Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:33 am



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Да разбуним духовете :) На колко километра са ви дизелите ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 2:43 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2009
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет,
Можем ли да направим една дискусия, в която всеки желаещ да драсне на колко километра му е дизела и какви са му били сериозните проблеми ( ако е имал такива ).
Моят стана на 132 000.

Поздрави.

Сря Май 11, 2016 9:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят е на 118000 и е часовник! Маже се с Redline 5W30 Euroseries, разбира се. Сменени подгревни свещи на 80000, ремък и обтяжна ролка на 85000 щото се раздрънка и прокъса ремъка( естествено беше немска INA). Предни дискове и накладки на 110000; акумулатор на 105000. Това е

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Май 11, 2016 7:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До сега 154 841км. В техническо отношение по 10-балната система колата получава оценка 9,5! :) :) :) :( Забележките ми са, че обтяжната ролка започна да свири преждевременно и имах проблеми с ДПФ филтъра. Сменил съм 1 път предни и задни накладки на спирачките. Всичко друго е както си е дошло от завода и работи перфектно, даже още съм с оригиналния акумулатор.

Нед Май 15, 2016 5:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
До сега 154 841км. В техническо отношение по 10-балната система колата получава оценка 9,5! :) :) :) :( Забележките ми са, че обтяжната ролка започна да свири преждевременно и имах проблеми с ДПФ филтъра. Сменил съм 1 път предни и задни накладки на спирачките. Всичко друго е както си е дошло от завода и работи перфектно, даже още съм с оригиналния акумулатор.



ПРи мен е същото ,само че смених и ролката на 150000 и нямам ДПФ

Нед Май 15, 2016 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 23, 2013 1:19 pm
Мнения: 23
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
101000км. - до сега съм сменял:

72400 - Задни тампони на предните носачи, тампони на стабилизираща щанга
79000 - Премахване на DPF-а и катализатора (това включва и мапване на софтуера)
81000 - Смяна на трансмисионно масло в скоростната кутия и задния диф., ремонт на буксата на температурния датчик на задния диф., ремонта всъщност беше почистване от кал, понеже се бях окопал до над вратите малко преди това :) )
83000 - Ново предно стъкло, старото си счупих сам по най-идиотския начин, като изпуснах перото на чистачката докато я сменях. Слава богу мина по каско.
87000 - Смяна на подгревателните свещи и там съответните гарнитури покрай тях. Някъде по това време и нов акомулатор.
89000 - Нов съединител плюс реглаж на преден мост (налага се понеже при смяната на съединителя полвината предница се сваля)
94500 - Предни / задни дискове и накладки, предни тампони на предните носачи, предни шарнири, тампони на задна стабилизираща щанга.

Останалото е... (уж)премиум дизела на ОМВ-и, Red Line от "Субару Ланд" и нови гуми от време на време :)
 3

Вто Май 17, 2016 9:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
118 000 км - имам го от 1 седмица - тепърва почвам. :)

Съб Мар 11, 2017 8:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
118 000 км - имам го от 1 седмица - тепърва почвам. :)


И аз така от скоро - 3 месеца, ама моят старт е някъде от около 270 000 км. по ориентировъчни сметки от последното инфо за обслужване в официален Субару сервиз.
Към момента в Субару моторс и колегата Тенчо(1040) не намериха нещо повече като забележки от нормални за тези километри консумативи - съединител, дискове и накладки, накрайници, шарнир, тампони.
Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно.
За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и.

Чет Окт 05, 2017 5:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно.
За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и.

Също така ползването на премиум горива доста помага. Успех

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пет Окт 06, 2017 8:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
nikentce написа:
Направих една профилактика с комбинираната добавка на Xenum. Скъпа е, но наистина дава видим резултат, а и парите си ги връща обратно само от разхода на гориво. Определено ще я ползвам регулярно - поне веднъж годишно.
За сега съм изключително доволен - впечатляваща машина е. Надявам се ползвайки Xenum-а да нямам сериозни казуси с DPF-a, особено както карам на по-дълги разстояния, че честно казано не ми се изрязва, защото се очаква да се въвеждат все по-строги проверки и норми за движението на дизелите, особено в градски условия. Не бих се учудил и в близките години да не пускат през технически преглед с ампутирани DPF-и.

