Изчел съм 12-те страници за скъсан колянов вал, но .....
Автор |
Съобщение |
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Каква е идеята на поста ти? Гледам, че караш бензиново...
|
15
|
|
Пон Юли 31, 2017 9:49 pm |
|
|
tommypopov
Регистриран на: Сря Май 27, 2015 5:19 pm Мнения: 21 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5i/2007
Телефон: 0888 89 52 73
Рейтинг: -14
|
Идеята на моя пост е,че е невярна информацията за 1% проблемни автомобили от марката Субару(дизел-2008-2009г.) Вече повече от година следя какви коли се продават(ударени или със счупени мотори-Моторшаден на немски) и смея да твърдя че цифрата е доста голяма.Ще отговоря и на другия ти въпрос. Карам бензиново Субару защото хвърлих едно дизелово в кофата.Скъса вал януари миналата година......и смея да твърдя че за следващите няколко месеца няма майстор или сервиз или морга за марката в София където не съм ходил за консултация......Не пожелавам на никой да има такива проблеми.
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 8:24 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Според думите на собственика на сервиза в който ходя, 8% от първите дизели са дали дефект в Швейцария! Което е огромен % за кола като Субару. Сега нещата са добре, но първоначалния лош имидж си остана. Може би и заради това няма никакво развитие на този мотор.
|
3
|
|
Сря Авг 02, 2017 3:27 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
АМи колеги това съществува и това е това е като някой модификации на някой двигатели които трябва да бъдат избягвани.
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000. защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .
ПС: аз знам за серия двигатели на бмв 750или 740 от който няма двигател изкарал 200 000 км. и решението им е просто да направят блока с главите консуматив и евтини 10 -12 000 лв. което на фона на цената си е като малко по голямо обслужване.
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 3:24 pm |
|
|
Vmax
|
За Субару е наистина нетипично един двг да е толкова кашкавален. Според различни източници причините са от кофти сплав, вид регенарация, нередовна смяна на маховик и съединител, и липса на "месо" - все пак е двг с алуминиев блок, който работи нон-стоп на детонации.
Гадната част е че ако тръгнеш да го ремонтираш отиваш на мин. 8к, а за тези пари се прави кован турбо двигател... Явно просто този двг не е толкова устойчив на тормоз, колкото са останалите.
Преди 3-4 години като се вихреше тунинг манията всеки плюеше 2.5 турбо двигателя с подобни примери - как всеки с такъв е правил ремонт, как бил кашкавал и т.н. Хубаво де - ама в САЩ това е най масовата платформа за тунинг и основната слава на марката - явно има причина СТИ да е само с този двг. Но тук се чупят и затова са калпави.
Тук очевидно е още по-критично дизел да се купува само от първа ръка с история.
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 10:50 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000. защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) . Дизел на 200 000км ще имаме около Нова Година Сега съм на 191 000 и не ми остава още много. Не съм чувал за смяна на съединител по книжка, но ще питам. Ако е така в никакъв случай нямаше да ме изтърват. Обслужването тук е безкомпромисно! Сменят ми маслото на скоростната кутия и диференциала + спирачната течност на всеки 3 години или 60 000км без дори да ме питат. Само ми изпращат сметката
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 1:09 pm |
|
|
ico_tech
|
@ Dancho.Danev - Колега, би ли попитал собственика на сервиза/къщата колко дизели субару е продал в периода 2008-2010. Процента, който цитираш е адски голям, но отнесено към малък брой автомобили (според мен не повече от 5000 за този период от всички модели в Швейцария) прави не повече от 500-600 коли. Да се прави извод от суха статистика на коли в продажба на пазара втора употреба е доста заблуждаващо колега Tommy. Тия дето ги "следиш" (в секция motorschaden) ги продават точно защото себестойността на ремонта в Германия е неоправдано висока сравнено с местни марки. Това не значи, че са се начупили 50% от продадените Субару дизел. 20% от тия с "повреда" се оправят за малко пари и се продават по-скоро от страх да не се набучат с многохиляден ремонт.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 1:28 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
За питането ще питам. И без това ми бръмчи една голяма муха в главата и скоро ще ходя до сервиза, но не виждам с какво това ще помогне за разгадаването на тайната с повредените мотори. Аз живея в кантон Швиц който е по-малък от община Ст. Загора, но тук сервизите на Субару са 7 и всеки продава самостоятелно. В голям кантон като Цюрих са 19, а в столичния Берн 33.
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 4:26 pm |
|
|
ico_tech
|
Питането не е с цел заяждане, а просто за информация. От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. Като знам в Базел колко Голф 2 видях преди 10 години изпаднах в недоумение докато един местен не ми обясни, че тия не искали да си сменят колите, не защото нямат пари, а защото не искали да промотират новото производство - иди ги разбери. Тотално ме вбесиха, когато искаха да плащам такса за паркиране на улицата, защото колата беше с немска регистрация.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 9:44 pm |
|
|
ico_tech
|
Тайна с повредените мотори няма - просто беше нужно да се пооправят някои недомислици породени от липсата на опит с дизели при Субару. В повечето държави компанията подменя шорт блок и след гаранция така че не би трябвало да се притесняваш. Карай си колата с кеф и не го мисли, защото живееш в бяла държава. Проблемът е тук с вноса на счупени коли и с хора, които незапознати със стойността на Субару, се хвърлят на първата оферта с уеереността, че квото и да стане се прави. Това обаче важи само за ВАГ групата и Рено. Като гризнат дръвцето ( с извинение) почва вой къв боклук е Субару. Кофти, но напълно разбираемо.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 9:54 pm |
|
|
tarambuka3500
|
ico_tech написа: От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. аз толкова субару-та (и съответно дилкъри/сервизи) колкото има в Швейцария другаде не съм виждал (Освен в САЩ, но там е друго) Особено в Алпийската част. Може би е субективно, но определено прави впечатление. разрових се за някаква статистика - https://www.statista.com/statistics/419 ... itzerland/ - към 5000 бройки са наистина! но за дизела си прав. Особено в последните години след скандала с VW - според по-новите, "истински", тестове нашето дизелче не е особено чисто
|
|
|
Сря Авг 23, 2017 9:49 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|