Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:33 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Замисляне при ускорение 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
От 2008 карам форестър дизел EURO4 двигателя. Наскоро взех аутбек 2010 с подобрения EURO5 двигател. Като цяло двигателите имат дребни разлики, леко различен звук. Прави ми впечатление, че при рязко ускорение, ЕУро 5 двигателя започва да ръмжи и постепенно увеличава тягата, няма импулсивността на Форестъра. Иначе последващото ускорение е много добро. Въобще нещата се случват по-плавно при този автомобил. Това разбира се е предимство при хлъзгави пътища, Форестъра влезе ли в турбо зона на втора си поднася. Усещам Аутбека подобно на 5 степенния автоматик 3.6, с разликата че там купона продължава още 2000 оборота нагоре. Моля колегите с такива двигатели да споделят, дали това е нормално поведение.

Пон Фев 22, 2016 10:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 57
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз карам такъв Аутбек дизел като твоя. Не съм забелязал първо да ръмжи, после да набира. Но има малко лаг ако дадеш рязко газ при ниски обороти (под 1500) до момента в който се включи турбото, тогава набира осезаемо по- бързо. Това го усещам най вече като го направя на 2ра. Не съм карал друго Субару дизел, предното ми беше бензин, така че нямам база за сравнения с Форестъра.

Сря Фев 24, 2016 5:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
След като направих малко тестове, положението е следното. Има лаг на всички предавки в турбо зоната, преди двигателят да е добре загрял. След като е изгаснала лампата за студен двигател, трябва поне още толкова време за да изчезне лаг-ът. При Форестъра, този ефект го има в началото докато свети лампата. Имал съм подобни проблеми с не добре работещ дебитомер на S-turbo преди време, ама имаше и леко прекъсване, докато тук ускорението е гладко.

Сря Фев 24, 2016 10:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Днес покарах Форестъра и при него лаг в турбо зоната няма, без значение дали е студен или загрял. Тоест проблемът може да бъде описан като: Лаг над 2000 оборота при първите 15-20 минути градско каране.

Чет Фев 25, 2016 9:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
когато е студено - минус 5 да речем или повече, и при мен определно има една мудност в първите няколко минути след като потегля
четох някъде по другите форуми, че било нормално, предпазна мярка някаква.

Вто Мар 01, 2016 12:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
След един резервоар с гориво с обикновена добавка бардал проблемът изчезна. Сега двигателят реагира 100% като като форестъра.

Чет Мар 03, 2016 8:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Koynov написа:
След един резервоар с гориво с обикновена добавка бардал проблемът изчезна. Сега двигателят реагира 100% като като форестъра.

хм интересно ще пробвам и аз

само дето, няма зима вече :-~

Чет Мар 03, 2016 1:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
дойде зимата, върна се проблема :)
определено при мен е от CVT-то, по други форуми пишат че маслото в кутията трябва да загрее малко за да почне да се заключва torque-converter-a
а също и това помагало на катализатора да загрее по бързо за да почне да работи (колата е Euro 5B)

http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex2.html
http://www.motor-talk.de/forum/2014-out ... 58424.html

при мен му трябват едно 4-5 минутки за да се осъзнае.

Съб Дек 03, 2016 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор