Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Субару боксер дизел - жизнен път, смяна на части и т.н.
Автор |
Съобщение |
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Постове: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
Днес на километража цифрите се превъртяха на 100000. Утре сменям масло и евентуално пак предни тампони.Лошото е ,че и гаранцията свърши.
|
|
|
Нед Яну 26, 2014 7:02 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Да повдигнем малко темата,че доста е замряла. До сега съм навъртял почти 122хил. Но по-важното е,че са без никакви проблеми Скоро правих сервиз и монтьорите не откриха нищо нередно. Аз също нямам никакви оплаквания. Сменили са отново маслата на диференциала и скоростната кутия а на мотора са сипали Mobil 1 0w40. Това което ми прави впечатление е,че след 100-те хил. колата започна да гори по-малко. Тези над 1000км са навъртени за 1 месец по един и същи маршрут.Сутринта юнашки баир основно 3-та вечерта спущане на долу отново на 3-та. Тезата ми за по-ниския разход се доказа и Декември когато си идвах до България. Тук са 1500 снежни км основно 4-та 80-100 и малко чиста магистрала на 6-та 130-140. За сега съм изключително доволен от колата. Дай Боже всеки му.
|
|
|
Вто Яну 13, 2015 4:33 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Постове: 858 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Мултимедийната конзола каква е Данчо? Виждам ,че показва данни от колата. С андроид ли е?
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Вто Яну 13, 2015 7:52 pm |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Постове: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
И на мен ми прави впечатление,че след 100000км падна разхода .
|
|
|
Сря Яну 14, 2015 5:41 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
mirovarna написа: Мултимедийната конзола каква е Данчо? Виждам ,че показва данни от колата. С андроид ли е? Не знам каква марка и модел е "големия талавизор" нищо не пише на него. Андроид няма защото си е старичка технология. Тъчскриин екран и два реда копчета от страни. Дава информация за колата,навигацията и музиката.Има календар,калкулатор и още куп други полезни неща. Може да гледаш и ДВД филми но само като си спрял. Можеш също да си вържеш телефона с блутут и тогава говориш по микрофона над кормилото а слушаш на колоните.
|
|
|
Чет Яну 15, 2015 4:51 pm |
|
|
katlak
Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am Постове: 158 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
|
dancho.danev написа: mirovarna написа: Мултимедийната конзола каква е Данчо? Виждам ,че показва данни от колата. С андроид ли е? Не знам каква марка и модел е "големия талавизор" нищо не пише на него. Андроид няма защото си е старичка технология. Тъчскриин екран и два реда копчета от страни. Дава информация за колата,навигацията и музиката.Има календар,калкулатор и още куп други полезни неща. Може да гледаш и ДВД филми но само като си спрял. Можеш също да си вържеш телефона с блутут и тогава говориш по микрофона над кормилото а слушаш на колоните. На мен ми прилича на оригиналната мултимедия с навигация (последната снимка от ляво на дясно): http://www.cars101.com/subaru/forester/forester2011photos2.html
_________________ https://promachines.bg/
https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/
|
|
|
Чет Яну 15, 2015 6:45 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Постове: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Да така е. Колата си идва заводско оборудвана с това нещо.
|
|
|
Чет Яну 15, 2015 7:35 pm |
|
|
bubaru
|
Абе да питам...как заграва купето този дизел при студен старт, отрицателни температури. През 2008-9 имах Тойота 2.0 д4д и беше трагично. Умирах от студ на къси градски преходи. Имам опит с по-нови дизели на БМВ и ВАГ и нещата са доста подобрени, дори не виждам разлика с бензинова кола в бързината на сгряване в купето.
|
|
|
Вто Фев 17, 2015 11:19 am |
|
|
trion
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 2:57 pm Постове: 10 Рейтинг: 0
|
За Форестър, мога да кажа, че не затопля бързо, но има подгряване на седалките.
(Време не съм засичал.)
|
|
|
Вто Фев 17, 2015 11:03 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Постове: 858 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
След 4-5 километра започва да духа парното леко топло. ВАГ не са ли с автономна печка ?
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Сря Фев 18, 2015 6:29 am |
|
|
bat_rado3
Регистриран на: Сря Юни 13, 2012 3:24 pm Постове: 205 Местоположение: с. Труд обл. Пловдив
Skype: bat_rado3
Автомобил: легаси 2002
Телефон: 0898735912
Рейтинг: 40
|
ВАГ имат подгревни свещи за антифриза, системата се управлява от компютъра през мощни релета. Една свещ е 180 вата.
|
|
|
Сря Фев 18, 2015 8:59 am |
|
|
bubaru
|
bat_rado3 написа: ВАГ имат подгревни свещи за антифриза, системата се управлява от компютъра през мощни релета. Една свещ е 180 вата. Thanks за инфото. Бях чул, че има нещо такова, но не съм се зачитал в детайли. Някъде пък съм виждал, че пък хибридите на Тойота, съхранявали до 2-3 дни антифриза сравнително топъл, така че като "запалиш" колата и после мотора тръгне , да не е напълно студена системата. Готини са тези хитрини. Другият вариант е печка, но тя струва доста пари....или гараж с печка
|
|
|
Сря Фев 18, 2015 9:10 am |
|
|
Valio
|
Малко спам.... Не знам ВАга колко допълнителни свещи слага ,но такова не загряване на дизел никога не сам виждал,след 10км. е стигнала 70градуса околна температура около 0 градуса,това се отнася за 1,9 TDI ,сменен радиатор ,термостат и антифриз..Карал съм дизел повече от десетилетие но такова нещо не бях виждал/много ме нерви това-мразя я тази кола-WV/..
|
|
|
Сря Фев 18, 2015 6:23 pm |
|
|
bubaru
|
Valio написа: Малко спам.... Не знам ВАга колко допълнителни свещи слага ,но такова не загряване на дизел никога не сам виждал,след 10км. е стигнала 70градуса околна температура около 0 градуса,това се отнася за 1,9 TDI ,сменен радиатор ,термостат и антифриз..Карал съм дизел повече от десетилетие но такова нещо не бях виждал/много ме нерви това-мразя я тази кола-WV/.. Аз говорех за ВАГ дизел мотор комън рейл, демек от по-новите. При тях загряването е перфектно. Едно време пък имах Ауди 80 1.6 турбо-дизел, много старовремски двигател, който загряваше супер бързо дори при -10.Мерцедес 200д 124-ка също си спомням , че загряваше доволно бързо. С помпа дюза не знам как е. Най-трагична ми е била Тойотата 2007-а D4D в това отношение. Явно през годините технологията се мени и загряването също....
|
|
|
Сря Фев 18, 2015 11:39 pm |
|
|
mcrae
Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm Постове: 88 Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
|
Четох ( http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ld-107477/) че има електрически нагревател, който позволява на парното да задуха топло за 2-3 минути. На моя Форестър тая зима го наблюдавах и при темп. около -5 до -10, след около минута почва да духа леко топло. Това не означава че купето се стопля за 5 мин, но според има нагревател, няма как иначе да духне топло за толкова кратко време.
_________________ http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html
|
|
|
Вто Фев 24, 2015 1:14 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Постове: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Супер доказано е колега, за 75 хиляди щом не си имал проблем, бетон е колата.
|
|
|
Сря Фев 25, 2015 2:36 pm |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Постове: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
50 000 - предни тампони. 75 000 - премахване на DPF и ремап на софтуера - най-добре вложените пари в тази кола 80 000 - ремонт на буксата на температурния датчик на задния диференциал. 87 000 - нови подгревателни свещи, оказа се че от старите нито една не работи. 87 000 - акумулатор 89 000 - съединител комплект След 2-3 000 км. ми предстои смяна на накладки и дискове. Масла, филтри, гуми не ги коментирам, това са си консумативи.. предно стъкло
|
|
|
Съб Апр 18, 2015 10:23 am |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Постове: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
от 6км до 148000 км -3 пъти предни тампони -едни водачи на спирачният апарат -едни предни и задни накладки. Убих се да я правя тази кола Колегите с други марки нищо не пипат ,а аз все в бокса
|
7
|
|
Съб Апр 18, 2015 8:07 pm |
|
|
Vmax
|
edd2 написа: от 6км до 148000 км -3 пъти предни тампони -едни водачи на спирачният апарат -едни предни и задни накладки. Убих се да я правя тази кола Колегите с други марки нищо не пипат ,а аз все в бокса Направо си фалирал, добре че не си с Ауди... ПС: Дай боже всеки му като твоята кола
|
6
|
|
Съб Апр 18, 2015 9:39 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Постове: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Ivodonev, моля те, сподели опит с премахването на ДПФ и ремап-а. Къде го направи, цена, запушен ли беше преди премахването, пуши ли колата сега, как се отрази на разхода и др.
|
|
|
Вто Апр 21, 2015 10:06 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|