Също така ползването на премиум горива доста помага. Успех

Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин. :)

Пет Окт 06, 2017 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин. :)


Помисли пак за сметката. Премиум дизела е около 35 ст. по-скъп от нормалния, което при среден разход 7/100 е 2,5 лв. на 100 км.
Турбо бензина със среден разход 12-13/100 е около 12 лв. по-скъпо на 100 км. Дори да слагаш добавки по 100 лв. на всеки 5-10 000 км., пак калкулацията е далеч в полза на Дизела.
Аз съм човек на сметките и повярвай - много съм смятал от тази гледна точка преди да избера Дизела. Като сметнем и по-ниската цена на придобиване(около 4-5 000 лв.) единствено трябва да изгърми двигателя до степен смяна с нов, за да излезе по-скъпа сметката.
Разбира се не калкулирам фактора "Кеф" при 2,5XT, но той не се измерва в пари, а и не мога да кажа че Diesel Boxer не доставя удоволствие от шофирането.
Относно горивото - зареждам само на OMV премиум дизела.

Пет Окт 06, 2017 11:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Warxcell написа:
Ако ще ползвам премиум горива май се губи повечето от икономията и като че ли по-добре да премина на турбо-бензин. :)


Помисли пак за сметката. Премиум дизела е около 35 ст. по-скъп от нормалния, което при среден разход 7/100 е 2,5 лв. на 100 км.
Турбо бензина със среден разход 12-13/100 е около 12 лв. по-скъпо на 100 км. Дори да слагаш добавки по 100 лв. на всеки 5-10 000 км., пак калкулацията е далеч в полза на Дизела.
Аз съм човек на сметките и повярвай - много съм смятал от тази гледна точка преди да избера Дизела. Като сметнем и по-ниската цена на придобиване(около 4-5 000 лв.) единствено трябва да изгърми двигателя до степен смяна с нов, за да излезе по-скъпа сметката.
Разбира се не калкулирам фактора "Кеф" при 2,5XT, но той не се измерва в пари, а и не мога да кажа че Diesel Boxer не доставя удоволствие от шофирането.
Относно горивото - зареждам само на OMV премиум дизела.

Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално.
Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден.
В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено).
Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма.

Пет Окт 06, 2017 7:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз си мисля, че не ти трябват бавни, а колегата .zk. Не знам пипа ли дизели, ама с бензиновите хич не си играе.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Окт 06, 2017 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Аз си мисля, че не ти трябват бавни, а колегата .zk. Не знам пипа ли дизели, ама с бензиновите хич не си играе.

Ходих 2-3 пъти на офроуд и на места имаше такива камъни,че трябваше да мина много бавно - тук първоначално я угасих 3-4 пъти , после замириса на съединител и пак я угасих. Накрая с джобно ножче подкастрих храстите отляво да може да мина с малко повече засилка без да угасне и без да и смъкна боята. :)

Пет Окт 06, 2017 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално.
Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден.
В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено).
Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма.


Не цитирай каталожни данни, а реални - изписани са доста тук из форума в други теми и не мисля да ги дъвчем.
Не разбирам кое разбираш под нов и стар Дизел, а бавни скорости няма нито едно турбо Субару, независимо дали е бензин или дизел.

Пет Окт 06, 2017 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Warxcell написа:
Според каталожни данни на нашите модели, турбо-бензина (2.0DIT) му дават извънградско 7 и нещо. Среден 8.5. Да кажем,че ще е 10 реално.
Аз с дизела, на който каталожните му данни са 5 извънградско/5.9 средно - правя 6.6 среден.
В този случай разликата между двете се стопява като пари. Като включим евентуален проблем с DPF-a и заменянето му стопява и разликата от по-ниската цена на придобиване. (която за втора ръка няма да е нещо съществено).
Аз почнах да съжалявам малко за дизела, главно заради DPF-a. Другото е, че новия дизел няма тягата на стария дизел още от 1000 оборота. И в този случай на новия дизел му трябват бавни скорости, които форестера няма.


Не цитирай каталожни данни, а реални - изписани са доста тук из форума в други теми и не мисля да ги дъвчем.
Не разбирам кое разбираш под нов и стар Дизел, а бавни скорости няма нито едно турбо Субару, независимо дали е бензин или дизел.


Гледах тубата - там при спокойно каране ги докарват данни близки до каталожните. https://www.youtube.com/watch?v=oLQxZWcL9QQ
https://www.youtube.com/watch?v=-mQr7OUri60 - 11.8 на 100 с 98 октана, 70% градско
Единствено тук бях мярнал една тема - първи впечатления от Forester 2.0 DIT - 13/14 среден извъградско, ама и на моя дизел му направих 14 среден първия път на магистралата, така,че това не е фактор.
Стар дизел - преди около 2000г. Нов след 2000г.
Иначе си прав за бавните при турбото. И там липсват - за съжаление.

Пет Окт 06, 2017 11:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като говорим за DPF - днес ми светна лампата, и след 5мин почна да мина, сипвах добавки, ходих почти до Пловдив от София и обратно и лампата не спря да мига....


Последна промяна Warxcell на Нед Окт 08, 2017 6:39 pm, променена общо 1 път


Нед Окт 08, 2017 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране.

Нед Окт 08, 2017 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране.

Чудя се вече дали да ампутирам или да сменям колата? ](*,)

Нед Окт 08, 2017 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:

Гледах тубата - там при спокойно каране ги докарват данни близки до каталожните. https://www.youtube.com/watch?v=oLQxZWcL9QQ
https://www.youtube.com/watch?v=-mQr7OUri60 - 11.8 на 100 с 98 октана, 70% градско
Единствено тук бях мярнал една тема - първи впечатления от Forester 2.0 DIT - 13/14 среден извъградско, ама и на моя дизел му направих 14 среден първия път на магистралата, така,че това не е фактор.
Стар дизел - преди около 2000г. Нов след 2000г.
Иначе си прав за бавните при турбото. И там липсват - за съжаление.


За дизела в случая говориш за първоначално разработване на нов двигател, което е нормално да се получи през първите 5-10 000 км., но масово всички колеги, които притежаваме Diesel Boxer споделяме за среден разход, който варира от 6,5 - до 7,5 л./100, в зависимост от стила на каране.
Честно казано не съм карал стар дизел преди 2000 г. и не мога да сравня тягите. Демултипликатор и на мен ми липсва, че го няма, но не е голяма беда, освен ако колата не се движи основно само по тежък пресечен терен.


Последна промяна nikentce на Пон Окт 09, 2017 10:44 am, променена общо 1 път


Пон Окт 09, 2017 10:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
takinardi написа:
Почне ли да мига не става с каране. Отивай в сервиз, софтуерна принудителна регенерация или сваляне и пране.

Чудя се вече дали да ампутирам или да сменям колата? ](*,)


Недей да ампутираш. Последвай съвета на колегата takinardi и след това ползвай качествени добавки(Xenum или Bardahl) превантивно и поддържащо през препоръчителния интервал или пробег. Много по-малко пари излиза регулярно ползване на добавка, докато си караш колата по предназначение, отколкото да на всяко светване на лампата да блъскаш безсмислени километри(съответно гориво) по магистралата само за да регенерира.
Добавките помагат да не се случва проблема, но като си стигнал до степен пълно затлачване - най-добре сваляне и пране. Проучвах в Dunev, че имат хубава машина и дават гаранция с последваща проверка. Разход - около 350-400 лв. с демонтаж и монтаж. Подходящите добавките освен, че поддържат DPF-а, намаляват разхода и почистват и поддържат цялостно горивната система.
И не на последно място - разхождай се бе човек :). Дизелите са, за да се разхождаш икономично на по-далеч. За кратки разстояния, малко километри и кеф - 2,5XT.

Пон Окт 09, 2017 10:28 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор