Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:08 pm



Отговори на тема  [ 90 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Сполучлив ли е дизеловия агрегат на Субару? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
norcho написа:
А какво ви е мнението ако сравните дизеловия боксер на Субару с друг дизелов двигател на кола, която сте притежавали? Плюсове, минуси, разходи за поддръжка?

Имал съм Рено Сценик Рх4 с 1,9дси мотор101к. Карал съм го само със купена на черно нафта,но утаена и филтрирана :D Никакви проблеми,но беше с ЕВРО-3 катализатор.Карал съм го от 140 до 230 000км сменял съм подгр.свещи ремък и турбина. Гореше повече вървеше по-малко.Субаруто е с верига което е голям плюс,но колко ще изкара без ремонти само времето ще покаже за сега е БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА

Вто Май 13, 2014 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Замислих се и установявам, че ако се абстрахираме от серията с проблемни дизелови мотори, която май е далеч в миналото, то в актуалните нови модели май това е единствения сполучлив агрегат на марката. След него добавям 2.0 ДИТ, който все още няма много история, а и в Европа го слагат само на Фори ХТ. Атмосферните мотори са си пълна скръб, дори и този на БРЗ, но там му помага малкото тегло и брилянтното шаси. За 1.6 при XV няма да коментирам. 2.0 за нея да речем , че става, но за Форестъра вече е супер слаб. 2.5 пък може и по-американските стандарти да дава нещо като динамика за Аутбека, но според съвременните световни такива за този е клас е жалък. Още повече,че всичките са вързани с псевдо кутията CVT. СТИ-мотора ни го набутаха за поредна петилетка, а сега си настройват ДИТ-чето за тях, убеден съм.....Откъм издръжливост не ги гледам. Един мотор не доставя ли кеф и тяга при адекватни на това експлатационни разходи, за какво ти е.
Дизела освен, че звучи добре, върви добре. Даже и тежкия Бек си го тегли.

Съб Май 24, 2014 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С две думи, не купувайте Субару,а Шкода :idea:

Съб Май 24, 2014 11:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
С две думи, не купувайте Субару,а Шкода :idea:


С една дума , спам...

Нед Май 25, 2014 12:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 5:56 pm
Мнения: 141
Местоположение: София
Автомобил: Outback '05
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
bubaru написа:
Замислих се и установявам, че ако се абстрахираме от серията с проблемни дизелови мотори, която май е далеч в миналото, то в актуалните нови модели май това е единствения сполучлив агрегат на марката. След него добавям 2.0 ДИТ, който все още няма много история, а и в Европа го слагат само на Фори ХТ. Атмосферните мотори са си пълна скръб, дори и този на БРЗ, но там му помага малкото тегло и брилянтното шаси. За 1.6 при XV няма да коментирам. 2.0 за нея да речем , че става, но за Форестъра вече е супер слаб. 2.5 пък може и по-американските стандарти да дава нещо като динамика за Аутбека, но според съвременните световни такива за този е клас е жалък. Още повече,че всичките са вързани с псевдо кутията CVT. СТИ-мотора ни го набутаха за поредна петилетка, а сега си настройват ДИТ-чето за тях, убеден съм.....Откъм издръжливост не ги гледам. Един мотор не доставя ли кеф и тяга при адекватни на това експлатационни разходи, за какво ти е.
Дизела освен, че звучи добре, върви добре. Даже и тежкия Бек си го тегли.


Аз от 2.0 мотора съм си много доволен. Карам я тая импреза 5 години вече и от него оплаквания нямам. Като й вдигнеш оборотите към 4-5000 си върви екстра и смея да твърдя, че не отстъпва на масовия автомобил по улиците, а е и със газ. Но проблемът ми не е във вървежа, а в багажното пространство. Който е с две малки деца знае :-~. А ако искаш динамика, има готови решения - 2.5X или 3.0 мотор. Аз лично търся баланса между разход и вървеж и параметрите на 2.0D ми пасват перфектно, но ми трябват още мнения, за да се реша. Може ли и собствениците на сервизи да се изкажат по темата - Любо, Дани, ..., моля за коментари!

_________________
Subaru Outback 2.5 '05 MT
Subaru Impreza 2.0 '99 MT
http://www.subaru.bg/forum
http://logo-subaru.hit.bg/bener-newlogo-sw.jpg


Последна промяна norcho на Вто Май 27, 2014 9:20 pm, променена общо 1 път


Вто Май 27, 2014 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1844
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Писано е много пъти по темата.
Има конкретен брой дефектни мотори за които има съобщение от FHI да се подменят гаранционно.По една или друга причина това не се случва (нали си знаем и нашият Субару"дилър") и се появяват изтропалите мотори.
Boxer-diesel дава уникална съвкупност от вървене,приличен разход на гориво за 4х4 и тишина.
Всичко друго са мнения. :)

_________________
If in doubt, FLAT OUT!
 15

Вто Май 27, 2014 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
четохте ли в Aвтобилд от 08.2014, статията за Субару XV дизел.

според тях, двигатела направо е свършил за тия 100,000км:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Авг 29, 2014 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми тия на по над 200 К километра в Мобиле.де трябва вече да са им избили буталата по тая логика...

:D

Пет Авг 29, 2014 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Jores написа:
Ми тия на по над 200 К километра в Мобиле.де трябва вече да са им избили буталата по тая логика...

:D


сигурно са!!!

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Пет Авг 29, 2014 11:11 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този цилиндър от снимката няма да е на 100000км ! Още му личи хонинга ,а надлъжните "стрии" трябва да са от някакви звездообразни сегменти :-) ! Явно много ги тормози немците това дизелче за да си позволят такава анти-реклама.

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Съб Авг 30, 2014 7:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Швабите са намерили една кола с дефектни дюзи ( или са сипвали нафта от някой кораб ) и сега ще опищят света.
Какво ще стане ако се извади статистика за пукнатите глави на 2.0 ТДИ мотора им от първите години, да сравним % сервизирани коли?

Чак се учудвам че не са попаднали на скъсан колянов вал, както са повечето дизели тук ( явно е оправен тоя проблем в новите дизели ).

Съб Авг 30, 2014 8:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Мнения: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имах възможност няколко пъти да тествам, и то на не малка дистанция, Фори дизел 2012-та с 6МТ кутия. Впечатленията ми са повече от отлични. Подобно усещане за динамика не съм имал в никое друго Субару, а на 6-та предавка с 120 км/ч оборотите са завидно ниски.
Колко е издръжлив мотора незнам, защото точно тази кола още няма 100 хил.км, но определено върви страхотно! В днешно време компаниите са принудени да произведат продукти с предварително изчислен ограничен живот. Това е валидно за всички коли. Дори при премиум класа безпроблемен пробег от над 200 -250 хил км вече е напълно непостижим. Не случайно максималната гаранция, която се дава е най-много до 250 хил и то при товарните коли. При леките автомобили масово гарантирания пробег е 100-150 хил.
Така че, на въпроса сполучлив ли е дизела на Субару: Определено да. То няма друг боксер дизел , с който да го сравним. Колко е дълговечен все пак е субективен въпрос и зависи от начина на поддръжка и експлоатация.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Съб Авг 30, 2014 8:43 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm
Мнения: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Двигателя е супер, има някой особености и наистина проблема с коляновия вал е плашещ и ако направи проблем разходите по остраняването му ще са съществени... 4к+ по груби сметки. Карам Фори дизел и имах някой проблеми с DPF-а и дюзите но нищо съществено, като при всеки дизел. Както някой по-горе беше написал DPF-а се лекува, аз моя го махнах (700лв. има писано доста в форума) за да не ми създава повече ядове и сега колата върви още по-добре. Малко изпушва при рязко подаване на газ ама хич не ми пука. Дюзите ги лекувам с добавки за сега, пък ако се наложи има вариант да се рециклират. Съединителя си е съединител и той като на всяка друга кола трябва да се сменя от време на време. Нямам идея какъв е разхода там ама това в края на краищата е консуматив и 80 000км. ми се струва приемлив пробег.
Преди това Субару съм карал няколко други дизела, няколко френски (Пежа) и един немски 2L TDI на VW, но поставен в Митсубиши Лансер :) (ДА! От Митсубиши слагат дизел на VW :) :)). Истината е че на французите това с дизелите наистина им се отдава, толкова е тих че може да го сбъркаш с бензин, върви чудесно и има много добър разход, ако някой е карал знае. От друга страна за 2L TDI на VW казват че това е едва ли не е вечен мотор и е един от най-добрите дизели въобще, независимо че е с вече "поостарялата" помпа-дюза технология. Но всеки път когато се кача на Лансера на жена ми имам чувството че всеки момент тази кола ще се разпадне, няма такова тракане и тропане, изобщо човек разбира защо на дизелите са им измислили какви ли не имена, печки, фуражомелки и т.н.
Та за Субарото, както казах има някои особености които съм открил до сега.
- Ако го сравнява с други дизели човек остава с впечатление че пали трудно, има нужда стартера да завърти по-дълго, но както се оказа това е нормално, просто така си пали боксера.
- Докато е студен доста трака, преди да загасне синята лампа която индикира че мотора е загрял, двигателя е доста шумен, но малко след като лампата загасне започва да работи много добре, дори тихо :) поне по отношение на Лансера :).
- Измерването на нивото на маслото е доста специфично. Трябва да се прави ТОЧНО както е описано в книжката, в противен случай има голяма вероятност или да се надвиши максимума или да се сипе малко, което в комбинация с коляно-валовия проблем :) не е добре.
- За разхода... във форума се споменават стойности от рода на 5,5 -6,5 на дълъг път и 7 -7,5 градско. Аз не мога да се похваля с подобно нещо, може би такъв ми е стила на каране, не знам. Принципно не съм състезател карам доста умерено и в града и извън него. Та... на дълъг път (магистрала) 130-140 --> 7,2-7,5/100, градско 8,5-9,5/100 като всичко зависи колко пъти ще се кача на околовръсното. Не знам как се възприема този разход но за мен е перфектен, особено като се има предвид че предната ми кола беше бензин турбо :D :D и всичко под 13-14л. ми изглежда супер.
Това е! Независимо че Форито е доста спартанско от към комфорт и отстъпва като екстри и оборудване на доста по-посредствени автомобили (а моето е високо ниво на оборудване), това е най-добрата кола която съм карал до сега и определено ще се целя следващият път отново в боксер дизел, този път след 2010г. за да го няма коляно-валовия проблем и може би в Оутбек или Легаси точно заради споменатото спартанско оборудване.

Съб Авг 30, 2014 9:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm
Мнения: 63
Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е браво за коментарите =D> след тази меко казано притеснителна статийка на немците постната по горе относно дизела на XV.Надявам се наистина да е антиреклама -o< че нещо взе да ми трепери под лъжичката :D .Иначе в момента колата е на 25000км.и единственото нещо което ме притеснява е че когато е СТУДЕН мотора ТРАКА ужасно при ускоряване, после когато загрее нещата се оправят.Тук малко не съм съгласен с коментара по горе че мотора не е шумен (имам вспредвид когато е студен).Иначе относно динамика,разход (5,4л. лято,6,8л.зима) мотора си е направо страхотен :subaru: :bow:.Сега видях коментара на ivodonev по горе явно сме на едно мнение :giggle:

Съб Авг 30, 2014 9:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Защо да се претисняваме? Снимаката по горе нещо не е таман! Нагара по буталото се е получил от дюзи! И на кораб не съм виждал таково чудо, при положение че се екслоатират на 99% на мазут. Май,и Миро е прав. Сложили са звездообразни сегменти. ROFL
Спор няма. Този дизел не е от най-качествените. Но това е на базата, че бройките продадени модели е нисък и процента на дефекти е висок. Този агрегат се поставя и на новите модели. Без развитие и някакви съществени подобрения. Лично мое мнение - това е максимума от него, и с времето ще бъде спрян от производство или заминен с изцало нов. Времето ще покаже.
За моя Форко. Вече съм на 97 800 км и чакам да се счупи вала. Ама нанайци. Неще. Работи перфектно. Пали до 2-3-то завъртане на стартера. Трака при студено време, но млъква като се стопли. Обслужвам го безкомпромисно на всеки 10к. с най-доброто. Както се споменава в един лозунг от комунизма: "Машината обича ласка, грижливо гледане и смазка". Край.
П.С. Не чета WVBild вече, поради рекламното му съдържание и необективните за мен оценки. В един от броевете преди години имаше сравненителен тест на: XTral, Outlander, Tiguan, Forester. Познайте кои спечели, а аз какво си взех и кои изпитва най-голямо удоволствие от шофирането.
Бъдете живи и здрави, и се радвайте на живота!

Съб Авг 30, 2014 11:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Тъй като и аз се оглеждам за ново Субару и дизела като концепция е добър се учудих от резултатите и снимките. Според мен освен от кофти гориво (което е трудно да се намери в Германия), този ефект на стапяне на буталото се получава при лоша центровка. Много е възможно за това причината да е пак прословутия DPF. Промяната на порциите гориво при тези дюзи и стремежа да се повишава температурата на газовете за да регенерира и работи правилно катализатора и филтъра водят вероятно до прегряване на цилиндровото пространство. Това заедно с кофти материал на буталото и сегменти лесно дава подобен резултат.
Пък толкова съм си харесал една Subaru Impreza XV 6 MT сега пак ме хвърлят в размисъл.
Несъмнено това може да се оправи - просто се прави едно основно ремонтче превантивно и се слагат по - читави части.
:beer:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Авг 30, 2014 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не ти пука Ицо! Ние се кефим всеки ден на тези надраните бутала. Масло не пипа за 10000км откакто карам с Red Line . Егати манипулацията ! И за DPF -а са пресилени нещата. Моят е светвал веднъж на 50000км. Сега съм на 80000км и двигателят е часовник , като загрее. Разход в града лятото 8.4; извън 8, щото карам натоварен и с багажна кутия с 160 по магистрала . Нека друг СУВ даде този разход!

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Съб Авг 30, 2014 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+ двигателя е наистина икономичен, еластичен, разгъва добре мощността и върви добре. Никакво масло не гори и моята. ДПФ-а ми не свети.
+ ръчната кутия е супер здрава

- съединителя е слаб. Замирисва много лесно и аз не го харесвам (имало варианти за подсилен съединител на exeedy).

Това е по двигателите. Аз нямам XV а Легаси. Другите ми впечатления са също смесени.

- Като цяло японците започнаха много да пестят и това ще се отрази на имиджа им в близко бъдеще. Качеството на изработка е ниско и не отговаря на цените на автомобилите. Повишиха цените и в момента Форестър дизел оборудван добре струва над 75х. Пластмасите в купето са изключително евтини, изобщо не отговарят на класа. Аудио системата в моето легаси е с китайски компоненти, страшни евтинии (по-рано изпозваха много по-добри, като Панасоник и пр.). Имат и лоша антикорозионна защита новите модели. Като цяло сериозни икономии са правени.

+ дори при тези икономии, до сега нямам сериозна повреда, окачване и пр. нищо не прави проблем.

Моето мнение е, че при добра цена на добър употребяван автомобил си заслужава. За нов автомобил не. Цените са смешни, ХV отива над 65х и цената изобщо не кореспондира с това, което получаваш.

Надявам се да съм бил полезен.

Нед Авг 31, 2014 8:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няколко думи и от мен:

- Досега не е светвал ДПФ-а за 66 к километра;
- Разход по първокласен път (90-120) - 6,2, на магистрала при средно 140 - 7, градско 7,5;
- Масло не харчи - и с предишното и с Ред Лайн;
- Откакто е с Ред Лайн, не трака толкова двигателя на студено;
- За горепосочения пробег и почти 5 години все още нищо не е правено, освен консумативи, като накладки и масла;
- Двигателя работи много добре, има малка турбо дупка, но като цяло е чудесен за обема си!

Ето и минусите на Форко, според мен:
- боята е малко "тънка";
- малко бедничко е обзаведен Фори, от материалите има какво да се желае, макар да са доста по-добре от Тойота например;
- гърнето хваща ръжда;

Никога не съм имал повод да съжалявам, че съм го купил. Надявам се да нямам.

ПС - По статистика (да напомня) проблемите с коляновия вал се срещат при ПОД 1% от дизеловите Субита от 2008-2010.


:)

Нед Авг 31, 2014 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Моето Легаси е вече на 125000км.Миналата седмица мина пълно обслужване в Габрово /всички видове масла и филтри/
-Досега не е светвал ДПФ-а /щото немам :giggle: /
-Един път смяно на накладки
-два пъти смяна на тампоните на предна щанга/ 2х8лв/
-комбиниран разход 5-6л на 100км като засечката се прави за 800км /повечето извън градско/
-Много съм доволен ,но мисля да я сменя за това:
http://www.youtube.com/watch?v=hW4LqTvZXuA

Пон Сеп 01, 2014 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 90 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор