Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Изчел съм 12-те страници за скъсан колянов вал, но ..... 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е идеята на поста ти? Гледам, че караш бензиново...

tommypopov написа:
Това е към днешна дата....31.07.2017 г.....над 30 автомобила със счупени мотори......и нека пак си говорим за статистиката....която е манипулирана....https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C
 15

Пон Юли 31, 2017 9:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 27, 2015 5:19 pm
Мнения: 21
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5i/2007
Телефон: 0888 89 52 73
Рейтинг: -14
Кофти...
Отговори с цитат
Идеята на моя пост е,че е невярна информацията за 1% проблемни автомобили от марката Субару(дизел-2008-2009г.) Вече повече от година следя какви коли се продават(ударени или със счупени мотори-Моторшаден на немски) и смея да твърдя че цифрата е доста голяма.Ще отговоря и на другия ти въпрос. Карам бензиново Субару защото хвърлих едно дизелово в кофата.Скъса вал януари миналата година......и смея да твърдя че за следващите няколко месеца няма майстор или сервиз или морга за марката в София където не съм ходил за консултация......Не пожелавам на никой да има такива проблеми.

Вто Авг 01, 2017 8:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според думите на собственика на сервиза в който ходя, 8% от първите дизели са дали дефект в Швейцария! Което е огромен % за кола като Субару. Сега нещата са добре, но първоначалния лош имидж си остана. Може би и заради това няма никакво развитие на този мотор.
 3

Сря Авг 02, 2017 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
АМи колеги това съществува и това е
това е като някой модификации на някой двигатели които трябва да бъдат избягвани.

въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000.
защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .


ПС: аз знам за серия двигатели на бмв 750или 740 от който няма двигател изкарал 200 000 км. и решението им е просто да направят блока с главите консуматив и евтини 10 -12 000 лв. което на фона на цената си е като малко по голямо обслужване.

Чет Авг 03, 2017 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Субару е наистина нетипично един двг да е толкова кашкавален.
Според различни източници причините са от кофти сплав, вид регенарация, нередовна смяна на маховик и съединител, и липса на "месо" - все пак е двг с алуминиев блок, който работи нон-стоп на детонации.

Гадната част е че ако тръгнеш да го ремонтираш отиваш на мин. 8к, а за тези пари се прави кован турбо двигател...
Явно просто този двг не е толкова устойчив на тормоз, колкото са останалите.

Преди 3-4 години като се вихреше тунинг манията всеки плюеше 2.5 турбо двигателя с подобни примери - как всеки с такъв е правил ремонт, как бил кашкавал и т.н. Хубаво де - ама в САЩ това е най масовата платформа за тунинг и основната слава на марката - явно има причина СТИ да е само с този двг. Но тук се чупят и затова са калпави.

Тук очевидно е още по-критично дизел да се купува само от първа ръка с история.

Чет Авг 03, 2017 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000.
защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .


Дизел на 200 000км ще имаме около Нова Година :) :) :) Сега съм на 191 000 и не ми остава още много.
Не съм чувал за смяна на съединител по книжка, но ще питам. Ако е така в никакъв случай нямаше да ме изтърват. Обслужването тук е безкомпромисно! Сменят ми маслото на скоростната кутия и диференциала + спирачната течност на всеки 3 години или 60 000км без дори да ме питат. Само ми изпращат сметката :D

Нед Авг 06, 2017 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@ Dancho.Danev - Колега, би ли попитал собственика на сервиза/къщата колко дизели субару е продал в периода 2008-2010. Процента, който цитираш е адски голям, но отнесено към малък брой автомобили (според мен не повече от 5000 за този период от всички модели в Швейцария) прави не повече от 500-600 коли.
Да се прави извод от суха статистика на коли в продажба на пазара втора употреба е доста заблуждаващо колега Tommy.
Тия дето ги "следиш" (в секция motorschaden) ги продават точно защото себестойността на ремонта в Германия е неоправдано висока сравнено с местни марки. Това не значи, че са се начупили 50% от продадените Субару дизел. 20% от тия с "повреда" се оправят за малко пари и се продават по-скоро от страх да не се набучат с многохиляден ремонт.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За питането ще питам. И без това ми бръмчи една голяма муха в главата и скоро ще ходя до сервиза, но не виждам с какво това ще помогне за разгадаването на тайната с повредените мотори. Аз живея в кантон Швиц който е по-малък от община Ст. Загора, но тук сервизите на Субару са 7 и всеки продава самостоятелно. В голям кантон като Цюрих са 19, а в столичния Берн 33.

Нед Авг 06, 2017 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питането не е с цел заяждане, а просто за информация. От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. Като знам в Базел колко Голф 2 видях преди 10 години изпаднах в недоумение докато един местен не ми обясни, че тия не искали да си сменят колите, не защото нямат пари, а защото не искали да промотират новото производство - иди ги разбери. Тотално ме вбесиха, когато искаха да плащам такса за паркиране на улицата, защото колата беше с немска регистрация.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тайна с повредените мотори няма - просто беше нужно да се пооправят някои недомислици породени от липсата на опит с дизели при Субару. В повечето държави компанията подменя шорт блок и след гаранция така че не би трябвало да се притесняваш. Карай си колата с кеф и не го мисли, защото живееш в бяла държава. Проблемът е тук с вноса на счупени коли и с хора, които незапознати със стойността на Субару, се хвърлят на първата оферта с уеереността, че квото и да стане се прави. Това обаче важи само за ВАГ групата и Рено. Като гризнат дръвцето ( с извинение) почва вой къв боклук е Субару. Кофти, но напълно разбираемо.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000.


аз толкова субару-та (и съответно дилкъри/сервизи) колкото има в Швейцария другаде не съм виждал (Освен в САЩ, но там е друго)
Особено в Алпийската част. Може би е субективно, но определено прави впечатление.
разрових се за някаква статистика - https://www.statista.com/statistics/419 ... itzerland/ - към 5000 бройки са наистина!


но за дизела си прав. Особено в последните години след скандала с VW - според по-новите, "истински", тестове нашето дизелче не е особено чисто :(

Сря Авг 23, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор