Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Сполучлив ли е дизеловия агрегат на Субару?
Автор |
Съобщение |
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Аз навъртях на моя боксер дизел вече 30к км. Като цяло станах доволен ( откъм динамика) едва, когато премахнах ДПФ-а. Чак тогава мотора започна да се чувства и да върви, като 150 коньов. Преди да я купя изчетох целия форум, но въпреки това исках пак дизел. За тези 2 години проблеми не съм имал, само шаш и паника, като ми замръзна на еко обикновения дизел на -10 по време на движение. Въпреки, че вече е на 224к ( смея да твърдя истински) мисля, че мотора има още доста ресурс. Аз компромиси откъм поддръжка не правя, изглежда и италианеца преди мен също си е гледал колата, както трябва. Гори ми с една идея повече от предишния 2.2 dCi, но нищо фрапиращо, а и да не забравяме, че все пак е AWD.
|
|
|
Сря Май 03, 2017 8:12 am |
|
|
flux2
Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am Мнения: 58 Рейтинг: 31
|
Аз съм с боксер дизел 2013 (както питаше някой), Аутбек с ръчни скорости. Имам колата от нова. За 4 години и 78000 км не съм имал проблеми и съм много доволен. Остава ми още година гаранция. Аз лично не бих си купил повече бензинов автомобил от подобен клас (преди това карах 4-5 години бензиново Субару, 2.0 125 к.с.) поради две причини: разхода и вървежа (на магистрала). От тези километри около 15000 са карани с БГ нафта от "нормалната" (т.е. не от скъпата) зареждана от "нормални" бензиностанции в БГ. Не съм имал проблеми с DPF-a досега, нито пък съм усещал разлики във вървенето спрямо немската нафта. Карането е било основно извън града.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Май 03, 2017 11:52 am |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
В сръбско. (При ограничение 80км/ч). (с 5ма души и багаж до горе)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Май 06, 2017 7:44 am |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Мнения: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
Много яко, по дизела плюят само хора които карат я 2,5 я 3л. на газ. Карам моя Форко вече 3,5г. взех го на 60000+ от първия собственик който го е купил СубаруБГ и вярвам, че километрите са реални (така каза и Любо когато го оглеждаше при покупката). Сега е на ~116000+. за тези километри мога да кажа само хубави неща и като вървене и като разход. Разхода е почти както някой го беше описал по-горе, средния се върти около 7, градско около 8, извън градско 5,6-6. Правил съм си експерименти от нас до вилата (90км) полвината е магистрала, полвината е междуградски път, докарвал съм го до 4,8. Но това си е експеримент! Нормално до там ми дава 5,6-6 (зависи от музиката ) като на магистралата карам ~120, после 80-90, без да се юркам много, просто това ми е стила на каране. Проблемите които съм имал до сега... не са много, основня беше ДПФ-а докато не го махнах. Другото, поне по моите критерии са консумативи, съединител, накладки, дискове, масла + филтри регулярно (редлайн или мотул), нещо с датчика на задния деференциал имаше ама не помня, оправиха го при Митака за 20лв. Вървенето, ами карал съм няколко дизела от 90 до 200 коня. Всичките се карат далеч по-приятно от който и да е бензин на който съм се качвал (включително турбо). Субаруто си върви чудно, когато искаш да изпревариш, изпреварваш, когато му да деш газ ускорява перфектно. Вероятно не е както при STI и Н6 но за 2л дизел си е супер. Това е! Динамиката + разхода + разходите за подръжка... ами живот и здраве и следващата ми кола ще е Субару дизел. Не се заричам, че каквото се зарека че ще направя, винаги става точно обратното ! С моторите евро5(2012) и нагоре не знам да има проблеми с коляновия вал, така че ако си намериш кола която е била добре поддържана, покарай я да видиш дали ще ти допадне, това все пак е субективно и не се колебай. Аз поне не бих , успех ти пожелавам.
|
|
|
Вто Май 09, 2017 11:41 am |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
Аз предполагам едно Legacy ще дава още по-нисък разход, защото е ниско. Нека да направим сравнение, някой с Legacy дизел да се похвали какъв му е средния разход при 80, 120, 140 и 160.
Ето моите резултати с Форко:
80 - 5/100 100 - 6/100 120 - 7/100 140 - 8/100 160 - 9/100
|
|
|
Вто Май 09, 2017 3:11 pm |
|
|
flux2
Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am Мнения: 58 Рейтинг: 31
|
Моите с Аутбек:
120 - 5.8-6/100 130 - 6.6/100 140 - 7.2/100 160 - 8-8.4/100
Това е по показанията на километража в колата. Признавам обаче, че имам известни съмнения че километража малко надценява реалната скорост, т.е. когато показва 120 км/ч, вероятно скоростта е по-близо до 115 км/ч и т.н.
|
|
|
Вто Май 09, 2017 4:16 pm |
|
|
tarambuka3500
|
flux2 написа: Моите с Аутбек: Признавам обаче, че имам известни съмнения че километража малко надценява реалната скорост, т.е. когато показва 120 км/ч, вероятно скоростта е по-близо до 115 км/ч и т.н. Какъв аутбек - година? За километража си прав, разликата е около 7-8% в показанието, гледал съм го с GPS-a когато показва 140, реално са 130. (това за 2014/дизел) При мен, ако карам със 145 на темпомат (София-Бургас-София), разхода е 7.8
|
|
|
Чет Юли 06, 2017 3:03 pm |
|
|
flux2
Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am Мнения: 58 Рейтинг: 31
|
За аутбек 2013 дизел става въпрос в по-горния ми пост.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Юли 08, 2017 3:21 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Здравейте колеги! Днес разглеждах вторичния пазар на автомобили в Швейцария и попаднах на една обява която доста категорично отговаря на въпроса "Сполучлив ли е дизеловия агрегат на Субару?" https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru- ... 10%26r%3d5Ако за някои 420 000 км. са малко, то за мен са повече от достатъчни. Форито е все още в добро здраве и може да се кара без проблем.
|
15
|
|
Съб Сеп 30, 2017 7:46 pm |
|
|
nikentce
|
dancho.danev написа: Здравейте колеги! Днес разглеждах вторичния пазар на автомобили в Швейцария и попаднах на една обява която доста категорично отговаря на въпроса "Сполучлив ли е дизеловия агрегат на Субару?" https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru- ... 10%26r%3d5Ако за някои 420 000 км. са малко, то за мен са повече от достатъчни. Форито е все още в добро здраве и може да се кара без проблем. На всичкото отгоре е и Евро 4. Километрите са от значение, но всички знаем, че по-голямо значение има и как са навъртени и за колко години. Ако колата в чужбина е карана основно по магистрали, с равномерни обороти, с хубава нафта, поддържана с качествени консумативи - тези километри не са чак толкова страшни. А и не знам защо масово хората се лъжат, че 5- годишни коли нов внос от големите Европейски страни са са на по 120-130 000 км, и то дизели, които основно се купуват там за по-дълги разстояния. По-страшен вариант би бил същият автомобил на 180 000 км., но душмански шофиран, и експлоатиран със знайни и незнайни консумативи - най-вече масла.
|
|
|
Чет Окт 05, 2017 4:48 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|