Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Рециклиране на инжектори на Фори
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=17078
Страница 1 от 1

Автор:  ivodonev [ Пон Юли 07, 2014 8:43 pm ]
Заглавие:  Рециклиране на инжектори на Фори

Здравейте,

Имам две дюзи които дават отклонение при работа. Замериха ми ги при Любо в Люлин. Имам два варианта нови или да се опитам да ги рециклирам, почистя или какъвто е там коректния термин. Тъй като едната дюза струва 1200-1300лв. според от къде се поръчат, реших първоначално да пробвам с рециклиране а пък ако не стане, ще плача... дълго :).
С Любо съм се разбрал да ги демонтират и след това отново да ги поставят на място. Дали някой е минал по този път и може да ми каже къде мога да направя въпросната манипулация, дали има положителен резултат и изобщо всякакви впечатления биха били от полза.
Предварително благодаря!

Автор:  iion [ Вто Юли 08, 2014 6:54 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Здравей колега,

Аз съм с бензиново Фори, но предполагам чистенето с ултразвук е приложимо и в твоя случай. Ползвал съм услугите на сервиза на Дунев 2 пъти, все успешно. Цената с демонтаж, чистене и монтаж на 4 инжектора + смяна на горивен филтър идваше към 100-на лева по спомен. Предполагам, че няма да е проблем само да ги почистят, а смяната на филтър може да да договорите с Любо.

Контакти на сервиза има тук - http://www.dunevmotorsport-r21.com/

Автор:  BAlexandrov [ Вто Юли 08, 2014 7:43 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

За дизеловите дюзи трябва по-специален стенд, ако ще е както трябва... Гледал съм някъде реклами, но не помня къде...може би на Горубляне?

Автор:  quietriot [ Вто Юли 08, 2014 8:41 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

http://sofia-diesel-center.com/
Дунев не чисти дизелови дюзи !

Автор:  ivosaxo [ Вто Юли 08, 2014 10:54 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Ако ще се чистят дюзи защо не пробвате някоя добра добавка първо, наптимер:
http://www.bgprod.com/catalog/diesel-fu ... -product-1
Аз имам сериозен опит с тази фирма и резултат има.

Автор:  ivodonev [ Пон Юли 14, 2014 11:47 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Здравейте,

Благодаря за отговорите и линковете към тях. Пробвал съм какви ли не добавки, ефекта е от 0 до клонящ към нула. Тъй като съм с премахнат DPF филтър колата започна и да пуши, така че се налага да се вземат вече мерки по въпроса с дюзите. Единствената разлика се наблюдава когато изляза извън БГ и сипа някаква друга нафта, тогава, спира да пуши или поне намалява драстично. Както и да е звъннах в сервиза от линка " http://sofia-diesel-center.com/ ", момчето което вдигна беше супер любезно, поговорихме, каза ми че тъй като дюзите на нашите Субарута са "Denso" и са пиезо нещата с ремонта седят под въпрос и трябва да говори с колегите си които се занимават с рециклирането и че ще ми върне обаждане. Обади ми се след 15 мин. и ми каза, че за щастие точно нашите се рециклират. Процедурата ще е леко тегава защото първо ще трябва да се свалят (вероятно при Любо в Люлин) да се занесат , да се проверят, да се поръчат резервни части ако се налага и след това да се монтират отново.
Тази седмица заминавам на море така че когато, се върна ще задействам нещата и ще опиша подробно какво съм направил, има ли промяна в работата на двигателя, цени, всичко.

Автор:  ivosaxo [ Пон Юли 14, 2014 5:06 pm ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Ако не си пробвал това, което ти предложих,тогава го направи, няма да ти струва повече от 30 лева.
Песимизма ти относно добавките е абсолютно оправдан, но има неща,които наистина работят,изпробвано е и не говоря празни приказки.

Автор:  eddy [ Вто Юли 15, 2014 8:02 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Виж първо дали не могат да се сменят само разпръсквачите, провери във фирма Фуго дали имат такива разпръсквачи. От моя опит с чистене на дизелови дюзи само диагностиката на дюза ти е 25лв/бр, след това само да ти я "настроят" е 75лв/бр, а пък "чистенето" демек ултразвука е около 100лв/бр. Процедурата е с много неясен изход, понякога може и да караш още година-две+, понякога и 1-2 месеца. На гара Яна чистят най-добре и за най-малко пари, а НН сервиз на летището работят на най-разумни пари и най-качествено от всички такива, които чистят и регулират дюзи за комън рейл. Това което ти казвам е за Бош-Сименс дюзи. Пак от моя опит един разпръсквач е в порядъка около 100лв, ако има заместител може и 50лв да е, слагаш и караш. Ще има да ти говорят, че трябвало дюзата да се настрои на стенд след смяната и тн, но до сега на поне 5 автомобила, никога не се е налагала допълнителна настройка. Пак казвам това е опит само за Бош-Сименс и Делфи дюзи, но надали Дензото са драстично по-различни. Да вметна и само, че при чистене задължително трябва реглаж, не е като при смяна на разпръсквач.

Автор:  ivodonev [ Вто Юли 15, 2014 9:50 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

@ivosaxo

Здравей,

не че съм песимист относно добавките, просто пробвах няколко без ефект, което не доказва разбира се че всички добавки са само маркетингов продукт :). Готов съм да изпробвам и други стига да не са опасни за двигателя, че този мотор си има и други болежки.
Опитах се да намеря дистрибутор в БГ, но май никой не я внася и единственият вариант остава поръчка. Имаш ли идея дали може да се намери някъде, понеже утре (16.07) пътувам на дълъг път и е добра възможност да се пробва. Ако не намеря ще сложа пак ProTec.

Автор:  ivodonev [ Вто Юли 15, 2014 10:30 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

@eddy

Здравей,

Мерси за съвета. Аз честно казано не съм наясно в детайли как функционират дюзите и в какво се изразява рециклирането. От това което съм проучил до сега... при Субару/Тойота и май и останалите "японки" инжекторите които се използват са Денсо при това пиезо. Голямата част от пиезо дюзите не се рециклират, но за късмет при тези на Субару има вариант, но както казваш ти крайният резултат е много под въпрос. За моя голяма скръб Денсо са драстично по-скъпи от Бош и др. Бърз преглед в e-bay показва че Бош инжекторите варират в диапазона 120-250/300$/бр. докато Денсо не могат да се намерят под 1200-1300 лв/бр.
Ако Субару-то беше с Бош нямаше да се замисля и за секунда да ги сменя с нови, но при положение че имам две които дават отклонение калкулацията е болезнена, 2х1200+300 (демонтаж/монтаж)=2700лв. ако не изскочи нещо допълнително. След това гаранцията, че след няколко хиляди км. няма да се наложи да се отваря пак, защото някоя от другите е сдала багажа е никаква.
По отношение на рециклирането, както написах по-горе демонтаж/монтаж ~ 300лв. толкова грубо ми го калкулира Любо, подмяна на съответните гарнитури и консумативи. Все пак е боксер и за да се свалят трябва едва ли не да се демонтира двигателя :). Самото рециклиране не се наемам да прогнозирам колко ще излезе защото там въпросителните са прекалено много. За съжаление резултата не е с ясен край но това е положението.

Автор:  ivosaxo [ Вто Юли 15, 2014 12:30 pm ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

ivodonev написа:
@ivosaxo

Здравей,

не че съм песимист относно добавките, просто пробвах няколко без ефект, което не доказва разбира се че всички добавки са само маркетингов продукт :). Готов съм да изпробвам и други стига да не са опасни за двигателя, че този мотор си има и други болежки.
Опитах се да намеря дистрибутор в БГ, но май никой не я внася и единственият вариант остава поръчка. Имаш ли идея дали може да се намери някъде, понеже утре (16.07) пътувам на дълъг път и е добра възможност да се пробва. Ако не намеря ще сложа пак ProTec.


Обади се тук 0888337139

Автор:  eddy [ Сря Юли 16, 2014 8:00 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Тези са до 2010 ако правилно съм разбрал:
16613AA020 - ориг номер 095000-7890 Дензо номер
А след 2010:
16613AA030 - ориг номер
Пак казвам ако правилно съм разбрал виж за всеки случай на твоите кой номер е написан.
Разпръсквач на англ е nozzle
Ето ти един сайт където има много разпръсквачи, просто се свържи с производителите и ги питай за твоите дюзи дали правят разпръсквачи, възможно е от някоя Тойота разпръсквачите да са същите, просто дюзата да е под друг номер, за Субару е много вероятно никои да не прави алтернативни разпръсквачи, можеш и директно на Дензо да пишеш дали продават отделно само разпръсквачи:
http://www.alibaba.com/showroom/denso-i ... ozzle.html
http://www.aliexpress.com/w/wholesale-d ... ozzle.html

Автор:  IvanValchev [ Сря Фев 14, 2018 8:53 pm ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Темата е стара, но сега я прочетох. Моите инжектори ги рециклирах в Стара загора.На майстора му бяха първите инжектори на Субару и им отдели голямо внимание. Стенда му имаше файл с правилните показания на инжекторите, но не можа да открие разпръсквачи. От каталога на косер/ италиански произведени в китай/ си избрах разпръсквачи със същия брой отвори и почти същия ъгъл и размер на отворите. Не помня добре но мисля че бяха за Тойота пикап. Та човека ми ги настрои, монтира ги и всичко е наред.
Кодовете на инжекторите вече не важат, но с ССМ направих обучение и вече 5 х.к. нямам проблеми с тях.
Надявам се да полезно за колегите с дизел.

Автор:  dancho.danev [ Пет Фев 16, 2018 11:14 am ]
Заглавие:  Re: Рециклиране на инжектори на Фори

Здравей колега!
На колко километра е Форито? От колко време караш с "пикаещи" дюзи? Не искам да те плаша, но трябва да вземеш мерки колкото се може по-скоро. Защото този проблем води до прецакване на буталата а тогава сметката е ужасяваща. Един мой приятел с Тойота Ланд Круизър мина по този път и от него знам какво е.
Поздрави и успех с ремонта.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/