Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:15 pm



Отговори на тема  [ 90 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Сполучлив ли е дизеловия агрегат на Субару? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата Tarambuka3500 е с такъв и го кара вече над година - помоли го за впечатления. В самия мотор няма разлика. Последната доработка на дизела е от 2012 - малко промени по скоростната. Двигателя като блок не са го пипали. Откакто започнаха да го куплират със CVT сякаш проблемите с валовете поспряха (2013+) - явно кутията го пази от претоварване.. Дали е сполучлив или не зависи от конкретния екземпляр. Предвид зверската употреба на колите по аутобаните в Германия и "слабия" мотор в едно тежко купе, според мен такъв двигател си заслужава само, ако си го вземеш нов или в гаранция. След изтичане на гаранцията (за Германия 5 години) си е таралеж в гащите поради липсата на двигатели 2-ра употреба (в частност блокове). Както беше широко дискутирано в другата тема - основен проблем за мен си остава дизайна на леглата на основните лагери. Сигурен съм (мое мнение), че повече от 50% от боксер дизелите са с начупени пети, дори и в момента това да няма пряко отражение към работата на мотора или да притеснява собственика. Другият проблем, който дразни при всеки съвремен дизел е DPF-a - в съчетание с променливото качество на нашите горива това кара ЕКУ-то непрекъснато да "помпи" повече гориво. Като резултат икономията, по която всеки нафтофен се прехласва отива по дяволите. Остава сал един въртящ момент (350Нм) който блазни душите наши. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Вто Май 02, 2017 7:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ивайло Добрев написа:
Ивайло Добрев написа:
Някой колега с мотор 2.0,2013/14г?

Моля ако има някой притежаващ такъв да изкаже мнение.Нещо ми липсва комфорта,автоматика а и годинките минават.Заоглеждал съм се нещо ,но всички казват "бягай" от дизела :-?

Аз съм с такъв, ръчна скоростна кутия. Имам го от 2 месеца, направил съм 5к км засега(взех го на 118к). Има достатъчно динамика, лесно се изпреварва с него, единствено - липсва му мощност в ниските обороти (под 1500)(не е като дизелите навремето). Държи се повече като бензинов двигател, иска да е в по-високите обороти. На 6 скорост със 140 е на 2.5 оборота. Разхода му варира - но попринцип се задържа около 7 комбинирано. Извънградско държи около 6. Но излезе ли се на магистралата държи 8. Засега ДПФ-а ми е светвал веднъж (бяхме на пампорово и катерих един байр 1 час на 1ва скорост, може би е затова). Сипвам от обикновенната нафта на ЕКО.

Питай ако нещо те интересува.

Вто Май 02, 2017 7:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ивайло Добрев написа:
Ивайло Добрев написа:
Някой колега с мотор 2.0,2013/14г?

Моля ако има някой притежаващ такъв да изкаже мнение.Нещо ми липсва комфорта,автоматика а и годинките минават.Заоглеждал съм се нещо ,но всички казват "бягай" от дизела :-?
Както споменах по горе в темата карам дизелов боксер, вече почти 8 години. Колегите са описали основните особености. До сега съм нямал абсолютно никакви проблеми, но подръжката е била безкомпромисна. Форко го карах почти до 150к. Съвета ми е, ако решиш да копуваш дизел, да е на малко км. Но и това не е гаранция. Проверяваш и да ли е сменян мотора. Абе на късмет си е работата.
ico_tech написа:
....Другият проблем, който дразни при всеки съвремен дизел е DPF-a - в съчетание с променливото качество на нашите горива това кара ЕКУ-то непрекъснато да "помпи" повече гориво. Като резултат икономията, по която всеки нафтофен се прехласва отива по дяволите. . :D

Тук съм напълно несъгласен с Ицо! Можем да поспорим и професионално :D :good: Да, "помпи" но колко ще изпомпи. :idea: При мен е "калибриран" разхода. Един горивен танк по линията Бургас-София-Бургас. Скорост 140+. :cool:То сега на новата печка, която още е стегната и се разработва пак същата работа.
Така че си решаваш и действаш. Ако ти трябва още инфо може и на ЛС да продължим.

Вто Май 02, 2017 8:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз карам моята печка вече 6 години и до сега имам 181 000км :cool: Даже и капка масло не съм доливал въпреки, че тук сервиз се прави на 20 000 или една година! Капака го отварям само когато ми свърши течността за чистачките. Вярно е, че имах голям проблем с ДПФ филтъра но след почистването всичко е Ок. Който иска да си кара бензинови коли, на мен не ми са изгодни.

Вто Май 02, 2017 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 03, 2015 10:45 am
Мнения: 176
Местоположение: БУРГАС
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз съм с такъв, ръчна скоростна кутия. Имам го от 2 месеца, направил съм 5к км засега(взех го на 118к). Има достатъчно динамика, лесно се изпреварва с него, единствено - липсва му мощност в ниските обороти (под 1500)(не е като дизелите навремето). Държи се повече като бензинов двигател, иска да е в по-високите обороти. На 6 скорост със 140 е на 2.5 оборота. Разхода му варира - но попринцип се задържа около 7 комбинирано. Извънградско държи около 6. Но излезе ли се на магистралата държи 8. Засега ДПФ-а ми е светвал веднъж (бяхме на пампорово и катерих един байр 1 час на 1ва скорост, може би е затова). Сипвам от обикновенната нафта на ЕКО.

Моето мнение се припокрива на 101 % с това на колегата Warhcell
Аз също я имам от скоро и на около 1500 км след придобиването,
чувството което изпитвам е точно такова.
Точно и в този момент в ниските обороти и при подаване на малко повече газ,отчетливо се чува аванса/клапанитте/

Пиша това сега,защото съм сигурен,че след още малко км ще свикна и няма да ми прави впечатление. :hello:


Последна промяна черноморския на Вто Май 02, 2017 1:46 pm, променена общо 1 път


Вто Май 02, 2017 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
черноморския написа:
Точно и в този момент в ниските обороти и при подаване на малко повече газ,отчетливо се чува аванса/клапнитте/



Така чукат и повечето дизелови Тойоти (2.0, 2.2) след като минат 100-120000 км...мисля, че някой го обясняваше с Денсо дюзите...

Вто Май 02, 2017 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони - не знам какво имаш предвид под калибриран, но при следващия боксер дизел, отворен заради счупено бутало от дефектна "супер калибрирана" дюза ще пратя снимки. Тук не става въпрос само за порция гориво, но и за брой порции и за момент на впръскване с ясната идея да вдигнеш EGT за да преработи саждите. Аз съм почти сигурен, че в модула за управление на морски ДГ с Common rail (визирам Volvo Penta) и автомобилен двигател с DPF има сериозни разлики. И докато там (на кораба) в ЦПУ-то ти идва от ДГ EGT на всеки цилиндър и блока и главата са от добрия стар чугун и ти си знаеш колко трябва да е за да е ОК, тук (при боксера) имаш един супер деформируем алуминиев блок със смешни болтчета и лубрикатори вградени в петите на основните лагери, малки хлабини за тънки масла и супер променлив термичен режим. Ти като механик ако отвориш един евро 5 боксер ще ти стане ясно къде му е проблема.
За разхода - трябва да разровя форума и да намеря колегата, който смени Трибека с Импреза дизел и беше леко неприятно изненадан от 9+ лтр/100 км. Неприятното при дизела с филтър е, че го скапват късите градски пътувания. Т.е. ако пътуваш на дълги разстояния е малко вероятно да имаш проблем с честа регенерация и обратно.
@ Данчо Данев - Колега, Швейцария е страна на противоположностите с доста рестрикции по пътищата и определено отношение на местните спрямо дизела като гориво. Отделно, че като във всяка нормална държава от белия свят данъците се определят от Евро стандарта и конете. При нас е по-различно и изгодното също е въпрос на гледна точка. Карай още толкова със здраве и ако е дал Бог скачай на новият модел.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 02, 2017 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз пък на пук на всички , които Ви е страх от боксер дизела ще си купя пак такъв след няколко месеца! Моето Фори е на 130000 и е супер, но ще го сменям с автомат Евро 6, пак ново! И пак ще го карам с масла Ред Лайн .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Вто Май 02, 2017 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сполучлив, колко да е сполучлив? При положение, че разхода е по-голям от 3 литров дизел и върви доста по зле от 2 литров на други марки с дори и по-тежки купета. А и времето за спиране на дизеловите автомобили се брои на пръстите на двете ръце и явно за това не го разработват.

Вто Май 02, 2017 3:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am
Мнения: 261
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Благодаря ви пичове.Оставам си с размислите и страстите в предвид 'уя който го ядох с моето първо Субару ](*,)
Тъкмо съм си го стегнал и знам какво карам.Мисълта,че мога да попадна отново в същата ситуация ме кара да настръхвам :cool:
Ще взема да събирам за ново май...
Поздрави
Иво

Вто Май 02, 2017 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така се ражда истината колеги. Ице, под "калебриран" имат в предвид че до София (само там) и обратно, винаги съм изминавал разстоянието с един резервоар. А и не губя от скороста. За морските ДВГ и по специялно електронните- Варцила, повярвай ми автомобилния ми идва като ладичка от 80. Отварял си евро 5 и си видял неприятни неща, а да ли не са оправени в евро 6? До колкото си спомнм ти преди няколко години беше споменал в мнение, че искаш да подкараш боксер дизел, може и да се бъркам. Ако това са били причините да се откажеш, добре приемам ги!
Колега Вами, Вие кара ли сте Субару дизел и колко време е по интресното, за да определяме разхода за по-висок от 3.0 мотор?

Вто Май 02, 2017 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Miro1972 написа:
Аз пък на пук на всички , които Ви е страх от боксер дизела ще си купя пак такъв след няколко месеца! Моето Фори е на 130000 и е супер, но ще го сменям с автомат Евро 6, пак ново! И пак ще го карам с масла Ред Лайн .
Sent from my iPhone using Tapatalk

И нафта от VM oil :D

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Май 02, 2017 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tony написа:
Колега Вами, Вие кара ли сте Субару дизел и колко време е по интресното, за да определяме разхода за по-висок от 3.0 мотор?

Не съм карал Субару дизел, но съм карал дълго време Ауди А6 3.0 TDI. Разход като твоя съм постигам по магистрала в Германия, с тая разлика, че е при скорост около 180-200км/ч средния е под 8л/100км с немска нафта. Също така съм карал и 2 литров дизел на BMW Х драйв, там направо мирише горивото. А като гледам какво е ускорението по каталожни данни, далече е Субару дизел и от двете. А и попоглеждам форума често, колегата няма да лъже тук.

Вто Май 02, 2017 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбрах колеги! Изводът е следния: Дизелът на Субару е най-калпавата измислица! Харчи много, всеки втори вал се чупи, за нищо не става, пълен боклук е, спрямо другите агрегати! Чудесно колеги! Съгласявам се с Вас, но аз ше си карам дизела и въобще не ми пука какво ще стане. Добре. Ще се счупи. Пак ще си купя! Само съжалявам че се включих в тази тема след доста време когато ме е нямало. Ок. Спирам да пиша. Където и да. Живи и здрави.
Само бензино-газ му е майката. Всичко друго е боклук. :good:
пс. Жалкото е че има 3-4 колеги които си карат печките и са много доволни, но с мнения като Вашите напълно ще се обезсмисли темата Боксер-дизел. То не бяха изкавания-бягай от дизел като от дявол, то не се продаваха коли само и само да не се счупи вала и тн. Вярно, всеки има право да се изкаже и го приемам като нормално. :good:
Довиждане и нека си караме каквото душата/джобът му сакат!


Последна промяна tony на Вто Май 02, 2017 6:46 pm, променена общо 1 път


Вто Май 02, 2017 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за да сме коректни в сравняването - би било полезно да получим данни за разход на А6 с включен халдекс. Това сме го дъвкали много пъти. Който иска добър дизел да се насочи към немските премиуми. Субару НЕ Е премиум марка и никой в Япония няма да се тръшка от факта, че БМВ имали по-добър дизел. Както БМВ не се терзаят от факта, че с тяхната кола у гората по-добре да не се влиза. На немците всичко им е хубаво - и колите и сервиза и заплатите и се тревожат от съвсем други неща. Та да се върнем на Субару дизел - не може да се очаква повече от този мотор. Нещата могат да се изпилят по много показатели, но няма такова търсене, което да оправдае развитие на дизелова технология в такива мащаби. Аз лично смятам, че ако на този Аутбек му бяха боднали едно 2.0dit и 240 кс щяха да имат повече клиенти на всички пазари.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vami написа:
tony написа:
Колега Вами, Вие кара ли сте Субару дизел и колко време е по интресното, за да определяме разхода за по-висок от 3.0 мотор?

Не съм карал Субару дизел, но съм карал дълго време Ауди А6 3.0 TDI. Разход като твоя съм постигам по магистрала в Германия, с тая разлика, че е при скорост около 180-200км/ч средния е под 8л/100км с немска нафта. Също така съм карал и 2 литров дизел на BMW Х драйв, там направо мирише горивото. А като гледам какво е ускорението по каталожни данни, далече е Субару дизел и от двете. А и попоглеждам форума често, колегата няма да лъже тук.

Аз съм карал Q7 със същия двигател, общо взето разликата му със фори е в килогамите. Разхода е към 7-9 извънградскио. 10-12градско.

Вто Май 02, 2017 7:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Успокойте страстите малко.

Темата е за Субару дизел - който се интересува от Ауди - имат форум, да пише там - много е готин.

Впечатления от дизела е препоръчително да се дават от хора, които го притежават и/или имат сериозни сервизни познания - всичко друго е спам и ще се трие :idea:

Вто Май 02, 2017 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нека точна оценка да се приема само от колеги изминали поне 50х км. на Субару дизел , а още за по точно от тези които карат този мотор от нов.Тук се пита ,, Ставали този мотор или не , а не дали е по лош или по- добър от друг дизел.Смятам , че Тони и Миро , а и Данчо имат достатъчно опит , а и са се доказали тук , че не говорят празни приказки .Темата е полезна за новите колеги и нека тези които се изказват критично да се базират на личен опит , а не на писаници по списания и ВАГ форуми. :beer:

Вто Май 02, 2017 9:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@ Tony - недей така бе човек. Направо ми скапа настроението с тази реакция. Съжалявам и се извинявам искрено ако аз съм причината, но тук просто си дискутираме. Не приемай нещата така крайно. Ти споделяш впечатления като ползвател (вече сериен) и твоето мнение тежи много повече. Аз съм карал дизела само тестово. Никъде не съм коментирал дали е сполучлив или не, коментирам само констатирани проблеми от огледи на отворени мотори и впечатления от дълго проучване с оглед на покупка. ВАЖНА ЗАБЕЛЕЖКА - това са мотори на N км пробег внесени и продадени "на безценица", или резултат на опити да се тунинговат. Затова и по-горе препоръчах покупка на нов или на такъв в гаранция. В този случай, човек наистина купува каквото му е на сърце (и по джоба) - а в сърцето на всеки Субарист винаги има място за боксер, дизел или бензин. Боксер дизела като концепция е уникален в много отношения и всеки фен ще го оцени, не защото е най-ефективния или най-мощния, а просто защото е различен от цялата шир потреба на пазара. Във времена, в които фирмите прозводителки си менкат двигатели един на друг, Субару остава верен на концепцията и си я развива като си ползва собствена моторизация - това е най-ценното в общия план. Както и друг път съм казвал - много хора си карат тези коли с кеф, без да влизат във форума и да се вкарват в излишни филми. За мен идеята на тази и други подобни теми в раздел Дизел е да се сложи една огромна удивителна за хората (95%), които обмислят закупуване на боксер дизел втора ръка от неизвестен произход на "супер" изгодна цена. Аз съм последният, който ще плюе по Субару, но някои детски болести трябва да се казват за да останем в реалността.
Сори за офтопика.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Май 02, 2017 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ицо,

Това важи за всяко Субару и пак стигаме до подръжка и история.
А беше време когато 2.5хт бе най-оплювания двигател тук:) , (включително и от мен, а ето на как се завъртат нещата)

Вто Май 02, 2017 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 90 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор