Автор |
Съобщение |
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
От 2008 карам форестър дизел EURO4 двигателя. Наскоро взех аутбек 2010 с подобрения EURO5 двигател. Като цяло двигателите имат дребни разлики, леко различен звук. Прави ми впечатление, че при рязко ускорение, ЕУро 5 двигателя започва да ръмжи и постепенно увеличава тягата, няма импулсивността на Форестъра. Иначе последващото ускорение е много добро. Въобще нещата се случват по-плавно при този автомобил. Това разбира се е предимство при хлъзгави пътища, Форестъра влезе ли в турбо зона на втора си поднася. Усещам Аутбека подобно на 5 степенния автоматик 3.6, с разликата че там купона продължава още 2000 оборота нагоре. Моля колегите с такива двигатели да споделят, дали това е нормално поведение.
|
|
|
Пон Фев 22, 2016 10:40 am |
|
|
flux2
Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am Мнения: 58 Рейтинг: 31
|
Аз карам такъв Аутбек дизел като твоя. Не съм забелязал първо да ръмжи, после да набира. Но има малко лаг ако дадеш рязко газ при ниски обороти (под 1500) до момента в който се включи турбото, тогава набира осезаемо по- бързо. Това го усещам най вече като го направя на 2ра. Не съм карал друго Субару дизел, предното ми беше бензин, така че нямам база за сравнения с Форестъра.
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 5:24 am |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
След като направих малко тестове, положението е следното. Има лаг на всички предавки в турбо зоната, преди двигателят да е добре загрял. След като е изгаснала лампата за студен двигател, трябва поне още толкова време за да изчезне лаг-ът. При Форестъра, този ефект го има в началото докато свети лампата. Имал съм подобни проблеми с не добре работещ дебитомер на S-turbo преди време, ама имаше и леко прекъсване, докато тук ускорението е гладко.
|
|
|
Сря Фев 24, 2016 10:42 pm |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
Днес покарах Форестъра и при него лаг в турбо зоната няма, без значение дали е студен или загрял. Тоест проблемът може да бъде описан като: Лаг над 2000 оборота при първите 15-20 минути градско каране.
|
|
|
Чет Фев 25, 2016 9:04 am |
|
|
tarambuka3500
|
когато е студено - минус 5 да речем или повече, и при мен определно има една мудност в първите няколко минути след като потегля четох някъде по другите форуми, че било нормално, предпазна мярка някаква.
|
|
|
Вто Мар 01, 2016 12:53 am |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
След един резервоар с гориво с обикновена добавка бардал проблемът изчезна. Сега двигателят реагира 100% като като форестъра.
|
|
|
Чет Мар 03, 2016 8:10 am |
|
|
tarambuka3500
|
Koynov написа: След един резервоар с гориво с обикновена добавка бардал проблемът изчезна. Сега двигателят реагира 100% като като форестъра. хм интересно ще пробвам и аз само дето, няма зима вече
|
|
|
Чет Мар 03, 2016 1:24 pm |
|
|
tarambuka3500
|
|
Съб Дек 03, 2016 2:02 pm |
|
|