Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Да разбуним духовете :) На колко километра са ви дизелите ?
Автор |
Съобщение |
Infinium
Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 2:43 pm Мнения: 24 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2009
Рейтинг: 15
|
Привет, Можем ли да направим една дискусия, в която всеки желаещ да драсне на колко километра му е дизела и какви са му били сериозните проблеми ( ако е имал такива ). Моят стана на 132 000.
Поздрави.
|
|
|
Сря Май 11, 2016 9:45 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Моят е на 118000 и е часовник! Маже се с Redline 5W30 Euroseries, разбира се. Сменени подгревни свещи на 80000, ремък и обтяжна ролка на 85000 щото се раздрънка и прокъса ремъка( естествено беше немска INA). Предни дискове и накладки на 110000; акумулатор на 105000. Това е
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Сря Май 11, 2016 7:51 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
|
Нед Май 15, 2016 5:21 pm |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Мнения: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
ПРи мен е същото ,само че смених и ролката на 150000 и нямам ДПФ
|
|
|
Нед Май 15, 2016 9:13 pm |
|
|
ivodonev
Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm Мнения: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
|
101000км. - до сега съм сменял: 72400 - Задни тампони на предните носачи, тампони на стабилизираща щанга 79000 - Премахване на DPF-а и катализатора (това включва и мапване на софтуера) 81000 - Смяна на трансмисионно масло в скоростната кутия и задния диф., ремонт на буксата на температурния датчик на задния диф., ремонта всъщност беше почистване от кал, понеже се бях окопал до над вратите малко преди това ) 83000 - Ново предно стъкло, старото си счупих сам по най-идиотския начин, като изпуснах перото на чистачката докато я сменях. Слава богу мина по каско. 87000 - Смяна на подгревателните свещи и там съответните гарнитури покрай тях. Някъде по това време и нов акомулатор. 89000 - Нов съединител плюс реглаж на преден мост (налага се понеже при смяната на съединителя полвината предница се сваля) 94500 - Предни / задни дискове и накладки, предни тампони на предните носачи, предни шарнири, тампони на задна стабилизираща щанга. Останалото е... (уж)премиум дизела на ОМВ-и, Red Line от "Субару Ланд" и нови гуми от време на време
|
3
|
|
Вто Май 17, 2016 9:45 am |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
118 000 км - имам го от 1 седмица - тепърва почвам.
|
|
|
Съб Мар 11, 2017 8:01 am |
|
|
nikentce
|
Warxcell написа: 118 000 км - имам го от 1 седмица - тепърва почвам. И аз така от скоро - 3 месеца, ама моят старт е някъде от около 270 000 км. по ориентировъчни сметки от последното инфо за обслужване в официален Субару сервиз. Към момента в Субару моторс и колегата Тенчо(1040) не намериха нещо повече като забележки от нормални за тези километри консумативи - съединител, дискове и накладки, накрайници, шарнир, тампони. Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно. За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и.
|
|
|
Чет Окт 05, 2017 5:27 pm |
|
|
Greg4o
|
nikentce написа: Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно. За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и. Също така ползването на премиум горива доста помага. Успех
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 8:40 am |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
Greg4o написа: nikentce написа: Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно. За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и. Също така ползването на премиум горива доста помага. Успех Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 10:20 am |
|
|
nikentce
|
Warxcell написа: Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин. Помисли пак за сметката. Премиум дизела е около 35 ст. по-скъп от нормалния, което при среден разход 7/100 е 2,5 лв. на 100 км. Турбо бензина със среден разход 12-13/100 е около 12 лв. по-скъпо на 100 км. Дори да слагаш добавки по 100 лв. на всеки 5-10 000 км., пак калкулацията е далеч в полза на Дизела. Аз съм човек на сметките и повярвай - много съм смятал от тази гледна точка преди да избера Дизела. Като сметнем и по-ниската цена на придобиване(около 4-5 000 лв.) единствено трябва да изгърми двигателя до степен смяна с нов, за да излезе по-скъпа сметката. Разбира се не калкулирам фактора "Кеф" при 2,5XT, но той не се измерва в пари, а и не мога да кажа че Diesel Boxer не доставя удоволствие от шофирането. Относно горивото - зареждам само на OMV премиум дизела.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 11:34 am |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
nikentce написа: Warxcell написа: Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин. Помисли пак за сметката. Премиум дизела е около 35 ст. по-скъп от нормалния, което при среден разход 7/100 е 2,5 лв. на 100 км. Турбо бензина със среден разход 12-13/100 е около 12 лв. по-скъпо на 100 км. Дори да слагаш добавки по 100 лв. на всеки 5-10 000 км., пак калкулацията е далеч в полза на Дизела. Аз съм човек на сметките и повярвай - много съм смятал от тази гледна точка преди да избера Дизела. Като сметнем и по-ниската цена на придобиване(около 4-5 000 лв.) единствено трябва да изгърми двигателя до степен смяна с нов, за да излезе по-скъпа сметката. Разбира се не калкулирам фактора "Кеф" при 2,5XT, но той не се измерва в пари, а и не мога да кажа че Diesel Boxer не доставя удоволствие от шофирането. Относно горивото - зареждам само на OMV премиум дизела. Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално. Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден. В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено). Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 7:11 pm |
|
|
Alxx
|
Аз си мисля, че не ти трябват бавни, а колегата .zk. Не знам пипа ли дизели, ама с бензиновите хич не си играе.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 7:26 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
Alxx написа: Аз си мисля, че не ти трябват бавни, а колегата .zk. Не знам пипа ли дизели, ама с бензиновите хич не си играе. Ходих 2-3 пъти на офроуд и на места имаше такива камъни,че трябваше да мина много бавно - тук първоначално я угасих 3-4 пъти , после замириса на съединител и пак я угасих. Накрая с джобно ножче подкастрих храстите отляво да може да мина с малко повече засилка без да угасне и без да и смъкна боята.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 7:30 pm |
|
|
nikentce
|
Warxcell написа: Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално. Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден. В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено). Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма. Не цитирай каталожни данни, а реални - изписани са доста тук из форума в други теми и не мисля да ги дъвчем. Не разбирам кое разбираш под нов и стар Дизел, а бавни скорости няма нито едно турбо Субару, независимо дали е бензин или дизел.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 9:22 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
nikentce написа: Warxcell написа: Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално. Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден. В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено). Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма. Не цитирай каталожни данни, а реални - изписани са доста тук из форума в други теми и не мисля да ги дъвчем. Не разбирам кое разбираш под нов и стар Дизел, а бавни скорости няма нито едно турбо Субару, независимо дали е бензин или дизел. Гледах тубата - там при спокойно каране ги докарват данни близки до каталожните. https://www.youtube.com/watch?v=oLQxZWcL9QQhttps://www.youtube.com/watch?v=-mQr7OUri60 - 11.8 на 100 с 98 октана, 70% градско Единствено тук бях мярнал една тема - първи впечатления от Forester 2.0 DIT - 13/14 среден извъградско, ама и на моя дизел му направих 14 среден първия път на магистралата, така,че това не е фактор. Стар дизел - преди около 2000г. Нов след 2000г. Иначе си прав за бавните при турбото. И там липсват - за съжаление.
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 11:20 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
Като говорим за DPF - днес ми светна лампата, и след 5мин почна да мина, сипвах добавки, ходих почти до Пловдив от София и обратно и лампата не спря да мига....
|
Последна промяна Warxcell на Нед Окт 08, 2017 6:39 pm, променена общо 1 път
|
|
Нед Окт 08, 2017 6:35 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране.
|
|
|
Нед Окт 08, 2017 6:39 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
takinardi написа: Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране. Чудя се вече дали да ампутирам или да сменям колата?
|
|
|
Нед Окт 08, 2017 6:49 pm |
|
|
nikentce
|
Warxcell написа: Гледах тубата - там при спокойно каране ги докарват данни близки до каталожните. https://www.youtube.com/watch?v=oLQxZWcL9QQhttps://www.youtube.com/watch?v=-mQr7OUri60 - 11.8 на 100 с 98 октана, 70% градско Единствено тук бях мярнал една тема - първи впечатления от Forester 2.0 DIT - 13/14 среден извъградско, ама и на моя дизел му направих 14 среден първия път на магистралата, така,че това не е фактор. Стар дизел - преди около 2000г. Нов след 2000г. Иначе си прав за бавните при турбото. И там липсват - за съжаление. За дизела в случая говориш за първоначално разработване на нов двигател, което е нормално да се получи през първите 5-10 000 км., но масово всички колеги, които притежаваме Diesel Boxer споделяме за среден разход, който варира от 6,5 - до 7,5 л./100, в зависимост от стила на каране. Честно казано не съм карал стар дизел преди 2000 г. и не мога да сравня тягите. Демултипликатор и на мен ми липсва, че го няма, но не е голяма беда, освен ако колата не се движи основно само по тежък пресечен терен.
|
Последна промяна nikentce на Пон Окт 09, 2017 10:44 am, променена общо 1 път
|
|
Пон Окт 09, 2017 10:16 am |
|
|
nikentce
|
Warxcell написа: takinardi написа: Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране. Чудя се вече дали да ампутирам или да сменям колата? Недей да ампутираш. Последвай съвета на колегата takinardi и след това ползвай качествени добавки(Xenum или Bardahl) превантивно и поддържащо през препоръчителния интервал или пробег. Много по-малко пари излиза регулярно ползване на добавка, докато си караш колата по предназначение, отколкото да на всяко светване на лампата да блъскаш безсмислени километри(съответно гориво) по магистралата само за да регенерира. Добавките помагат да не се случва проблема, но като си стигнал до степен пълно затлачване - най-добре сваляне и пране. Проучвах в Dunev, че имат хубава машина и дават гаранция с последваща проверка. Разход - около 350-400 лв. с демонтаж и монтаж. Подходящите добавките освен, че поддържат DPF-а, намаляват разхода и почистват и поддържат цялостно горивната система. И не на последно място - разхождай се бе човек . Дизелите са, за да се разхождаш икономично на по-далеч. За кратки разстояния, малко километри и кеф - 2,5XT.
|
|
|
Пон Окт 09, 2017 10:28 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|