Темата е позамряла, но от половин години/10 000 км. и аз возя един Аутбак '14 2.0Д CVT, внесен от Швейцария. Определено съм доволен как работи кутията, разходът е повече от приличен, а ако натиснеш до ламарината си дърпа доста добре. Да не говорим за удобството при градско каране. Паднаха малко температурите и си трябват едни 5-10 минутки да загрее маслото, но после върви мазно. Писах имейл на сервиза в Швейцария, където е обслужвана колата. Бяха така добри да ми отговорят и потвърдиха, че на последното посещение са сменити и маслото на скоростната кутия.
С DPF-а също нямам проблеми до този момент. Torque Pro показва, че последната регенерация е била преди 1200 км, не съм и усетил кога е минала. Сега саждите във филтъра се въртят около 50%, след едно извънградско утре сигурно ще паднат малко, наливам само на Shell V-Power. Слагам и малко универсална BDC добавка от време на време.
Още няма много сняг да видя със CVT-то как ще е, но за мен конфигурацията си е добра, ако не държиш стрелката на оборотомера да е все около червеното. Както за всичко, има си плюсове и минуси, въпрос на вкус и приоритети. Надявам се с добра поддръжка да искара поне още 150-200к. (вече са над 200к)
Леко и безаварийно