Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:15 pm



Отговори на тема  [ 19 мнения ] 
 Мигаща Rear Diff Temp лампа 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 10:07 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

От няколко дни забелязвам, че като карам Форестъра по неравности или по наклон като друсне колата примигва Rear Diff Temp лампата. Някой има ли идея от какво може да е? Да не би да трябва още масло да се сложи или пък някой датчик да се е разместил? Задния диф. е LSD, нали, защото имам масло на Мотул за LSD, синьо и се чудя дали е подходящо...

Нед Мар 11, 2012 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2011 10:52 pm
Мнения: 509
Местоположение: София
Автомобил: Дизелов
Рейтинг: 405
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом само примигва не мисля, че е заради малко масло, но една проверка на нивото никога не е излишна. Датчика е отзад на диференциала. Не е лошо да провериш кабелите и буксата, да не би да губи контакт при друсане.

Нед Мар 11, 2012 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз предполагам че не е притиснително това пресветване на лампата. Ако ти е висока температурата на дифа, лампата ще свети постоянно. А ти не описваш, че караш продължително оффроуд... :good: Датчика е отзад, зад дифа. Преди да сложа защитен щит, ми се стори чудно тези кабелчета да са открити така (все пак там постоянно хвърчи прахуляк и вода). Взех вълканизираща лента и увих кабелите и датчика. За това моя съвет е някои да легне отдолу и да разклати кабилите, а друг да гледа таблото.
П.П. И една проверка на маслото ще е добре да направиш. Маслото за дифа което аз има е: Motul Gear 300 75W90

Нед Мар 11, 2012 2:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 10:07 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси за отговорите :) Утре ще гледам да разследвам случая и ще пиша...

Нед Мар 11, 2012 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 5:14 pm
Мнения: 112
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 TD 2011
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,

на мен ми се случи същото на 10.000 км с бензинов форестър. Карах така до смяната като присветваше понякога. После в сервиза казаха, че маслото се е прецакало, но не дадоха повече подробности. След като го смениха повече не съм имал проблем.

Мини през някой сервиз да го погледнат.

Поздрави.

Нед Мар 11, 2012 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дизела няма шпер, отворен е дифа, сега нали ги заместват с VDC

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Мар 11, 2012 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am
Мнения: 1880
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е температурен сензор, мисля, че е от конектора, извади го и го включи отново, често срещан проблем, не е от маслото.

_________________
FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it!
Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!

Нед Мар 11, 2012 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 10:07 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Impreza94 написа:
Дизела няма шпер, отворен е дифа, сега нали ги заместват с VDC

Хмм, тъкмо викам ще му налея и на него нещо STI-ско :D

Yco написа:
Това е температурен сензор, мисля, че е от конектора, извади го и го включи отново, често срещан проблем, не е от маслото.

:good: Това беше първото, което ми мина и на мен през ума. Ще го пробвам и ще погледна нивото на маслото за всеки случай. Моята логика беше такава, че ако то е по-малко ще загрява повече. Но пък тогава няма логика да премигва всеедно прави лек контакт и трябваше да свети при вдигане на по-висока скорост...

Нед Мар 11, 2012 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 10:07 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Точно това се оказа - разхлабено кабелчето, което влиза в буксата и явно при клатенето става някакъв контакт.. Толкова беше хлабаво, че щом го пипнах ми остана в ръката, предполагам е станало по преспите някъде в големия сняг.. Следва Eпизод II - загряването на поялника :D

Пон Мар 12, 2012 11:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И след това използвай вулканизираща лента (подобна е на тиксото, но е гумирана и се разтяга) или някакъв друг изолационен матерял и увий кабелите и датчика. ;)

Вто Мар 13, 2012 12:02 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този проблем се появи при мен на 10000км ! Притеснен откдох до Субару Варна и игра поялника- оттогава нямам проблем

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Вто Мар 13, 2012 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 01, 2011 5:36 pm
Мнения: 6
Местоположение: Varna
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, това няма нищо общо с маслото на диференциала. Отзад на датчика кабелчето е оголено и идва момента, в който почва да подава грешни данни. "Лечението" е подмяната му с ново - лесна,евтина,бърза и безболезнена манипулация :) Това е обща болка на всички Forester след 2008 г.
Поздрави!

_________________
Официален представител на "Субару" за град Варна
гр. Варна
бул. Сливница 189

Чет Май 03, 2012 7:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте :D имам подобен проблем - Subaru Forester 2013 Diesel - САМО И ЕДИНСТВЕНО при спускане с моторна спирачка (демек на скорост) - лампата на Rear Diff Temp. светва (не мига - свети постоянно). Ако изключа от скорост или дам газ спира да свети. :) Едва ли е темпратурата, защото това е при студена кола и -2 градуса. Интересното е,че става само и единствено на скорост и то само и единствено когато е по-натоварена - например ако дам газ и пусна газта на равно - няма да светне (т.е. това изключва според мен описаното по-горе за кабелчето).

Някакви идеи (Борд компютъра не е светвал).

Вто Яну 15, 2019 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери нивото на маслото в задния диф. По описанието ти изглежда е ниско и датчика остава на сухо при спускане...

Сря Яну 16, 2019 12:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Провери нивото на маслото в задния диф. По описанието ти изглежда е ниско и датчика остава на сухо при спускане...

А каква е логиката като изключа от скорост да спре да свети? Иначе ще го проверя така или иначе. Как се проверява?

Сря Яну 16, 2019 12:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задния диф като го погледнеш откъм бронята има на капака завита пробка за наливане ( седи леко на средата на капака изнесене в ляво или дасно че не помня точно.
Най добре мини през някой сервиз че ще се омажеш здраво. Проста работа за 10мин е.

Не знам каква е връзката/логиката с изключването от скорост при спускане...но ако не го прави на равно ( независимо дали си на скорост или не ), логиката е че е свързан проблема с нивото, защото ако е малко и си по наклон, то ще се стича напред и датчика ще е на сухо. Не знам със 100% сигурност, предполагам.

Сря Яну 16, 2019 7:36 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кабела на датчика се е закъсал. Трябва да се запои наново


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Яну 16, 2019 8:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Задния диф като го погледнеш откъм бронята има на капака завита пробка за наливане ( седи леко на средата на капака изнесене в ляво или дасно че не помня точно.
Най добре мини през някой сервиз че ще се омажеш здраво. Проста работа за 10мин е.

Не знам каква е връзката/логиката с изключването от скорост при спускане...но ако не го прави на равно ( независимо дали си на скорост или не ), логиката е че е свързан проблема с нивото, защото ако е малко и си по наклон, то ще се стича напред и датчика ще е на сухо. Не знам със 100% сигурност, предполагам.

И на равно се е случвало - ако вдигна достатъчно обороти,че да се задържи достатъчно дълго на скорост без да трябва да давам газ.

Също така - лампата спира да свети когато ДАМ ГАЗ. Може да е голямо надолнище - но дам ли газ или изключа от скорост - и спира да свети.

Сря Яну 16, 2019 12:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко ъпдейт - днес карах от ВТ до Ямбол - така,че имам повече наблюдение. Лампата не свети постоянно, а мига. (Моя грешка,нещо съм се заблудил).
Мига независимо дали е баир, равно или надолнище - стига да е на скорост продължително време почва да мига. Пусна ли на свободна или дам газ - спира да мига.

Например - вдигам на равното 140км.ч. с 2500 оборота - пускам газта - до към 80км.ч. мига после спира да мига.

Сря Яну 16, 2019 11:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 19 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор