Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:05 pm



Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Изчел съм 12-те страници за скъсан колянов вал, но ..... 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е идеята на поста ти? Гледам, че караш бензиново...

tommypopov написа:
Това е към днешна дата....31.07.2017 г.....над 30 автомобила със счупени мотори......и нека пак си говорим за статистиката....която е манипулирана....https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C
 15

Пон Юли 31, 2017 9:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 27, 2015 5:19 pm
Мнения: 21
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5i/2007
Телефон: 0888 89 52 73
Рейтинг: -14
Кофти...
Отговори с цитат
Идеята на моя пост е,че е невярна информацията за 1% проблемни автомобили от марката Субару(дизел-2008-2009г.) Вече повече от година следя какви коли се продават(ударени или със счупени мотори-Моторшаден на немски) и смея да твърдя че цифрата е доста голяма.Ще отговоря и на другия ти въпрос. Карам бензиново Субару защото хвърлих едно дизелово в кофата.Скъса вал януари миналата година......и смея да твърдя че за следващите няколко месеца няма майстор или сервиз или морга за марката в София където не съм ходил за консултация......Не пожелавам на никой да има такива проблеми.

Вто Авг 01, 2017 8:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според думите на собственика на сервиза в който ходя, 8% от първите дизели са дали дефект в Швейцария! Което е огромен % за кола като Субару. Сега нещата са добре, но първоначалния лош имидж си остана. Може би и заради това няма никакво развитие на този мотор.
 3

Сря Авг 02, 2017 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
АМи колеги това съществува и това е
това е като някой модификации на някой двигатели които трябва да бъдат избягвани.

въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000.
защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .


ПС: аз знам за серия двигатели на бмв 750или 740 от който няма двигател изкарал 200 000 км. и решението им е просто да направят блока с главите консуматив и евтини 10 -12 000 лв. което на фона на цената си е като малко по голямо обслужване.

Чет Авг 03, 2017 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Субару е наистина нетипично един двг да е толкова кашкавален.
Според различни източници причините са от кофти сплав, вид регенарация, нередовна смяна на маховик и съединител, и липса на "месо" - все пак е двг с алуминиев блок, който работи нон-стоп на детонации.

Гадната част е че ако тръгнеш да го ремонтираш отиваш на мин. 8к, а за тези пари се прави кован турбо двигател...
Явно просто този двг не е толкова устойчив на тормоз, колкото са останалите.

Преди 3-4 години като се вихреше тунинг манията всеки плюеше 2.5 турбо двигателя с подобни примери - как всеки с такъв е правил ремонт, как бил кашкавал и т.н. Хубаво де - ама в САЩ това е най масовата платформа за тунинг и основната слава на марката - явно има причина СТИ да е само с този двг. Но тук се чупят и затова са калпави.

Тук очевидно е още по-критично дизел да се купува само от първа ръка с история.

Чет Авг 03, 2017 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
въпроса е дали имаме дизел от първите който е направил 200 или 300 000.
защото хората имат различни мнения и подозрения като че хората пропускат разни неща като да сменят по книжка маховика ( нещо скъпо и извън гаранцията ) .


Дизел на 200 000км ще имаме около Нова Година :) :) :) Сега съм на 191 000 и не ми остава още много.
Не съм чувал за смяна на съединител по книжка, но ще питам. Ако е така в никакъв случай нямаше да ме изтърват. Обслужването тук е безкомпромисно! Сменят ми маслото на скоростната кутия и диференциала + спирачната течност на всеки 3 години или 60 000км без дори да ме питат. Само ми изпращат сметката :D

Нед Авг 06, 2017 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@ Dancho.Danev - Колега, би ли попитал собственика на сервиза/къщата колко дизели субару е продал в периода 2008-2010. Процента, който цитираш е адски голям, но отнесено към малък брой автомобили (според мен не повече от 5000 за този период от всички модели в Швейцария) прави не повече от 500-600 коли.
Да се прави извод от суха статистика на коли в продажба на пазара втора употреба е доста заблуждаващо колега Tommy.
Тия дето ги "следиш" (в секция motorschaden) ги продават точно защото себестойността на ремонта в Германия е неоправдано висока сравнено с местни марки. Това не значи, че са се начупили 50% от продадените Субару дизел. 20% от тия с "повреда" се оправят за малко пари и се продават по-скоро от страх да не се набучат с многохиляден ремонт.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За питането ще питам. И без това ми бръмчи една голяма муха в главата и скоро ще ходя до сервиза, но не виждам с какво това ще помогне за разгадаването на тайната с повредените мотори. Аз живея в кантон Швиц който е по-малък от община Ст. Загора, но тук сервизите на Субару са 7 и всеки продава самостоятелно. В голям кантон като Цюрих са 19, а в столичния Берн 33.

Нед Авг 06, 2017 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питането не е с цел заяждане, а просто за информация. От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000. Като знам в Базел колко Голф 2 видях преди 10 години изпаднах в недоумение докато един местен не ми обясни, че тия не искали да си сменят колите, не защото нямат пари, а защото не искали да промотират новото производство - иди ги разбери. Тотално ме вбесиха, когато искаха да плащам такса за паркиране на улицата, защото колата беше с немска регистрация.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тайна с повредените мотори няма - просто беше нужно да се пооправят някои недомислици породени от липсата на опит с дизели при Субару. В повечето държави компанията подменя шорт блок и след гаранция така че не би трябвало да се притесняваш. Карай си колата с кеф и не го мисли, защото живееш в бяла държава. Проблемът е тук с вноса на счупени коли и с хора, които незапознати със стойността на Субару, се хвърлят на първата оферта с уеереността, че квото и да стане се прави. Това обаче важи само за ВАГ групата и Рено. Като гризнат дръвцето ( с извинение) почва вой къв боклук е Субару. Кофти, но напълно разбираемо.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Авг 06, 2017 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
От моите наблюдения швейцарците недолюбват дизела и ме съмнява продажбите на Субару дизел да надвишават 5000.


аз толкова субару-та (и съответно дилкъри/сервизи) колкото има в Швейцария другаде не съм виждал (Освен в САЩ, но там е друго)
Особено в Алпийската част. Може би е субективно, но определено прави впечатление.
разрових се за някаква статистика - https://www.statista.com/statistics/419 ... itzerland/ - към 5000 бройки са наистина!


но за дизела си прав. Особено в последните години след скандала с VW - според по-новите, "истински", тестове нашето дизелче не е особено чисто :(

Сря Авг 23, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор