Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:17 am



Отговори на тема  [ 46 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Subaru Outback Boxer Diesel CVT 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 9:41 am
Мнения: 341
Местоположение: Стаpа Загоpа
Автомобил: Subaru Forester MY 99, LIFT 5 cm.
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мисля че и на новото фори ще го слагат този мотор със CVT =D>


_________________
Случайността е среща на две необходимости !

Вто Мар 26, 2013 6:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това CVT е отвратня според мен. Като скутер върви колата без скорости :)

Нед Апр 07, 2013 3:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Това CVT е отвратня според мен. Като скутер върви колата без скорости :)

Да ,но има опция за ръчно превключване,което не е никак зле.
Освен това не е задължително да кимаш при всяко превключване.
За мен е важна надеждността.
Не съм пробвал на Субару,но съм карал Хонда Джаз и беше просто супер.
А ръчната кутия все още се предлага.Според мен не за дълго.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Нед Апр 07, 2013 6:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен това с ръчното превключване е супер зле. Не само на CVT, 7g на Мерцедес, на Тойота и куп други автомати съм карал и винаги сменят супер бавно при това когато му дойде момента си го прави самичка без да те пита. 150 коня са малко за бека и без да е автомат. В тази връзка не мога да си представя какъв мъртвец ще е с автомата. 2013г. трябва да се замислят за кутии с двоен съединител и малко по съвеременни мотори, би турбо и т.н защото са смешни вече, корейците дори изкараха по 185 и 200 к.с 2.0 и 2.2 дизели :)

Пон Апр 08, 2013 5:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А аз съм на противоположно мнение за CVT. За дизела не съм запознат, но за бензинов -
няма по-добро от Аутбек със CVT! Превключва точно и мазно. Ускорява се достатъчно бързо, без никакви колебания, тласъци - направо не се усеща, освен по звука на мотора и оборотомера. За градско няма грешка, а на шосето е кеф та кеф! Ако я настъпиш рязко - мигновено сваля на по-ниска скорост, изстрелвайки се за изпреварване (170Hp за 2.5L е учудващо добре сметнато спрямо теглото на колата).
Сваля разхода осезаемо в сравнение със степенния автоматик и ръчната кутия. Без смяна на масло до живот - няма и щека за нивото.
Превключване с перата на волана е още едно предимство при дълго спускане, както и при кал, сняг, лед или пясък. В комбинация с възможността за ръчно изключване на VDC се увеличава още контрола при евентуална загуба на сцепление...Едва ли, който иска винаги да превключва ръчно ще вземе CVT/автомат, макар и с типтроник!?
Така, че който не е карал със CVT не може да усети предимствата! Е, и вечните скептици... ;)
 3

Пон Апр 08, 2013 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Просто това, че карам Субару не ме фанатизира. 2013 тепърва да пускат автомат на морално остарял двигател ми се вижда зле. Остави разхода и виж динамиката. Ръчката дори е слаба. Качеството на изработка на Аутбека след 2010 е все едно е правено с конструктор Лего. Пластмасите са трагедия. Таблото е твърдо като чук. Не че дизела с цвт или бензина с тази кутия не вършат работа. Просто са супер зле като ги поставиш до конкурентите им. Това е моето мнение.
 21

Вто Апр 09, 2013 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз не съм си изгубил ума по Субару, а имам (и съм карал) и други коли.
Считам обаче, че по интериор и дизайн, Аутбека съвсем не отсъпва на конкуренцията в този клас. Ето още веднаж аргументи:
http://dbrochure.subaru.com/brochures/subaru.outback.2013/index.html

P.S. Напълно нормално е, едни харесват, други - не. Но, отрицание на очевидното си е "привилегия" на ... :lipseal:
 12

Вто Апр 09, 2013 4:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само, че като знаем колко пари струва Алроуда и колко пък е проходим XC70 не знам за каква изобщо конкуренция говорим? Конкуренция реално няма. И още защо конете да са мерило за модернизъм? Ако дизела беше 300 коня щеше ли да е най-модерния на пазара?

_________________
All-Wheel-Drive
 3

Чет Апр 11, 2013 12:17 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 12:30 pm
Мнения: 1155
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: R.I.P. Justy, Honda Innova 125i '10
Рейтинг: 206
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен конете въобще не са чак толкова важни, естествено хубаво е да са в добро съотношение спрямо теглото. Факт е че над 200-300 коня е трудно за овладяване от средно статистичеки шофер и стават инциденти от липса на опит и надценяване на собствените възможности. Производителите гледат един вид и да предпазят неопитния водач от самия себе си. Аз ако дам на сестра ми или майка ми да кара 300 коня, при положение че има скромен опит със 70 коня, съм сигурен че ще направи грешка и ще се шибне някъде. Виждаме как всеки ден млади шофьори които не ги слуша главата загиват по пътищата. Да не говорим че в много държави ограничението на магистрала е 80 км на места 100 км. В Япония и Корея, Норвегия и други е 80 км/ч.

_________________
1,63 l/ 100 km - Honda ANF 125i Innova(Wave) '10 ;)
Bulgaria - ಬಲ್ಗೇರಿಯ(Kannada) པུ་ར་ག་རི་ཡ (Tibetan) ブルガリア(Japanese) 불가리아(Korean) 保加利亚(Chinese) บัลแกเรีย(Thai) बुल्गारिया (Hindi) بلغاريا (Arabic)

Чет Апр 11, 2013 7:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm
Мнения: 88
Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
:good: за последните две мнения
Конете са последното нещо при Фори дизела, за което бих се оплакал. Ако погледнеш динамиката на колата, разхода на гориво, 4х4 системата и изобщо цялостното усещане при каране, трудно се събират всички тия качества за такава цена. Реално мога да се оплача само от климатика и от тропането и скърцането из купето (при положение че пътищата тук са идеални)... и от старт бутона, ама никой не ме карал насила :D

_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html

Чет Апр 11, 2013 9:08 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прави сте всъщност, че като цяло като събереш всичко вкл. цената си заслужава. Моето Легаси е най-високото ниво, с регулируемо окачване Bilstein, двд и т.н, гори малко, върви нормално, кеф е зимата и е доста широко. Просто ми се кара дизелово Субару с 200 коня, каквато възможност предлагат вече другите марки. 150 коня са санитарния минимум за това тегло, би турбо двулитровите дизели предлагат перфектна динамика на същия разход. Справка 250 CDI мотора на мерцедес, би турбо мотора на Опел и т.н. А качеството на изработка си е лошо. Там изобщо пък няма какво да чета разни постове, карам точно такава кола :) Пластамасите на таблото не отговарят на класа на автомобила. Боята на скоростния лост и на волана се изтри за 30-40 хил. км. и са супер твърди и гадни материалите. В този ценови клас, (дори по-евтино) със сходни характеристики имаме у дома X-trail 2012г. дизелче 150 коня и материалите в интериора са на светлинни години по-качествени. Вижте темата за боксер дизел тунинга, съединителя няма никакъв запас, колянови валове, дпф-и, съвсем не са тези безпроблемни машини, които ми се искат да бъдат Субарутата. Аз карам бързо и спирачките на Легасито не ме понасят, вече изкривих оригиналните дискове и сега ще търся по-сериозни решения по проблема. Просто не е нивото, което очаквах от Субару. Не искам да обидя никого.

Пет Апр 12, 2013 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm
Мнения: 88
Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз като купих форестъра бях малко разочарован от всичките дребни дразнещи неща (материалите вътре и нещата изброени в горния ми пост), сигурно съм очаквал нещо екслузивно и на най-високо ниво от всяка гледна точка.
С времето обаче почна да ми харесва все повече и повече, особено като минах 7500км из Европа, до БГ и обратно, миналото лято - върши си работата много добре, с минимален разход, и е удоволвствие да се кара.
Да не говориме за кефа като си гледаш емблемата на волана :), и за усмивката на лицето като гледаш как всички се мятат на Тойоти, Пасати и Аудита, най-вероятно поради скръндзавост, липса на въображение, и мъгляво схващане за гъзария тип ширпотреба... е как да си развалям доброто настроние заради 50тина коня повече ROFL

хих, това е в кръга на шегата колега, и твоята гледна точка е валидна ама к'во да ти кажа - може да инвестираш малко стотинки и да го докараш до 200 + подходящ съединител; ако дочакаш да пуснат такъв мотор и го купиш, така или иначе ще ти струва много повече
айде :beer:

_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html

Пет Апр 12, 2013 6:27 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Правилно. Всъщност проблемите при вдигане на мощността са твърде много и е по-добре да си я карам сток. Задължително ще отида на тест, когато пуснат ЦВТ-то, да видим :)

Пет Апр 12, 2013 9:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 6:08 pm
Мнения: 1159
Местоположение: София
Автомобил: с EWG
Рейтинг: 379
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Импреса и Форестър ми се струва адекватен този двигател, Форестърът с 10 и малко секунди до 100 беше най-бързият в класа си, включително и от Мицубишита и Нисани с по 170+ к.с.

Аутбекът е видимо по-едър, но за класа си е много лек - по спомен около 1600 кг, докато доста по-малкото Мицубиши Аутлендър 2009 е близо 1700 кг.

За качеството на интериора и особено звукоизолацията съм съгласен, но по моя опит с Фори SH - този автомобил просто няма трошене и мисля че Субару правят правилните компромиси в гонене на конкурентна цена :good:

_________________
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bigdinch.mobile

Нед Апр 14, 2013 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Материалите може да не отговарят на сегмента, но отговарят на ценовия клас. В крайна сметка струва колкото гола дизелова единичка БМВ на задно със заден ред седалки за окраса и багажник с размерите на дамска чанта. Да не говорим, че тя също не блести с качество в салона. Сенниците и са някакви бакелитени отливки произведени в Албания, корите на вратите са от пласмаса от щайгите за хляб. Нито вози добре, нито е с голяма гаранция, и бегачка не е, зимния коментар ще го спестя. Същото долу-горе може да се каже и за А3 дизелово...тя е поизпипана повечко вътре, но за сметка на това — предно и скапан ВАГенски напречен мотор. Като се позамислиш малко и нещата си идват на мястото. За доработването на боксер дизела ще отговорим с видео...правете му сметката на съединитела и на конете. Решение явно има.




_________________
All-Wheel-Drive

Нед Апр 14, 2013 11:26 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е много известна рали кола, но няма отношение към нашите печки. С ДПФ-а и съединителя е мъчение да мислиш изобщо за това. А за качеството на изработка, може би има доста немски коли, които далеч не си заслужават парите. Аз карам само японци и на база на тях правя сравнение. Освен Х трейла, преди Субито карах Авенсис 2003г. и интериора беше много, ама много по-качествено изработен от този на Легасито при автомобил, който е далеч по-евтин. Може би просто гонят цена при новите коли и за това се излагат така. Но аз като се качих от Тоъотата на най-новото Легаси не очаквах да е така. Спирачки, тапицерия, материали всичко беше по-качествено, от там си правя изводите.

Пон Апр 15, 2013 9:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:) :good:

_________________
All-Wheel-Drive

Пон Апр 15, 2013 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
едно интересно тестче на Outback+diesel+cvt.

около 02:00 се вижда много добре как се ускорява колата с новия хафтомат.


Пон Яну 06, 2014 6:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отчасти по темата, отчасти не, но да кажа и аз няколко думи.
Карам Легаси 2.0 бензин с CVT кутия повече от 2 години. В момента колата вече основно кара жена ми. Колата удари 90000 км и кутията засега е ок. Само дето няма нищо общо със скоростна кутия. Сега ако някой очаква просто да се вози и да блее натискайки само 2 педала,без да се мори,..... да така е ок. Само , че ако очакваш от колата поне минимален " драйвинг инволвмънт", то това определено не е кутията за вас. За микричка или някакво подобно куфарче за превоз може и да става, само че за кола с претенции, каквато в този форум много хора си мислят, че Субару е, не става. Определено не разбирам този Японски инат да се набляга на подобна технология. Както и не разбирам ВАГ, които на иначе добри коли като А4/6 продължават да слагат това техническо недоразумение. Но като се задълбочих разбрах. Ауди го слагат на "умрелите си модели с предно", което така или иначе се купува от средно богати смешници, които не могат да карат, търсят премиум бранд и не разбират нищо от коли.Субару пък стана марка, която извън Япония, задовалява основно нуждата на хорица от Америка, които дай им 2 педала (без долния мръсен ляв) и другото е ок. Моят съвет, че ако не е DSG или свестен съвременен автомат 7,8,9 ..АТ ... по-добро от МТ няма.

Вто Яну 07, 2014 10:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
bubaru написа:
... по-добро от МТ няма.

:good:

Сря Яну 08, 2014 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 46 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор