Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:59 am



Отговори на тема  [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Субару боксер дизел - жизнен път, смяна на части и т.н. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm
Мнения: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

DPF-a го махнах преди около година някъде, при ето този младеж - Влади - +359888977737. Всъщност той само ремапва софтуера, физическото премахване го направих при Любо в Люлин. Ремапа струваше 700лв, свалянето на филтъра - 150лв. С DPF филтъра се маха и катализатора понеже са в едно и също гърне (под радиатора). Наскоро мернах, че предлагат подобна услуга и в Нтунинг - http://www.ntuning.bg/service-dpf-fap , (само ремап, физическото премахване пак трябва да се направи другаде) звънни им един тел. и на тях ако решиш да го махаш, има някакъв шанс цените да са паднали малко.
Ефектът :), преди да го махна колата не вървеше добре, но това е при мен защото явно се беше задръстил яко, освен това имах отклонение в параметрите на две от дюзите и почти се бях навил да ги свалям и рециклирам (нови са 1200-1300лв. едната). След като го свалих карах известно време с добавки и мисля че сега са ок. По отношение на пушенето, Любо ме беше уверил че колата няма да пуши но в началото не беше съвсем така, първите няколко хиляди километра при подаване на повечко газ изпушваше яко отзад, но явно сега се е изчистило каквото е имало и не пуши грам :). Относно вървенето... не съм сигурен, казват че махането на филтъра отпушва колата и добавя 7-10 кс., аз не мога да кажа че върви осезаемо по-добре от преди, така или иначе динамиката на този мотор е достатъчно добра, поне за мен. Разхода, може би падна леко но не е нещо съществено.

Поздрави,
Иво

Сря Апр 22, 2015 9:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SUB_0 написа:
dancho.danev написа:
Здравейте колеги :hello:
Дано моя пост не ви прозвучи като хвалба,но за 67000км не съм сменял нищо.Единствените "резервни части" които ми смениха в сервиза,без аз да искам, това са трите чистачки.
Не,че старите не чистеха добре,ама така било по инструкция. Винаги посещавам фирмен сервиз.
Весели празници на всички и много безаварийни километри


Браво на теб, но това за мен е малък пробег за нова кола, особено пък за дизел. Чукни 150к и тогава пак да ни се похвалиш! Аз на моята 30к почти съм и навъртял и нищо не съм пипал, обаче скоро 300к ще направи. :D


Е дойде и това време:
Изображение
150020км днес на обяд ;) Без проблеми, но с 2 забележки.
1.Обтяжната ролка на ремъка не си издържа километрите :( Според сервиза който посещавам, това е най-слабата част в колата.
2.Наложи ми се да правя регенерация на филтъра :cry: Със смяната на маслото една не особено евтина процедура.
Всичко друго си работи перфектно и все още нищо не съм сменял. Дай Боже така още 2 години.
Поздрави от СН

Вто Мар 08, 2016 2:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
На същите км. и аз смених тази ролка

Вто Мар 08, 2016 5:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да съживим малко тази толкова полезна тема!
Измина почти 1 год. от последното ми писане тук и смятам, че е време да дам отчет.
Изминатите километри до днес са:
Изображение
И за изминалия период се случиха следните неща:
1. През лятото ми отказа климатроника :( Оказа се, че някакъв датчик се е скапал и компресора не иска да работи. Кофтито е, че този датчик не се продава отделно, а в комплект с компресора :swear: който си струва бая пари. След доста псуване и ручкане в нета въпросния датчик е открит в Али експрес и срещу 60 хамерикански пари пристигна в къщи.
Изображение

Изображение
Трябва да се има в предвид само, че буксата не става и трябва да се замени с тази от дефектния.
2.Разхлопаха се водачите на спирачните апарати. И тъй като не бях сигурен какво точно хлопа посетих сервиза за контрол на ходовата част. След половин час ми съобщиха, че всичко е наред и повод за притеснения няма.
Ще бъда благодарен на колегите които вече са ги сменяли да ми кажат номенклатурния номер на тези водачи и на тази пластина от Ауди която се монтира.
3.Преди няколко дена смених и акумулатора. Панасоника издържа 7 год. което е повече от достатъчно.
Благодарение на "лечението" проведено от "Д-р Хенум" за изминалата година проблеми с ДПФ-а не съм имал.
За сега това е всичко!
Поздрави от СН и много безаварийни километри!

Вто Яну 31, 2017 2:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съединител и маховик сменял ли си?

Вто Яну 31, 2017 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не! Ако бях сменял щях да го спомена. Дори след като гледах клипчето за съединителя слизах в гаража и след запалването се ослушвах, но такова тракане няма. Бих искал още да добавя, че никога не съм теглил нещо, не съм се окопавал и може би 40% от тези километри са минати на 6-та със скучните за много хора 2500об/м.

Вто Яну 31, 2017 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
Не! Ако бях сменял щях да го спомена. Дори след като гледах клипчето за съединителя слизах в гаража и след запалването се ослушвах, но такова тракане няма. Бих искал още да добавя, че никога не съм теглил нещо, не съм се окопавал и може би 40% от тези километри са минати на 6-та със скучните за много хора 2500об/м.



Швейцарска му работа =D> - ще удариш 500 х км напук на "лошата" слава на дизела.

Вто Яну 31, 2017 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
Не! Ако бях сменял щях да го спомена. Дори след като гледах клипчето за съединителя слизах в гаража и след запалването се ослушвах, но такова тракане няма. Бих искал още да добавя, че никога не съм теглил нещо, не съм се окопавал и може би 40% от тези километри са минати на 6-та със скучните за много хора 2500об/м.


:giggle: и аз по нощите залягах в гаража да слушам.Иначе съм правил същото като теб на тези км. без климатроника.

Вто Яну 31, 2017 5:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, гръмна ми тръбата, която излиза от турбото към интеркулера. Изпреварвах на баир, когато се чу звук, все едно някой стреля с пушка в двигателния отсек. Колата загуби мощност и взе да пуши чернилки, но турбото се чуваше отчетливо вече. Спрях веднага. Почти веднага разбрах, какъв е проблема, но нямах под ръка нито инструменти, нито материали да фиксирам някак си тръбата. Прибрах се на платформа ( за 18г шофьорски стаж сефте останах на пътя). Както и да е, цената не е плашеща, но проблемът е че колата ще е минимум 2 седмици на трупчета, докато пристигни от Япония. Днес я свалих междувременно ( стана много лесно) и установих, че от жегата долната част беше направо изпечена и просто се е разцепила от скобата, която я пристяга.
Гледам разни тунинг маниаци слагат силиконови маркучи за въздуха от турбината, но това ми е твърде далечно. Нямам никаква информация, къде, какво, колко.

Сря Сеп 13, 2017 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И на мен ми гръмна , ама малко. Частта е немска и идва от Германия. То затова гърми.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Сеп 13, 2017 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Взимаш въпросната гад и отиваш в магазин за камиони ;)

Срещу 20-25лв ще се сдобиеш с читава джаджа за следващите 200к км

Сря Сеп 13, 2017 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax, какво точно да търся? Днес доста неща разгледах- алуминиеви тръби, силиконови маркучи издържащи до 12 бара и какво ли още не. Мисля да закърпя положението с някакъв армиран маркуч, който да пристегна върху турбото и втори път върху тръбата. Това за временно ползване, докато дойде новата.

Сря Сеп 13, 2017 11:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Силиконов маркуч - виж в нета по диаметър и кривка. Най голям асортимент имат в магазини за камиони

Чет Сеп 14, 2017 4:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изображение
Детайлът е глупаво измислен и затова гърми. Долу до турбото е вулканизирано малко гумено маншонче в пластмасата! При мен беше само 1см скъсването у свистеше над 1500 оборота. Карах от Скопие до Варна така. Като вдигна 2000 оборота , се чуваше звук на излитане на совалка.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Чет Сеп 14, 2017 6:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Маншончето, което уплътнява е здраво. То всъщност се намира между тръбата и турбото. При мен цялата тръба се отпори от края й, която завършва с едни прорези, които се пристягат от скобата. Нямаше как да карам така, рискувах да повредя нещо друго. Малка повреда, но все пак ни остави на пътя.

Чет Сеп 14, 2017 7:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко инфо, може да е полезно и за други. По камионджийските магазини Фи- то е огромно. Намерих в един склад за тунинг. Имат сайт за тунинг, но късмет, имат склад и в Пловдив. Минах, взех си редуцираща силиконова тръба от фи 55 на фи 45 стегнах с 2 скоби и реших да направя тест драйв. Няколко изръчквания до 3000 об и всичко изглежда наред. Поне не изплюва тръбата. Сега поне докато дойде оригиналната тръба ще мога да си карам колата.

Чет Сеп 14, 2017 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги :hello:
От прочетеното по-горе съм леко притеснен. Не за друго ами един нищо и никакъв маркуч може да ми прецака отпуската.
Може ли да ми кажете на колко км. горе долу гърмят тези маркучи?
takinardi така както си направил това съединение няма да те изкара дълго!
Ако искаш да си спокоен вкарай едно малко парче метална тръба в маркуча с по-малкия диаметър. Така скобата ще стегне здраво и няма да изплюе в най-неподходящия момент.

Пет Сеп 15, 2017 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, това все пак е пластмасова тръба. Тя старее с времето. Ако искате дуракоустойчиво и дълготрайно решение - алуминий (custom bent)+силикон каучук и неръждаеми скоби. Това е доста скъпо и никой няма да го сложи ОЕМ. Аз в колата винаги си нося и една лента, армирана, която може да закърпи положението в доста случаи.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Сеп 15, 2017 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Данчо, няма как да я изплюе, понеже и на тръбата и на турбото има ръб, зад които ръбове съм пристегнал скобите. Стана по- здраво, отколкото е фабрично, особено с ония хремав край на тръбата, който се отпори. Вземи си в колата това от снимката плюс 2 скоби, да ти е мирна главата. Тръбата се сваля лесно, дори и на полеви условия. Аз си я оправих пред блока и ще карам така, докато дойде новата. Това се води прав редуциращ силиконов маркуч 55>45мм.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Сеп 16, 2017 8:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колеги, това все пак е пластмасова тръба. Тя старее с времето. Ако искате дуракоустойчиво и дълготрайно решение - алуминий (custom bent)+силикон каучук и неръждаеми скоби. Това е доста скъпо и никой няма да го сложи ОЕМ. Аз в колата винаги си нося и една лента, армирана, която може да закърпи положението в доста случаи.


В София вече на много места сгъват тръби по модел. Крафт на Околовръстното между Симеоновско и Черни връх са едните.
Подобно решение с алуминиева тръба, силиконови снадки и скоби надали ще е по скъпо от ОЕМ-ската скоба. Единственото специфично е изработката на ушите за фиксиране на тръбата, но и това не е драма.
 7

Съб Сеп 16, 2017 8:56 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор