Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 46 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Subaru Outback Boxer Diesel CVT 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 10:07 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз и тия с по 9 не ги разбирам честно казано (без да имам претенции някакви, че съм мерило).. Скоро и половинки ще почнат да им слагат :D

Сря Яну 08, 2014 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами 8-АТ на БМВ е брутално добра кутия. Предавките наистина са много и особено при дизела ти идват бая късички, но кутията работи толкова смислено, че ръчния режим го намирам за напълно излишен.Сега Мерцедес вкараха 9-АТ, не знам вече ...наистина звучи малко прекалено.Те последните 1-2 предавки са само за крузване, така че при яки мотори с въртящ момент на макс при 1300 об/мин, може и да има смисъл.Караш със 200 км/ч и си на 1500 об. :)
Порше 991 и новият Корвет вече са със 7-МТ, абе хората не спят.

Чет Яну 09, 2014 12:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За известно време джиткам с Йетито на бащата - дизел 140 кс с DSG - 6-степени със спорт опция и механично вклюване чрез лоста. Също много добра кутия. Включва много бързо, киква супер адекватно и кефа е , че реално си като с МТ. Освен това използва двигателната спирачка, като сваля и предавки надолу в зависимост от спирането и наклона, а не държи 4-та или 5-та до почти пълно спиране. Няма го момента подаваш газ, мотора вдига обороти , а колата не реагира - абсолютен факт при старовремските автомати, няма я и тоталната липса на връзка между колелата, каквато е при CVT. Малко ме дразни , че на много стръмен баир , който си е за 1-ва , включва 2-ра в началото, но после очевидно се опомня и си връща на 1-ва докато е стръмно. CVT-то бтв също има спирачна функция при спускане, което е все пак напредък в сравнение с 4 и 5-АТ на Субару.
Бившият ми Форестър 4-АТ имаше и спорт функция, на която така и не разбрах кое е спортното освен, че свети едно зелено надписче на таблото. Нито включваше по-бързо, нито пък колата вървеше повече.

Вто Яну 14, 2014 3:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 13, 2013 8:42 am
Мнения: 41
Местоположение: София/Пловдив
Автомобил: Toyota Avensis 1,6VVTi
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
В тази тема май малко се размиха нещата. Искам да попитам някой от форума има ли такъв Бек и ако да ... как е усещането. Предполагам че е рано да се пита как се държи ДПФ филтъра ?

Сря Фев 26, 2014 3:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 19, 2007 6:41 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.0d AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз съм с тази комбинация дизел и CVT от няколко дни - преди това имах Форестър 2.0 МТ бензин, но това новото ми се струва мнооого по-добре. Абе мързелива работа.
На градско се държи прекрасно, разхода ми сочи 7,8 /комбинирано извънградско и малко градско/, на черен път и офроуд още не съм го пробвал. На сняг и кал също.


Последна промяна Сашо на Чет Апр 30, 2015 9:09 am, променена общо 1 път


Чет Апр 30, 2015 8:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сашо написа:
Аз съм с тази комбинация дизел и CVT от няколко дни - преди това съм каръл Форестър 2.0 МТ бензин, и това ми се струва мнооого по-добре. Абе мързелива работа.
На градско се държи прекрасно, разхода ми сочи 7,8 /комбинирано извънградско и малко градско/, на черен път и офроуд още не съм го пробвал. На сняг и кал също.

А това модел 2015 ли е или 2013,защото мисля да ходя до Германия за дизел автомат скоро.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Чет Апр 30, 2015 8:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 19, 2007 6:41 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.0d AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
модел 2013 г. е, първа регистрация август 2014, било е демо кола на дилър на "Субару" в Германия.

Чет Апр 30, 2015 9:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е дай да го видим тоя убавец де.. :hello:

Пет Май 01, 2015 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 19, 2007 6:41 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.0d AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Eто го Бек-а. Засега е перфекция.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Май 04, 2015 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера карах Пасат 2.0 BiTurbo TDI 240 коня с 7 DSG кутия. Малко (доста всъщност) ме хвана яд на ужасния застой на Субару.
 11

Пет Май 08, 2015 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Случва се....

Пет Май 08, 2015 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Вчера карах Пасат 2.0 BiTurbo TDI 240 коня с 7 DSG кутия. Малко (доста всъщност) ме хвана яд на ужасния застой на Субару.

хахаха
не си единствен :)

Вто Май 26, 2015 7:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще ги накажем с по-една Октавия Скаут дизел 170 коня с DSG :pardon:
Че вече има и повдигнат пасат с вежди

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Май 26, 2015 8:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Ще ги накажем с по-една Октавия Скаут дизел 170 коня с DSG :pardon:
Че вече има и повдигнат пасат с вежди


Скаута вече е 184 кс и 380 Нм. Динамично и всякак смазва Бека. Субективно Бека е малко по-голям, реално са си почти еднакви. Бека има повече клиренс, но предвид факта, че все пак е кола, не знам колко важно е това.

Вто Май 26, 2015 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз все пак не се чувствам ОК във VW, просто съм си човек за японска кола. Не зная какъв им е проблема на нашите хора, че не направят 2-3 по-модерни неща. Модификацията на VW-то натоварено с екстри беше над 105,000 хиляди лв. между другото.

Вто Май 26, 2015 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колега Сашо - някакви по-скорошни впечатления да споделиш?

Вто Окт 27, 2015 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
хайде и аз в клуба на дизелите:

Изображение

Пет Ное 13, 2015 8:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер цвят - айде давай данни и ревю как е, що е...?

Честито!

Пет Ное 13, 2015 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tarambuka3500 написа:
хайде и аз в клуба на дизелите:

Изображение

Доста го мислих и аз този точно, но взех Фори и се оказа, че в гаража друго няма да се събере
на мястото на моя бек.
А X-cros нивото е супер
Честито

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Съб Ное 14, 2015 10:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
засега съм супер доволен!
нямам много впечатления от ежедневно ползване на колата, но все пак:

- возията и 'вървежа' ми допадат. Е, не е като новите 2.0/3.0 TDI, но се чувствам уверен зад волана.
Колата е стабилна, и определено седи по-добре на пътя от 2-3 OBK/2012 които съм карал (от преди фейслифта).

- за пръв път не ме боля гърба за 15 часа каране, което значи че седалките са по-добри от на 2005 модела
(макар да нямат вид на такива).

- навигацията е базирана на iGO, което е супер, но е малко мудна (умерено дразнещо). Карти от 2012та.
Звука от музиката е добър (субективно), хендсфрито сработи безпроблемно. Има USB вход а може и по bluetooth да пускаш.

- разхода за целия маршрут (клипа долу) е 7.4 според компютъра.
(на магистралата в Хърватска и Сърбия карах с 140 нон стоп и беше скочил на 7.6, но до София падна надолу).
Изразходил съм под 2 резервоара за целия маршрут - още карам с нафтата от Словения заредена на 13:30 от клипа

- имам дневни LED светлини, които са оригинален Субару аксесоар и стоят много добре (ето такива).
- А ксеноните светят много яко :)

видео

Нед Ное 15, 2015 12:58 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 46 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор