Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:58 am



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Да разбуним духовете :) На колко километра са ви дизелите ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Недей да ампутираш. Последвай съвета на колегата takinardi и след това ползвай качествени добавки(Xenum или Bardahl) превантивно и поддържащо през препоръчителния интервал или пробег. Много по-малко пари излиза регулярно ползване на добавка, докато си караш колата по предназначение, отколкото да на всяко светване на лампата да блъскаш безсмислени километри(съответно гориво) по магистралата само за да регенерира.
Добавките помагат да не се случва проблема, но като си стигнал до степен пълно затлачване - най-добре сваляне и пране. Проучвах в Dunev, че имат хубава машина и дават гаранция с последваща проверка. Разход - около 350-400 лв. с демонтаж и монтаж. Подходящите добавките освен, че поддържат DPF-а, намаляват разхода и почистват и поддържат цялостно горивната система.
И не на последно място - разхождай се бе човек :). Дизелите са, за да се разхождаш икономично на по-далеч. За кратки разстояния, малко километри и кеф - 2,5XT.

Попринцип досега главно извънградско, но в момента съм командировка в София и няма къде да ползвам колата за извънградско. И за 4 дни в София се запуши дотолкова, че да ходя на сервиз.

Ако ще е така - аз не съм съгласен. За мене сега има 2 варианта - или сменям колата или ампутация. Още обмислям.
Естествено ако ще се маха - 100% ще запазя катализатора. (Старата ми кола също дизел е само с катализатор (фабрично няма DPF) и няма никакви драми - 75 000 км карах).

Пон Окт 09, 2017 10:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:

Ако ще е така - аз не съм съгласен. За мене сега има 2 варианта - или сменям колата или ампутация. Още обмислям.
Естествено ако ще се маха - 100% ще запазя катализатора. (Старата ми кола също дизел е само с катализатор (фабрично няма DPF) и няма никакви драми - 75 000 км карах).


Смяна на кола с друг дизел с DPF няма смисъл, тъй като особеностите са същите при всички марки и модели. Всички по-нови Дизели са с DPF неизбежно, а пък да караш само стари коли също не е решение.
Предполагам си запушил DPF за 4 дни само, защото преди това вече е бил пълен. Странно, след като караш основно извънградско. Следил ли си дали колата прави нормални регенерации?
Аз бих пробвал първо пълно почистване и после поддръжка с хубави добавки преди да пристъпя към ампутация, но все пак решението си е твое.

Пон Окт 09, 2017 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Аз бих пробвал първо пълно почистване и после поддръжка с хубави добавки преди да пристъпя към ампутация, но все пак решението си е твое.


Генералният проблем идва от некачествените горива в България. Аз минах през този път. Пране, качествени добавки, гориво от къде ли не на прехвалени " премиум продукти", всеки път терзания дали ще светне, щото видиш ли съм карал 4- 5 поредни дни само градско... Мога още да изброявам. И в крайна сметка шибаното желязо, за какво ми е, аз ли да му служа на него?! Рано или късно стигаш до тази дилема. Аз ампутирах. Нямам никакви пушеци. Пак ползвам от време на време добавки, за да държа горивната система в оптимално състояние, пак гледам да зареждам що- годе добро гориво ( до колкото го има), но вече нямам терзанията, пък ако ще и 3 месеца да не помирисва извънградско колата. Минусите всички знаем какви са. Трудно стигнах до това решение, но накрая просто нямах избор. Някой ще каже, че съм имал. Да продам неизправен автомобил и някой друг да си блъска главате- не мерси.
ДВГ и екология са две несъвместими за мен понятия. Евро 3,4,5,6,7... е % компромис спрямо екологията, но той винаги ще бъде далече от 100%.

Пон Окт 09, 2017 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
nikentce написа:
Аз бих пробвал първо пълно почистване и после поддръжка с хубави добавки преди да пристъпя към ампутация, но все пак решението си е твое.


Генералният проблем идва от некачествените горива в България. Аз минах през този път. Пране, качествени добавки, гориво от къде ли не на прехвалени " премиум продукти", всеки път терзания дали ще светне, щото видиш ли съм карал 4- 5 поредни дни само градско... Мога още да изброявам. И в крайна сметка шибаното желязо, за какво ми е, аз ли да му служа на него?! Рано или късно стигаш до тази дилема. Аз ампутирах. Нямам никакви пушеци. Пак ползвам от време на време добавки, за да държа горивната система в оптимално състояние, пак гледам да зареждам що- годе добро гориво ( до колкото го има), но вече нямам терзанията, пък ако ще и 3 месеца да не помирисва извънградско колата. Минусите всички знаем какви са. Трудно стигнах до това решение, но накрая просто нямах избор. Някой ще каже, че съм имал. Да продам неизправен автомобил и някой друг да си блъска главате- не мерси.
ДВГ и екология са две несъвместими за мен понятия. Евро 3,4,5,6,7... е % компромис спрямо екологията, но той винаги ще бъде далече от 100%.


Съгласен съм с теб, че колата е да бъде роб на теб, а не ти на нея, както и за БГ дизела. Ако и аз докарам до там с такива чести проблеми, определено бих се замислил и аз за ампутация. За сега Слава Богу нямам казуси, но и имам колата само от 3 месеца. Живот и здраве ще видим дали профилактиката ще работи в дългосрочен план. Имам няколко познати с дизели с DPF(не Субару), както и родителите ми - с Опел Мерива. Карат основно градско, и то в Хасково на къси разстояния. Светва им от време на време за малко индикацията, но нямат генерални проблеми, ползвайки добавки и излизайки поне 1-2 пъти месечно на по-дълги разстояния.
Замислям се възможно ли е на колегите тук във форума, които сте имали такива чести проблеми, да не ви е била изправна системата за активна регенерация? Тогава има резон да се задръства за 3-4 дни градско.

Пон Окт 09, 2017 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 389
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам снимка на едно фори на 345000 км не пипан мотор каран в Германия...ще я изрова и пусна тук.

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Пон Окт 09, 2017 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Warxcell написа:

Ако ще е така - аз не съм съгласен. За мене сега има 2 варианта - или сменям колата или ампутация. Още обмислям.
Естествено ако ще се маха - 100% ще запазя катализатора. (Старата ми кола също дизел е само с катализатор (фабрично няма DPF) и няма никакви драми - 75 000 км карах).


Смяна на кола с друг дизел с DPF няма смисъл, тъй като особеностите са същите при всички марки и модели. Всички по-нови Дизели са с DPF неизбежно, а пък да караш само стари коли също не е решение.
Предполагам си запушил DPF за 4 дни само, защото преди това вече е бил пълен. Странно, след като караш основно извънградско. Следил ли си дали колата прави нормални регенерации?
Аз бих пробвал първо пълно почистване и после поддръжка с хубави добавки преди да пристъпя към ампутация, но все пак решението си е твое.

Както писах по-рано - преди сега лампата е светвала 3 пъти - и всеки път изпушваше малко след като светна - и малко след като изпуши изгасваше. Това в рамките на 5-10минути.

Ето хронология на каранията ми преди да светне и мига:

ден 1:
300км извънградско.
20км. гора - на 1ва без газ.
ден 2:
20 км гора - на 1ва и втора без газ.
100км извънградско.
ден 3 до ден 8:
градско сутринта 15км.
градско вечерта 15км.

ден 8 до ден 20:
колата паркирана и не е карана
ден 21:
3 пъти градско по 10км. на 3тия път светна лампата, тръгнах към околовръстното , след 4-5минути почна да мига.

Заредих премиум дизел и сипах добавка специално за почистване на DPF и продължи да свети.

Пон Окт 09, 2017 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Както писах по-рано - преди сега лампата е светвала 3 пъти - и всеки път изпушваше малко след като светна - и малко след като изпуши изгасваше. Това в рамките на 5-10минути.

Ето хронология на каранията ми преди да светне и мига:

ден 1:
300км извънградско.
20км. гора - на 1ва без газ.
ден 2:
20 км гора - на 1ва и втора без газ.
100км извънградско.
ден 3 до ден 8:
градско сутринта 15км.
градско вечерта 15км.

ден 8 до ден 20:
колата паркирана и не е карана
ден 21:
3 пъти градско по 10км. на 3тия път светна лампата, тръгнах към околовръстното , след 4-5минути почна да мига.

Заредих премиум дизел и сипах добавка специално за почистване на DPF и продължи да свети.


Това горско на 1-ва и 2-ра без газ, съчетано с градските най-вероятно е причината, особено ако 100-те км. извънградско между тях си карал на ниски обороти( до 2000 об.). Дизелите с активна регенерация на DPF се карат на поне 2000 оборота и нагоре - хем за еластичност, хем за извършване на нормални регенерации на DPF, а не както старите дизели, за които пишеш. Твоят мотор Евро 5 ли е? Като излезеш на магистралата усещаш ли моменти на загуба на мощност? Четох, че при този мотор това е индикацията, че е почнала активната регенерация. На мен на 2-пъти ми се случи за 3 месеца и в тези моменти за около 20-30 мин. карах на около 3 000 об., за да вдига по-лесно висока температура, след което колата видимо се отпушва откъм вървене.
Това, което най-много генерира и блъска сажди в DPF е карането без газ и на ниски обороти, паленето на студен мотор, кратките разстояния при които спираш мотора преди още да е загрял на работна температура.
Тук от форума изтеглих много полезен файл: subaru_dpf_workshop_advice.pdf . На мен ми беше много полезен в това отношение.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Окт 09, 2017 3:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И все пак казваш, че си карал 1-2 месеца градско и нямаш проблем. Едва ли моите 100 км градско са повече от 1-2 месеца градско. Пък и качването в гората нагоре беше точно след 300 км извънградско и по магистрала т.е. б двг е загрял на работна темп отдавна. А слизането на другия ден беше надолу т.е. ползвам двигателя като спирачка и би трябвало да не генерира твърди частици които да запушат DPF, нищо че е без газ.

А и не трябваше ли да светне първо и примерно след още 1-2 дни градско тогава да мига? Излиза че при мене за 10 мин е запълнило филтъра от 60% на над 100%. А и карането ми в града е спокойно без рязки ускорявания.

Пон Окт 09, 2017 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
И все пак казваш, че си карал 1-2 месеца градско и нямаш проблем. Едва ли моите 100 км градско са повече от 1-2 месеца градско. Пък и качването в гората нагоре беше точно след 300 км извънградско и по магистрала т.е. б двг е загрял на работна темп отдавна. А слизането на другия ден беше надолу т.е. ползвам двигателя като спирачка и би трябвало да не генерира твърди частици които да запушат DPF, нищо че е без газ.

А и не трябваше ли да светне първо и примерно след още 1-2 дни градско тогава да мига? Излиза че при мене за 10 мин е запълнило филтъра от 60% на над 100%. А и карането ми в града е спокойно без рязки ускорявания.


Точно затова си мисля, че може да имаш проблем със системата за активна регенерация. Някои колеги тук във форума са се оплаквали от същите проблеми като теб и са ампутирали DPF-а, но много други - нямаме такива тежки проблеми. Затова си мисля, че може да е проблем на системата - датчик или нещо друго.

Пон Окт 09, 2017 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.rac.co.uk/drive/advice/emis ... e-filters/

Според това:

You will know whether active regeneration is taking place by the following symptoms:

Engine note change
Cooling fans running
A slight increase in fuel consumption
Increased idle speed
Deactivation of automatic Stop/Start
A hot, acrid smell from the exhaust


Доста често съм чувал за смяна на звука на двигателя и увеличена idle скорост.
Може ли от престоя да се е прецакало нещо дюзата която впръсква допълнителното гориво, да е клеясала от неизползване? С какъв софтуер и хардуер може да се прочетат грешките? Може би и в комбинация че сервизния период е скоро ( поприцип имам още 200 км до точно 15 000км).

А колите без Dpf в крайна сметка не са от 19 век. Последните май бяха от 2008г, трябва да се проверява за конкретен модел.

Пон Окт 09, 2017 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Момчета, тръгнахте в много различни посоки. Без да претендирам, че съм голям разбирач, просто съм изчел много литература, когато бях на вашето дередже, но трябва да се уточни, че няма такова животно, като система за регенерация и 5- та дюза преди ДПФ-а при Субару. Характерна е за Тойота и Лексус. Активната регенерация се стартира от ECU-то, когато диференциалното налягане преди и след ДПФ стигне определена стойност. Измерването е посредством два датчика. С нарастването на количеството сажди в него респективно нараства и разликата в налягането. Не помня точно % на запълване ( около 65% по груб спомен) компа стартира активната регенерация, която се изразява с впръскването на допълнително количество нафта в цилиндрите по време на изпускателният такт, затваряне на ЕГР клапана. Това е с цел това гориво да изгори в ДПФ- а и така да повиши температурата до около 700 градуса и саждите да изгорят. Ако активната регенерация бъде възпрепятствана и количеството сажди стигне 100% тя се прекратява или въобще не започва повече. Лампата почва да мига, нямаш Cruise control и електронна стабилизираща програма. Затова не ти е изгаснала лампата с каране извън града. Двата варианта са, както казах софтуерна регенерация, колата закачена на лаптоп или сваляне и пране. Активната регенерация води до негативни последици, Oil dilution ratio. Маслото се разрежда с гориво. Компа си го смята за всяка регенерация и стане ли 10% сменяш масло. Из темите има, как при смяна да се нулира "брояча", без да се ходи в сервиз. Става с комбинация от бутони. Аз усещах осезаем спад в динамиката по време на активна регенерация. Но най- добре е често провеждане на пасивна- каране извън града. При Тойота целта на 5- та дюза е именно да не пада динамиката и да не разрежда маслото с гориво.

Пон Окт 09, 2017 10:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Лампата почва да мига, нямаш Cruise control и електронна стабилизираща програма.

Аз имам круиз контрол и VDC ?

Вто Окт 10, 2017 8:11 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен, като се размига DPF- a и светеха ето тези лампи, а бутона на волана за Круиз- а беше неактивен при натискане.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Окт 10, 2017 8:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Момчета, тръгнахте в много различни посоки. Без да претендирам, че съм голям разбирач, просто съм изчел много литература, когато бях на вашето дередже, но трябва да се уточни, че няма такова животно, като система за регенерация и 5- та дюза преди ДПФ-а при Субару...


Под система имах в предвид комбинацията от компютъра и датчиците. Компютърът мисля няма как да дава отклонение в работата си само в това отношение, затова писах по-горе точно за датчик. Аз също съм много далеч от разбирач и по-скоро разсъждавам. Няма логика едно и също нещо да дава проблеми на едни хора, а да не дава на други. Или има някакъв технически проблем, или разлика в състоянието и стила на каране.
Възможно е заради грешни показания от датчик - компютърът да не активира регенерации, или да не ги активира навреме, или просто да не чете коректно данните от DPF(примерно да дава пълен, а реално да е на 60-70 например).

Вто Окт 10, 2017 8:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
https://www.rac.co.uk/drive/advice/emissions/diesel-particulate-filters/
Доста често съм чувал за смяна на звука на двигателя и увеличена idle скорост.
Може ли от престоя да се е прецакало нещо дюзата която впръсква допълнителното гориво, да е клеясала от неизползване? С какъв софтуер и хардуер може да се прочетат грешките? Може би и в комбинация че сервизния период е скоро ( поприцип имам още 200 км до точно 15 000км).

А колите без Dpf в крайна сметка не са от 19 век. Последните май бяха от 2008г, трябва да се проверява за конкретен модел.


Нека най-добре други колеги с повече опит те посъветват къде може да се направи читава диагностика и как може да се проверят дали са изправни датчиците, които следят състоянието на DPF-а и подават инфо към ECU-то за регенерации.
Аз също съм още на фаза проучване, така че ако изровиш нещо - споделяй.

Вто Окт 10, 2017 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
При мен, като се размига DPF- a и светеха ето тези лампи, а бутона на волана за Круиз- а беше неактивен при натискане.

На мен ми свети и мига САМО и ЕДИНСТВЕНО DPF - всичко друго е изправно - хил холдър имам, VDC си имам - мога да си го спирам, Cruise Control-а си бачка (даже като ходих да чистя на магистралата бях забил на 140, на 6та със 2.500 оборота на круйз), check engine не свети, пали си нормално, върви си нормално.
Събота имам час за обслужване в Subaru Gabrovo (Веко Ойл) - Ще им разясня за проблема да видим какво ще каже диагностиката.

Вто Окт 10, 2017 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
На мен ми свети и мига САМО и ЕДИНСТВЕНО DPF - всичко друго е изправно - хил холдър имам, VDC си имам - мога да си го спирам, Cruise Control-а си бачка (даже като ходих да чистя на магистралата бях забил на 140, на 6та със 2.500 оборота на круйз), check engine не свети, пали си нормално, върви си нормално.
Събота имам час за обслужване в Subaru Gabrovo (Веко Ойл) - Ще им разясня за проблема да видим какво ще каже диагностиката.


Сподели след това как е минал прегледа и какво са ти казали.

Вто Окт 10, 2017 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
На мен ми свети и мига САМО и ЕДИНСТВЕНО DPF - всичко друго е изправно - хил холдър имам, VDC си имам - мога да си го спирам, Cruise Control-а си бачка (даже като ходих да чистя на магистралата бях забил на 140, на 6та със 2.500 оборота на круйз), check engine не свети, пали си нормално, върви си нормално.

В такъв случай може би си преминал 10- те процента на Oil dilution ratio. Казвам може би, защото не знам, какво светва тогава. Не забравяй да нулираш брояча на компа след смяната на маслото. Ето как става, ако вече не си го намерил де:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Окт 10, 2017 1:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
В такъв случай може би си преминал 10- те процента на Oil dilution ratio. Казвам може би, защото не знам, какво светва тогава. Не забравяй да нулираш брояча на компа след смяната на маслото. Ето как става, ако вече не си го намерил де:


Подсещаш ме да питам Тенчо дали го е нулирал като ми сменя маслото.
Извинявай, ако ми е глупав въпроса, но това на всяка смяна на масло ли се прави задължително или само след смяна при евентуална принудителна регенерация след мигане на лампата на DPF-а?

Вто Окт 10, 2017 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Warxcell написа:
На мен ми свети и мига САМО и ЕДИНСТВЕНО DPF - всичко друго е изправно - хил холдър имам, VDC си имам - мога да си го спирам, Cruise Control-а си бачка (даже като ходих да чистя на магистралата бях забил на 140, на 6та със 2.500 оборота на круйз), check engine не свети, пали си нормално, върви си нормално.

В такъв случай може би си преминал 10- те процента на Oil dilution ratio. Казвам може би, защото не знам, какво светва тогава. Не забравяй да нулираш брояча на компа след смяната на маслото. Ето как става, ако вече не си го намерил де:

Ако е това - тогава не е ли вредно да карам, че имам 200 км до габрово?
А за брояча- не трябва ли от Веко Ойл да го нулират?

Вто Окт 10, 2017 8:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор