Ами 8-АТ на БМВ е брутално добра кутия. Предавките наистина са много и особено при дизела ти идват бая късички, но кутията работи толкова смислено, че ръчния режим го намирам за напълно излишен.Сега Мерцедес вкараха 9-АТ, не знам вече ...наистина звучи малко прекалено.Те последните 1-2 предавки са само за крузване, така че при яки мотори с въртящ момент на макс при 1300 об/мин, може и да има смисъл.Караш със 200 км/ч и си на 1500 об. Порше 991 и новият Корвет вече са със 7-МТ, абе хората не спят.
За известно време джиткам с Йетито на бащата - дизел 140 кс с DSG - 6-степени със спорт опция и механично вклюване чрез лоста. Също много добра кутия. Включва много бързо, киква супер адекватно и кефа е , че реално си като с МТ. Освен това използва двигателната спирачка, като сваля и предавки надолу в зависимост от спирането и наклона, а не държи 4-та или 5-та до почти пълно спиране. Няма го момента подаваш газ, мотора вдига обороти , а колата не реагира - абсолютен факт при старовремските автомати, няма я и тоталната липса на връзка между колелата, каквато е при CVT. Малко ме дразни , че на много стръмен баир , който си е за 1-ва , включва 2-ра в началото, но после очевидно се опомня и си връща на 1-ва докато е стръмно. CVT-то бтв също има спирачна функция при спускане, което е все пак напредък в сравнение с 4 и 5-АТ на Субару. Бившият ми Форестър 4-АТ имаше и спорт функция, на която така и не разбрах кое е спортното освен, че свети едно зелено надписче на таблото. Нито включваше по-бързо, нито пък колата вървеше повече.
Вто Яну 14, 2014 3:34 pm
Dorian
Регистриран на: Пон Май 13, 2013 8:42 am Мнения: 41 Местоположение: София/Пловдив
Автомобил: Toyota Avensis 1,6VVTi
Рейтинг: 15
В тази тема май малко се размиха нещата. Искам да попитам някой от форума има ли такъв Бек и ако да ... как е усещането. Предполагам че е рано да се пита как се държи ДПФ филтъра ?
Сря Фев 26, 2014 3:54 pm
Сашо
Регистриран на: Съб Май 19, 2007 6:41 pm Мнения: 18 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.0d AT
Рейтинг: 0
Аз съм с тази комбинация дизел и CVT от няколко дни - преди това имах Форестър 2.0 МТ бензин, но това новото ми се струва мнооого по-добре. Абе мързелива работа. На градско се държи прекрасно, разхода ми сочи 7,8 /комбинирано извънградско и малко градско/, на черен път и офроуд още не съм го пробвал. На сняг и кал също.
Последна промяна Сашо на Чет Апр 30, 2015 9:09 am, променена общо 1 път
Аз съм с тази комбинация дизел и CVT от няколко дни - преди това съм каръл Форестър 2.0 МТ бензин, и това ми се струва мнооого по-добре. Абе мързелива работа. На градско се държи прекрасно, разхода ми сочи 7,8 /комбинирано извънградско и малко градско/, на черен път и офроуд още не съм го пробвал. На сняг и кал също.
А това модел 2015 ли е или 2013,защото мисля да ходя до Германия за дизел автомат скоро.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Чет Апр 30, 2015 8:57 am
Сашо
Регистриран на: Съб Май 19, 2007 6:41 pm Мнения: 18 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.0d AT
Рейтинг: 0
Ще ги накажем с по-една Октавия Скаут дизел 170 коня с DSG Че вече има и повдигнат пасат с вежди
Скаута вече е 184 кс и 380 Нм. Динамично и всякак смазва Бека. Субективно Бека е малко по-голям, реално са си почти еднакви. Бека има повече клиренс, но предвид факта, че все пак е кола, не знам колко важно е това.
Аз все пак не се чувствам ОК във VW, просто съм си човек за японска кола. Не зная какъв им е проблема на нашите хора, че не направят 2-3 по-модерни неща. Модификацията на VW-то натоварено с екстри беше над 105,000 хиляди лв. между другото.
Вто Май 26, 2015 9:33 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
засега съм супер доволен! нямам много впечатления от ежедневно ползване на колата, но все пак:
- возията и 'вървежа' ми допадат. Е, не е като новите 2.0/3.0 TDI, но се чувствам уверен зад волана. Колата е стабилна, и определено седи по-добре на пътя от 2-3 OBK/2012 които съм карал (от преди фейслифта).
- за пръв път не ме боля гърба за 15 часа каране, което значи че седалките са по-добри от на 2005 модела (макар да нямат вид на такива).
- навигацията е базирана на iGO, което е супер, но е малко мудна (умерено дразнещо). Карти от 2012та. Звука от музиката е добър (субективно), хендсфрито сработи безпроблемно. Има USB вход а може и по bluetooth да пускаш.
- разхода за целия маршрут (клипа долу) е 7.4 според компютъра. (на магистралата в Хърватска и Сърбия карах с 140 нон стоп и беше скочил на 7.6, но до София падна надолу). Изразходил съм под 2 резервоара за целия маршрут - още карам с нафтата от Словения заредена на 13:30 от клипа
- имам дневни LED светлини, които са оригинален Субару аксесоар и стоят много добре (ето такива). - А ксеноните светят много яко