Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Странен шум или по-скоро менени на обороти на празен ход 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Поразрових се из форума но не открих тази тема.Карам Subaru Outback 2.0diesel 2010г вече втора година/колата е на 132000км/ и забелязвам че колата на празен ход си промяна звука,все едно си сменя оборотите-чува се засилено металическо чукане все едно се форсира известно време и после се успокоява и така докато е на празен ход/да подчертая при не работещ климатик/.Най-добре се забелязва това когато е по-студено времето.Случвало ми се е и при продължително дълго каране извънградско като вляза в града и при потегляне на първа докато се изфорсира колата също има металическо чукане/все едно се променя аванса/.До сега смятах това за нормално и набеждавах ЕГР-ра и екологиите но днес се посъветвах със специалисти и те ми каза че може да е от клапана на нафтовата помпа/с номер 16626АА010-не открих снимка в интернет/.Възможно е било да се е износил или да си е изгубил настройките.Открих го като нова част но ми обясниха че може и да е проблем да бъде обучен.Та въпроса ми е друг имал ли е проблеми със шума и промяната на оборотите на празен ход и евентуално някой сблъсквал ли се е с този клапан?

Сря Юли 29, 2015 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямаш никакъв проблем. Това е напълно нормално. На празен ход колата си променя звука и оборотите леко, прави го постоянно. Предишните ми японски дизели го правеха също. Субаруто си почуква, точно както казваш. Този дизел не е от най-тихите, просто трябва да свикнеш. Не търси под вола теле и не се вкарвай самичък в проблеми. Моето Легаси 2010 дизел е така от както го имам. Сега е 2015 и нямам никакви проблеми.

Сря Авг 12, 2015 8:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm
Мнения: 88
Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това е калибриране на инжекторите, което ECU-то се опитва да прави на определени интервали на празен ход... ето инфо:
https://subdiesel.wordpress.com/2011/02 ... libration/
https://www.youtube.com/watch?v=QtPV6sCKEps

_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html

Вто Сеп 29, 2015 9:09 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 23, 2012 8:53 pm
Мнения: 6
Skype: valiovekov
Автомобил: Forester
Телефон: 0898644888
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От дни имам XV дизел 147 кс. И при мен е така. Добре, че прочетох тук, че доста се бях поизпотил от какво ли може да е.

Нед Окт 29, 2017 8:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз винаги съм си мислел, че е активната регенерация на DPF?

Нед Окт 29, 2017 9:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз го проверих в началото, успокоиха ме и сега не му обръщам внимание. :)

Нед Окт 29, 2017 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор