Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Изчел съм 12-те страници за скъсан колянов вал, но .....
Автор |
Съобщение |
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Каква е идеята на поста ти? Гледам, че караш бензиново...
|
15
|
|
Пон Юли 31, 2017 9:49 pm |
|
|
tommypopov
Регистриран на: Сря Май 27, 2015 5:19 pm Мнения: 21 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5i/2007
Телефон: 0888 89 52 73
Рейтинг: -14
|
Идеята на моя пост е,че е невярна информацията за 1% проблемни автомобили от марката Субару(дизел-2008-2009г.) Вече повече от година следя какви коли се продават(ударени или със счупени мотори-Моторшаден на немски) и смея да твърдя че цифрата е доста голяма.Ще отговоря и на другия ти въпрос. Карам бензиново Субару защото хвърлих едно дизелово в кофата.Скъса вал януари миналата година......и смея да твърдя че за следващите няколко месеца няма майстор или сервиз или морга за марката в София където не съм ходил за консултация......Не пожелавам на никой да има такива проблеми.
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 8:24 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Според думите на собственика на сервиза в който ходя, 8% от първите дизели са дали дефект в Швейцария! Което е огромен % за кола като Субару. Сега нещата са добре, но първоначалния лош имидж си остана. Може би и заради това няма никакво развитие на този мотор.
|
3
|
|
Сря Авг 02, 2017 3:27 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
АМи колеги това съществува и това е това е като някой модификации на някой двигатели които трябва да бъдат избягвани.
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000. защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .
ПС: аз знам за серия двигатели на бмв 750или 740 от който няма двигател изкарал 200 000 км. и решението им е просто да направят блока с главите консуматив и евтини 10 -12 000 лв. което на фона на цената си е като малко по голямо обслужване.
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 3:24 pm |
|
|
Vmax
|
За Субару е наистина нетипично един двг да е толкова кашкавален. Според различни източници причините са от кофти сплав, вид регенарация, нередовна смяна на маховик и съединител, и липса на "месо" - все пак е двг с алуминиев блок, който работи нон-стоп на детонации.
Гадната част е че ако тръгнеш да го ремонтираш отиваш на мин. 8к, а за тези пари се прави кован турбо двигател... Явно просто този двг не е толкова устойчив на тормоз, колкото са останалите.
Преди 3-4 години като се вихреше тунинг манията всеки плюеше 2.5 турбо двигателя с подобни примери - как всеки с такъв е правил ремонт, как бил кашкавал и т.н. Хубаво де - ама в САЩ това е най масовата платформа за тунинг и основната слава на марката - явно има причина СТИ да е само с този двг. Но тук се чупят и затова са калпави.
Тук очевидно е още по-критично дизел да се купува само от първа ръка с история.
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 10:50 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000. защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) . Дизел на 200 000км ще имаме около Нова Година Сега съм на 191 000 и не ми остава още много. Не съм чувал за смяна на съединител по книжка, но ще питам. Ако е така в никакъв случай нямаше да ме изтърват. Обслужването тук е безкомпромисно! Сменят ми маслото на скоростната кутия и диференциала + спирачната течност на всеки 3 години или 60 000км без дори да ме питат. Само ми изпращат сметката
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 1:09 pm |
|
|
ico_tech
|
@ Dancho.Danev - Колега, би ли попитал собственика на сервиза/къщата колко дизели субару е продал в периода 2008-2010. Процента, който цитираш е адски голям, но отнесено към малък брой автомобили (според мен не повече от 5000 за този период от всички модели в Швейцария) прави не повече от 500-600 коли. Да се прави извод от суха статистика на коли в продажба на пазара втора употреба е доста заблуждаващо колега Tommy. Тия дето ги "следиш" (в секция motorschaden) ги продават точно защото себестойността на ремонта в Германия е неоправдано висока сравнено с местни марки. Това не значи, че са се начупили 50% от продадените Субару дизел. 20% от тия с "повреда" се оправят за малко пари и се продават по-скоро от страх да не се набучат с многохиляден ремонт.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 1:28 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
За питането ще питам. И без това ми бръмчи една голяма муха в главата и скоро ще ходя до сервиза, но не виждам с какво това ще помогне за разгадаването на тайната с повредените мотори. Аз живея в кантон Швиц който е по-малък от община Ст. Загора, но тук сервизите на Субару са 7 и всеки продава самостоятелно. В голям кантон като Цюрих са 19, а в столичния Берн 33.
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 4:26 pm |
|
|
ico_tech
|
Питането не е с цел заяждане, а просто за информация. От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. Като знам в Базел колко Голф 2 видях преди 10 години изпаднах в недоумение докато един местен не ми обясни, че тия не искали да си сменят колите, не защото нямат пари, а защото не искали да промотират новото производство - иди ги разбери. Тотално ме вбесиха, когато искаха да плащам такса за паркиране на улицата, защото колата беше с немска регистрация.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 9:44 pm |
|
|
ico_tech
|
Тайна с повредените мотори няма - просто беше нужно да се пооправят някои недомислици породени от липсата на опит с дизели при Субару. В повечето държави компанията подменя шорт блок и след гаранция така че не би трябвало да се притесняваш. Карай си колата с кеф и не го мисли, защото живееш в бяла държава. Проблемът е тук с вноса на счупени коли и с хора, които незапознати със стойността на Субару, се хвърлят на първата оферта с уеереността, че квото и да стане се прави. Това обаче важи само за ВАГ групата и Рено. Като гризнат дръвцето ( с извинение) почва вой къв боклук е Субару. Кофти, но напълно разбираемо.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 9:54 pm |
|
|
tarambuka3500
|
ico_tech написа: От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. аз толкова субару-та (и съответно дилкъри/сервизи) колкото има в Швейцария другаде не съм виждал (Освен в САЩ, но там е друго) Особено в Алпийската част. Може би е субективно, но определено прави впечатление. разрових се за някаква статистика - https://www.statista.com/statistics/419 ... itzerland/ - към 5000 бройки са наистина! но за дизела си прав. Особено в последните години след скандала с VW - според по-новите, "истински", тестове нашето дизелче не е особено чисто
|
|
|
Сря Авг 23, 2017 9:49 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта |
|