруари беше -11 в Елена и доста зор видях, но не да запали ами да подреди цилиндрите. Мисля ,че и горивото има значение, а зареждам само Шел Vpower. Но все си мисля ,че трябва нещо да подсказва ,че си отиват свещите. Мерца ми 1993 го правеше.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Чет Яну 25, 2024 8:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
на теория тези свещи няма нужда човек да ги сменя по-рядко от 100,000км... те са едно реотанче.
мисля да сменя релето аз, да не се окаже че то просто не ги пали. Гледах схемата някъде, не ми изглежда да има обратня връзка, по която да светне check-engine или друга лампа, ако свещите дефакто не работят.

Пет Яну 26, 2024 7:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BLA написа:
Подгревните свещи не могат да достигат работна температура (при Субару по спомен 800С) много преди мултицета да спре да отчита съпротивление.
.......
Последният път механикът се заяде, че си били наред и ги включи свалени последователно към един акумулатор и се видя ясно как една свети до бяло, а останалите едва почервеняваха.


Аз като купих колата едната свещ направо беше почти разпаднала се в горния си край. Не свети никаква лампа. Смених с оригинална, която пак е Denso, но не съм имал повече никакви казуси със свещи. Карам с хубаво гориво и добавки, а също и с акумулатор с по-висок стартов ток. Нямам никакви казуси с палене дори в студено време.
От известно време пак ме гложди да взема да ги сменя профилактично и 4-те, пак с оригинални, но като си пали колата от раз все намирам по-спешно приложение на тези 500-600 лв. разход :D

Вто Яну 30, 2024 3:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор